لوازم جانبی

چگونه لاک ناخن را از قاب گوشی پاک کنم؟

بی شک تلفن های همراه بهترین و مهمترین ابزاری هستند که همیشه با خود حمل می کنیم. با توجه به اینکه تلفن های همراه دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها هستند ، ما همیشه از این ابزار بسیار استفاده می کنیم. از ارسال ایمیل ، رزرو هتل ، خرید بلیط ، پرداخت قبض ، انجام امور بانکی و هزاران کار دیگر که به راحتی با تلفن های همراه خود انجام می دهیم.

طبیعی است که تلفن به دلیل استفاده زیاد از انواع لکه ها ، چربی ، جوهر ، ماشین ، رنگ ، خاک و انواع آلودگی برخوردار باشد. اما در این صورت چگونه قاب گوشی را تمیز کنیم؟ راهکار حذف لکه های پشت گوشی چیست؟ به شما اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به راحتی می توانید تمام لکه ها و آلودگی ها را از قاب گوشی خود پاک کنید.

چگونه از کثیف‌شدن قاب گوشی جلوگیری کنیم؟  

چگونه می توان از آلودگی قاب گوشی جلوگیری کرد؟

چگونه قاب گوشی را تمیز کنم؟ تلفن بدون قاب به راحتی با انواع آلاینده های محیطی آلوده و آلوده می شود. بسته به نوع استفاده ، میزان آلودگی هر تلفن متفاوت است. اما چربی و هرگونه لکه همیشه روی تلفن است و هر سطحی تمیز نیست. به همین دلیل بهتر است از لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی استفاده کنید.

لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی دستگاه های موبایل و تبلت در ایران است. در فروشگاه لوازم جانبی می توانید انواع لوازم جانبی را از خرید RAM گوشی تا قاب ژله ای رنگی خریداری کنید. برندها و مدلهایی که نیازهای شما را برآورده می کند.

تمیز‌کردن قاب گوشی با مایع ظرفشویی

1. قاب گوشی را با مایع ظرفشویی تمیز کنید

چگونه پشت گوشی را تمیز کنیم؟ اگر قاب گوشی به هر دلیلی کثیف شود ، لذت تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به همین دلیل این مقاله نوشته شده است تا بتوانید به راحتی تمام لکه ها و آلودگی های پشت قاب گوشی خود را از بین ببرید. در صورت جدا شدن جعبه از تلفن ، می توانید به راحتی هرگونه لاک ، جوهر ، چربی ، قلم و لکه را با مایع ظرفشویی پاک کنید.

ابتدا چند قطره مایع ظرفشویی را در یک کاسه کوچک بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. سپس آب و مایع را با هم مخلوط کنید تا کف کند. سپس یک مسواک نرم را به کف آغشته کرده و با حرکت دادن آن به صورت دایره ای به راحتی هرگونه لکه روی قاب گوشی خود را تمیز کنید. در نهایت ، قاب گوشی را با یک پارچه میکروفیبر خشک کرده و دوباره روی گوشی خود نصب کنید.

لازم به ذکر است که گوشی دائما در معرض آلودگی ها و ضربه های مختلف قرار می گیرد. تمیز کردن لکه های چسبنده به اسید آسان نیست. به همین دلیل ، توصیه می شود از شیشه مات برای جلوگیری از ضربه و لکه روی سطح مایع گوشی استفاده کنید. / یا نانو شیشه .

از بین بردن لکه‌های قاب گوشی با الکل

2. حذف لکه روی قوطی الکل

چگونه می توان قفل را از قاب گوشی خارج کرد؟ الکل یکی از بهترین راه حل هایی است که می توانید به راحتی هر نوع لکه را از بین ببرید. توجه داشته باشید که اگر قاب گوشی از گوشی جدا نشد ، باید گوشی خود را خاموش کنید. لازم به ذکر است که تحت هیچ شرایطی مستقیماً روی قاب یا صفحه LCD گوشی خود الکل اسپری نکنید!

ابتدا یک پارچه بدون پرز یا پارچه میکروفیبر را در الکل خیس کنید ، سپس حرکات دایره ای را روی ناحیه رنگی اعمال کنید تا لکه ها پاک شوند. خوب است بدانید که در این مرحله می توانید از شوینده یا مسواک نیز استفاده کنید. یک انتهای مسواک را با الکل خالص آغشته کرده و با دقت روی سطوح رنگی بمالید.

در نهایت ، لکه های تلفن را با یک پارچه مرطوب پاک کرده و پس از خشک شدن کامل گوشی خود را روشن کنید.

اگر یک قاب ژله ای یا سیلیکونی جداگانه برای گوشی خود دارید و آن را با لکه هایی نگه دارید که فکر می کنید دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. با خواندن مقاله نحوه تمیز کردن قاب گوشی به راحتی قاب ژله ای و سیلیکونی گوشی خود را تمیز کرده و مجدداً به عنوان روز اول از آن استفاده کنید.

 از بین بردن لکه‌های قاب گوشی با جوش‌شیرین

3. با جوش شیرین لکه ها را از قاب گوشی پاک کنید

جوش شیرین کاربردهای زیادی دارد. تا آنجا که از آن برای از بین بردن هرگونه لکه از هر سطحی استفاده می کنند. اگر لکه ها با الکل و مایع ظرفشویی پاک نشدند ، بهتر است از جوش شیرین استفاده کنید. اگر روی گوشی شما اثر چربی ، سس ، غذا ، لاک ، قلم ، لکه های تیره و … وجود دارد ، بهتر است جوش شیرین روی گوشی بریزید.

بعد از 5 دقیقه ، کیف را با حرکت دایره ای بشویید تا خاک ، خاک و لکه ها به راحتی از قاب گوشی شما پاک شود. سپس جوش شیرین و لکه ها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. هنگامی که قاب را در فضای باز قرار دادید و کاملاً خشک شد ، آن را روی گوشی خود نصب کنید.

بهترین روش تمیز کردن قاب گوشی؛ راهکار شما چیست؟

بهترین راه برای تمیز کردن قاب گوشی ؛ تصمیم شما چیست؟

چگونه قفل را از قاب گوشی بردارم؟ در این مقاله ما به طور مفصل 3 راه حل نهایی برای از بین بردن هرگونه لکه از قاب پشتی گوشی را مورد بحث قرار داده ایم. با استفاده از جوش شیرین ، الکل و مایع ظرفشویی می توانید لکه های سخت را از روی درب گوشی خود به راحتی پاک کنید.

لازم به ذکر است که قبل از استفاده از هر یک از این مراحل برای تمیز کردن تلفن خود باید تلفن خود را خاموش کنید. با ارائه لوازم جانبی موبایل مانند ژله و قاب شیشه ای می توانید از رنگ صفحه نمایش LCD و قاب گوشی خود جلوگیری کنید.

اگر می خواهید لکه ها را از بلندگو حذف کنید jbl ، m Venopad ، روکش ژله ای ، شارژر خود ، می توانید از روش های زیر استفاده کنید . در این مقاله اگر از روش دیگری برای تمیز کردن قاب گوشی خود استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آمریکا دو جاسوس چینی را به اخلال در پرونده‌ی هواوی متهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا