لوازم جانبی

بهترین کوله برای لپتاپ 15.6

لپتاپ ها امروزه به بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده اند. اکثر افراد در سنین مختلف با استفاده از لپتاپ امور شخصی و کاری خود را انجام می دهند. این وسیله ارزش و قیمت بالایی داشته و باید از آن به بهترین شکل محافظت کرد. زیرا گاهی ممکن است با آسیب به آن، اطلاعات مهم درون آن از بین رفته و یا هزینه زیادی برای تعمیر را به فرد تحمیل کند.

محافظت از لپتاپ راه های مختلفی دارد. اما مهم ترین و شاید ساده ترین آن استفاده از کوله پشتی مخصوص لپتاپ است. این کوله پشتی ها قسمت خاصی برای قرار دادن لپتاپ و برخی ضربه گیر نیز دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین کوله پشتی را معرفی کنیم و به بررسی آن بپردازیم. اگر شما نیز هنگام خرید لپتاپ نمی دانید باید چه برندی را انتخاب و به چه نکاتی دقت کنید، حتماً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین کوله پشتی لپ تاپ

شرکت های مختلفی هستند که به تولید کوله لپتاپ باکیفیت می پردازند. برخی از این شرکت ها به نسبت سایرین شناخته شده تر هستند. در ادامه به معرفی بهترین کوله پشتی هایی که می توانید برای لپتاپ خود تهیه کنید، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که اندازه کوله پشتی لپتاپ به اندازه آن نیز بستگی دارد. اما خیلی اوقات یک کوله پشتی می تواند لپتاپ های مختلف را با اندازه های متفاوت در خود جای دهد.

کوله پشتی های شیائومی

شیائومی طی سال های اخیر به یکی از نام آشناترین برندها در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است. این برند از گوشی و هدست گرفته تا جاروبرقی و کوله پشتی را در محصولات خود جای داده است. این برند کوله پشتی هایی با ویژگی های مختلف نیز تولید می کند. هر کدام از این کوله پشتی ها قابلیت های مخصوص به خود را دارند. برای مثال می تواند ضد آب، دارای ضربه گیر و موارد دیگر باشند.

کوله پشتی برند شیائومی

کوله پشتی گیمینگ شیائومی Xiaomi 90Minutes Game Backpack

کوله پشتی گیمینگ شیائومی Xiaomi 90Minutes Game Backpack یک کوله لپتاپ باکیفیت است. این کوله پشتی جزو محبوب ترین کوله پشتی های این برند نیز محسوب می شود و  پارچه ضد آب دارد. بنابراین می تواند از لپتاپ شما در برابر آب محافظت کند.

این کوله پشتی دارای جایگاه اختصاصی برای فلش USB، کارت حافظه و موس است. این ویژگی ها، این کوله را از دیگر محصولات متمایز می کند. همچنین ظاهر شیک و جذاب این محصول می تواند نظر هرکسی را به خود جلب کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
پاور بانک خورشیدی، هوشمند، جیبی یا وایرلس؟ کدام را بخریم؟

کوله پشتی شیائومی  Mi Classic Business

کوله پشتی شیائومی Xiaomi Mi Classic Business Backpack 2 یکی از مدل های کلاسیک شیائومی است که طرفداران بسیاری دارد. ظاهر ساده این کوله در حالی که فضای کافی در اختیار  قرار می دهد باعث شده که به یکی از محبوب ترین کوله های این برند تبدیل شود.

این کوله برای لپتاپ 15.6 اینچی مناسب است. همچنین علاوه بر لپتاپ می توانید وسایل شخصی خود را نیز در آن قرار دهید. یکی از مزایای این کوله ظاهر کلاسیک و رسمی آن است که باعث می شود بتوانید در مکان های مختلف از آن استفاده کنید.

کوله پشتی لپتاپ رمزدار کول بل

کوله پشتی لپ تاپ رمزدار کول بل مدل CoolBell CB-8101 15.6 Inch Laptop Backpack یک کوله پشتی چند منظوره است. از این کوله می توانید به عنوان کیف لپ تاپ و قرار دادن وسایل شخصی خود مانند کتاب و تبلت و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین همانطور که از نامش مشخص است این کوله قابلیت رمزگذاری دارد.

بنابراین می توانید به راحتی یک رمز برای آن تعریف کنید و با خیال راحت وسایل شخصی خود را درون آن قرار دهید. این کوله برای لپتاپ های 1506 اینچی مناسب است. هرچند کوله پشتی لپتاپ کول بل ظاهری جمع و جور دارد اما فضای زیادی برای قرار دادن وسایل در اختیارتان قرار می دهد.

کوله پشتی لپ تاپ رمزدار کول بل مدل CoolBell CB-8101 15.6 Inch Laptop Backpack

کوله لپ تاپ 15.6 اینچ کینگ سانز

کوله لپ تاپ کینگ سانز مدل Kingsons Laptop Backpack KS3022W جزء برترین کوله لپتاپ است. این کوله مناسب لپتاپ های 15.6 اینچ بوده و کیفیت بالایی دارد. برند کینگ سانز نیز کوله های متفاوتی برای  لپتاپ تولید می کنند. این کوله ها نیز از نظر ویژگی با یکدیگر متفاوت هستند و بنابراین قیمت های متفاوتی نیز دارند.  محصولات برند کینگ سانز ساخت کشور کره هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
میزان شارژ اولیه پاور بانک چقدر باشد؟

از دیگر مزایای این کوله می توان به طراحی مشبک و برجسته پشت آن اشاره کرد. این نوع طراحی علاوه بر اینکه باعث می شود تا فشار کمتری بر روی شانه ها وارد شود همچنین باعث می شود هوای بیشتری بین کوله و بدن جریان داشته باشد. این ویژگی باعث می شود  تا حدود زیادی از تعریق جلوگیری کند.

کوله لپ تاپ کینگ سانز مدل Kingsons Laptop Backpack KS3022W

کوله لپ تاپ 15.6 اینچ ریواکیس

کوله پشتی ریوایکیس یکی از بهترین کوله پشتی های لپتاپ است. این کوله در زنگ های مختلف تولید شده و جنس آن از برزنت با کیفیت است. این کوله برای لپتاپ های تا 15.6 اینچ مناسب است. همچنین در کنار کوله دارای دو فضای جدا برای قرار دادن بطری است. علاوه بر آنچه گفته شد کوله پشتی ریواکیس جیب های کوچک داخلی برای قراردادن پاسپورت و کیف پول و لوازم جانبی لپتاپ دارد. از طرفی وزن این کوله نیز 495 گرم می‌باشد.

کوله پشتی Lenovo مدل B210

لنوو یکی دیگر از برندهایی است که همانند شیائومی در زمنیه تولید دستگاه های مختلف و همچنین کوله پشتی فعالیت می کند. کوله پشتی های این برند نیز دارای امکانات حفاظتی از لپتاپ هستند. این مدل از کوله پشتی لنوو دارای ظاهر ساده و شیکی است که همه افراد در مکان های مختلف می توانند از آن استفاده کنند. 

این کیف دارای بندهای قابل تنظیم است. همچنین محفظه لپتاپ آن به گونه ای طراحی شده که در صورت ضربه کمترین آسیب به آن وارد می شود. لازم به ذکر است که محفظه لپتاپ برای حفاظت بیشتر، 2 سانت بالاتر از کف کیف است.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا تولیدکنندگان گوشی درباره‌ی حداکثر روشنایی نمایشگر دروغ می‌گویند؟

کوله پشتی لنوو دارای ظاهر ساده و شیک

کوله پشتی لپتاپ فوروارد مدل FCLT7744

فوروارد برند باکیفیت دیگری است که بهترین کوله پشتی های لپتاپ را تولید می کند. تنوع محصولات این برند زیاد بوده و  کوله پشتی های خود را با تنوع رنگی زیاد تولید می کند. این موضوع باعث می شود افراد با سلیقه هی مختلف بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. بندهای این کوله نیز قابلیت تنظیم دارند. همچنین فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر لپتاپ، وسایل دیگر را نیز در آن قرار دهید.

کوله پشتی فوروارد

جمع بندی

همانطور که خواندید کوله پشتی های متفاوتی در بازار وجود دارد که می توانید برای لپتاپ خود تهیه کنید. لپتاپ ها به دلیل قیمت و ارزش بالایی که دارند حتماً باید تحت مراقبت مضاعف قرار گیرند. بنابراین در صورتی که لپتاپ جز وسایل مهم زندگی شما محسوب می شود حتماً برای حمل آن یک کوله پشتی باکیفیت تهیه کنید. هرچند انتخاب بهترین کوله پشتی لپتاپ شاید کمی دشوار باشد اما با بررسی ویژگی های آن می توانید یک کوله مناسب را تهیه کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی فروشگاه جانبی دارید میتوانید با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا