لوازم جانبی

چگونه می توان AirPod دزدیده شده را پیدا کرد؟

ایرپاد ها مانند هر هندزفری بی سیم دیگری همیشه در معرض خطر گم شدن هستند. از طرف دیگر ، سرقت ایرپاد به دلیل قیمت نسبتاً بالای آن مشکل دیگری است که صاحبان دست اپل با آن روبرو هستند. اگر به هر دلیلی در از دست دادن AirPod خود مشکلی دارید ، می توانید از روش های مختلفی برای یافتن Airpod خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا راه های یافتن AirPod دزدیده شده یا گمشده را بررسی کنیم.

راه های یافتن AirPod گمشده و دزدیده شده

چگونه AirPod گمشده را پیدا کنیم؟ اپل پاسخ های مختلفی به این سال متداول از کاربران خود دارد. AirPads یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین لوازم جانبی موبایل است و از دست دادن AirPad یا هر دو می تواند بسیار ناامید کننده باشد. به همین دلیل ، اپل با استفاده از نرم افزار خود نرم افزار من را پیدا می کند تا به کاربران خود اجازه پیدا کند AirPads گمشده خود را پیدا کنند. همچنین می توانید از طریق iCloud محل قرارگیری ایرپاد ، ایرپاد Pro و حداکثر ایرپاد خود را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که برای ردیابی AirPad دزدیده شده یا مفقود شده ، باید ویژگی Find My را در iPhone فعال کنید. با فعال سازی این ویژگی ، علاوه بر AirPad ، می توانید تمام لوازم جانبی اپل را که به آیفون خود متصل هستند پیدا کنید.

ردیابی ایرپاد گم شده

چگونه Find My را برای یافتن AirPad فعال کنم؟

برای فعال کردن این ویژگی این مراحل را دنبال کنید:

  • تنظیمات را در iPhone خود وارد کنید
  • یافتن برنامه من را انتخاب کنید
  • Find My iPhone را لمس کنید
  • پیدا کردن آی فون من را فعال کنید
  • فعال کردن جستجوی آفلاین را فعال کنید
  • مطمئن شوید ارسال مکانهای اخیر فعال باشد
شاید این مطلب جذاب باشد
از کجا بفهمیم اسپیکر چقدر شارژ دارد؟

فعال شدن آخرین گزینه بسیار مهم است. زیرا به شما امکان می دهد آخرین مکان را روی نقشه مشاهده کنید ، حتی اگر AirPad به تلفن وصل نباشد یا باتری آن کم باشد.

پیدا کردن airpods با استفاده از Find my iphones

AirPad را با استفاده از نرم افزار Find My iPhone پیدا کنید

اگر AirPod شما به سرقت رفته یا گم شده است و از یافتن آن ناامید شده اید ، بهترین راه حل برای شما استفاده از نرم افزار Find My iPhone است. این برنامه موقعیت دقیق هندزفری بی سیم اپل مانند AirPods ، AirPods Pro و AirPods Max را روی نقشه نشان می دهد. برای انجام این کار ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. Find my software را در iPhone خود راه اندازی کنید
  2. به برگه دستگاه ها بروید
  3. AirPads خود را از لیست لوازم جانبی متصل به دستگاه پیدا کنید
  4. پس از انتخاب AirPads ، می توانید مکان دقیق آنها را بر روی نقشه مشاهده کنید.

برای یافتن AirPod گمشده در خانه صدای AirPad را پخش کنید

یافتن نرم افزار من علاوه بر نشان دادن AirPads روی نقشه ، به شما امکان می دهد AirPads گمشده را با پخش صدا پیدا کنید. برای این کار مراحل فوق را به سادگی تکرار کرده و در آخر گزینه Play Audio را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به مدت 2 دقیقه صدا از AirPads شما پخش می شود. در صورت اتصال مجدد AirPad به آیفون ، این صدا قطع می شود.

ردیابی ایرپاد با icloud

Airpod های گمشده یا سرقت شده را از طریق iCloud ردیابی کنید

اگر در خاموش کردن iPhone خود مشکلی دارید یا نمی توانید به iPhone خود دسترسی پیدا کنید ، می توانید با استفاده از Mac یا رایانه دیگر به سیستم iCloud وارد شوید و AirPads گمشده یا سرقت شده را ردیابی کنید. برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید:

شاید این مطلب جذاب باشد
تراشه‌ی TPM چیست؟ و چرا ممکن است مانعی بزرگ برای نصب ویندوز 11 باشد؟

  1. وارد سیستم شوید
  2. با استفاده از Apple ID و رمز ورود به سیستم حساب خود وارد شوید.
  3. Find iPhone را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  4. روی همه دستگاهها در بالای صفحه کلیک کنید و از منوی باز شده AirPads را انتخاب کنید.
  5. اگر آنلاین هستید ، می توانید مکان دقیق AirPad را ببینید.

در اینجا همچنین می توانید از گزینه Play Audio برای پخش صدا در فرودگاه های خود استفاده کنید.

از دست دادن AirPod ، چگونه AirPod گمشده را پیدا کنیم؟

اگر فقط یکی از AirPads گم شده باشد یا هر یک در مکان دیگری قرار داشته باشند ، نمی توانید همزمان موقعیت دقیق دو AirPad را بر روی نقشه مشاهده کنید. در این موارد ، بهتر است ابتدا همان AirPad را که در کارت Find My قابل مشاهده است ، پیدا کنید. سپس آن را در جعبه قرار داده و نرم افزار را تازه کنید. پس از بستن و بازگشایی نرم افزار ، موقعیت AirPod دیگری را مشاهده خواهید کرد. استفاده از لوازم جانبی AirPod مانند قاب و بند می تواند به طور قابل توجهی از دست دادن دستگاه هندزفری اپل را کاهش دهد.

AirPad را به صورت آفلاین پیدا کنید و با استفاده از find my

آن را خاموش کنید

اگر AirPad گمشده آفلاین باشد یا خاموش باشد ، نمی توان مکان دقیق آن را ردیابی کرد. با این حال ، می توانید از آخرین مکان AirPad بصورت آنلاین و فعال بودن آن از طریق iPhone یا iCloud مطلع شوید و با نرم افزار Find My تماس بگیرید. با کمی جستجوی مکان جدیدترین آهنگ ، احتمالاً AirPad خود را پیدا خواهید کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی تاشوی هواوی میت X3 به زودی رونمایی می‌شود

در بسیاری از موارد ، می توان از این روش برای یافتن AirPod گمشده استفاده کرد. با این حال ، مشکل از دست دادن هندزفری بی سیم باعث شده بسیاری از افراد ترجیح دهند از هندزفری های سیمی استفاده کنند.

پیدا کردن کیس ایرپاد

از بین رفتن پرونده AirPod ، چگونه پرونده AirPad را پیدا کنیم؟

یافتن پرونده به تنهایی امکان پذیر نیست. اما اگر یکی از AirPads داخل جعبه باشد ، می توانید از همان روش Find My یا iCloud برای یافتن قاب AirPad استفاده کنید. اگر باتری جعبه و AirPods تمام شده باشند ، می توانید آخرین مکان جعبه را به صورت آنلاین و از طریق ردیابی آفلاین روی نقشه مشاهده کنید و با کمی جستجو در اطراف این مکان ، مورد Airpod خود را پیدا خواهید کرد.

خلاصه مقاله

گم شدن یا سرقت AirPod یک مشکل رایج است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. در این مقاله ، ما روش هایی برای یافتن فرودگاه ها ارائه می دهیم. با خرید بالشتک گوش می توانید تا حد زیادی از ضرر آنها جلوگیری کنید. در بسیاری از موارد ، حتی با روش های ردیابی ، AirPads از دست رفته هرگز شناسایی نمی شود. شما می توانید تجربه خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. همچنین ، متخصصان جانبی حرفه ای همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا