لوازم جانبی

چگونه می توان خط و خش پشت گوشی را از بین برد؟

تلفن های همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. معمولاً همه افراد به طور متوسط ​​15 دقیقه پس از بیدار شدن تلفن خود را چک می کنند. استفاده طولانی مدت از تلفن ، ضربه ، برخورد با اجسام تیز و غیره. باعث ایجاد خط و خش در پشت گوشی می شود. گوشی بدون خط و خش است و لذت تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اما راه حل چیست؟ چگونه می توان خط و خش پشت گوشی را از بین برد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که به راحتی می توانید خط و خش روی گوشی خود را برطرف کرده و دوباره تجربه ای دلپذیر با تلفن همراه خود داشته باشید.

چگونه از خط و خش گوشی جلوگیری کنیم؟

چگونه از خط و خش روی گوشی جلوگیری کنیم؟

لوازم جانبی موبایل بسیار زیاد و متنوع است به طوری که برای هر چالشی راه حل های زیادی وجود دارد. با استفاده از قاب و شیشه گوشی می توانید به راحتی عمر گوشی خود را افزایش دهید. قاب و شیشه گوشی زیبایی را به گوشی می بخشد و محافظی است که از خط و خش روی گوشی جلوگیری می کند. در این راستا ، ما پیشنهاد خرید قاب و Glass را می دهیم می توانید به صفحات مربوطه رفته و از طرح ها و مدل های مختلف قاب و عینک ، مخصوص گوشی و رایانه لوحی خود استفاده کنید.

1. پوست ؛ بهترین ابزار برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

اول از همه ، به خاطر داشته باشید که روش هایی که در این مقاله ارائه می دهیم برای پلاستیک ، قاب فلزی ، صفحه نمایش تلفن و لنزهای دوربین متفاوت است.

مراقب باشید که از کاغذ سنباده برای از بین بردن خط و خش روی LCD تلفن خود استفاده نکنید. با استفاده از کاغذ سنباده به راحتی می توانید خط و خش روی بدنه فلزی گوشی خود را برطرف کنید. اگر خطوط و خط و خش روی بدنه فلزی عمیق و بسیار بزرگ است ، یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این خطوط و خط و خش ، استفاده از کاغذ سنباده نرم است.

از مواد ساینده ای استفاده کنید که زیاد خورنده نیستند. به طور کلی ، سنباده نرم برای از بین بردن خط و خش روی گوشی مناسب تر است. فقط کافی است کاغذ سنباده نرم را روی بدنه فلزی گوشی خود بمالید تا آسیبی به بدن یا رنگ بدنه وارد نشود.

2. لاستیک جادویی ؛ راهی آسان برای از بین بردن خط و خش روی گوشی

ابزارهای زیادی برای خش های تلفن همراه موجود است. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی استفاده از برف پاک کن های مخصوص است. پاک کن ها درست مانند مداد هستند و برای از بین بردن خط و خش ساخته شده اند و می توان از آنها برای از بین بردن خط و خش های پشت و قاب گوشی به راحتی استفاده کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه تنظیم هندزفری به عنوان میکروفون

جوش‌شیرین، قوی‌ترین از بین برنده انواع خط و خش

3. جوش شیرین قوی ترین شوینده برای از بین بردن خطوط و خط و خش

توجه داشته باشید که در هر مرحله ذکر شده در این مقاله باید تلفن خود را خاموش کنید. جوش شیرین قدرت فوق العاده ای برای از بین بردن هر گونه خط و خش و لکه دارد. برای از بین بردن خط و خش روی گوشی باید جوش شیرین درست کنید. ابتدا یک سوم لیوان آب و بقیه را در جوش شیرین بریزید.

پس از مخلوط کردن سودا و آب ، به حالت خمیر در می آید. در این حالت ، باید جوش شیرین را روی دستمال تمیز بریزید و آن را در پشت قاب بمالید. سعی کنید از یک حوله بدون پرز استفاده کنید ، حوله های میکروفیبر ممکن است برای این کار مناسب باشد.

دست خود را به صورت دایره ای روی صفحه تلفن حرکت دهید تا همه خطوط و خط و خش های پشت بدنه و صفحه حذف شوند. در نهایت ، جوش شیرین را از روی صفحه نمایش و پشت گوشی با یک پارچه نسبتاً مرطوب پاک کنید.

4. خراش روی خودرو. حذف قوی خط و خش از گوش

در بازار لوازم جانبی خودرو ، به راحتی می توانید انواع کرم ضد خش را برای بدنه فلزی موبایل خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که کرم حذف خط و خش فقط برای هدفون های فلزی استفاده می شود. اگر پشت گوشی شما از پلاستیک فشرده ساخته شده باشد ، ممکن است به ترکیب رنگ قاب آسیب برساند.

خوب است بدانید که می توانید برای محافظت از انواع عینک و محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود به سایت جانبی مراجعه کنید. در کنار انواع لوازم جانبی از سفارش ساعت هوشمند تا انواع شیشه مات ، هدفون ، قاب گوشی ، شارژر و غیره ارائه می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini؛ جمع‌و‌جور با GPS داخلی

خمیردندان؛ سریع‌ترین روش برای حذف خش پشت گوشی

5. خمیر دندان؛ سریعترین راه برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

می توان از خمیردندان برای خراشیدن LCD و پشت گوشی استفاده کرد. کمی خمیردندان را روی یک پارچه تمیز و نرم بریزید. البته توصیه می کنیم از پارچه میکروفیبر بدون پرز استفاده کنید. سپس انگشت اشاره خود را پشت حوله ای که خمیر دندان روی آن قرار گرفته است قرار دهید و به آرامی با حرکت دایره ای روی سطوح گوشی بکشید تا بتوانید خط و خش روی صفحه نمایش LCD و قاب گوشی را برطرف کنید. در نهایت ، سطوح تلفن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

توجه داشته باشید که قبل از برداشتن خط و خش با خمیر دندان ، حتماً تلفن خود را خاموش کنید. مراقب باشید که خمیر دندان روی دوربین ، جک 3.5 میلی متری و سوکت شارژ نریزد.

6. خط و خش پشت گوشی را با جوشانده رفع کنید!

از مخلوط قوی با ترکیبی از تخم مرغ و سولفات آلومینیوم پتاسیم برای از بین بردن همه خطوط و خط و خش استفاده کنید. برای خرید سولفات آلومینیوم می توانید به فروشگاه های مواد شیمیایی مراجعه کنید. یک قاشق غذاخوری سولفات آلومینیوم پتاسیم را با یک سفیده تخم مرغ ترکیب کرده و تا 65 درجه حرارت دهید. محلول را روی حوله بریزید و فویل آلومینیومی را دور آن بپیچید و در فر را از قبل با دمای 150 درجه گرم کنید تا محلول خشک شود.

سپس پارچه میکروفیبر را به مدت 30 ثانیه در فر سرد در آب سرد برداشته و دوباره در فویل قرار دهید. در فر را تا 150 درجه گرم کنید. پس از خشک شدن و سرد شدن محلول ، خط و خش ها را به آرامی در پشت و LCD با یک پارچه میکروفیبر بمالید تا خط و خش برطرف شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید هدفون استودیویی ؛ هر آنچه که باید درباره مانیتورینگ هدفون بدانید

ما به شما پیشنهاد می کنیم از تلفن خود در برابر ل نانو و محافظت کنید و از شیشه های سرامیکی برای تحمل هزینه سنگین تعویض لمس و / عدم نمایش LCD استفاده کنید.

بهترین راهکار برای حذف خش پشت گوشی

بهترین راه برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

در این مقاله ، به این س howال که چگونه می توان با 6 راه حل خاص ، خط و خش های پشت گوشی را از بین برد ، پاسخ دادیم. حتماً گوشی خود را خاموش کنید تا خط و خش روی موبایل شما از بین برود. برای از بین بردن خط و خش ، می توانید از خمیر دندان ، جوش شیرین ، کرم خراش خودرو ، پاک کننده جادویی ، کاغذ سنباده و موارد دیگر استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هر روش طبق توضیحاتی که ارائه کرده ایم عمل کنید تا به رنگ پشت گوشی آسیب نرسد.

بهترین راه برای جلوگیری از خط و خش در پشت تلفن ، استفاده از قاب گوشی است. این کیف از ضربه ، خط و خش جلوگیری می کند و سالها از تلفن همراه با شیشه مات و سرامیک برای صفحه LCD استفاده می کند.

اگر می توانید خراش های پشت گوشی خود را به روش دیگری برطرف کنید ، نظرات جانبی خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا