لوازم جانبی

چگونه می توان خط و خش پشت گوشی را از بین برد؟

تلفن های همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. معمولاً همه افراد به طور متوسط ​​15 دقیقه پس از بیدار شدن تلفن خود را چک می کنند. استفاده مداوم از تلفن ، ضربه ، برخورد با اجسام تیز و غیره. ایجاد خط و خش در پشت گوشی گوشی بدون خط و خش است و لذت تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اما راه حل چیست؟ چگونه می توان خط و خش پشت گوشی را از بین برد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که به راحتی می توانید خط و خش روی گوشی خود را از بین ببرید و دوباره یک تجربه دلپذیر را با تلفن همراه خود تجربه کنید.

چگونه از خط و خش گوشی جلوگیری کنیم؟

چگونه از خط و خش روی گوشی جلوگیری کنیم؟

لوازم جانبی موبایل آنقدر متنوع هستند که برای هر چالشی راه حل های زیادی وجود دارد. با استفاده از قاب و شیشه گوشی می توانید به راحتی عمر گوشی خود را افزایش دهید. قاب و شیشه گوشی بر زیبایی گوشی افزوده و محافظی است که از خط و خش روی گوشی جلوگیری می کند. در این راستا ، ما پیشنهاد خرید قاب و Glass را می دهیم می توانید وارد صفحات مربوط شوید و از انواع طرح ها و مدل های قاب و شیشه مخصوص گوشی و رایانه لوحی خود استفاده کنید. 1. پوست ؛ بهترین ابزار برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

ابتدا توجه داشته باشید که روش هایی که در این مقاله ارائه می دهیم برای پلاستیک ، بدنه فلزی ، صفحه نمایش تلفن و لنزهای دوربین متفاوت است.

مراقب باشید که از کاغذ سنباده برای حذف خط و خش روی صفحه LCD تلفن خود استفاده نکنید. با کمک کاغذ سنباده به راحتی می توانید خط و خش روی بدنه فلزی گوشی خود را برطرف کنید. اگر خطوط و خط و خش روی بدنه فلزی عمیق و بسیار بزرگ است ، یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این خطوط و خط و خش ، استفاده از کاغذ سنباده نرم است.

از مواد ساینده ای استفاده کنید که زیاد خورنده نیستند. به طور کلی سنباده نرم برای از بین بردن خط و خش روی گوشی مناسب تر است. فقط کافی است کاغذ سنباده نرم را روی قاب فلزی گوشی خود بمالید تا به قاب یا رنگ قاب آسیب نرساند.

2. لاستیک جادویی ؛ راهی آسان برای از بین بردن خط و خش روی گوشی

ابزارهای زیادی برای خراشیدن تلفن همراه وجود دارد. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی استفاده از برف پاک کن های مخصوص است. الاستیک ها درست مانند مداد هستند و برای از بین بردن خط و خش طراحی شده اند و می توانند به راحتی هر گونه خط و خش پشت و قاب گوشی را از بین ببرند.

شاید این مطلب جذاب باشد
با ۶ ترفند برای یادداشت روی فایل‌های PDF آشنا شوید

جوش‌شیرین، قوی‌ترین از بین برنده انواع خط و خش

3. جوش شیرین قوی ترین شوینده برای از بین بردن خطوط و خط و خش

به خاطر داشته باشید که در هر مرحله ذکر شده در این مقاله باید تلفن خود را خاموش کنید. جوش شیرین قدرت بالایی در از بین بردن هرگونه خط و خش و لکه دارد. برای از بین بردن خط و خش روی گوشی باید جوش شیرین درست کنید. ابتدا یک سوم فنجان آب و بقیه را در جوش شیرین بریزید.

پس از مخلوط کردن جوش شیرین و آب ، به خمیر تبدیل می شود. در این حالت ، باید جوش شیرین را روی دستمال تمیز بریزید و آن را در پشت قاب خود بمالید. سعی کنید از یک پارچه بدون پرز استفاده کنید ، حوله های میکروفیبر ممکن است برای این کار مناسب باشد.

برای از بین بردن خط و خش های پشت بدنه و صفحه ، دست خود را به صورت دایره ای روی صفحه تلفن حرکت دهید. در نهایت ، جوش شیرین را با یک پارچه نسبتاً مرطوب روی صفحه و پشت گوشی خود پاک کنید.

4. کرم خراش خودرو ؛ یک ابزار قدرتمند برای از بین بردن خط و خش در گوش

در بازار لوازم جانبی خودرو ، می توانید به راحتی انواع کرم ضد خش مخصوص کیف فلزی موبایل خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که کرم حذف خط و خش فقط برای هدفون های فلزی استفاده می شود. اگر پشت گوشی شما از پلاستیک فشرده ساخته شده باشد ، ممکن است به ترکیب رنگ قاب آسیب برساند.

خوب است بدانید که می توانید برای محافظت از انواع عینک و محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود به سایت جانبی مراجعه کنید. از انواع لوازم جانبی از سفارش ساعت های هوشمند تا انواع شیشه مات ، هدفون ، کیف تلفن ، شارژر و موارد دیگر.

شاید این مطلب جذاب باشد
مقایسۀ جامع فست شارژ با شارژ معمولی و روش‌های تشخیص آن

خمیردندان؛ سریع‌ترین روش برای حذف خش پشت گوشی

5. خمیر دندان؛ سریعترین راه برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

می توان از خمیردندان برای خراشیدن LCD و پشت گوشی استفاده کرد. کمی خمیردندان را روی یک پارچه تمیز و نرم بریزید. البته توصیه می کنیم از پارچه میکروفیبر بدون پرز استفاده کنید. سپس انگشت اشاره خود را پشت حوله ای که خمیر دندان روی آن قرار گرفته است قرار دهید و با حرکتی دایره ای روی سطوح گوشی با دقت بکشید تا بتوانید خط و خش روی صفحه LCD و قاب گوشی را برطرف کنید. در نهایت ، سطوح تلفن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

به یاد داشته باشید که حتماً قبل از برداشتن خط و خش خمیر دندان ، تلفن خود را خاموش کنید. مراقب باشید که خمیر دندان روی دوربین ، جک 3.5 میلی متری و سوکت شارژ نریزد.

6. خطوط و خط و خش های پشت گوشی را با جوشانده رفع کنید!

از مخلوط قوی با ترکیبی از تخم مرغ و سولفات آلومینیوم پتاسیم برای از بین بردن هرگونه خراش استفاده کنید. برای خرید سولفات آلومینیوم می توانید به فروشگاه های مواد شیمیایی مراجعه کنید. یک قاشق غذاخوری سولفات آلومینیوم پتاسیم را با سفیده تخم مرغ ترکیب کرده و تا 65 درجه حرارت دهید. محلول ساخته شده را روی پارچه بریزید و فویل آلومینیومی را دور آن بپیچید و آن را در فر با دمای 150 درجه از قبل گرم کنید تا محلول خشک شود.

سپس پارچه میکروفیبر را به مدت 30 ثانیه در فر سرد در آب سرد برداشته و دوباره در فویل قرار دهید. در فر را تا 150 درجه گرم کنید. پس از خشک شدن و سرد شدن محلول ، خط و خش ها را به آرامی در پشت و LCD با یک پارچه میکروفیبر بمالید تا خط و خش برطرف شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
هکرها با هک بایننس ۵۷۰ میلیون دلار توکن BNB را سرقت کردند

ما به شما پیشنهاد می کنیم از تلفن خود در برابر نانو و استفاده کنید تا بعداً هزینه بالای تعویض لمسی و / عدم پوشش> LCD را بر عهده بگیرید.

بهترین راهکار برای حذف خش پشت گوشی

بهترین راه برای از بین بردن خط و خش پشت گوشی

در این مقاله ، به این س howال که چگونه می توان با 6 راه حل خاص ، خط و خش های پشت گوشی را از بین برد ، پاسخ دادیم. برای از بین بردن خط و خش روی موبایل ، باید تلفن خود را خاموش کنید. برای از بین بردن خط و خش ، می توانید از خمیر دندان ، جوش شیرین ، کرم خراش خودرو ، پاک کن جادویی ، کاغذ سنباده و موارد دیگر استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هر روش ، توضیحاتی را که ارائه کرده ایم دنبال کنید تا به رنگ پشت گوشی آسیب نرسد.

بهترین راه برای جلوگیری از خط و خش در پشت تلفن ، استفاده از قاب گوشی است. این کیف از ضربه ، خط و خش جلوگیری می کند و سالها از تلفن خود با شیشه LCD مات و سرامیک استفاده می کنید.

اگر می توانید خش های پشت گوشی خود را به روش دیگری از بین ببرید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با دیگران و کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا