لوازم جانبی

بعد از از دست دادن تلفن همراه چه باید کرد؟

از دست دادن تلفن همراه می تواند کابوسی برای کاربران تلفن های هوشمند باشد. علاوه بر این ، تعداد سرقت های تلفن به طور قابل توجهی افزایش یافته و سارقان تلفن همیشه در کمین هستند. به همین دلیل ، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توان تلفن دزدیده شده را پیدا کرد یا تلفن گمشده را ردیابی کرد. خوشبختانه روش های زیادی برای یافتن تلفن و رایانه لوحی پس از ناپدید شدن وجود دارد. بنابراین اگر این مشکل را دارید ، در ادامه با ما باشید تا با روش های ردیابی تلفن گمشده بیشتر آشنا شوید.

سریع ترین روش پیدا کردن گوشی موبایل

روش های مختلف برای ردیابی تلفن همراه پس از از دست دادن تلفن همراه و رایانه لوحی

در گذشته ، پس از از دست دادن تلفن همراه ، فرصت های زیادی برای یافتن آن وجود نداشت. با این وجود امروزه روش های مختلفی برای ردیابی تلفن های اندرویدی و آیفون پس از ضرر یا سرقت وجود دارد. در برخی موارد ، در صورت تمام شدن باتری تلفن همراه ، می توانید هدفون های از دست رفته را ردیابی کنید. بنابراین در یافتن تلفن خود ناامید نشوید و سعی کنید راه حلهایی را که در زیر ذکر خواهیم کرد دنبال کنید. در بیشتر موارد ، استفاده از این روش ها به شما کمک می کند تلفن همراه گمشده خود را پیدا کنید.

از دست دادن تلفن Android ، ردیابی تلفن Gmail

ناپدید شدن سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی یک پدیده بسیار رایج است که تقریباً همه کاربران حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. وقتی این اتفاق برای شما می افتد ، بهترین راه برای ردیابی سریع تلفن ، کمک گرفتن از Google و سیستم ردیابی تلفن آن است. برای استفاده از این روش ، باید قبلاً Gmail خود را در تلفن خود ثبت کرده باشید. این روش معمولاً برای ردیابی تلفنهای Android و Samsung استفاده می شود. در اینجا نحوه استفاده از Gmail برای ردیابی تلفن خود آورده شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
شارژ معکوس سامسونگ چقدر است؟ چگونه بفهمیم تلفن من قابلیت شارژ بی سیم دارد یا خیر؟

پیدا کردن گوشی موبایل گم شده با استفاده از جیمیل گوگل تلفن Android خود را در Google Find My Device پیدا و ردیابی کنید

اگر Gmail را در تلفن خود فعال کرده اید ، کافی است با جستجوی Google دستگاه من را پیدا کنید و به صفحه Google find my device بروید. برای استفاده از این سرویس ، ابتدا باید Gmail خود را وارد کنید. سپس لیستی از تلفن های ثبت شده خود را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب تلفن یا رایانه لوحی Android مورد نظر خود ، می توانید مکان دقیق آن را در Google Maps مشاهده کنید. برای یافتن تلفن گمشده یا بی صدا در خانه ، می توانید روی پخش صدا ضربه بزنید تا صدا را از تلفن خود پخش کنید.

اگر تلفن شما در خارج از خانه به سرقت رفته یا گم شده است ، می توانید گزینه Secure Device را انتخاب کنید تا شماره تلفن مورد نظر را در صفحه قفل تلفن نمایش دهد. همچنین می توانید تلفن قفل شده را ردیابی کنید. امنیت تلفن اجازه دسترسی به اطلاعات داخل آن را نخواهد داد ، اما کارت حافظه تلفن همچنان در معرض خطر است. /

پیدا کردن گوشی سامسونگ

تلفن سامسونگ گم شده است ، تلفن سامسونگ را برای سریع ترین زمان ردیابی می کند

علاوه بر Google ، می توانید از سرویس تلفن همراه سامسونگ برای یافتن تلفن گمشده سامسونگ نیز استفاده کنید. برای استفاده از این روش کافی است حساب سامسونگ خود را از قبل روی تلفن فعال کرده باشید. علاوه بر این ، خوشبختانه سامسونگ به شما امکان می دهد تلفن سامسونگ گمشده خود را از طریق Gmail خود پیدا کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مقایسۀ کیبورد گیمینگ با کیبورد معمولی

فقط به findmymobile.samsung.com بروید. ابتدا باید آدرس ایمیل و رمز ورود حساب Samsung خود را وارد کنید. اگر از Gmail استفاده می کنید ، می توانید با Google نیز وارد سیستم شوید. پس از ورود به سامسونگ برای یافتن تلفن همراه من ، امکاناتی مانند دیدن محل دقیق تلفن روی نقشه ، همراه با ردیابی تلفن سامسونگ ، قفل شدن تلفن سامسونگ از راه دور ، به صدا درآوردن تلفن بی صدا از دست رفته و حذف داده ها /

گوشی گم شده آیفون، پیدا کردن گوشی آیفون از طریق آیکلود ردیابی آیفون ، چگونه آیفون گمشده یا دزدیده شده را پیدا کنیم؟

برای ردیابی تلفن ها و آیفون های اپل مانند iPhone 12 ، iPhone 11 ، iPhone X و غیره ، همراه با iPad ، می توانید از سرویس Find my iPhone استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس و ردیابی آیفون مسروقه ، ابتدا باید ویژگی را فعال کنید تا آی فون من را در تلفن خود پیدا کنید. برای انجام این کار ، وارد تنظیمات شوید و به تب iCloud بروید. اگر نام و حساب کاربری شما در این قسمت است ، به این معنی است که حساب iCloud شما از قبل فعال است و همچنین می توانید از این ویژگی برای یافتن iPhone من استفاده کنید.

در غیر این صورت ، باید یک حساب iCloud ایجاد کنید و آن را در iPhone یا iPad خود فعال کنید. اگر تلفن شما به اینترنت متصل است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به www.icloud.com/find بروید و Apple ID و رمز ورود خود را وارد کنید. پس از ورود به این صفحه ، می توانید مکان دقیق آیفون و آیپد گمشده یا سرقت شده خود را مشاهده کنید. امکاناتی مانند پخش صدا و قفل تلفن از راه دور نیز موجود است. متأسفانه ، از این طریق راهی برای یافتن هدفون ، هندزفری کابل و سایر لوازم جانبی اپل وجود ندارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین سوالات کاربران درباره گلس گوشی که بی جواب مانده اند را بشناسید

تلفن خود را با کد imei ردیابی کنید ، ببینید Samsung و iPhone خاموش هستند

روش هایی که تاکنون معرفی کرده ایم فقط برای یافتن تلفن های هوشمند متصل به اینترنت استفاده می شود. برای یافتن تلفن قطع شده فقط با ردیابی تلفن با کد imei از طریق اپراتورهای ارتباط از راه دور مانند همراه و اول و ایرانسل می توانید کمک بگیرید. اطمینان حاصل کنید که سیم کارت شما با این روش مسدود یا سوزانده شده است.

ردیابی گوشی سرقتی با شماره همراه اول

تلفن گمشده را با شماره تلفن همراه اول پیگیری کنید

برای استفاده از سرویس ردیابی تلفن توسط شماره همراه اول ، می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • با شماره گیری کد # شماره سریال * 2141 * 111 * * شماره IMEI را به تلفن ارسال کنید
  • از طریق سامانه پیامکی جامع سرویس همراه اول ، ارسال 2141 به 111

پس از ارسال کد imei با استفاده از یکی از روش های فوق ، اپراتور همراه اول در مدت 10 روز تلفن دزدیده شده یا گمشده شما را جستجو می کند. در این دوره ، در صورت استفاده از سیم کارت یا تلفن ، اپراتور اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

ردیابی گوشی گم شده از طریق سیم کارت ایرانسل تلفن ردیابی تلفن ایرانسل

مانند اپراتور همراه اول ، همچنین می توانید از کد imei برای ردیابی تلفن مسروقه یا گمشده با سیم کارت ایرانسل استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید سیم کارت خود را مسدود کنید. همچنین باید حداقل 5 روز از تاریخ مسدود کردن سیم کارت داشته باشید تا بتوانید درخواست پیگیری را ثبت کنید. سپس باید این مراحل را دنبال کنید:

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد

  1. 5 روز پس از مسدود شدن خط ، * 6101 # #span> را با یک خط ایرانسل دیگر شماره گیری کنید
  2. کد IMEI را در جعبه تلفن وارد کنید
  3. منتظر بمانید تا درخواست شما ظرف 48 ساعت پاسخ دهد

اگر تلفن شما پیدا شد ، می توانید برای بازیابی تلفن گمشده خود اقدام قانونی کنید. در غیر این صورت ، می توانید درخواست پیگیری را پس از 5 روز دوباره ارسال کنید.

متأسفانه ، وقتی تلفن را با استفاده از کد IMEI ردیابی می کنید ، فقط می توانید تلفن گمشده را ردیابی کرده و لوازم جانبی موبایل دزدیده شده یا گم شده را ردیابی کنید.

خلاصه مقاله

از دست دادن تلفن همراه تجربه ناخوشایندی است. با استفاده از بهترین روش های ردیابی تلفن گمشده ای که در این مقاله معرفی کردیم ، به احتمال زیاد می توانید تلفن گمشده یا دزدیده شده خود را پیدا کنید. اگر قبلاً از این روش ها استفاده کرده اید ، می توانید تجربه خود را با ما در میان بگذارید. متخصصان اضافی نیز می توانند در این زمینه به سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا