لوازم جانبی

چگونه هندزفری خراب را از گوشی حذف کنیم؟

هندزفری یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم. اگر از هندزفری بی کیفیت استفاده می شود ، هنگامی که هندزفری را از تلفن خارج می کنید ، جک 3.5 میلی متری در سوکت شکسته می شود! در این موارد است که ما متوجه می شویم زیرا برخی از “دست آزاد” ارزان هستند.

در صورت خراب شدن جک هدفون ، تا زمانی که آن را حذف نکنید نمی توانید از هندزفری دیگری استفاده کنید. با 6 راه حل کاربردی که در این مقاله معرفی کردیم ، می توانیم به راحتی هر گونه جک شکسته را از سوکت هندزفری خارج کنیم.

چگونه جک شکسته هدفون را برداریم؟

جک هندزفری ممکن است در اثر خاک ، پوسیدگی پوشش ، شل شدن نوک جک پوشیده از پلاستیک سیاه و غیره شکسته شود. جک های شکسته را می توان با ابزارهایی مانند لوله جوهر اتوماتیک ، گیره کاغذ ، خلال دندان ، گیره ، چسب فوری و دسته هایی که اکثر آنها را می توانید در هر خانه ای پیدا کنید ، بردارید. لازم به ذکر است که حتی یک جک هندزفری ضد آب نیز می تواند شکسته شود ، بنابراین مهم است که دستان آزاد خود را با دقت از جک 3.5 میلی متری بیرون بکشید. در اینجا شش روش برای حذف جک هندزفری ذکر شده است.

لوله جوهر خودکار ابزاری ساده برای بیرون آوردن جک شکسته‌شده است 1. لوله جوهر خودکار ؛ یک ابزار ساده برای برداشتن جک شکسته

ابتدا لوله جوهر را از لوله اتوماتیک جدا کنید. انتهای لوله را داخل پریز جک فشار داخلی 3.5 میلی متری قرار دهید. قطر لوله اتوماتیک تقریباً به اندازه جک 3.5 میلی متری هندزفری است و باید لوله را کمی متناسب با داخل جک تنظیم کنید. توجه داشته باشید که اگر لوله اتوماتیک کوچکتر از قطر جک است ، باید دهانه لوله را پهن کنید تا جک شکسته در داخل لوله جا بگیرد.

چسب داغ یا فوری را داخل لوله اتوماتیک بریزید و آن را درون جک فشار دهید تا جک به لوله اتوماتیک بچسبد. چسب جک را بطور خودکار گرم می کند و بعد از چند ثانیه لوله را محکم می کشد. لازم به ذکر است که اگر نمی توانید کارهای فنی را به خوبی انجام دهید ، آن را به متخصص تعمیر بسپارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا در رویداد مایکروسافت خبری از سرفیس Duo 3 نشد؟

2. چسب نجات فوری برای حذف هدفون شکسته

شاید نتوانید به راحتی جک را بطور خودکار بکشید. به طور کلی ، کار فنی نیاز به مهارت کمی دارد. اما روشهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای از بین بردن هندزفری خراب استفاده کنید. اطلاعات نحوه استفاده از آن روی برچسب نوشته شده است. بلافاصله چسب را به قسمت شکسته هندزفری بمالید. منتظر بمانید تا چسب به هندزفری سخت بچسبد و سپس آن را به جک 3.5 میلی متری فشار دهید.

چند ثانیه صبر کنید تا جک شکسته به انتهای هندزفری که چسب فوری را روی آن زده اید بچسبد. سپس هندزفری را محکم بکشید. این روش در بیشتر موارد مفید است و می توانید از آن برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری استفاده کنید.

لازم به ذکر است که از مقدار مناسب چسب استفاده می کنید. اگر دهانه سوکت هندزفری چسبانده شود ، تمیز کردن می تواند مشکل باشد. پس از برداشتن هندزفری خراب ، ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس لانه را با سواب الکل تمیز کنید. توجه داشته باشید که تا خشک شدن کامل جک نیازی به روشن کردن گوشی نیست.

خلال دندان آسان‌ترین روش برای خارج کردن هندزفری شکسته‌شده است

3. خلال دندان ساده ترین راه برای از بین بردن هندزفری خراب

اول از همه ، مطمئن شوید که خلال دندان ها آنقدر بزرگ هستند که به جک شکسته داخل سوکت برسند. برای این کار می توانید از خلال دندان های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. مطابق شکل بالا یک کاردک چوبی را داخل چسب داغ فرو کنید. پس از سرد شدن چسب ، خلال دندان را در شکاف قرار دهید تا به جک برسد. بعد از چند ثانیه ، وقتی چسب انتهای برش به جک می چسبد ، برش را بیرون بیاورید.

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از خلال دندان برای از بین بردن هندزفری شکسته ، مراقب باشید که خلال دندان به سوکت نفوذ نکند. لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین است. با خرید لوازم جانبی با کیفیت پایین ، در تعمیر و آسیب دیدن لوازم جانبی خود با مشکل روبرو خواهید شد. برای مشاهده قیمت شارژر سامسونگ ، قیمت هندزفری ساده و سایر لوازم جانبی برای صفحات خود ، قیمت مورد نظر را وارد کنید.

گیره کاغذ؛ در دسترس‌ترین راه برای بیرون‌کشیدن جک شکسته‌شده است.

4. گیره کاغذ ؛ مقرون به صرفه ترین روش برای حذف جک شکسته

اگر چسب داغ و فوری در دسترس نیست. برای برداشتن هدفون شکسته می توانید از گیره کاغذ استفاده کنید. ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس گیره کاغذ را با انبردست یا ابزار موجود دیگر صاف کنید. انتهای گیره کاغذ را گرم کرده و انتهای دیگر آن را با انبردست یا ابزار عایق حرارتی دیگر نگه دارید.

براکت گرم شده را در جک هدفون وارد کنید. چند ثانیه صبر کنید تا گیره حرارتی به جک پلاستیکی بچسبد. اگر گیره به خوبی گرم شود و به پلاستیک جک بچسبد ، می توانید جک شکسته را به راحتی از سوکت جدا کنید.

با استفاده از پونز جک هدفون شکسته‌شده را بیرون بکشید

5. جک هدفون شکسته را با استفاده از حوض

حذف کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
ماوس سیمی در مقابل ماوس بی‌سیم؛ کدام برای گیمینگ بهتر است؟

ابتدا میله ها را به شکل L در آورید. سپس پین ها را داخل شکاف قرار دهید تا به جک پلاستیکی برسید. هنگامی که مطمئن شدید پین در پلاستیک وارد شده است ، پین را کمی بچرخانید. پین ها را محکم بکشید تا جک شکسته به راحتی از سوکت خارج شود.

با استفاده از گریپ‌استیک به راحتی جک شکسته‌شده را از سوکت هندزفری بیرون بکشید.

6. ابزار ویژه Gripastic برای از بین بردن جک هدفون شکسته

در برخی موارد ، هیچ یک از روش های فوق نمی تواند به شما کمک کند جک هندزفری شکسته را بردارید. آخرین ابزاری که می توان معرفی کرد ، یک ابزار مخصوص گرفتن پلاستیک است که به طور خاص برای از بین بردن هندزفری شکسته طراحی شده است. کار با دسته بسیار آسان است. کافی است دسته را در شکاف هندزفری قرار دهید و آن را به آرامی فشار دهید تا به جک شکسته وصل شود.

سپس ، همانطور که ملاحظه می کنید ، می توانید به راحتی جک شکسته را از سوکت هندزفری خارج کنید. قیمت دسته ممکن است کمی گران باشد ، اما اگر گوشی شما گارانتی ندارد ، مقرون به صرفه ترین راه برای برداشتن شکستگی جک ، دسته است.

بهترین راه برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری

چگونه می توان در یک هندزفری خراب از تلفن خود دریافت کرد؟ در بالا ما 6 روش کاربردی و ساده را به طور کامل معرفی کرده و شرح داده ایم که شامل لوله جوهر اتوماتیک ، چسب و حرارت ، خلال دندان ، گیره کاغذ ، سنجاق و دسته برای حذف هندزفری شکسته از سوکت است. لازم به ذکر است که در هر 6 روش شما باید گوشی خود را خاموش کنید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

اگر هندزفری بعد از کشیدن خراب شود ، اتصال هندزفری به تلفن به دلیل نقص همراه یا صدای هندزفری کاهش می یابد. ما دو مقاله ارائه می دهیم چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نمی شود و افزایش میزان خواندن هندزفری شیائومی برای عیب یابی. اگر از روش دیگری برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری استفاده کرده اید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با اطرافیان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آشنایی با رده‌بندی اسپیکرهای JBL

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا