لوازم جانبی

چگونه می توان یک فایل مودم را به اشتراک گذاشت؟

مودم ها علاوه بر اتصال به اینترنت ، برنامه های زیادی دارند. اشتراک فایل مودم یکی از پرکاربردترین ویژگی های مودم است که ممکن است بسیاری از کاربران از آن آگاهی نداشته باشند. اگر تصمیم دارید یک فایل مودم را بین رایانه ، تلفن همراه و سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید و با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ضبط یک پرونده مودم ، تماشا کنید. P>>

share کردن فایل ها با مودم

اشتراک فایل با مودم ؛ اشتراک فایل کابل

اگر به درایو فلش ، هارد اکسترنال و کارت حافظه یا حتی روش های قدیمی تر مانند CD دسترسی ندارید ، استفاده از مودم بهترین راه حل برای به اشتراک گذاری پرونده ها است. بنابراین ، با ایجاد یک شبکه محلی ، می توان پرونده ها را بین اعضای شبکه به اشتراک گذاشت. اشتراک فایل با مودم در دفتر نیز می تواند بسیار مفید باشد. زیرا کارمندان می توانند به راحتی پرونده ها را در یک محیط امن با سایر همکاران به اشتراک بگذارند. اما چگونه می توانم از مودم برای به اشتراک گذاشتن پرونده استفاده کنم؟ در اینجا چند روش برای لمس فایل مودم آورده شده است.

اشتراک گذاری فایل ها با مودم های رم خور

مودم های RAM؛ پرونده های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید

یکی از ساده ترین راه ها برای به اشتراک گذاشتن پرونده مودم استفاده از مودم های RAM بی سیم مانند Huawei E5577 است. این مودم ها که معمولاً مودم های همراه و بی سیم هستند ، یک اسلات کارت حافظه هستند. با قرار دادن کارت حافظه در این نوع مودم ، می توانید بدون استفاده از کابل ، به راحتی اطلاعات RAM را با دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی پوکو C50 هفته اول آذر راهی بازار می‌شود

البته استفاده از این روش اشکالاتی نیز دارد. به عنوان مثال ، هر کسی که به مودم متصل باشد می تواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند. اگر از مودم RAM استفاده می کنید که توانایی رمزگذاری پرونده ها را ندارد ، توصیه می کنیم از روش های دیگری برای به اشتراک گذاشتن پرونده ها با مودم استفاده کنید.

اشتراک گذاری فایل با مودم از طریق نرم افزار Shareit

برای به اشتراک گذاشتن پرونده ها از مودم استفاده کنید

یکی دیگر از روشهای معمول و آسان برای به اشتراک گذاشتن فایل مودم استفاده از نرم افزارهایی مانند Shareit یا Zapya است. با ایجاد یک شبکه محلی ، این برنامه ها به شما امکان می دهند فایلهای خود را بین دستگاه های مختلف مانند رایانه ، لپ تاپ ، تلفن همراه و تبلت به اشتراک بگذارید. به این ترتیب احتمال نشت امنیتی و ویروس وجود دارد. بنابراین سعی کنید از یک درایو فلش ، کارت حافظه یا Apple Flash Lighting برای انتقال پرونده های مهم استفاده کنید. / P>

چگونه می توانم از SHAREit یا Zapya برای به اشتراک گذاشتن یک فایل مودم استفاده کنم؟

با این روش ، شما باید نرم افزار مورد نظر مانند SHAREit را روی هر دو دستگاه نصب کنید. همچنین هر دو دستگاه باید به یک مودم متصل شوند. در دستگاه هایی که مودم بی سیم داخلی دارند (مانند لپ تاپ ها و تلفن های همراه) ، از این دستگاه می توان به عنوان مودم استفاده کرد. اکنون کافی است پس از برقراری ارتباط ، نرم افزار مورد نظر را وارد کرده و پرونده های خود را به اشتراک بگذارید. اگر مطمئن نیستید که شبکه شما چقدر ایمن است ، استفاده از فلش مموری گزینه بهتری است. / P>

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هندزفری را تمیز کنیم؟

انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر با استفاده از airdroid

پرونده های مودم را بین کامپیوتر و موبایل با نرم افزار AirDroid به اشتراک بگذارید

امنیت AirDroid نسبت به نرم افزار به اشتراک گذاشته شده فایل به صورت بسته ایمن است. این نرم افزار به شما امکان انتقال پرونده ها را فقط بین تلفن و رایانه متصل به مودم می دهد. مهمترین ویژگی اندروید این است که برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر ندارید. پس از نصب نرم افزار بر روی تلفن خود با ورود به برنامه AirDroid ، آدرس وب ویژه ای روی صفحه ظاهر می شود.

با تایپ این آدرس در مرورگر یا لپ تاپ رایانه و تأیید دسترسی تلفن ، می توانید به راحتی فایلهای خود را بین تلفن و رایانه خود به اشتراک بگذارید. اندروید علاوه بر اشتراک فایل ها با مودم ، کنترل کامل تلفن رایانه شما را نیز فراهم می کند و ویژگی های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر کابل شارژر خود را فراموش کرده اید و راهی برای اتصال تلفن به رایانه ندارید ، استفاده از Android می تواند گزینه خوبی باشد. بودن.

اشتراک گذاری فایل بین کامپیوترهای متصل به یک مودم

فایل مودم را از طریق Home Group

بین چندین کامپیوتر به اشتراک بگذارید

روش دیگر برای لمس یک فایل مودم بین چندین کامپیوتر ، استفاده از گروه Home در ویندوز است. با استفاده از این روش امکان اشتراک فایل بین رایانه و تلفن وجود ندارد. در اینجا نحوه استفاده از Homegroup در ویندوز آورده شده است.

توجه: پس از به روزرسانی ویندوز 10 به نسخه 1803 ، گروه اصلی از ویندوز حذف شده است و فقط در نسخه های قدیمی ویندوز 10 ، ویندوز 8 ، 7 و XP قابل استفاده است. /

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ باید یک مدل ارزان‌تر از گلکسی زد فولد تولید کند

یک گروه خانگی برای به اشتراک گذاشتن پرونده ها بین رایانه ها ایجاد کنید

برای این کار ابتدا باید گروه اصلی خود را در سیستم های مختلف راه اندازی کنید. ابتدا باید وارد گروه اصلی شوید. می توانید یک گروه خانگی در جستجوی ویندوز جستجو کنید یا به Control Panel رفته و Homegroup را پیدا کنید. سپس باید مراحل زیر را طی کنید:

کلیک کنید

  1. یک گروه خانگی ایجاد کنید و روی بعدی کلیک کنید
  2. اکنون پرونده هایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. کلیک کنید
  3. این یک گذرواژه را نشان می دهد. این رمز عبور را در جایی بنویسید
  4. در آخر ، روی Finish کلیک کنید تا گروه اصلی خود ایجاد شود.

رایانه های دیگری را به گروه اصلی اضافه کنید

پس از راه اندازی گروه اصلی ، سایر اعضای شبکه متصل به مودم شما می توانند به گروه اصلی بپیوندند و پرونده های خود را به اشتراک بگذارند. برای پیوستن به گروه اصلی سیستم های دیگر ، مراحل زیر را باید طی کنید:

  1. به گروه اصلی بپیوندید

    انتخاب کنید

  2. اکنون بپیوندید و بعدی را کلیک کنید
  3. در این مرحله ، فایلهای به اشتراک گذاشته شده را انتخاب کرده و مورد بعدی را کلیک کنید
  4. پس از دریافت رمز عبور از تولید کننده گروه اصلی ، آن را در قسمت نشان داده شده وارد کنید. سپس را کلیک کنید
  5. برای پیوستن به شبکه ، پایان را کلیک کنید.

به پرونده های به اشتراک گذاشته شده در گروه اصلی دسترسی پیدا کنید

هنگامی که گروه اصلی همه اعضای شبکه را راه اندازی کردید ، برای دسترسی به پرونده های به اشتراک گذاشته شده از طریق صفحه اصلی ، فقط وارد File Explorer شوید. در سمت چپ می توانید گروه خانه را پیدا کنید. در زیر این بخش ، روی نام کاربری رایانه ای که پرونده ها را به اشتراک گذاشته است کلیک کنید. اکنون می توانید با دوبار کلیک بر روی کتابخانه مورد نظر و دوبار کلیک بر روی پرونده یا پوشه مشترک ، به محتوای آن دسترسی پیدا کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کابل تایپ سی چیست و چه انواعی دارد؟

خلاصه مقاله

در این مقاله ، ما با روش های مختلف برای به اشتراک گذاری فایل های مودم آشنا شدیم. برای به اشتراک گذاشتن پرونده ها از طریق مودم می توانید از مودم های تلفن همراه ، نرم افزار اشتراک گذاری و ویژگی های ویندوز استفاده کنید. توجه داشته باشید که هیچ یک از این روش ها 100٪ ایمن نیستند و ما توصیه می کنیم که از حداکثر حافظه سخت افزاری مانند کارت حافظه و فلش استفاده کنید یا مستقیماً به کابل شارژر متصل شوید تا پرونده های مهم خود را منتقل کنید. شما سعی در استفاده از کدام یک از این روش ها دارید؟ تجربیات و سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا