لوازم جانبی

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی

تلفن های همراه یکی از مهمترین ابزارهای زندگی امروز ما هستند. صدها کار را می توان با تلفن همراه انجام داد و بسیاری از کارها نیاز به استفاده از تلفن همراه دارد. اما یکی از چالش هایی که ممکن است هر کاربری با آن روبرو شود ، خاموش و روشن کردن گوشی هواوی است. دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. در این مقاله ، به طور خاص به دلیل خاموش و روشن کردن گوشی هواوی می پردازیم. با ما بمان.

چرا گوشی هواوی من روشن و خاموش می شود؟

خاموش و روشن کردن گوشی Huawei شما می تواند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری خاصی داشته باشد. اگر گوشی هواوی شما آسیب دیده باشد ، سخت افزار گوشی ممکن است به شدت آسیب ببیند. از سوی دیگر ، برنامه های مخرب یا تروجان ها می توانند باعث خاموش شدن صفحه و گوشی هواوی شوند.

در مورد باتری تلفن تلفن آسیب دیده است یا زمان زیادی طول می کشد تا شارژ شود. پردازنده و سخت افزار گوشی ممکن است دچار مشکل شده و صفحه نمایش بارها و بارها خاموش و روشن شود. استفاده از شارژر Fick همچنین می تواند باعث کند شدن سرعت تلفن شما و سایر مشکلات سخت افزاری شود.

اگر تلفن شما آسیب دیده است ، بهتر است آن را توسط یک تکنسین واجد شرایط بررسی کنید. گوشی هواوی به ندرت خود را خاموش می کند ، اما گزارش هایی از کاربران وجود دارد که مشکلات نرم افزاری را نشان می دهند. اگر مشکلات نرم افزاری باعث خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی می شود ، همچنان از راه حل هایی که پیاده کرده ایم برای شناسایی علت و رفع آن استفاده کنید.

شناسایی علت سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری خاموش شدن گوشی هواوی

دلیل خاموش کردن سخت افزار یا نرم افزار تلفن Huawei خود را مشخص کنید

در حالت ایمن همه برنامه هایی که نصب کرده اید غیرفعال می شوند. اگر بعد از فعال کردن حالت ایمن همچنان مشکل روشن و خاموش شدن گوشی هواوی خود را مشاهده می کنید ، این به دلیل سخت افزار است. در این صورت ، باید تلفن خود را برای تعمیر به تعمیرکار واجد شرایط برسانید. اما اگر در حالت ایمن مشکل خاموش و روشن کردن گوشی هواوی حل شود ، دلیل این نرم افزار این است.

سعی کنید همه برنامه های خود را در بازارهای معتبر مانند فروشگاه بازی نصب کنید. فروشگاه Play کل برنامه را اسکن می کند و اگر برنامه ها حاوی فایل های مخرب باشند ، ابتدا به کاربر گزارش می دهند و برنامه ها را از فروشگاه خود حذف می کنند. لازم به ذکر است که استفاده از لوازم جانبی تقلبی در طول زمان می تواند مشکلات سخت افزاری را برای گوشی هواوی شما ایجاد کند.

سعی کنید لوازم جانبی Huawei خودتان را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و مطمئن شوید لوازم جانبی ، به ویژه شارژر تلفن و باتری ، اصل هستند. برای رفع خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی خود می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید.

اولین راه حل ؛ اجرای برنامه و اجرا

را غیرفعال کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی – مهر ۱۴۰۱

برنامه هایی که کاملاً بسته نشده اند ، در پس زمینه اجرا می شوند ، ممکن است با خطاها و تداخل برنامه همراه باشند. به طور معمول اجرای برنامه ها می تواند سرعت راه اندازی مجدد را افزایش دهد. اما از طرف دیگر ، از آنجا که عملکرد دستگاه های تلفن همراه می تواند به چالش کشیده شود ، بهتر است پس از اتمام هر برنامه ، آن را به طور کامل ببندید.

برخی از بازی هایی که تبلیغات اجباری زیادی نشان می دهند ممکن است به طور خودکار برنامه هایی را بر روی تلفن شما نصب کنند یا سعی کنند با اعلان های مزاحم به سیستم شما نفوذ کنند.

ارور‌هایی که ناگهانی ایجاد می‌شوند، ممکن است با ریستارت کردن گوشی درست شوند راه حل دوم ؛ تلفن Huawei خود را راه اندازی مجدد کنید

بسیاری از خطاها و اشتباهات بدون دلیل مشخص رخ می دهند. معمولاً چنین خطاهایی که به طور ناگهانی ظاهر می شوند ، مانند ناگهانی خاموش کردن Huawei y9 یا خاموش و روشن کردن صفحه ، می تواند با راه اندازی مجدد گوشی متر باشد. به حافظه پنهان و داده های موقت می تواند با مشکلات همراه باشد. با راه اندازی مجدد تلفن Huawei خود ، می توانید به راحتی خطاها و تعاملات نرم افزاری را برطرف کنید.

اگر گوشی Huawei شما راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد نشد ، دکمه های کاهش صدا و را به مدت 10 تا 20 ثانیه به طور همزمان نگه دارید تا گوشی Huawei راه اندازی مجدد شود. این روش برای گوشی های آسیب دیده بسیار مثر است.

سیستم عامل و برنامه‌ها را آپدیت کنید

راه حل سوم ؛ به روز رسانی سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی

هر سیستم عامل و برنامه ای می تواند حاوی اشکالات و خطاها باشد. بر اساس گزارشاتی که از کاربران دریافت می شود ، شرکت های تلفن همراه با انتشار نسخه های جدید به سرعت اشکالات را برطرف می کنند. اکنون برنامه ها و نسخه Android گوشی Huawei خود را بررسی کنید ممکن است به دلیل خاموش شدن ناگهانی Huawei y511 یا مدل دیگری به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد.

مراحل زیر را دنبال کنید تا نسخه Android خود را به گوشی Huawei خود به روز کنید.

  1. ابتدا system را در تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید.
  2. بروز رسانی را لمس کنید.
  3. اگر به روزرسانی جدیدی برای گوشی Huawei شما منتشر شده است ، جزئیات به روز رسانی را مشاهده خواهید کرد. سپس Update Quick را برای بارگیری فایل به روز رسانی لمس کنید.
  4. پس از بارگیری فایل به روزرسانی ، که بسته به نوع به روزرسانی ، زمان متفاوتی طول می کشد ، تلفن Huawei شما به طور خودکار اعلانی را برای نصب فایل به روز رسانی برای شما ارسال می کند.

مراحل بالا باعث راه اندازی مجدد تلفن و نصب به روزرسانی می شود. زمان نصب معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. قبل از بارگیری ، مطمئن شوید که باتری گوشی هواوی شما به اندازه کافی شارژ شده است. اگر تلفن هنگام نصب به روزرسانی خاموش شود ، ممکن است دوباره روشن نشود و تلفن مشکلات دیگری داشته باشد.

همچنین می توانید برنامه ها را از طریق فروشگاه بازی به روز کنید. اگر نسخه به روز برنامه ای ارائه شده باشد ، گزینه بروزرسانی را در کنار برنامه مشاهده می کنید. اگر گزینه open را مشاهده می کنید ، این نشان می دهد که برنامه به آخرین نسخه به روز شده است.

پارتیشن کش گوشی هواوی را پاک  کنید

تصمیم چهارم ؛ حافظه پنهان پارتیشن ها را در گوشی های هواوی

پاک کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
ساخت حساب کاربری شیائومی

هر عملیاتی که روی تلفن خود انجام می دهید در حافظه پنهان برنامه ذخیره می شود. دلیل خاموش شدن تلفن هنگام اتصال به اینترنت و دلیل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی هواوی ، ممکن است مربوط به حافظه پنهان باشد. اگر حافظه پنهان به دلایلی مشکلی دارد ، بهتر است کش پارتیشن Huawei را پاک کنید. این مراحل را برای حذف پارتیشن ذخیره سازی هواوی دنبال کنید:

  1. ابتدا دکمه power را فشار دهید تا صدا را همزمان افزایش دهید تا زمانی که اگر لوگوی هواوی را می بینید ، آن را نگه دارید.
  2. با برای افزایش صدا و برای کاهش صدا و Go را لمس کنید به پاک کردن حافظه پنهان .
  3. دکمه power را فشار دهید تا عملیات پاک کردن حافظه پنهان آغاز شود.
  4. در نهایت ، پس از اتمام فرآیند تقسیم حافظه پنهان ، روی گزینه راه اندازی مجدد سیستم و قدرت > کلیک کنید را فشار دهید.

پس از راه اندازی مجدد تلفن همراه Huawei ، متوجه خواهید شد که برنامه ها سریعتر اجرا می شوند. لوازم جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی دستگاه های موبایل و تبلت در ایران است. علاوه بر لوازم جانبی مختلف از بلندگوی بلوتوث jbl تا مبدل hdmi تا vga ، ساعت هوشمند شیائومی ، شارژر ، باتری تلفن ، شیشه و صدها لوازم جانبی دیگر تا مصرف کنندگان ایرانی نیز بتوانند از لوازم جانبی اصلی استفاده کنند.

تجربه شما با اجازه خاموش شدن ناگهانی گوشی Huawei چیست؟

در این مقاله ، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی را با جزئیات بررسی کردیم. تلفن ممکن است ضربه خورده باشد و به دلیل خاموش شدن تلفن پس از نقص سخت افزاری ایجاد شده باشد. اما اگر در حالت ایمن مشخص شد که علت آن نرم افزار است ، بهتر است نرم افزار و سیستم عامل گوشی هواوی خود را به روز کنید.

بستن برنامه ها در پس زمینه ، نصب یک آنتی ویروس قوی ، پاکسازی حافظه نهان گوشی یا راه اندازی مجدد گوشی Huawei می تواند کار کند و مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی Huawei را حل کند. اگر چهار مرحله ای که در این مقاله توضیح دادیم مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی شما را حل نکرد ، بهتر است گوشی خود را برای بازرسی و تعمیر به نمایندگی مجاز ببرید.

اگر تجربه ای در مورد نحوه اجازه خاموش شدن ناگهانی گوشی Huawei دارید ، لطفاً نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان در وبلاگ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا