لوازم جانبی

جعبه باتری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

گوشی های هوشمند در زندگی روزمره افراد برنامه های بیشتری پیدا می کنند. به طور متوسط ​​، افراد 58 بار در روز تلفن های خود را چک می کنند و حدود 5 ساعت در روز را با تلفن های همراه خود کار می کنند. از آنجا که ظرفیت باتری تلفن ها محدود است ، کمبود شارژ تلفن و حتی بدتر از آن ، خاموش کردن تلفن در طول روز اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. در چنین مواردی ، افراد راه حل های مختلفی مانند استفاده از جعبه باتری تلفن را انتخاب می کنند.

اگر قصد استفاده از قاب باتری را دارید ، احتمالاً با س questionsالات زیادی روبرو هستید ، از جمله عملکرد این باتری های تلفن همراه و کارایی آنها هنگام شارژ کردن باتری گوشی. به همین دلیل ، در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب جعبه باتری را ارائه و مورد توجه قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر تماشا کنید.

کیس شارژر گوشی و افزایش زمان شارژدهی گوشی

قاب باتری یک راه حل برای جلوگیری از خاموش شدن تلفن در طول روز است

خاموش کردن تلفن در طول روز یک اتفاق آزار دهنده است که می تواند کارها را ناراحت کند. در برخی موارد ، تعویض باتری گوشی می تواند این مشکل را برطرف کند. اگر باتری گوشی به تنهایی قادر به تأمین انرژی کافی برای مصرف کنندگان نیست ، استفاده از پاوربانک یا شارژر اولین گزینه برای بسیاری از افراد است.

حمل پاوربانک ها و کمبود مداوم شارژرهای سبک تر از دیگر مشکلات این افراد است. گزینه های دیگر مانند جعبه باتری در اینجا بازی می کنند. این فریم ها با پاوربانک ها مشکلی ندارند و مزایای بیشتری نسبت به شارژرهای سبک به مصرف کنندگان آنها ارائه می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
رمز گوشی سامسونگ خود را فراموش کنید

قاب باتری دار گوشی، شارژر همراه گوشی جعبه باتری چیست؟ از تلفن خود محافظت کرده و همزمان روشن کنید

شرکت های لوازم جانبی موبایل همیشه به دنبال راه حل برای مشکلات کاربران تلفن های هوشمند هستند. کیف باتری ترکیبی هوشمند از فیوز محافظ و یک پاوربانک جیبی کوچک است. نقش اصلی آنها محافظت از گوشی است مانند هر مورد دیگر ، اما وقتی تلفن کاملاً شارژ می شود ، قاب باتری به عنوان یک ناجی وارد می شود و شروع به شارژ باتری گوشی می کند و تبدیل به یک پاوربانک کوچک می شود.

باتری چگونه کار می کند؟

برخی از باتری های مجهز به باتری می توانند توسط یک آهنربا شارژ شوند ، مانند باتری آیفون 11 ، در حالی که برخی دیگر می توانند با کابل های کوچک یا یک سوکت مستقیم شارژ شوند. نمونه های پیشرفته تر ، برنامه خاصی دارند که شارژ باقیمانده قاب را نشان می دهد. اما قاب های قدیمی دارای چندین چراغ LED هستند تا میزان شارژ را نشان دهند.

برخی از موارد باتری هوشمند به طور خودکار در صورت لزوم خاموش و روشن می شوند و تلفن شما را شارژ می کنند. اما در بیشتر موارد ، جعبه دارای یک دکمه روشن / خاموش است که به کاربر اجازه می دهد تا زمان شارژ تلفن را از روی قاب کنترل کند. علاوه بر این ، شارژ آنها بسیار آسان است و می توانید آنها را با شارژر تلفن شارژ کنید. قاب های باتری آیفون همچنین امکان شارژ مغناطیسی را دارند. بنابراین ، اگر به دنبال یک راه حل خوب برای حل مشکل خاموش شدن تلفن در طول روز هستید ، این موارد ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی قاب های نیلکین برای جدیدترین گوشی ها

جلوگیری از خاموش شدن گوشی با قاب باتری دار

مزایای قاب باتری ؛ چرا باید از قاب شارژر تلفن استفاده کرد؟

به طور کلی ، استفاده از جعبه مجهز به باتری می تواند مزایای زیادی به شما بدهد. در اینجا برخی از مزایای مهم شارژر تلفن وجود دارد:

  • افزایش شارژ تلفن: مهمترین مزیت کیف شارژر تلفن این است که باتری اضافی را برای تلفن های همراه فراهم می کند و از خاموش شدن آنها جلوگیری می کند.
  • همیشه در دسترس است: باتری همیشه روی تلفن شماست و احتمال کمتری برای لوازم جانبی مانند شارژر فندکی وجود دارد.
  • سبک و قابل حمل: وزن این قاب ها بسیار کم است و نصب آنها بر روی گوشی آسان است. این امر حمل و نقل آنها را نسبت به پاوربانک آسان می کند.
  • زیبا و بادوام: به یاد داشته باشید که این گجت ها در واقع یک قاب زیبا و بادوام برای گوشی شما هستند که می توانند کمک زیادی به محافظت از تلفن های هوشمند کنند.
  • شارژ آسان و سریع: باتری ظرفیت زیادی ندارد ، بنابراین سریع شارژ می شود.

مشکل ضخامت زیاد در قاب باتری دار

معایب باتری ؛ مسائل جزئی را باید به خاطر بسپارید

قاب شارژر تلفن ، مانند بسیاری از گجت های دیگر ، دارای محدودیت هایی در کنار مزایای بسیاری است. مهمترین اشکالاتی که در اینجا ذکر شد مورد باتری گوشی است:

  • ضخیم شدن قاب گوشی: ضخامت باتری اضافی داخل قاب افزایش می یابد و ممکن است خیلی خوب به نظر نرسد.
  • گرم کردن تلفن: به طور کلی ، وجود جعبه در هنگام شارژ تلفن می تواند باعث گرم شدن آن شود.
  • کاهش عمر باتری: به طور معمول ولتاژ باتری داخل قاب کمتر از شارژرهای معمولی است. همچنین ، استفاده از جعبه های باتری ممکن است چرخه شارژ گوشی را مختل کند. این ممکن است عمر باتری را کاهش دهد.
  • کاهش مقاومت قاب: قاب های باتری ضعف های بیشتری نسبت به قاب های معمولی دارند. در حقیقت ، هیچ یک از قاب های باتری مجهز به استاندارد قاب گوشی از گوشی هوشمند شما نیست. کاملا محافظت کنید
شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل اپل iPhone 6s

باتری های باتری چقدر شارژ می شود؟

این جعبه های باتری انواع مختلفی دارند و با ظرفیت های مختلف وارد بازار شده اند. در بیشتر موارد ، میزان شارژ در موارد زیاد نیست ، اما به نظر می رسد برای جلوگیری از خاموش شدن تلفن کافی است. ظرفیت باتری جعبه های شارژ گوشی معمولاً بین 1500 تا 5000 میلی آمپر است. بنابراین بیشتر آنها می توانند حدود 50 تا 100 درصد از شارژ باتری تلفن هوشمند را تأمین کنند. البته با افزایش حجم باتری ، ضخامت قاب نیز افزایش می یابد.

قیمت جعبه های باتری ، آیا ارزش شارژ جعبه را دارند؟

به طور کلی ، هزینه یک مورد باتری خورده بسیار بیشتر از یک مورد معمولی است. در برخی موارد ، قیمت آنها حتی بالاتر از یک پاوربانک قدرتمندتر است. با این حال ، یک نکته مهم وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. با خرید یک جعبه باتری ، در واقع دو محصول دریافت می کنید. اگر قیمت شارژر گوشی را با قیمت یک کیف مناسب به همراه یک باتری جیبی قدرتمند مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که در اکثر موارد خرید این کیف ها از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است.

البته ارزش نهایی خرید این محصول با توجه به نیاز واقعی شما تعیین می شود. اگر در حمل پاوربانک مشکل دارید و تمام روز از تلفن خود استفاده می کنید ، خرید باتری ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

خلاصه مقاله

قاب باتری می تواند یک وسیله مفید برای بسیاری از افراد باشد. البته به خاطر داشته باشید که هیچ چیزی مانند کابل شارژر اصلی نمی تواند به سلامت باتری تلفن همراه شما کمک کند. قاب شارژر تلفن همراه با منبع تغذیه و شارژرها فقط در موارد خاص می توانند جایگزین شارژر شوند. اگر س moreال بیشتری در این زمینه دارید و می خواهید در مورد جعبه باتری بیشتر بدانید ، می توانید نظرات خود را در مورد نظرات برای ما بگذارید. کارشناسان کمکی به سوالات شما پاسخ می دهند.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل مشکل هنگ کردن اپلیکیشن‌ها در اندروید را حل می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا