لوازم جانبی

باتری گوشی شیائومی به سرعت تخلیه می شود

علت باتری گوشی شیائومی
شیائومی به تازگی به بزرگترین تولید کننده شیائومی در جهان تبدیل شده است. شیائومی با ایجاد گوشی های موبایل با کیفیت طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست آورده است. اما برای گوشی های شیائومی چالش هایی نیز وجود دارد. یکی از مشکلاتی که ممکن است در گوشی شیائومی شما رخ دهد ، تخلیه زودهنگام باتری است.

خوب است بدانید که نگهداری مناسب گوشی شیائومی عمر مفید آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و می توانید سالها بدون هیچ مشکلی از تلفن هوشمند خود استفاده کنید. در این رابطه ، گزارش های زیادی از سوی کاربران ارسال شده است که باتری گوشی شیائومی به زودی تمام می شود ؛ به همین دلیل ، در این مقاله می خواهیم دلیل تخلیه سریع باتری گوشی شیائومی را به طور خاص بررسی کنیم.

چرا گوشی شیائومی تمام می شود؟

یکی از رایج ترین مشکلات تلفن های شیائومی تخلیه زودهنگام باتری است. تخلیه باتری می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از شارژ معیوب گرفته تا آداپتور معیوب ، کابل شارژ ، نصب بدافزار یا می تواند ناشی از سخت افزار باشد. البته ، اگر از باتری اصلی موبایل استفاده نکنید ، باتری تلفن شما سریعتر از آنچه انتظار می رود تخلیه می شود.

از سوی دیگر ، بسیاری از کاربران Android 9 و 10 گزارش می دهند که باتری تلفن همراه آنها به زودی تمام می شود. اگر اخیراً گوشی خود را به روز کرده اید ، بهتر است یکبار آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. اگر نمی خواهید به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید ، بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

قابلیت تشخیص چهره Face unlock را ببندید

1. ویژگی تشخیص چهره باز کردن قفل

را ببندید

برخی از کاربران گزارش می دهند که در نسخه های جدیدتر ، ویژگی تشخیص چهره دوربین جلوی گوشی را به طور شبانه روزی نگه می دارد. برای اطمینان از اینکه دلیل اتمام سریع باتری گوشی Xiaomi شما به این دلیل نیست که Face Unlock Face Unlock فعال است ، بهتر است موقتاً این ویژگی را غیرفعال کنید

عدم کالیبره بودن باتری، علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی 2. عدم کالیبراسیون باتری ، دلیل اتمام سریع باتری گوشی شیائومی

هنگامی که تلفن Xiaomi خود را به نسخه جدیدتری به روز می کنید ، ممکن است نرم افزار و سخت افزار گوشی کاملاً سازگار نباشند و باتری گوشی کالیبره نشود. اگر باتری گوشی شما برای مدت کوتاهی تمام شد ، بهتر است یکبار با توجه به مراحل زیر ، باتری گوشی شیائومی خود را کالیبره کنید.

  1. هنگام خاموش کردن تلفن از آن برای خاموش کردن آن استفاده کنید.
  2. گوشی Xiaomi خود را روشن کنید تا خاموش شود.
  3. در این مرحله ، گوشی Xiaomi خود را بدون روشن کردن شارژ کنید.
  4. تلفن را پس از رسیدن شارژ 100٪ از شارژر جدا کنید.
  5. تلفن Xiaomi خود را روشن کنید ؛ توجه داشته باشید که اگر درصد باتری پس از روشن شدن 100٪ نیست ، آن را تا 100٪ شارژ کنید و تلفن را از شارژر جدا کرده و تلفن را مجدداً راه اندازی کنید.
  6. از تلفن برای تخلیه باتری و خاموش کردن تلفن استفاده کنید.
  7. گوشی Xiaomi خود را بدون روشن کردن تا شارژ 100٪ شارژ کنید. سپس گوشی را از شارژر جدا کنید.

با انجام مراحل بالا ، باتری گوشی Xiaomi شما به خوبی کالیبره می شود.

3. از لوازم جانبی اصلی استفاده کنید

دلیل تمام شدن زودهنگام باتری گوشی شیائومی ممکن است به دلیل استفاده از لوازم جانبی بی کیفیت باشد. در صورت استفاده از آداپتور ضعیف و کابل شارژ ، باتری گوشی شیائومی به مرور آسیب می بیند و کارایی خود را از دست می دهد. لوازم جانبی تلفن شیائومی مخصوصاً شارژر و آداپتور آن از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا بتوانید سالها از تلفن خود استفاده کنید.

4. از شارژرهای دیگران استفاده نکنید

اگر از کابل شارژ و آداپتور تلفن دیگری برای شارژ تلفن Xiaomi خود استفاده می کنید ، ممکن است یکی از دلایلی باشد که باعث می شود باتری به سرعت تخلیه شود. زیرا هر شارژر با توجه به نوع باتری گوشی طراحی شده است و اگر گوشی شیائومی خود را با تقویت کننده و ولتاژ بالاتر شارژ کنید ، باتری آسیب می بیند.

در مورد تقویت کننده و آداپتور ولتاژ مناسب برای گوشی Xiaomi شما ، و در صورت نیاز به تعویض آداپتور و کابل شارژ ، آداپتور خود را بر اساس اطلاعات بدنه آداپتور قبلی آماده کنید. همچنین می توانید از قاب گوشی در تابستان یا در معرض تابش نور خورشید گرم باشید و باتری تلفن مشکلاتی داشته باشد.

از گوشی شیائومی خود به صورت بهینه استفاده کنید 5. از تلفن Xiaomi خود بهینه استفاده کنید

دلیل خالی شدن سریع گوشی شیائومی شما ممکن است به دلیل نوع تلفن مورد استفاده شما باشد. اول ، بهتر است بدانید که شامل hotspot ، Wi-Fi ، GPS ، داده های تلفن همراه و غیره است. مصرف باتری بالایی دارند بهتر است پس از کار با داده های تلفن ، داده تلفن همراه ، Wi-Fi و GPS ، تلفن Xiaomi خود را خاموش کنید.

مراقب باشید از تلفن هنگام شارژ استفاده نکنید ، استفاده از تلفن هنگام شارژ به مرور زمان به باتری آسیب می رساند. از سوی دیگر ، اگر از تلفن شیائومی به مدت طولانی استفاده می کنید ، طبیعی است که باتری گوشی زودتر تمام شود.

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید هدست برای گوشی Xiaomi خود را دارید ، ما پیشنهاد می کنیم هدست Xiaomi تهیه کنید تا دستگاه های شما سازگارتر و کارآمدتر باشند. باتری.

6. برنامه های مشغول را مدیریت کنید

ابتدا ، اگر از برنامه ای استفاده نمی کنید ، آن را حذف کنید ، زیرا ممکن است این برنامه ها در پس زمینه اجرا شوند و از اینترنت استفاده کنند که این امر باعث می شود باتری گوشی شما به سرعت تخلیه شود. در بخش تنظیمات تلفن Xiaomi خود ، به باتری و عملکرد بروید. در قسمت تنظیمات باتری ، می توانید ببینید کدام برنامه بیشترین مصرف را دارد. اگر از برنامه ای استفاده می کنید ، پس از اتمام آن را ببندید.

اجرای برنامه ها باعث افزایش مصرف باتری می شود. خوب است بدانید دلیل تمام شدن باتری تلفن در حالت آماده به کار ممکن است به دلیل نصب بدافزار باشد. با نصب یک آنتی ویروس قوی مطمئن شوید که هیچ نرم افزار یا بدافزاری وجود ندارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی شیائومی بخریم یا نه؟

نور پس زمینه همچنین مصرف زیادی از باتری دارد. بررسی کنید که روشنایی نور پس زمینه حداکثر نباشد. لازم به ذکر است که استفاده از کاغذ دیواری تیره باعث کاهش مصرف باتری می شود.

7. میزان استفاده از اینترنت برنامه های نصب شده را بررسی کنید

در بخش تنظیمات تلفن Xiaomi خود ، برنامه های کاربردی را لمس کنید. در مرحله بعد ، به مدیریت برنامه بروید. سپس برنامه های نصب شده را به ترتیب باز کنید. در این مرحله ، گزینه Battery میزان مصرف باتری برنامه را لیست می کند. در ادامه این بخش و با گزینه استفاده از داده می توانید ببینید که برنامه مورد نظر چقدر اینترنت مصرف می کند.

از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید برنامه های پس زمینه از اینترنت استفاده کنند. گزینه Background Data را غیرفعال کنید. برای مدیریت بهتر باتری و مصرف اینترنت هر برنامه نصب شده ، این مراحل را برای همه برنامه هایی که نصب کرده اید دنبال کنید.

سیستم عامل گوشی شیائومی را آپدیت کنید 8. به روز رسانی سیستم عامل تلفن Xiaomi

این ممکن است به دلیل خالی شدن سریع باتری نرم افزار شیائومی باشد. در این راستا ، تولیدکنندگان تلفن همراه در مدت زمان مشخص به روز رسانی سیستم عامل خود را منتشر خواهند کرد. معمولاً پس از به روزرسانی Android یا برنامه ها ، اشکالات ، اشکالات و مشکلات گزارش شده توسط کاربران بهبود می یابد و سرعت و ویژگی های بیشتری خواهید داشت.

برای به روز رسانی تلفن Xiaomi خود ، ابتدا تنظیمات تلفن خود را وارد کرده و همه چیز درباره تلفن را لمس کنید. در این مرحله نسخه MUI را لمس کنید. در مرحله بعد ، گزینه بررسی بروزرسانی را انتخاب کنید. اگر به روزرسانی برای گوشی شیائومی شما منتشر شده است ، باید آن را بارگیری کنید. پس از بارگیری ، هنگام لمس آن به شما اطلاع داده می شود ، روند نصب به روز رسانی به طور خودکار شروع می شود.

9. تست سلامت باتری گوشی شیائومی

برای اطمینان از سالم بودن باتری گوشی خود ، می توانید وضعیت باتری گوشی خود را با وارد کردن کد شارژ باتری گوشی Xiaomi خود بررسی کنید. صفحه شماره گیری را باز کرده و کد * # * # 6485 # * # * را وارد کنید. در صفحه بعد ، در قسمت اطلاعات باتری ، می توانید جزئیات مربوط به وضعیت باتری را مشاهده کنید. اگر باتری گوشی شما قوی است ، عبارت خوب را در برگه وضعیت باتری مشاهده خواهید کرد.

البته اگر اخیراً گوشی خود را خریداری کرده اید و باتری گوشی به سرعت تمام می شود ، باتری گوشی جدید به سرعت تمام می شود و می توانید از ضمانت گوشی خود در این زمینه استفاده کنید. /

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات دقیق دوربین آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس فاش شد

تجربه شما در مورد خالی شدن باتری تلفن چیست؟

در این مقاله ، ما به طور خاص علت تخلیه باتری گوشی Xiaomi با 9 راه حل را بررسی کردیم. مشکل باتری گوشی شیائومی به دلیل استفاده از شارژر جعلی ، نقص نرم افزاری ، به روزرسانی ناموفق برنامه ها و سیستم عامل گوشی ، استفاده بیش از حد از تلفن های همراه ، اعمال تنظیمات نادرست و Wi-Fi طولانی مدت می تواند به سرعت تمام شود. -Fi ، نقطه داغ ، GPS S و … باشد.

اگر نتوانستید علت تخلیه گوشی Xiaomi خود را با راه حل های بالا مشخص کنید ، بهتر است تلفن خود را برای معاینه تخصصی تر به متخصص بسپارید. اگر شما نیز تجربه تعمیر سریع باتری گوشی شیائومی را دارید ، نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین در وبلاگ جانبی در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در ایران است. در لوازم جانبی انواع لوازم جانبی از شارژ گرفته تا بانک قایقرانی ، e jbl ، ساعت هوشمند ، شیشه ، n تاب تلفن و صدها لوازم جانبی برای دستگاه های تلفن همراه ، رایانه لوحی و لپ تاپ در دسترس است ، بنابراین می توانید لوازم جانبی لازم را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا