لوازم جانبی

انواع مدل های پرفروش کیف و کوله لپتاپ

استفاده از لپتاپ امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. خیلی از افراد از سنین پایین گرفته تا بزرگسالان به دلایل مختلف از کامپیوترهای شخصی استفاده می کنند. قیمت لپتاپ نیز طی سال های گذشته افزایش زیادی داشته و مدل های پایین رده آن نیز قیمت به نسبت زیادی دارند. بنابراین با توجه به استفادۀ زیاد و ارزش بالای آن، باید از آن به بهترین شکل محافظت کرد.

یکی از بهترین راه ها برای حفاظت از لپتاپ، استفاده از کیف لپ‌تاپ یا کوله پشتی لپ تاپ است. این کیف و کوله ها نیز انواع مختلفی داشته و توسط برندهای مختلفی تولید می شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل های کوله لپ تاپ و همچنین کیف های لپتاپ بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید یک کیف یا کوله را داشته و در انتخاب آن شک دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برای خرید انواع مدل های کوله پشتی لپتاپ و همچنین کیف باید به یک سری از ویژگی های آن توجه داشته باشید و سپس آن را مطابق با نیاز خود خریداری کنید. در ادامه به برخی از مهم ترین این ویژگی ها اشاره کرده ایم.

  1. راحتی
  2. مواد سازنده
  3. طراحی کیف
  4. مقاومت و امنیت
  5. ضمانت و گارانتی

انواع مدل های کیف لپتاپ

کیف لپتاپ انواع بسیار زیادی دارد. این کیف ها به نسبت کوله پشتی معمولاً ظاهر رسمی تری دارند. البته کیف لپتاپ نیز خود به چند دسته تقسیم می شوند. برای مثال برخی از آن ها شباهت بسیاری به کاور دارند. یعنی بدون دسته تولید می شوند و فقط می توان لپ تاپ را درون آن گذاشته اما حمل آن ساده نیست و باید آن را درون یک کیف دیگر قرار داد. اما کیف های دیگر همراه دسته هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه حذف آیفون از حالت هدفون

بخش داخلی برخی از این کیف ها نیز شامل ابر یا اسفنج می شود تا ویژگی حفاظتی آن بیشتر شود. برخی دیگر نیز فاقد این قسمت هستند. در ادامه به معرفی چند تا از پرفروش ترین و البته بهترین کیف های لپتاپ خواهیم پرداخت.

انواع مدل های کیف لپتاپ

کیف لپ تاپ 16 اینچ بیسوس

کیف لپ تاپ 16 اینچ بیسوس Baseus Basics  16 inch Shoulder Computer Bag یکی از با کیفیت ترین کیف های لپتاپ است. این کیف تولید برند بیسوس بوده که کیف و کوله های لپتاپ را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می کند. این کیف همانطور که مشخص است، برای لپتاپ های 16 اینچ مناسب بوده و لپتاپ های بزرگ تر در آن جا نخواهد شد.

ظاهر این کیف نیز بسیار شیک و رسمی بوده و می توان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. این کیف دارای یک بند بلند و قابل تنظیم است که علاوه بر دسته نگهدارنده می توانید آن را روی شانه نیز انداخته و استفاده کنید.

کیف لپ تاپ نیلکین

کیف چرمی لپتاپ 16 اینچی نیلکین

این کیف نیز ساخت برند مرغوب نیلکین است. این کیف چند منظوره بوده و می توان علاوه بر قرار دادن لپتاپ وسایل شخصی دیگری مانند کتاب نیز در آن قرار داد. یکی از مهم ترین ویژگی های کیف لپتاپ نیلکین ظاهر شیک و رسمی آن است. جنس این کیف چرمی بوده و در صورتی که قصد انتخب و خرید آن را دارید، از آن به خوبی مراقبت کنید.

کیف لپ تاپ 15.4 اینچ کینگ سانز

کیف لپ تاپ 15.4 اینچ کینگ سانز Kingsons Laptop Shoulder KS3035-B یکی از محصولات برند کره ای کینگ سانز است. این شرکت به تولید انواع مدل های کیف لپتاپ می پردازد. این مدل نیز یکی از محبوب ترین کیف های این برند است که برای لپتاپ های کوچک تولید شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی ممکن است قیمتی کمتر از نسل قبلی داشته باشد

یکی از ویژگی های این کیف رنگ بندی جذاب آن است. تنوع در رنگ بندی باعث می شود تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند راحت تر انتخاب کنند. این کیف نیز علاوه بر دسته معمولی دارای یک بند بلند است که قابلیت تنظیم نیز دارد. این بند، حمل لپتاپ را بسیار ساده تر خواهد کرد.

کیف لپ تاپ 15.4 اینچ کینگ سانز Kingsons Laptop Shoulder KS3035-B

کاور لپتاپ مدل Free

کاور لپتاپ  Free برای لپتاپ‌ های پانزده اینچی مناسب است. جنس این کاور  از پارچه اسفنجی با روکش توری بوده و وزن آن 60 گرم است. جنس این کاور نازک بوده و بیشتر برای محافظت بدن در برابر خط و خش و تماس با اشیای زبر مناسب است و خاصیت ضد ضربه و ضد آب دارد. بنابراین این کاور مناسب حمل کردن لپتاپ نبوده و ز آن فقط در برابر ضربه و نفوذ آن محافظت می کند. لازم به ذکر است این کاور فاقد در زیپ ‌دار بوده و پارچه آن به دلیل حالت کشی که دارد می ‌تواند لپتاپ را به خوبی و محکم نگه دارد.

انواع کوله پشتی لپتاپ

استفاده از کوله پشتی لپتاپ همانطور که در ابتدا اشاره شد، یکی دیگر از روش های محافظت از لپتاپ است. کوله پشتی لپتاپ تنوع بسیار زیادی دارد و برای سنین مختلف نیز تولید می شود. همچنین که این کوله پشتی ها ویژگی های متفاوتی دارند. اما مهم ترین ویژگی مشترک آن ها داشتن بخش ابری یا اسفنجی برای حفاظت از لپتاپ است. در ادامه به پرفروش و محبوب ترین مدل های کوله پشتی لپتاپ خواهیم پرداخت.

استفاده از کوله پشتی لپتاپ

کوله لپتاپ 15.4 اینچ کینگ سانز

کوله لپ تاپ 15.4 اینچ کینگ سانز Kingsons Laptop Backpack KS6062W-B یکی از محبوب ترین کوله پشتی های برند کینگ سانز است. همانطور که پیش تر در بخش مدل های کیف لپتاپ گفته شد، محصولات این برند ساخت کشور کره است. این کوله پشتی برای لپتاپ های 15.4 اینپی تولید شده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ لو رفت؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی متفاوت

البته کوله پشتی ها معمولاً فضای زیادی دارند . افراد می توانند وسایل شخصی خود را علاوه بر لپتاپ درون آن قرار داده و به راحتی حمل کنند. بند این کیف نیز قابلیت تنظیم شدن دارند. همچنین جنس این کیف بسیار مقاوم است.

کوله لپ تاپ 15 اینچ اسپیگن

کوله لپ تاپ 15 اینچ اسپیگن Spigen Klasden 3 Laptop Backpack یکی دیگر از انواع کوله پشتی لپتاپ است. این کوله پشتی ظاهر ساده و اسپرتی دارد و می توان در همه جا از آن استفاده کرد. جنس پارچه این کیف بسیار باکیفیت بوده و لپتاپ را از ظربات احتمالی محفوظ می دارد. داخل کوله پشتی اسپیگن که برای لپتاپ های 15 اینچی مناسب است، جیب های کوچکی برای قرار دادن کارت های مختلف و همچنین شناسنامه و پاسپورت تعبیه شده است.

این ویژگی باعث می شود در صورتی که قصد سفر با این کوله پشتی را داشته باشید، مدارک شخصی خود را به راحتی در این بخش ها قرار داده تا همیشه در دسترستان باشد. در آخر لازم به ذکر است کوله پشتی اسپیگن علاوه بر داشتن فضای مخصوص لپتاپ بخش دیگری برای قرار دادن تبلت و موس دارد.

کوله لپ تاپ 17.3 اینچ ریواکیس

کوله لپ تاپ ریواکیس Rivacase Laptop Backpack  برای لپتاپ های کمی بزرگ با اندازه 17.3 اینچ مناسب است. بنابراین می توان نتیجه گرفت اندازه این کوله کمی بزرگ بوده و افراد می توانند به راحتی باقی لوازم خود را درون آن قرار دهند.

وزن این کوله نیز 500 گرم است که ممکن است به نظر وزن بالایی باشد. اما این کوله برای نگه داشتن لپتاپ 17.3 اینچی باید بدنه مقاوم و بزرگی داشته باشد. جنس آن نیز از پلی استر است و در قسمت جلویی آن یک جیب زیپ دار برای قرار دادن مدارک وجود دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
تهدید گوگل و اپل از طرف ایلان ماسک؛ رقیب آیفون و گوشی‌های اندرویدی می‌سازم!

نتیجه گیری

همانطور که خواندید روش های مختلفی برای محافظت از لپتاپ وجود دارد که مهم ترین آن ها کیف های لپ تاپ و کوله پشتی ها هستند. این دو در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای گوناگون و قاعدتاً قیمت های متفاوت تولید و وارد بازار می شوند. شما نیز می توانید با بررسی و ویژگی های کوله پشتی و کیف لپتاپ بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا