لوازم جانبی

چگونه می توانم حافظه گوشی خود را به حافظه منتقل کنم؟

تلفن های Android با پشتیبانی از کارت حافظه ، تلفن های هوشمند را کاربردی تر از همیشه می کند. بسیاری از مصرف کنندگان برای صرفه جویی در هزینه ، گوشی هایی با حافظه داخلی کمتر خریداری می کنند و سپس با ارائه RAM ، حافظه گوشی خود را ارتقا می دهند.

از آنجا که حافظه داخلی تلفن های Android به سرعت پر می شود ، بهتر است برخی از فایل های خود را از حافظه گوشی به حافظه منتقل کنیم. در این زمینه با ما همراه باشید تا سوال نحوه انتقال حافظه گوشی به حافظه را به طور کامل توضیح دهیم.

نحوه انتقال عکس ها و فیلم ها به کارت حافظه

را بیاموزید

RAM یا همان SD CARD یکی از مفیدترین ابزارها برای تلفن های هوشمند است. به راحتی می توانید RAM RAM حافظه تلفن را خریداری کنید خودتان را گسترش دهید و از تلفن همراه خود استفاده بهتری کنید. در گوشی های اندرویدی به راحتی می توانید هر نوع فایلی اعم از فیلم ، عکس ، موسیقی و … را از حافظه گوشی به حافظه منتقل کنید. برای انتقال عکس ها و فیلم ها به کارت حافظه خود این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا Storage را از تنظیمات تلفن Android خود انتخاب کنید.
  2. انتقال داده های کارت SD را در انتهای صفحه انتخاب کنید.
  3. سپس فایل ها ، تصاویر ، فیلم ها ، موسیقی ، اسناد و غیره را که می خواهید به کارت SD خود منتقل کنید انتخاب کنید.
  4. در نهایت ، روی انتقال ضربه بزنید. با این فرایند ، تمام پرونده هایی که انتخاب می کنید بسته به اندازه آنها در مدت زمان معینی به حافظه منتقل می شوند.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید RAM گوشی Xiaomi خود را دریافت کنید ، بهتر است از لوازم جانبی استاندارد تلفن Xiaomi که دارای مشخصات تلفن همراه شما هستند استفاده کنید.

آموزش انتقال فایل از حافظه گوشی به مموری با کامپیوتر

نحوه انتقال فایلها از حافظه تلفن خود به حافظه رایانه

را بیاموزید

شاید این مطلب جذاب باشد
آنر ۸۰ پرو پلاس شاید با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود

برخی از تلفن ها و رایانه های لوحی Android گزینه انتقال داده کارت SD را ندارند. اما نگران نباش در اینجا نحوه انتقال موسیقی ، فیلم ، عکس و موارد دیگر وجود دارد. فایل های موجود در حافظه داخلی تلفن خود در حافظه یا کارت SD با رایانه خود.

  1. ابتدا تلفن خود را با کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنید.
  2. سپس این رایانه را باز کنید.
  3. در این رایانه شما تلفن خود را به عنوان یک دستگاه جدید مشاهده می کنید.
  4. مرحله بعد 2 دستگاه را به شما نشان می دهد ، یکی برای حافظه داخلی گوشی و دیگری برای حافظه کارت SD . روی دستگاه ذخیره سازی داخلی کلیک کنید.
  5. در این بخش ، یکی از فایل هایی را که می خواهید به حافظه خود منتقل کنید انتخاب کنید. روی پوشه ها و فایل ها راست کلیک کرده و سپس کپی یا برش را کلیک کنید.
  6. سپس به دستگاه کارت SD بروید و روی یک فضای خالی راست کلیک کرده و درج فضای کلیک> را انتخاب کنید به

با پیروی از مراحل بالا ، بسته به اندازه فایل ، می توانید همه داده ها را از حافظه تلفن به حافظه کارت حافظه منتقل کنید.

لازم به ذکر است که ابزارهای موجود برای تلفن های Android بسیار گسترده هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم لوازم جانبی خود را با ارائه ساعت و بلندگوی هوشمند گسترش دهید. برای انجام این کار ، پیشنهاد می کنیم به صفحه و بلندگوی ساعت هوشمند شیائومی jbl مراجعه کرده و در صورت لزوم ، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

آموزش نحوه انتقال برنامه به کارت‌حافظه ( SD Card ) اندروید

آموزش نحوه انتقال برنامه ها به کارت SD Android

آیا تا به حال خواسته اید برنامه ای را به حافظه کارت SD منتقل کنید؟ بسیاری از برنامه ها را می توان به RAM منتقل کرد. اما چگونه برنامه های تلفن خود را از حافظه داخلی به کارت حافظه منتقل می کنید؟ این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا تنظیمات تلفن خود را وارد کنید.
  2. اگر یکی از گزینه های مدیریت برنامه ها ، برنامه ، یا را دارید برنامه آن را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد همه برنامه هایی که در حافظه داخلی یا کارت SD نصب کرده اید به شما نشان داده می شود. از برگه همه ، برنامه ای را که می خواهید به RAM یا کارت SD منتقل کنید پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  4. برای مثال ، در اینجا می خواهیم برنامه opera mini را به کارت SD منتقل کنیم به روی برنامه ضربه بزنید و انتقال کارت SD را در پایین صفحه انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که همیشه امکان انتقال برنامه از حافظه داخلی گوشی به کارت حافظه وجود ندارد. زیرا برخی از برنامه ها نیاز به راه اندازی فایل های سیستم Android دارند و فقط در حافظه داخلی نصب می شوند. اگر می خواهید چندین برنامه را از حافظه داخلی گوشی به حافظه خود منتقل کنید ، مراحل 1 تا 4 را برای هر برنامه تکرار کنید.

انتقال اطلاعات از حافظه داخلی گوشی به مموری

8 نکته مهم برای انتقال داده از حافظه داخلی گوشی به حافظه

برای جلوگیری از حذف داده های خود هنگام انتقال فایلها از حافظه داخلی تلفن خود به کارت SD موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل از انتقال داده ها ، فایل ها ، عکس ها و اسناد خود از حافظه داخلی به کارت SD مطمئن شوید که کارت حافظه دارای فضای کافی باشد به
  • از کارت حافظه استاندارد برای تلفن خود استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از کارت SD کارت حافظه را یکبار قالب بندی کنید.
  • از به اشتراک گذاری کارت های حافظه با دیگران خودداری کنید ، زیرا ممکن است RAM آلوده باشد.
  • به طور مرتب کارت حافظه خود را اسکن کنید تا فایل های هرزنامه و ویروس را با یک آنتی ویروس قوی حذف کنید.
  • اگر در حال انتقال فایل از رایانه یا لپ تاپ خود هستید ، از کابل اصلی استفاده کنید.
  • قبل از انتقال داده ها از حافظه تلفن به حافظه خود ، مطمئن شوید که تلفن به اندازه کافی شارژ شده است.

برای عملکرد بهتر تلفن و اجرای روان برنامه ها ، فیلم ها ، موسیقی و غیره در تلفن اندرویدی شما بهتر است همیشه 10 تا 20 درصد حافظه رایگان داشته باشید. برای خالی کردن تلفن ، ما دو مقاله نحوه پاکسازی حافظه تلفن و انتقال فایل از تلفن به رایانه بدون کابل را به شما پیشنهاد می کنیم. و طبق مراحل بالا می توانید به راحتی حافظه گوشی خود را خالی کرده و آن را بهتر مدیریت کنید.

بهترین روش انتقال حافظه گوشی به مموری

بهترین راه برای انتقال حافظه تلفن به حافظه

در این مقاله ، نحوه انتقال حافظه تلفن خود به حافظه را با جزئیات بررسی کردیم. برای انتقال هر نوع اطلاعات از حافظه داخلی کارت حافظه یا کارت SD ، بهتر است طبق مراحل ذکر شده در بالا ، قسمت ذخیره گوشی خود را طی کنید.

روش های زیادی برای انتقال عکس ها ، فیلم ها ، موسیقی و اسناد از حافظه تلفن به حافظه وجود دارد ، اما خوب است بدانید که کل این فرآیند انتقال حافظه گوشی به RAM در شیائومی ، هواوی ، سامسونگ ، ال جی و سایر موارد مارک ها به همان شیوه در این مقاله توضیح داده شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور باتری تقلبی گوشی را تشخیص بدهیم؟

اگر داده های خود را از طریق دیگری به حافظه منتقل می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا