لوازم جانبی

آیا پاجی گوشی را از بین می برد؟ عوارض بازی پابجی چیست؟

یكی از س forالات پارسه این است كه آیا این بازی به باتری موبایل آسیب می رساند؟ پاسخ به این سوال به شرایط مختلف بستگی دارد و نمی توان برای همه شرایط به یکی پاسخ داد. بسیاری از افراد برای سرگرمی فقط در مدت زمان بسیار كوتاهی با تلفن های همراه بازی می كنند اما برخی دیگر روزانه چند ساعت را با تلفن های همراه بازی می كنند كه قطعاً تأثیر زیادی در كارایی تلفن های همراه دارد و درنهایت آن را خراب می كند. یکی از این بازی ها که تأثیر زیادی در خرابی دستگاه های تلفن همراه دارد ، Pabji است. در این مقاله ، این سوال را بررسی خواهیم کرد که آیا پابجی دستگاه های تلفن همراه را از بین می برد؟ با ما همراه باشید.

پابجی چیست و چرا طرفداران زیادی دارند؟

معمولاً بازی هایی که آنلاین هستند و تعداد زیادی از افراد می توانند با هم بازی کنند طرفداران زیادی دارند. Pabji یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها است که توجه افراد مختلف را به خود جلب می کند. با استفاده از این بازی می توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید ، با آنها صحبت کنید و حتی با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. البته این بازی را نمی توان با بازی های ساخته شده توسط کمپانی های بزرگ رایانه ای مانند Ubisoft مقایسه کرد. از آنجا که این بازی برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد شده و نسخه رایانه ای آن نیز به تازگی منتشر شده است. البته جالب است بدانید که تاکنون نسخه رایانه ای این بازی بیش از 22 میلیون فروش داشته است که نشان می دهد این بازی بسیار محبوب است.

شاید این مطلب جذاب باشد
تجهیزات لازم برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند ؟

در این بازی ، 100 بازیکن به یک جزیره متروکه اعزام می شوند. در این بازی گروه های مختلفی وجود دارد ، گرچه چند نفر در یک گروه قرار دارند. اگر با دوستانتان بازی می کنید می توانید در یک گروه باشید و بازی کنید. از طرف دیگر ، می توانید با دوستان خود صحبت کنید. بدون اینکه مجبور باشیم کنار هم باشیم! به همین دلیل این بازی طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

خراب شدن گوشی به دلیل بازی پابجی

آیا PubJay سلامت دستگاه های تلفن همراه را به خطر می اندازد؟ (عوارض جانبی پابجی چیست؟)

اولین چیزی که باید هنگام پاسخ دادن به این سوال در ذهن داشته باشید این است که روزانه مقدار پابجی استفاده می کنید. از طرف دیگر ، باید ببینید چند ساعت به طور مداوم بازی می کنید و بین بازی ها چقدر به تلفن همراه خود استراحت می دهید. هر کاری که به طور مداوم با تلفن همراه خود انجام می دهید می تواند در عملکرد تلفن همراه شما تأثیر منفی بگذارد. PubJie یکی از سنگین ترین بازی های موبایل است که از قسمت های مختلف تلفن همراه استفاده می کند. این بخشها عبارتند از:

اتصال اینترنت بدون وقفه و شارژ تلفن همراه در این مدت

یکی از مواردی که هنگام بازی در میخانه به آن نیاز دارید اینترنت قوی است. بدون اینترنت نمی توانید پابجی بازی کنید! بنابراین ، مصرف اینترنت این بازی بسیار زیاد است. کاربران معمولاً Pabji را روی 4G تنظیم می کنند تا از تأخیر در مصرف باتری زیاد جلوگیری کنند. با این حال ، شما باید به نرم افزار VPN نیز دسترسی داشته باشید تا بتوانید بازی کنید. اینترنت برای GJ همراه با سوئیچ فیلتر مصرف زیاد را چندین برابر می کند و اگر در حالت عادی تلفن همراه 5 ساعت صفحه نمایش می دهد ، در این حالت تلفن همراه شما کمتر از 2 ساعت صفحه نمایش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمایی گام به گام اتصال گوشی به ضبط ماشین از طریق بلوتوث

فشار بالا GPU موبایل

گرافیک بازی هایی مانند Pabji معمولاً به قدری بالا است که می تواند رضایت کاربران را جلب کند. به همین دلیل پردازنده گرافیکی تلفن همراه شما بسیار شلوغ است و برای پردازش تصویری که از باتری تلفن ارائه می شود به انرژی نیاز دارد. این در حالی است که نیاز به دریافت داده های مختلف از سرور اصلی بازی است و این از طریق اینترنت اتفاق می افتد. بنابراین بازی هایی مانند Pabji می توانند در طولانی مدت باتری موبایل شما را بسیار خراب کنند.

چرا بازی پابجی گوشی را خراب میکند

استفاده بیش از حد از سخت افزار باتری تلفن

علاوه بر باتری و صفحه نمایش تلفن همراه ، از سخت افزار دیگری هنگام بازی کردن استفاده می شود. به عنوان مثال ، از سنسورهای موبایل هنگام انجام بازی استفاده می شود (البته در بعضی از بازی ها) و همچنین از باتری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر تلفن همراه شما از یک سنسور مادون قرمز پشتیبانی می کند ، فقط آزمایش کنید تا ببینید که این سنسور چه میزان بر روی باتری تلفن همراه شما تأثیر می گذارد. PubJie یکی از بازی هایی است که از حسگر موبایل شما استفاده می کند و می تواند تأثیر زیادی روی ویژگی های موبایل داشته باشد. بعضی اوقات از فلش مموری استفاده می کنید و برخی از اطلاعات بازی روی آن است که تلفن همراه شما باید آن را دریافت کند. از سه طرف (موبایل ، کارت حافظه و اینترنت) و انرژی زیادی را مصرف می کند. p />

باتری تلفن خود را تا 0٪ تخلیه کنید و تلفن همراه را خاموش کنید

مردم معمولاً وقتی مشغول بازی هستند و باتری موبایلشان برای یک ساعت یا بیشتر تمام می شود متوجه نمی شوند. این اتفاق در حدی است که باتری تلفن همراه آنها تمام می شود ، حتی اگر اعلان دریافت کرده باشد. تنظیم مجدد باتری موبایل به هیچ وجه خوب نیست و در کوتاه مدت آسیب می بیند. از طرف دیگر ، یک کابل شارژ به تلفن متصل است و تلفن هنوز به 30 درصد شارژ نرسیده است ، آن را جدا کرده و بازی کنید. این تأثیر منفی زیادی روی باتری گوشی دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
۵ ترفند ساده برای مدیریت‌ نوتیفیکیشن‌ها در اندروید

آیا بازی پابجی باتری گوشی را خراب می کند؟

عادت بسیار بد ؛ هنگام شارژ بازی نکنید!

عادت بسیار بد دیگر استفاده از باتری تلفن همراه هنگام شارژ است. در این حالت ، باتری همزمان شارژ و دشارژ می شود که در نهایت آسیب زیادی به باتری شما وارد می کند. بنابراین ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه یک پاور بانک در کنار خود دارید و هنگام استفاده از تلفنی که از آن استفاده می کنید ، از کابل شارژر استفاده می کنید ، به تلفن متصل می شوید ، پیشنهاد می کنم برای سالم ماندن باتری تلفن خود این کار را فراموش کنید.

نتیجه گیری کلی:

به طور کلی ، بازی Pabji می تواند برای گوشی مخرب باشد ، اما اگر مدت طولانی بازی نکنید و به تلفن همراه خود استراحت ندهید ، هیچ مشکل جدی وجود ندارد. با این حال ، باز هم تأکید می کنیم که بازی های سنگین در طولانی مدت تأثیر مخربی روی باتری های گوشی های هوشمند خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا