لوازم جانبی

گوشی قفل شده سامسونگ را بازنشانی کنید

تلفن های همراه ممکن است خطاهای مختلفی دریافت کنند. خطاهای رمز عبور و فراموشی رایج ترین مشکلاتی است که هر کاربری ممکن است با آن روبرو شود. وقتی راهی برای رفع اشتباهات وجود ندارد ، یک راه حل این است که تلفن را ریست کنید. چندین راه برای تنظیم مجدد تلفن سامسونگ وجود دارد.

اما تنظیم مجدد تلفن های Android معمولاً یکسان است. با این حال ، ممکن است در برخی زمینه ها کمی متفاوت باشند. در این مقاله ، ما به طور خاص به بازنشانی تلفن قفل شده سامسونگ می پردازیم. به ما بپیوند.

قبل از ریست کردن گوشی سامسوسنگ از اطلاعات خود بکاپ بگیرید

قبل از بازنشانی تلفن Samsung خود پشتیبان گیری کنید

قبل از بازنشانی تلفن قفل شده Samsung ، از اطلاعات قفل شده خود پشتیبان گیری کنید. وقتی تلفن را ریست می کنید ، اطلاعات موجود در حافظه داخلی از بین می رود. اگر تلفن سامسونگ شما قبل از بازنشانی تلفن خود به مدیریت فایل دسترسی پیدا می کند. داده های خود را در RAM یا لپ تاپ کپی کنید یا از اطلاعات مهم و مخاطبان خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر به حساب Google یا Samsung خود دسترسی دارید و قبلاً برای خود حساب ایجاد کرده اید ، می توانید از داده های خود نیز از طریق این حساب ها پشتیبان گیری کنید. ممکن است گوشی سامسونگ به دلیل مشکلات باتری قفل شده باشد. در این راستا ، بهتر است بدانید که باتری قیمت گوشی سامسونگ مقرون به صرفه است و با خرید یک باتری جدید ، می توانید به راحتی از قفل شدن گوشی خود جلوگیری کنید.

چگونه گوشی قفل شده را بازنشانی کنیم؟

تلفن های همراه یکی از مهمترین وسایل شخصی ما هستند. تلفن های همراه نقش مهمی در تجارت روزانه ما دارند ، از معاملات سهام گرفته تا عکاسی ، مرور وب ، پادکست ، موسیقی و موارد دیگر. اما به دلایلی ممکن است تلفن سامسونگ ما قفل شده باشد و به داده های تلفن همراه خود دسترسی نداشته باشیم. در این حالت ، بهترین راه حل این است که گوشی سامسونگ را ریست کنید. خوشبختانه چندین راه برای تنظیم مجدد گوشی سامسونگ وجود دارد که در زیر به هرکدام از آنها به تفصیل نگاه می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت شارژ نشدن پاور بانک چیست؟

لوازم جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی برای دستگاه های تلفن همراه ، لپ تاپ و ساعت های هوشمند در ایران است. برای خرید اسپیکر ، هدفون ، شارژر ، پاور بانک و صدها لوازم جانبی دیگر می توانید به صفحه مربوطه در کنار آن مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

آموزش ریست کارخانه گوشی سامسونگ

1. آموزش بازیابی تنظیمات کارخانه تلفن سامسونگ

یکی از ساده ترین روش ها برای باز کردن قفل تلفن سامسونگ ، استفاده از کلیدهای سخت افزاری تلفن است. با استفاده از این روش ، ابتدا باید به حالت بازیابی گوشی سامسونگ خود بروید. ابتدا کلید POWER ، افزایش حجم و HOME

پیمایش

با VOLUME INCREASE و بارگیری اتصالات و پیدا کردن ضربه بزنید > RESET FACTORY و سپس کلید POWER را فشار دهید. پس از فرآیند تنظیم مجدد ، که معمولاً کمتر از 5 دقیقه طول می کشد ، باید تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید. اکنون سیستم را بازنشانی کنید و با فشار دادن کلید POWER تلفن سامسونگ خود را مجدداً راه اندازی کنید.

توجه داشته باشید که اگر تلفن سامسونگ شما کلید HOME برای بازنشانی سامسونگ M ندارد ، S و A را فشار دهید.

2. تلفن قفل شده سامسونگ را با کد

بازنشانی کنید

اگر به تنظیمات تلفن قفل شده Samsung خود دسترسی دارید ، می توانید به راحتی تلفن خود را با کد بازنشانی کنید. در روش بازنشانی تلفن قفل شده سامسونگ با کد ، امکان پشتیبان گیری وجود ندارد. اگر اطلاعات مهمی دارید ، حتماً آن را در RAM کپی کنید یا از داده های خود به طور ایمن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

کد فرمت تلفن سامسونگ * 2767 * 3855 #است ؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد تنظیم مجدد کارخانه سامسونگ را در گوشی خود وارد کنید. با این کار صفحه جدیدی باز نمی شود و از شما خواسته نمی شود که چیزی را تأیید یا رد کنید. با فشردن دکمه # بازنشانی ، تلفن سامسونگ شما با کد شروع می شود و پس از فرآیند تنظیم مجدد کارخانه می توانید همانطور که در روز اول بود به تلفن خود دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که روش بازنشانی کد در تلفن سامسونگ شما قابل توقف نیست ، بنابراین پس از اطمینان از پشتیبان گیری داده های خود ، به تنظیمات کارخانه تلفن سامسونگ خود بازگردید.

ریست کردن گوشی سامسونگ از طریق تنظیمات گوشی

3. با استفاده از تنظیمات تلفن

تلفن سامسونگ خود را بازنشانی کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
تویوتا پریوس ۲۰۲۳ پلاگین هیبریدی با پیشرانه ۲ لیتری معرفی شد

سیستم عامل Android هر سال به روز رسانی می شود و برخی از گزینه ها ممکن است تغییرات اسمی داشته باشند. در Android 10 و 11 ، برای تنظیم مجدد کارخانه Samsung بدون گذرواژه این مراحل را از طریق تنظیمات تلفن خود دنبال کنید:

  1. ابتدا مدیریت عمومی را در تنظیمات تلفن انتخاب کنید.
  2. در این مرحله ، گزینه Reset را کلیک کرده و لمس کنید.
  3. در مرحله بعد ، باید بازنشانی داده های کارخانه را لمس کنید تا گوشی سامسونگ خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

با انجام مراحل بالا تلفن سامسونگ شما ریست می شود و در چند دقیقه تلفن راه اندازی مجدد می شود و به تلفن همراه خود دسترسی خواهید داشت.

4. بازنشانی کارخانه تلفن سامسونگ در نسخه های قدیمی تر

اگر تلفن Samsung شما از آخرین نسخه های سیستم عامل Android استفاده نمی کند ، این مراحل را برای بازنشانی تلفن Samsung خود دنبال کنید:

  1. ابتدا تنظیمات تلفن خود را وارد کرده و Backup and reset را انتخاب کنید.
  2. در مرحله بعد ، بازنشانی داده های کارخانه را لمس کنید.
  3. در صفحه بعد باید گزینه Reset device را انتخاب کنید.
  4. در نهایت ، روی Delete All ضربه بزنید تا با حذف همه اطلاعات به تنظیمات کارخانه برگردید.

اگر گوش Samsung شما هشدار حذف داده ها را از این طریق نشان می دهد ، آن را تأیید کنید تا مراحل تنظیم مجدد کارخانه یا تنظیم مجدد کارخانه تکمیل شود.

لازم به ذکر است که استفاده از لوازم جانبی تلفن با کیفیت کمترین تداخل و بهم ریختگی را ایجاد می کند ، فروشگاه لوازم جانبی معتبرترین فروشگاه لوازم جانبی تبلت موبایل در ایران است. برای خرید آنلاین هندزفری نوع C ، درب بدون بازو ، بلندگو ، پاوربانک ، شارژر اصلی و موارد دیگر. می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه آنلاین جانبی سفارش دهید و در اسرع وقت به درب منزل برسید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سدان پرچم‌دار و کاملا متحول شده‌ی هیوندای آزرا ۲۰۲۳ رونمایی شد

ریست گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات

5. گوشی Samsung خود را بدون حذف داده ها ریست کنید

اگر می خواهید تلفن Samsung خود را بدون حذف حساب های کاربری ، برنامه های نصب شده ، مخاطبین بازنشانی کنید ، این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابتدا به بخش پشتیبان گیری و بازنشانی قسمت تنظیمات تلفن سامسونگ خود بروید.
  2. در مرحله بعد ، گزینه Reset settings را انتخاب کنید.
  3. در نهایت ، مجدداً تنظیمات را بازنشانی کنید تا تلفن Samsung شما بدون حذف داده ها به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود.

لازم به ذکر است که اگر گذرواژه گوشی سامسونگ خود را فراموش کرده اید ، مقاله ای را برای نحوه باز کردن قفل گوشی بخوانید و مراحل ذکر شده را مرحله به مرحله دنبال کنید.

چگونه گوشی قفل شده سامسونگ را بازنشانی کنیم؟

در این مقاله ، 5 راه برای بازنشانی تلفن قفل شده سامسونگ را به طور عمیق بررسی کردیم. می توانید تلفن سامسونگ خود را با استفاده از تنظیمات تلفن ، حالت بازیابی یا کد فرمان بازنشانی کنید. قبل از انجام بازنشانی کارخانه ای گوشی Samsung قفل شده خود ، در صورت دسترسی به مدیریت فایل خود ، از داده های خود پشتیبان تهیه کنید.

زیرا بعد از بازگشت به حالت کارخانه نمی توانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. اگر از روش دیگری برای بازنشانی تلفن قفل شده سامسونگ خود استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبین جانبی در وبلاگ به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا