لوازم جانبی

بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی

اگر موسیقی نبود ، زندگی کوتاه می شد! گوش دادن به موسیقی ، رنج ، درد ، شادی و شادی ما را به سمت خاصی می برد. برای درک و لذت بردن از موسیقی ، هندزفری مناسب لازم است. زیرا فقط گوش دادن به موسیقی بیش از هر چیز سرگرم کننده است. در این مقاله ، ویژگی های بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی را شرح می دهیم و 5 هندزفری مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

بهترین هندزفری برای موسیقی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی چه باید باشد؟

برای لذت بردن از گوش دادن کامل به موسیقی ، به یک دستگاه هندزفری خوب نیاز داریم. در زیر 4 فاکتور مهم در انتخاب بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی آورده شده است.

بهترین دستگاه هندزفری با قابلیت حذف انواع سر و صدای محیط

اکنون که قصد خرید بهترین هندزفری برای موسیقی را دارید ، بهتر است مدلی را خریداری کنید که قابلیت حذف نویز را دارد. سرکوب کننده های سر و صدا بدون دست را می توان حذف کرد. آنها انواع صداهای محیط را فیلتر و جدا می کنند. هندزفری با فناوری حذف نویز می تواند به راحتی لذت شما را از گوش دادن به موسیقی دو برابر کرده و هنگام گوش دادن به موسیقی تمرکز بالایی داشته باشد.

هنگامی که صداهای مزاحم و اطراف وجود دارد ، مغز دائماً به محیط خارجی حرکت می کند و بنابراین از اشعار و آهنگ آهنگ جدا می شود. دوستداران موسیقی دوست دارند به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهند و در زیر باران آزاد قدم بزنند. برای ایجاد این رویای زمینی ، باید یک هندزفری بلوتوث ضد آب خریداری کنید که توانایی حذف نویز را دارید.

امپدانس استفاده از دست آزاد را تعیین می کند

امپدانس مقاومت جریانهای بدون دست است. در واقع امپدانس تعیین می کند که هندزفری برای چه فضایی مناسب است و محدوده آن از 8 تا 600 اهم است. برای اینکه بدانید امپدانس هندزفری چقدر باید باشد ، خروجی امپدانس دستگاهی را که هندزفری به آن متصل است بررسی کنید. اگر می خواهید از تلفن خود به موسیقی گوش دهید ، اگر امپدانس آن High-Impedance باشد ، بهتر است برای خرید هندزفری از یک مدل امپدانس بالا استفاده کنید.

باید توجه داشت که هر چه امپدانس بیشتر باشد ، مصرف باتری نیز بیشتر می شود. اگر می خواهید از هندزفری بی سیم استفاده کنید ، به مصرف باتری در امپدانس های بالا توجه کنید. همچنین اگر از هندزفری بیشتری در خانه استفاده می کنید ، توصیه می کنیم از هندزفری با امپدانس بالا استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تصاویر کیس‌های اپل واچ پرو و سری ۸ تفاوت اندازه را نشان می‌دهند

اگر علاوه بر گوش دادن به موسیقی بدون دست خود ، می خواهید با مراجعه به صفحه بازی های بدون دست

از بازی استفاده کنید

تعیین میزان حساسیت هندزفری

تبدیل سیگنالهای الکتریکی به صدا حساسیت هندزفری نامیده می شود. هنگام خرید یک دستگاه هندزفری ، باید به حساسیت دستگاه هندزفری توجه کنید. زیرا هرچه حساسیت هندزفری بیشتر باشد ، صدا بلندتر و بلندتر می شود. مردم در نهایت می توانند صدا را تا 20 دسی بل تحمل کرده و بشنوند. برای درک این مقدار ، با توجه به اطلاعات جدول زیر ، می توانیم آستانه شنوایی انسان را بهتر درک کنیم.

هر چه میزان حساسیت هندزفری بیشتر باشد خروجی صدا نیز بیشتر و بلند‌تر است. P>

لازم به ذکر است که اگر حساسیت هندزفری زیاد باشد اما امپدانس کم باشد ، صدا با کیفیت ضعیف خواهد بود. امپدانس به حساسیت هندزفری مربوط می شود و برای انتظار کیفیت بهتر صدا ، این دو باید با هم سازگار باشند.

شیائومی یکی از موفق ترین شرکت های لوازم جانبی در جهان است که با نوآوری های خلاقانه خود به سرعت پله های موفقیت را طی کرد و امروزه یکی از بهترین تولید کنندگان هندزفری در جهان است. برای مشاهده محصولات ، به صفحه محصولات خرید Xiaomi در وب سایت مراجعه کنید.

زمان شارژ فاکتور مهمی در انتخاب هدست بلوتوث است

هندزفری بلوتوث دارای قاب شارژ است. با استفاده از قاب شارژ ، بسته به کیفیت و کمیت باتری موجود در کیف ، می توانید هندزفری را به راحتی 2 تا 5 بار شارژ کنید. به عنوان مثال ، ایرپادهای اپل در طول استفاده مداوم به مدت 5 ساعت به شارژ خود ادامه می دهند. با جعبه شارژ می توانید ایرپاد ها را تا 5 بار نیز شارژ کنید. در کل می توان از ایرپادهای اپل به مدت 25 ساعت متوالی استفاده کرد. هنگام خرید ، به شارژ هندزفری بلوتوث توجه زیادی داشته باشید و با توجه به نیاز خود ، هندزفری را با شارژ مناسب خریداری کنید.

انواع هندزفری بر اساس نوع اتصال

امروزه هندزفری با ویژگی ها و کیفیت های مختلفی در دسترس است و ابتدا باید نوع هندزفری خود را تعیین کنید. به طور کلی هندزفری به دو نوع هندزفری کابل و هندزفری بی سیم تقسیم می شود که هر کدام دارای تنوع زیادی هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
رم مجازی اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟

اتصال بدون دست ، ساده و آسان

دستگاه کابل بدون دست اولین نسل از هندزفری بود که سالها پیش با Walkmans و سایر دستگاههای مدرن معرفی شد. هندزفری کابل هنوز طرفداران زیادی دارد. هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی متری یا پورت رعد و برق به گوشی متصل می شود. مهمترین ویژگی های دستگاه کابل هندزفری:

  • کابل هندزفری بدون هیچ گونه پیچیدگی و تنظیمات خاصی به هر نوع تلفن متصل می شود.
  • سیم های هندزفری دائماً پیچ خورده اند و باز شدن سیم ها زمان بر و گاهی دست و پا گیر است.
  • اندازه آنها کوچک و بسیار سبک است.
  • رنگهای متنوعی دارند و می توان آنها را به راحتی با تم رنگی لباس ها ست کرد.
  • تعمیر بهتر از هندزفری بی سیم.
  • با توجه به سیم های آنها تاخیر بسیار کمتری نسبت به هندزفری بی سیم دارند.
  • شنیدن آنها آسان نیست و کمی پایدارتر از هندزفری بلوتوث هستند.
  • این سری دارای اشکال متنوعی است و به راحتی در گوش جا می شود.
  • در کمترین فشار ، اتصالات هندزفری کابل با وقفه ها و اتصالات زیادی همراه خواهد بود.
  • راه رفتن سیم کشی هندزفری سفت تر است و هنگام راه رفتن یا پیاده شدن از قطارها ، اتوبوس ها ، تاکسی ها و غیره می تواند در بازوها و پاهای شخص گرفتار شود.
  • آنها ویژگی های هوشمند کمتری نسبت به قیمت خود دارند.

هندزفری بلوتوث ، زیبا ، قدرتمند و محبوب در بین نسل جوان

با هدفون بی سیم و بلوتوث ، کابل ها را برای همیشه از بین ببرید. اپل اولین شرکتی بود که پس از آیفون 7 ، جک 3.5 میلی متری بی سیم 3.5 میلی متری را از آیفون خود حذف کرد و این باعث افزایش بازار جهانی هندزفری بلوتوث شد. ویژگی های هندزفری بلوتوث:

  • آنها زیبا ، جمع و جور و قابل حمل در هر فضایی هستند.
  • قابلیت بارگیری با جعبه شارژ حداکثر 5 بار
  • برای حذف نویز محیط از موسیقی با موسیقی حذف کننده نویز لذت ببرید
  • انواع سری های هم اندازه با اندازه گوش
  • هنگام وزش باد می توان آنها را از دست داد و از دست داد.
  • مدلهای ضد آب و عرق کرده وجود دارد
  • کیفیت صدای بهتری نسبت به هندزفری کابل دارند.
  • آنها دارای طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند هستند و می توانند سفارشی شوند.
  • هندزفری بی سیم سازگار با انواع دستگاه های بلوتوث.
  • وزن بسیار سبک و طراحی بسیار خلاقانه برای فیلتر کردن صداهای محیط.
  • طیف وسیعی دارند و می توانید تا 10 متر از دستگاه های خود فاصله بگیرید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.
شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت کدام است؟

برای مشاهده و درخواست قیمت بهترین دستگاه هندزفری ، می توانید به بهترین هندزفری بی سیم مراجعه کنید. با توجه به نیاز خود از انواع مدل های ارائه شده در فروشگاه جانبی آنلاین ، هندزفری مناسب را برای خود انتخاب کنید.

معرفی 5 دست مناسب برای گوش دادن به موسیقی

با توجه به 4 فاکتور مورد بررسی ما در این مقاله ، که شامل حذف نویز ، امپدانس ، حساسیت و سرعت شارژ می شود. ما 5 هندزفری را با قیمت مناسب در زیر ارائه می دهیم.

هندزفری ایرپادز پرو اپل Apple AirPods Pro

هندزفری Apple AirPods Pro Apple AirPods Pro

AirPads Pro یک شاهکار به تمام معنا از سری هندزفری اپل است که بسیار قدرتمند و مدرن است. مهمترین ویژگی های Apple AirPads Pro حذف نویز محیط ، کیفیت صدای بالا ، وزن کم و شارژ زیاد است. با استفاده از Apple AirPads Pro می توانید به راحتی از موسیقی مورد علاقه خود بدون هیچ سر و صدای محیط لذت ببرید.

هندزفری بلوتوث OnePlus E501A

هندزفری بلوتوث OnePlus One یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین هندزفری موجود در بازار است. مدل E501A دارای کنترل لمسی با برد 10 متر است و از بلوتوث نسخه 5 استفاده می کند و به راحتی در گوش جا می شود. Onesplus One Plus Plus One E501A دارای راننده ای برای حذف نویز محیط 13.4 میلیمتری است که به کاربر صدایی واضح با باس بسیار ملایم می دهد تا از موسیقی به طور کامل لذت ببرد.

لازم به ذکر است که سرعت شارژ دستگاه هندزفری وان پلاس وان با کمک جعبه شارژ می توانید در کل حداکثر تا 30 ساعت از هر صدایی لذت ببرید.

هندزفری بلوتوث Bessus Baseus SIMU S2 ANC

هندزفری بلوتوث Bessus Baseus SIMU S2 ANC با برد 10 متر یکی از جدیدترین مدل های این شرکت معروف است که با ظاهر بسیار جذاب طرفداران زیادی دارد. هندزفری Bezos با میکروفون دوگانه خود بهترین فیلترینگ ممکن را برای صداهای محیط مانند صدای کولر گازی ، افراد و … و صدایی شفاف و بدون هیچ سر و صدا را در اختیار شما قرار می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه‌ی آنچه که در مورد توکن Soulbound باید بدانید

لازم به ذکر است که با جعبه شارژ هندزفری بلوتوث Baseus SIMU S2 ANC تا 24 ساعت متوالی می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

هندزفری بلوتوث Doya Devia EM059

هندزفری بلوتوث Devia EM059 با سیستم عامل های Android و iOS سازگار است. Handsfree Doya دارای یک برد 10 متری است و با یک بار شارژ حداکثر تا 2.5 ساعت می توانید به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. لازم به ذکر است که این هندزفری فاقد دکمه فیزیکی است و با لمس پنل لمسی می توانید پخش موسیقی را متوقف کنید.

هندزفری بلوتوث Nillkin Nillkin GO TWS004

هدست بلوتوث Nillkin GO TWS004 آنقدر زیبا و سبک است که تنها 5.6 ​​گرم وزن دارد. هندزفری نیلکین به دلیل اندازه ای که دارد به راحتی در گوش جا می شود و همچنین ضد آب است. لازم به ذکر است که با هندزفری بلوتوث نیلکین می توانید تا 13 موسیقی بطور مداوم از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. هندزفری بلوتوث Nillkin GO Nillkin GO TWS004 مورد علاقه کوهنوردان و جنگلداران است زیرا دارای قاب شارژ 52 ساعته است.

خرید بهترین هندزفری برای موسیقی در فروشگاه جانبی

خرید بهترین دستگاه موسیقی بدون دست در فروشگاه لوازم جانبی

در این مقاله بهترین هندزفری بلوتوث با 5 مدل پیشنهادی را به طور کامل شرح داده ایم. مهمترین ویژگی که بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی باید داشته باشد ، حذف نویز محیط به همراه کیفیت صدا و سرعت بالای شارژ است.

اگر به بلندگوهایی برای گوش دادن به موسیقی علاقه دارید ، به صفحه بلندگو در وب سایت مدلهای مختلف بروید و بهترین بلندگو را برای گوش دادن به موسیقی خود مشاهده و خریداری کنید. اگر از هندزفری مورد بحث در این مقاله استفاده می کنید ، تجربه خود را با لوازم جانبی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا