لوازم جانبی

چرا هندزفری بلوتوث به گوشی متصل نیست؟

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن من متصل نیست؟ ما به شما اطمینان می دهیم که با 5 راه حل توضیح داده شده در مقاله ، یکبار برای همیشه از عدم اتصال همه انواع هندزفری بلوتوث به گوشی خود خلاص خواهید شد.

دلایل اصلی عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن شما

هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن ، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که روند اتصال را مختل کند. در زیر مهمترین دلایل و راه حل های عدم اتصال را توضیح می دهیم.

  • ابتدا مطمئن شوید که هر دو بلوتوث روشن است. برای آزمایش ، می توانید هندزفری را به دستگاه دیگری متصل کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • هندزفری بی سیم شما ممکن است با تلفن مورد نظر شما سازگار نباشد. اگر تلفن شما iPhone است ، توجه داشته باشید که قابلیت Bluetooth Smart Ready از iOS 7 به بعد پشتیبانی می شود. همچنین لازم به ذکر است که برای تلفن های Android ، حداقل نسخه نسخه Android باید 4.3 یا بالاتر باشد.
  • اتصال ممکن است به دلیل نویز باشد ، برای مثال اگر بین دو دستگاه یا در کنار WIFI دیواری وجود داشته باشد ، ممکن است باعث ایجاد نویز و تداخل در اتصال دو دستگاه شود. به همین دلیل فاصله بین دو دستگاه را کاهش دهید.
  • هندزفری بلوتوث شما ممکن است به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل باشد ، مطمئن شوید هندزفری به دستگاه دیگری متصل نیست. پس از اطمینان ، تلفن را یکبار روشن و خاموش کنید و بدون هندزفری.
  • هندزفری بلوتوث یا تلفن شما ممکن است دارای مشکل سخت افزاری باشد.
شاید این مطلب جذاب باشد
چطور بهترین کارت حافظه برای گوشی را با قیمت مناسب بخریم؟

بررسی و نحوه رفع قطع و وصل شدن ناگهانی هندزفری بلوتوث در وبلاگ جانبی

خاموش و اتصال ناگهانی هندزفری بلوتوث را بررسی و تصحیح کنید

ممکن است آنلاین باشید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهید و ناگهان هندزفری بی صدا و خاموش می شود. در این حالت می توان اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی را به طور کامل قطع کرد که در این مورد بسیار آزاردهنده است. موارد زیر را بررسی کنید تا قطع و وصل ناگهانی بلوتوث را بررسی کنید.

  • آیا فاصله هندزفری و گوشی بیشتر از 1 متر است؟ مهم نیست که هندزفری بی سیم سامسونگ باشد یا مارک معتبر دیگری ، در برخی موارد بیش از 1 متر دورتر است. هندزفری قطع و وصل می شود. به همین دلیل ، فاصله هندزفری بلوتوث خود را تا تلفن کاهش دهید و دوباره هر دو دستگاه را کنید.
  • آیا سیستم هندزفری شما به اندازه کافی بارگیری شده است؟ اگر هندزفری مشکل دارد یا باتری آن تمام شده است ، ممکن است اتصال شما به تلفن یا دستگاه دیگر قطع شود.
  • اگر قبلاً تلفن خود را به دستگاه دیگری متصل کرده اید ، هرگونه اتصال غیر ضروری را در تنظیمات بلوتوث تلفن خود حذف کنید. در برخی موارد ، ممکن است تلفن شما به یک دستگاه بلوتوث دیگر متصل و متصل باشد.
  • هر دو دستگاه را یکبار خاموش کنید. اگرچه این روش ممکن است بی اثر به نظر برسد ، اما در برخی موارد در تحقیقات ما بسیار مفید بوده است.
  • هندزفری شما ممکن است جعلی باشد. اگر از هندزفری سامسونگ برای مشاهده آن استفاده می کنید ، هندزفری خود را با هندزفری اصلی Samsung See بررسی و مقایسه کنید.
  • مطمئن شوید تلفن و هندزفری شما کاملاً شارژ شده است. در برخی موارد ، هنگامی که دستگاه های شارژ در حال اتمام هستند ، در برخی موارد اتصالات به طور کامل قطع می شوند.
  • سر و صدا همچنین می تواند باعث قطع و وصل مجدد شود. اگر روتر WIFI به شما نزدیک است. چند متر دورتر حرکت کنید و اگر هیچ یک از موارد بالا باعث اتصال و اتصال هندزفری نشد ، جفت را برداشته و دوباره را جفت کنید.

Paring mode و نحوه اتصال هندزفری به گوشی

حالت تجزیه و تحلیل و نحوه اتصال هندزفری به تلفن

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن پیچیده نیست. اما گاهی اوقات مشکلات ساده می توانند منجر به سردرگمی و از دست دادن زمان شوند. به همین دلیل ، در این مقاله ، انواع مشکلات احتمالی که ممکن است برای هر نوع هندزفری ایجاد شود ، حتی بهترین هندزفری بلوتوث به طور کامل شرح داده شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
انتقال عکس از iCloud به گوشی اندروید

برای اتصال به تلفن بلوتوث ، هندزفری بلوتوث خود را روشن کنید. هر دو دستگاه ابتدا باید با هم جفت شوند. Bluetooth را از منوی تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید. برای برخی از مارک ها ، باید حالت تشخیص را روشن کنید تا سایر دستگاه ها بلوتوث تلفن شما را تشخیص دهند. اگر تلفن شما دارای این ویژگی است ، می توانید آن را در برگه تنظیمات مشاهده کنید و با ضربه زدن به شمارنده که معمولاً کمتر از 2 دقیقه است شروع می شود.

سپس ، اگر هندزفری بلوتوث خود را در لیست بلوتوث یافت شده مشاهده کردید ، روی آن ضربه بزنید تا جفت شود. اگر هندزفری بلوتوث به طور صحیح با تلفن جفت شده باشد ، در هندزفری بلوتوث خود صدایی را می بینید که دو دستگاه را به هم متصل می کند. لازم به ذکر است که مراحل جفت شدن یا جفت شدن فقط برای اولین بار لازم است و در سری بعدی هر دو دستگاه در صورت روشن بودن بلوتوث و عدم اتصال دیگر به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند. به اگر از هندزفری سامسونگ استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم تنظیمات هندزفری را در Read Samsung Phone بررسی کنید.

5 راهکار ساده و کاربردی برای رفع مشکلات اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی 5 راه حل آسان و کاربردی برای حل مشکلات هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن

دلایل متعددی می تواند برای عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن شما وجود داشته باشد. ما مهمترین دلایل و روشهای حل مشکل اتصال را در بالا ذکر کرده ایم ، اما اگر روشهای بالا برای شما جواب نداد ، موارد زیر را دنبال کرده و انجام دهید.

  • در تلفن های Android ، در صورت کم بودن باتری ، حالت ذخیره انرژی فعال می شود. در این حالت ، همه اتصالات ، از جمله Wi-Fi ، بلوتوث ، داده تلفن همراه و غیره ممکن است از بین برود. به همین دلیل ، مطمئن شوید که تلفن شما به اندازه کافی شارژ دارد.
  • در تلفن های Android ، حالت جفت شدن و حالت کشف را بررسی کنید و مراحل بالا را برای اعمال صحیح همه تنظیمات دنبال کنید.
  • ممکن است مشکلی در شارژر هندزفری وجود داشته باشد و هندزفری به درستی شارژ نشود. برای انجام این کار ، مطمئن شوید که شارژر هیچ ایرادی ندارد. برای اطلاع از نحوه شارژ صحیح هندزفری بلوتوث ، مقاله مناسب شارژر هندزفری بلوتوث را در وب سایت نوار کناری را مطالعه کنید.
  • برای رفع خطا ، هندزفری را به بلوتوث متصل نکنید ، تلفن خود را در حالت هواپیما قرار دهید و یکبار تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید. بر اساس تحقیقات ما ، این روش برای از بین بردن انواع سر و صدا م effectiveثر است.
  • اگر از تلفن قدیمی استفاده می کنید ، ممکن است وقفه به دلیل نسخه پایین سیستم عامل تلفن شما باشد. در این حالت ، باید هندزفری یا تلفن خود را تغییر دهید.
شاید این مطلب جذاب باشد
آیا تولیدکنندگان گوشی درباره‌ی حداکثر روشنایی نمایشگر دروغ می‌گویند؟

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن از 0 تا 100

را بیاموزید

چرا هندزفری بلوتوث به تلفن من متصل نیست؟ هدف از نوشتن این مقاله پاسخ به این س ؛ال بود. همانطور که در این مقاله بحث کردیم ، دلایل زیادی مانند سر و صدا از روتر Wi-Fi ، فاصله بین دستگاه ها ، شارژ ناکافی تلفن و هندزفری ، هندزفری جعلی ، مشکلات سخت افزاری دستگاه ها ، شارژر هندزفری نادرست ، نیاز به فعال سازی جفت شدن وجود دارد. حالت و قابل مشاهده در تلفن های Android ، فعال کردن حالت ذخیره انرژی و غیره این ممکن است دلیل عدم اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن باشد. اگر از روش دیگری استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با کاربران و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا