لوازم جانبی

بهترین گوشی های سامسونگ برای عکاسی کدامند؟

امروزه بیشتر ما از تلفن های هوشمند برای عکاسی روزمره و گاه به گاه استفاده می کنیم. وجود لنزهای مختلف در گوشی های امروزی باعث شد تصمیم بگیریم به جای خرید دوربین حرفه ای ، همین پول را برای یک گوشی هوشمند هزینه کنیم.
به این ترتیب هم تلفن ایده آل خواهیم داشت و هم دوربین. البته با وجود تنوعی که در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد ، انتخاب یک گوشی با دوربین مناسب چندان آسان نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های سامسونگ را از نظر کیفیت دوربین بررسی کنیم. اگر از طرفداران این مارک محبوب هستید ، پیشنهاد می کنیم لوازم جانبی ، لوازم جانبی فروشگاه تخصصی تلفن را در سراسر این مقاله دنبال کنید.

بهترین گوشی های پرچمدار عکاسی سامسونگ

در سال 2020 ، تلفن های هوشمند هم از هوآوی و هم از شیائومی معمولاً در لیست بهترین گوشی های هوشمند از نظر کیفیت دوربین قرار دارند. با این وجود پرچمداران سامسونگ از قافله عقب نمانند و توانستند نظر گروهی از کاربران را به خود جلب کنند. Samsung Note 20 Ultra و Samsung Galaxy S21 Ultra که جزئیات دوربین آنها در زیر مورد بحث قرار می گیرد ، از جمله این گوشی های هوشمند پیشرو هستند.

Samsung Galaxy Note20 Ultra ، تلفن محبوب سری Note

تلفن های Samsung Note همیشه در بین مصرف کنندگان این برند محبوب بوده اند. گلکسی نوت 20 اولترا که مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک ماژول 12 مگاپیکسلی فوق عریض پریسکوپ است ، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این لنز که در زمینه ثبت تصاویر غیرانسانی تخصص دارد ، به کاربر امکان می دهد از اشیا clear و محیط اطراف تصاویر واضحی بگیرد.
سامسونگ از یک سنسور ISOCELL Bright HM1 در دوربین اصلی این گوشی استفاده کرده است که شبیه به گلکسی نوت 20 است. لنز زاویه باز 26 میلی متری و تثبیت کننده تصویر نوری از دیگر ویژگی های اصلی Samsung Galaxy Note 20 Ultra است. ویژگی هایی که باعث می شوند Galaxy Note 20 Ultra بتواند به همان اندازه نور را در تاریکی جذب کند و بهترین خروجی را فراهم کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
میکروفون اپل واچ سری ۸ و واچ اولترا با مشکل مواجه شده است

Samsung Galaxy S21 Ultra ، بهترین تلفن عکاسی سامسونگ

5 دوربین عکاسی Galaxy S21 Ultra آن را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین قرار داده است. دوربین زاویه دید 108 مگاپیکسلی این تلفن همراه با دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی آن می تواند تجربه عکاسی متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند.
دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز زوم بهتری را ارائه می دهند. این دوربین ها زوم اپتیکال 3 و 10 برابر در تصاویر ایجاد می کنند. عملکرد دوربین سلفی این گوشی نیز شگفت انگیز است. برخی از کاربران پیشنهاد می کنند از نگهدارنده تلفن استفاده کنید و آن را در زاویه مناسب تنظیم کنید ، حتی اگر ماشین با تصاویر با کیفیت نیز با این دوربین ضبط شده باشد.

ثبت تصاویر زنده و پویا با دوربین پنجگانه گلکسی اس 21 اولترا

کدام هدست میان رده سامسونگ از کیفیت دوربین بهتری برخوردار است؟

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین هستید اما نمی خواهید این همه هزینه کنید ، بهتر است به طبقه متوسط ​​نگاه کنید. زیرا تلفن های سری A سامسونگ در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

Samsun g Galaxy A71 ، تلفن عکاسی با زاویه باز

Samsung Galaxy A71 گوشی هوشمندی است که سامسونگ در دسامبر 2019 به عنوان جایگزینی برای Samsung Galaxy A70 راه اندازی کرد. سامسونگ تمام تلاش خود را برای رفع نواقص A70 در گلکسی A71 انجام داد و در این امر کاملاً موفق بود.
Galaxy
A71 دارای چهار دوربین در پنل پشتی است و در نور کم عملکرد بسیار خوبی دارد. این دوربین از نظر دیافراگم عالی عمل می کند و با چهار لنز اصلی با 64 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسل ماوراlet بنفش ، 5 مگاپیکسل ماکرو و سنسور عمق 5 مگاپیکسل به یکی از گزینه های اصلی مصرف کنندگان در میان گوشی های میان رده تبدیل شده است. دوربین سلفی این گوشی همچنین دارای یک لنز 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 است. بنابراین ، دوربین Galaxy A71 رضایت کاربران خود را از هر لحاظ تضمین می کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل باز نکردن فیلم در گالری iPhone و نحوه رفع آن را بررسی کنید

عکاسی با دوربین سامسونگ گلکسی A71 در محیط باز

Samsung Galaxy A50 ، عکاسی با رنگ طبیعی

سامسونگ گلکسی A50 یکی دیگر از گوشی های میان رده است که دارای سه دوربین است. این گوشی هوشمند علی رغم قیمت مناسب ، کاربران خود را از نظر کیفیت دوربین متحیر می کند.
دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 و یک ماژول 25 مگاپیکسلی برای ضبط عمق با دیافراگم f / 2.2 است. دارای یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است با دیافراگم f / 2.2. این ماهواره امکان ثبت تصاویر با رنگ طبیعی و کیفیت عالی را با استفاده از این تلفن برای کاربران سامسونگ فراهم کرده است.

Samsung Galaxy A21s ، یک گوشی ارزان قیمت با دوربین خوب

سامسونگ گلکسی A21s یکی از گوشی های نسبتاً ارزان بازار است که به لطف دوربین چهارگانه می تواند از نظر کیفیت دوربین در بین بهترین گوشی های سامسونگ قرار گیرد. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین اصلی با لنز 48 مگاپیکسلی است که در کنار سه سنسور 8 ، 2 و 2 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A21s قرار دارد.
این ترکیب به کاربران امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالا و با وضوح بالا را به راحتی ضبط کنند. ضبط با رنگ های واقعی ، پر جنب و جوش. عملکرد دوربین این گوشی در نور مناسب قابل قبول است اما در نور کم قدرت خوبی را تأمین نمی کند. بنابراین ، بزرگترین عیب دوربین Samsung Galaxy A21s کمبود حالت عکسبرداری در شب است که خروجی ضعیفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بنابراین بهتر است تا حد امکان در این مدل از لنز دوربین موبایل استفاده شود تا کیفیت نسبی دوربین کاهش یابد. نه

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکل میکروفون iPhone 7 و iPhone 7 Plus را حل کنید

Samsung Galaxy A80 ؛ تبلیغ آگهی

اگر به گوشی های هوشمند سری Samsung A علاقه مند هستید ، با Galaxy E80 آشنا هستید. دوربین این گوشی موبایل است و خلاقانه ترین طراحی را در بین گوشی های سامسونگ دارد. این طراحی تمام معادلات قبلی را خراب کرده و به شما ثابت می کند که لازم نیست دوربین سلفی از کیفیت پایین تری نسبت به دوربین اصلی برخوردار باشد. چرخش دوربین Samsung Galaxy A80 به شما امکان می دهد از کیفیت دوربین اصلی در دوربین سلفی لذت ببرید.
با این حال ، برخی معتقدند که این خلاقیت مشکلات زیادی را برای کاربران این گوشی ایجاد کرده است. زیرا کاربر این تلفن تنها در صورت خرابی موتور اصلی که دوربین اصلی را خراب می کند متحمل هزینه های زیادی برای تعمیر خواهد شد. همچنین تغییر مداوم این دوربین به حالت سلفی و حالت پایه با مصرف برق همراه است و ممکن است در زمان شارژ باتری موبایل در این مدل مشکلاتی وجود داشته باشد.

کیفیت یکسان دوربین سلفی و اصلی در گلکسی A80

سخنان پایانی

سامسونگ به عنوان یک مارک محبوب سعی در ارائه مدل های عکاسی با کیفیت در میان تلفن های پیشرو خود دارد. مدل هایی که می توان از برخی از آنها به عنوان یکی از تجهیزات ایجاد محتوا در اینستاگرام استفاده کرد. در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی های سامسونگ را از نظر کیفیت دوربین به شما معرفی کنیم اما قطعاً هنوز جای خالی زیادی وجود دارد مدل های موجود در این لیست. به نظر شما کدام محصول دیگر سامسونگ باید در این لیست باشد؟ تجربه و نظر خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
دوربین سری گلکسی S22 شاید قابلیت جدیدی دریافت کند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا