لوازم جانبی

چگونه می توان خزه های زیر شیشه را از بین برد؟

وجود پرز می تواند لذت کار کاربر را هنگام کار با تلفن کاهش دهد. شاید یکی از آزاردهنده ترین موارد بعد از نصب شیشه تلفن وجود خزه ، مو و غیره باشد. زیر شیشه اما چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که یکبار برای همیشه از هرگونه پرز و هرگونه کثیفی زیر شیشه خلاص خواهید شد.

خزه چگونه زیر شیشه جمع می شود؟

یکی از دلایلی که باعث تجمع خزه و هوا در زیر شیشه می شود عدم استفاده از قاب گوشی است E. تلفن هایی با لبه های خمیده در صورت تماس با زمین یا شیء تیز ، فشار روی شیشه و گوشی و شیشه می تواند بالا بیاید در این حالت ، ممکن است زیر شیشه خزه ، هوا ، گرد و غبار یا هر نوع آلودگی محیطی وجود داشته باشد.

استفاده از شیشه ارزان و بی کیفیت در طول زمان منجر به بلند شدن خودکار شیشه و انواع خزه ، هوا ، گرد و غبار ، حباب ها و غیره می شود. زیر شیشه جمع می شوند ما همیشه یک دارنده موبایل از یک فروشگاه فریم معتبر به شما پیشنهاد می کنیم. اسپیکر ، پاور بانک ، شیشه و … خود را تهیه کنید تا در آینده نزدیک مجبور به خرید مجدد نباشید.

چگونه پرزهای زیر شیشه را تمیز کنیم؟

اگر پرز و گرد و خاک زیادی روی شیشه وجود دارد ، بهتر است یک لیوان جدید تهیه کنید. اگر از شیشه برای مدل گوشی خود استفاده نکرده اید ، دست خود را بگیرید و شیشه را برای مارک و مدل خود آماده کرده و استفاده کنید. اما اگر از شیشه مخصوص استفاده می کنید و الیاف شیشه کم است و قابل تمیز شدن است ، مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
لپ‌تاپ کاستوم کانفیگ چیست؟ چرا یک مدل لپ‌تاپ ده‌ها گزینه‌ی خرید دارد؟

گلس گوشی را برای از بین بردن پرز زیر گلس جدا کنید.

1. شیشه تلفن را بردارید تا پرزهای زیر شیشه حذف شود

اول از همه ، باید تلفن خود را خاموش کنید. سپس از میخ ، کارت اعتباری ، خلال دندان ، نوار یا روش دیگری که می شناسید استفاده کنید تا شیشه بدون پرز را از صفحه تلفن بردارید. اگر خزه در وسط صفحه یا در چند قسمت قرار دارد ، بهتر است کل شیشه را جدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر کولر اطراف شما باز است یا پنجره ها باز هستند ، آنها را ببندید. این به این دلیل است که وقتی شیشه را بر می دارید ، خزه و آلودگی های بیشتری می توانند به سطح شیشه بچسبند و غیر قابل استفاده شوند.

از بین بردن پرز زیر گلس با چسب نواری

2. با برداشتن خزه زیر شیشه با نوار چسب

خزه می تواند به قسمت چسبناک شیشه بچسبد. برای حذف خزه از شیشه ، باید نوار چسب را به اندازه یک انگشت برش دهید. سپس قسمتی از شیشه را که خزه در آن قرار دارد با قسمت چسبنده چسب بزنید تا خزه شیشه ای به نوار چسب بچسبد. به راحتی می توانید خزه ، مو ، گرد و غبار کم عمق و کم زیر شیشه را حذف کنید.

اگر حباب ها علاوه بر کرک در زیر شیشه انباشته شده باشند ، حباب را از مقاله خارج کنید حباب زیر شیشه را کنار بگذارید و این مراحل را دنبال کنید تا به راحتی هرگونه حباب را از بین ببرید زیر شیشه..

از بین بردن پرز زیر گلس با گوش‌پاکن و خلال‌دندان

3. حذف خزه زیر شیشه با مواد شوینده و خلال دندان

گاهی اوقات استفاده از نوار چسب دار برای نگه داشتن پرزها در زیر شیشه مشکل است ، یا چنگال ها به شیشه نمی چسبند و جدا نمی شوند. در این زمان ، بهترین راه برای جذب خزه استفاده از خلال دندان یا گوش گیر است. خلال دندان یا خلال دندان را با دقت روی پرز بکشید تا از قسمت چسبناک شیشه جدا شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
انتخاب بهترین هدفون برای ورزش بدون توجه به این 5 نکته ممکن نیست!

توجه داشته باشید که اگر لاستیک مو دارد ، شیشه گوشی را با خزه پر می کند. همچنین هنگام برداشتن الیاف شیشه با خلال دندان ، مراقب باشید که قسمت تیز شیشه شیشه را خراشیده یا سوراخ نکند.

صفحه نمایش گوشی را از هر گونه پرز تمیز کنید

4. صفحه تلفن را از هر گونه پرز تمیز کنید

یک پارچه خشک را به الکل آغشته کنید. سپس صفحه را به آرامی با یک پارچه پاک کنید و تمام پرزها و گرد و غبار را از بین ببرید. توجه داشته باشید که الکل نباید مستقیماً روی صفحه یا دوربین اسپری شود. زیرا همانطور که شرکت های تلفن همراه گفته اند ، صفحه نمایش ، دوربین ، حسگرهای اثر انگشت و قاب گوشی در برابر الکل مقاوم نیستند و می توانند کارایی خود را از دست بدهند.

گلس را مجددا بچسبانید

5. شیشه را جایگزین کنید

پس از تمیز کردن موها و گرد و غبار روی تلفن خود ، اگر از شیشه استاندارد با چسبندگی خوب استفاده کرده اید ، می توانید شیشه را دوباره وصل کنید. برای نصب شیشه ، ابتدا شیشه را با گوشی قرار دهید تا شیشه از گوشی بیرون نیاید.

سپس شیشه را با دقت در بالا یا پایین صفحه قرار دهید و از یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید تا در هر سطح تلفن پوشیده از شیشه حرکت کنید تا از تجمع پرز و هوا جلوگیری شود. برای آموزش گام به گام در مقاله نحوه تعویض شیشه تلفن

5 دلیل برای بلند شدن شیشه و جمع شدن خزه در زیر آن

وقتی زیر شیشه خزه ، مو ، هوا ، گرد و غبار و حباب ایجاد می شود ، کار با تلفن چندان سرگرم کننده نخواهد بود. به همین دلیل ، شما باید بهترین شیشه متناسب با گوشی خود را خریداری کنید تا مجبور نباشید به دلیل تجمع خزه یا سایر آلودگی ها در زیر شیشه ، دوباره شیشه بخرید. اما به 5 دلیل زیر ، خزه می تواند در زیر شیشه جمع شود:

  • برای گوشی های خمیده از عینک معمولی استفاده نکنید.
  • از خرید شیشه ارزان اجتناب کنید. زیرا این عینک کشش چندانی ندارند و بعد از چند روز از سطح گوشی بلند می شوند.
  • شیشه تلفن را به درستی وصل کنید. یکی از مهمترین دلایل تجمع خزه در زیر شیشه ، نصب نادرست شیشه است.
  • برای جلوگیری از تجمع خزه ، هوا ، حباب و غیره از قاب مخصوص گوشی خود استفاده کنید. زیر شیشه
  • شیشه را روی گوشی های دیگر نصب نکنید. زیرا هر لیوان برای اندازه های خاص مناسب است و برای مدل خاصی طراحی شده است.
شاید این مطلب جذاب باشد
محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S20 FE در دیجی‌کالا

خرید گلس مخصوص برای انواع گوشی و تبلت از فروشگاه آنلاین جانبی

چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ شما از چه روشی استفاده می کنید؟

چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ در این مقاله گام به گام نشان داده ایم که با برداشتن شیشه و تمیز کردن پرزهای زیر شیشه با مواد شوینده می توان خلال دندان و چسب را به راحتی از بین برد. اما اگر دیگر نمی توانید از شیشه استفاده کنید ، بهتر است از آن برای گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

جنابی بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی تبلت و موبایل در ایران است. برای خرید انواع عینک مخصوص تبلت و گوشی از منوی بالا به صفحه مورد نظر خود رفته و عینک و انواع لوازم جانبی خود را بصورت آنلاین در سراسر ایران سفارش دهید.

اگر از روش دیگری برای حذف خزه زیر تلفن خود استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با دیگران و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا