لوازم جانبی

پیدا کردن برنامه های مخفی گوشی شیائومی با ساده ترین روش

مسئله حفظ حریم شخصی همیشه برای کاربران اهمیت زیادی داشته و دارد. وقتی در مورد سیستم عامل گوشی های هوشمند صحبت میکنیم، شیائومی دارای یکی از بهترین پوسته های اندروید است که قابلیت های مختلفی از حریم شخصی را در خود دارد.

مخفی کردن برنامه های مخفی یکی از این قابلیت هاست که طرفدار های زیادی داشته ولی موضوع جالب تر این است که افرادی وجود دارد که به صورت اتفاقی برنامه های گوشی خود را مخفی میکنند و دیگر نمیتوانند آن را پیدا کنند!

قبل از اینکه به شما بگوییم چطور در گوشی های شیائومی این بخش را پیدا کنید، بهتر است ابتدا کمی در مورد این قابلیت صحبت کنیم. میتوانید با مراجعه به صفحه لوازم جانبی شیائومی، میتوانید برای گوشی خود لوازم جانبی تهیه کنید.

چطور برنامه های گوشی شیائومی را مخفی کنیم؟

برای اینکار تنها کافی است چند کار ساده انجام دهید تا در سریع ترین زمان، برنامه های مختلف را پنهان کنید. تنها کافیست:

۱اول از همه وارد منوی settings شوید.
۲وارد بخش apps و سپس وارد زیر منوی Apps Lock شوید.
۳در این مرحله به زیر منوی Apps Settings بروید و  گزینه Hidden App را روشن کنید.
۴حال میتوانید لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی را مشاهده می‌کنید  که با روشن یا خاموش کردن گزینه رو به روی آن، برنامه مورد نظر را مخفی کنید.

نحوه پیدا کردن برنامه های مخفی گوشی شیائومی

حالا که به شما گفتیم چطور این قابلیت را فعال کنید، غیرفعال کردن آن باید ساده باشد. برای وارد شدن به این بخش کافی است مجدد وارد بخش تنظیمات شوید و به بخش اپلیکیشن ها بروید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید اسپیکر ارزان باکیفیت + بررسی 4 اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب

در بخش آخر، وارد بخش App Lock شوید و بعد از باز کردن قفل این بخش با اثر انگشت یا الگوی مورد نظر، میتوانید به برنامه های مخفی شده دسترسی داشته باشید.

نکته: لازم به ذکر است که این قابلیت در نسخه های مختلف ممکن است دستخوش تغییرات شود. به همین خاطر، از شما میخواهیم تا روش بالا را تست کنید و در صورتی که در نسخه گوشی شما، تنظیمات به شکل دیگری بود، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به موضوعات این چنینی در گوشی های شیائومی علاقه دارید، میتوانید با خواندن مقاله ترفندهای گوشی شیائومی با ترفندهای مهم آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا