لوازم جانبی

چگونه شارژ سریع گوشی سامسونگ را غیرفعال کنیم؟

شارژ سریع یا شارژ سریع گوشی سامسونگ یکی از جذاب ترین ویژگی هایی بود که سامسونگ به گوشی خود اضافه کرد. این ویژگی به شما کمک می کند تلفن خود را در اسرع وقت شارژ کرده و از تلفن همراه خود مجددا استفاده کنید.

اما به دلایلی ممکن است بخواهید بارگذاری سریع را غیرفعال کنید. برخی از کارشناسان می گویند استفاده طولانی مدت از شارژ سریع به مدت طولانی ، می تواند مشکلاتی را در تلفن شما ایجاد کند. در این مقاله می خواهیم به این س howال که چگونه می توان شارژ سریع گوشی سامسونگ را با سه روش ساده و کاربردی غیرفعال کرد ، پاسخ دهیم.

چرا از شارژ سریع سامسونگ به طور مرتب استفاده نمی کنید؟

شارژ سریع یا شارژ سریع باعث وارد شدن ولتاژ بالا و تقویت کننده به صفحه تلفن می شود. توجه داشته باشید که گوشی شارژ سریع سامسونگ برای آمپر و ولتاژهای بالا طراحی شده است و معمولاً گوشی شما آسیب نمی بیند. نکته مهم در اینجا این است که اگر از شارژ سریع سامسونگ به طور مداوم استفاده می کنید ، ممکن است در آینده نزدیک باتری گوشی شما دچار مشکل شود.

باتری های لیتیوم یونی نسبت به شارژ سریع بسیار حساس هستند. اگر گوشی سامسونگ خود را با روش شارژ سریع شارژ کنیم ، باتری لیتیوم-یون زودتر آسیب می بیند. از طرف دیگر ، وقتی مقدار زیادی انرژی و بار الکتریکی برای مدت کوتاهی وارد گوشی می شود ، گوشی سامسونگ داغ می شود و همچنین می تواند عملکرد CPU را مختل کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
فروش سری ردمی نوت ۱۲ به خوبی ردمی نوت ۱۱ نبوده است

یکی از معایب اصلی شارژ سریع سامسونگ ، کاهش عمر باتری است. بهتر است همیشه باتری گوشی خود را داشته باشید تا از گرم شدن و حتی انفجار آن جلوگیری شود. در جای خنک نگهداری کنید و با تلفن خود از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

در نهایت ، توصیه می کنیم اگر از شارژ سریع یا شارژ سریع سامسونگ استفاده می کنید ، تلفن خود را یک شبه و یا برای مدت زمان طولانی به حال خود رها نکنید.

آموزش غیرفعال کردن فست شارژ گوشی سامسونگ در تنظیمات

1. با نحوه غیرفعال کردن شارژ سریع Samsung در تنظیمات آشنا شوید

ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای غیرفعال کردن شارژ سریع Samsung استفاده از تنظیمات تلفن است. برای غیرفعال کردن شارژ سریع گوشی سامسونگ در تنظیمات ، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا به برگه دستگاه منوی تنظیمات بروید.
  2. در مرحله بعد ، گزینه Maintenance را انتخاب کنید.
  3. در نهایت ، به برگه Battery بروید.
  4. در این مرحله در بالا سمت راست ، سه نقطه عمودی را لمس کرده و تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید.
  5. می توانید گزینه های کابل سریع و شارژ بی سیم را غیرفعال کنید.
  6. که می توانید از آنها برای شارژ گوشی خود بدون استفاده از شارژ سریع استفاده کنید. لوازم جانبی موبایل سامسونگ از جمله باتری و شارژر آن را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا از خرابی و کاهش سرعت تلفن جلوگیری کنید.

    غیرفعال‌ کردن فست شارژ گوشی سامسونگ با شارژر قدیمی

    2. شارژ سریع تلفن سامسونگ خود را با شارژر قدیمی غیرفعال کنید

    تلفن های جدید سامسونگ از پورت Type-C استفاده می کنند. با مبدل Type-C به USB ، می توانید تلفن خود را برای شارژ سریع شارژ کرده و با استفاده از شارژر قدیمی خود ، شارژ سریع را غیرفعال کنید. اگر می خواهید بدانید که آیا شارژر قدیمی شما به سرعت در حال شارژ شدن است ، باید محفظه شارژر را بررسی کنید.

    عباراتی مانند داشبورد شارژ ، شارژ سریع ، شارژ سریع تطبیقی ​​ و شارژ سریع معمولاً روی بدنه شارژرهای سریع نوشته می شود. همچنین روی بدنه شارژر ، اگر تعداد تقویت کننده ها کمتر از 2 و ولتاژ آن کمتر از 5 باشد ، این نشان می دهد که شارژر شما سریع شارژ نمی شود.

    اگر به مبدل یا شارژر نیاز دارید ، می توانید لوازم جانبی مختلف موبایل مانند قیمت بلندگو ، گل نانو ، شارژر ، پاور بانک و صدها لوازم جانبی دیگر را بررسی کرده و به صورت آنلاین خرید کنید.

    با اتصال گوشی به لپ‌تاپ فست شارژ سامسونگ را غیرفعال کنید

    3. با اتصال تلفن خود به لپ تاپ ، شارژ سریع سامسونگ را غیرفعال کنید

    اگر نتوانسته اید شارژ سریع تلفن سامسونگ خود را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید ، می توانید تلفن خود را به لپ تاپ ، کنسول بازی و رایانه وصل کنید. پورت های لپ تاپ ، کنسول و کامپیوتر برق زیادی ندارند و در محدوده استاندارد هستند و می توانید مطمئن باشید که گوشی شما از طریق شارژ سریع سامسونگ شارژ نمی شود.

    لازم به ذکر است که در صورت خرید ساعت هوشمند ، باید بدانید که با شارژر بی سیم ، می توانید تلفن هوشمند و ساعت خود را همزمان شارژ کنید.

    چگونه شارژ سریع تلفن سامسونگ را غیرفعال کنم؟

    در این مقاله نحوه غیرفعال کردن شارژ سریع تلفن سامسونگ با 3 راه حل ساده و کاربردی را توضیح دادیم. به راحتی می توانید با استفاده از تنظیمات تلفن ، با استفاده از شارژر قدیمی ، شارژ سریع گوشی سامسونگ خود را غیرفعال کنید یا گوشی را به کنسول ، لپ تاپ یا رایانه وصل کنید.

    اگرچه شارژ سریع به تلفن اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان شارژ شود ، استفاده مداوم از شارژ سریع یا Samsung Charger Fik می تواند مشکلات باتری را ایجاد کند. اگر شارژ سریع گوشی سامسونگ خود را به روش دیگری غیرفعال می کنید ، نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین در وبلاگ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
انواع مدل های پرفروش کیف و کوله لپتاپ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا