لوازم جانبی

چگونه دست های آزاد را ضدعفونی کنیم؟

هندزفری ضد آب استفاده نکنید از الکل به طور مستقیم روی سیم ها و کابل های هندزفری اسپری نکنید. الکل به راحتی در منافذ دستگاه هندزفری نفوذ کرده و کارایی دستگاه هندزفری را از بین می برد.

چگونه هندزفری بی‌سیم را ضدعفونی کنیم؟ چگونه هندزفری بی سیم را ضدعفونی کنیم؟

بهترین راه برای ضدعفونی کردن هندزفری های بی سیم و هندزفری نوع C پد الکل یا الکل. ابتدا باید هندزفری را از دستگاه خود جدا کنیم. خیابان های بدون دست را نیز می توان با مایع ظرفشویی ضدعفونی و تمیز کرد. مقداری مایع ظرفشویی را در یک کاسه آب ولرم بریزید. سپس مرتباً پدهای سیلیکونی هندزفری خود را بشویید.

برای ضدعفونی کردن منافذ داخلی هندزفری بی سیم ، می توانیم گوش پاک کن ، چوب پنبه یا پارچه میکروفیبر را در الکل خیس کرده و دیوارهای داخلی ، منافذ و روکش ها را به راحتی تمیز کنیم.

10 نکته مهم قبل و بعد از ضد عفونی بدون دست

ویروس کرونا سلامت انسان ما را تهدید می کند. این درست است که بیماری عروق کرونر قلب کمتر از طریق سطوح ایجاد می شود. اما در هر صورت ، بهتر است از پروتکل های بهداشتی پیروی کنیم تا از خود ، خانواده و جامعه خود محافظت کنیم. در این زمینه به 10 نکته مهم زیر توجه کنید:

  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری مرتباً دستان خود را بشویید.
  • دستان خود را با دست آزاد در خیابان ها نکشید. دست انسان به دلیل تماس با اجسام مختلف می تواند حاوی ویروس ها و باکتری های مختلفی باشد.
  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری گوش خود را به درستی تمیز کنید تا از مسدود شدن هندزفری با موم و جرم گوش جلوگیری شود.
  • حتی اگر هندزفری شما ضد آب است ، هرگز الکل را مستقیماً روی آن اسپری نکنید.
  • هندزفری بی سیم ضد آب خود را مستقیماً زیر آب قرار ندهید.
  • همیشه یک پد الکل با خود داشته باشید و پد الکل را قبل و بعد از استفاده روی هندزفری بکشید تا دستان شما آزاد و ایمن و ضد عفونی شوند.
  • اگر پد های سیلیکونی بدون دست را با آب یا مایع ظرفشویی می شویید ، پس از خشک شدن کامل از آنها استفاده کنید.
  • پس از ضدعفونی کردن هندزفری بی سیم خود ، آن را در جعبه شارژ قرار دهید هنگامی که کاملاً خشک شد.
  • برای ضدعفونی ، سیم هندزفری را با دقت بکشید ، زیرا به دلیل بیرون کشیدن سریع سیم ، خطر آسیب وجود دارد.
  • قبل از ضدعفونی کردن شارژر هندزفری ، آن را از برق بکشید.
شاید این مطلب جذاب باشد
طریقه شارژ هندزفری بلوتوثی شیائومی+ راه حل شارژ نشدن 

بهترین روش ضدعفونی کردن دست

همه گیری تاج در سراسر جهان گسترش یافته و تهدیدی جدی برای سلامتی انسان است. به منظور انجام اقدامات احتیاطی لازم در برابر هر گونه ویروس و عفونت احتمالی گوش ، در این مقاله این س isال مطرح می شود که چگونه دستگاه هندزفری را ضدعفونی کنیم؟ ما آنچه بسیاری از کاربران از ما خواسته اند را به طور کامل توضیح دادیم.

امیدواریم با دقت و مرتب دست های خود را به طور مناسب و با استفاده از الکل ، پد الکل ، آب اکسیژنه ، مایع ظرفشویی ، جرم گوش ، چوب پنبه و دستمال های میکروفیبر برای جلوگیری از عفونت های مختلف گوش ، ضد عفونی کنید. اگر می توانید از روش دیگری برای ضدعفونی کردن هندزفری خود استفاده کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با اطرافیان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا