لوازم جانبی

سریعترین راه برای تمیز کردن قاب تلفن همراه خود در خانه

برای محافظت از بدنه گوشی و البته زیباتر به نظر رسیدن ، می توانید از محبوب ترین لوازم جانبی استفاده کنید. قاب موبایل این محصول که دارای تنوع رنگ و طرح است ، معمولاً در دو نوع سیلیکون و ژله موجود است.
در روزهای اول استفاده از قاب گوشی ، همه چیز عالی است ، اما بیشتر عکس ها وضوح و زیبایی روز اول بعد از مدتی را ندارند. به عبارت دیگر ، قاب های سیلیکونی بعد از مدتی سیاه می شوند و قاب های ژله ای روی گوشی زرد می شوند. در چنین شرایطی ، آیا باید دوباره برای خرید فیوز جدید هزینه کنیم یا به دنبال راهی برای تمیز کردن قاب موبایل باشیم؟

اگرچه قاب موبایل قیمت عجیبی ندارد ، اما معقول نیست که هر بار که می خواهیم لکه ها را جایگزین کنیم ، یک قاب جدید جایگزین قاب قدیمی می شود. به همین دلیل است که در این مقاله سعی داریم با بررسی چندین راه حل ، سریعترین راه برای تمیز کردن قاب ژله ای و سیلیکونی گوشی را پیدا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

قاب سیلیکونی متحرک را تمیز کنید

قاب های سیلیکونی از محبوب ترین فیوزهای موجود در بازار هستند. این نوع قاب دارای تنوع رنگی منحصر به فرد ، نرم و لطیف است و همچنین از گوشی شما به خوبی در برابر ضربه محافظت می کند. اما متاسفانه انواع مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد. بنابراین ، اگر تبلت و لوازم جانبی تلفن همراه شما از فروشگاه معتبری تهیه نشده اند ، ممکن است با کیفیت پایین روبرو شوید.
برای تمیز کردن این نوع فریم ها ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از تلفن همراه خود خارج کرده و به مدت یک ساعت در محلول با آب داغ و مایع ظرفشویی بگذارید. اگر برای اولین بار یک کیف متحرک را تمیز می کنید ، بهتر است غلظت محلول را افزایش دهید. در آخر ، قاب را با یک مسواک نرم و آغشته به جوش شیرین بشویید. بعد از چندین بار تکرار این کار و دیدن لکه های بیشتر ، می توانید آن را با آب گرم بشویید و بعد از خشک شدن دوباره از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر می خواهید کیف سیلیکونی شما همیشه تمیز و براق باشد ، باید حداقل یک بار در ماه این کار را انجام دهید.

تمیز کردن قاب سیلیکونی با آب و مایع ظرفشویی

محافظ ژله تلفن را تمیز کنید

برخی از مارک ها همیشه تلفن های خود را با طراحی شیک و منحصر به فرد عرضه می کنند. همچنین باعث می شود مصرف کنندگان تصمیم بگیرند از قاب های ژله ای استفاده کنند تا همیشه این طرح زیبا را ببینند.
اما قاب های بی رنگ و شفافی که به عنوان محافظ گوشی سامسونگ استفاده می شوند ، یک مشکل بزرگ است. این فریم ها معمولاً در معرض نور خورشید یا گرما زرد می شوند. به همین دلیل کاربران سامسونگ همیشه به دنبال راهی برای تمیز کردن قاب گوشی خود هستند. اگر شما نیز از قاب ژله ای استفاده می کنید و با این مشکل روبرو هستید ، بهتر است با ما همراه باشید.

برای تمیز کردن قاب ژله ای زرد شده چه باید کرد؟

برای تمیز کردن قاب ژله ای موبایل ، آن را به مدت 20 دقیقه در یک کاسه آب گرم بگذارید. به شما این امکان را می دهد که قاب گوشی شما خیس شده و آماده تمیز شود. سپس یک سیخ نرم برداشته و آن را به مدت 5 دقیقه با فشار متوسط ​​روی قاب بمالید. برای گوشه ها می توانید از مسواک قدیمی استفاده کنید که دست نخورده باقی مانده است.
اکنون فیوز خود را برای چند دقیقه در محلول آب گرم و مایع ظرفشویی قرار دهید و دوباره بشویید. برای آخرین مرحله ، چند قطره سفید کننده را در یک کاسه آب ریخته و قاب ژله ای خود را به مدت یک ساعت در این محلول قرار دهید. سپس می توانید قاب را با آب سرد بشویید و پس از خشک شدن دوباره از آن استفاده کنید.

سفید کردن قاب ژله‌ای زرد شده با استفاده از مسواک

نکات مهم در مورد تمیز و گسترده نگه داشتن قاب گوشی

چربی عامل اصلی فریم های آلوده است. بنابراین ، برای تمیز نگه داشتن قاب گوشی خود ، بهتر است هرگز تلفن خود را با دستهای کثیف یا چرب نگه ندارید. همچنین ، مطمئن شوید که ماهانه آن را تمیز کرده و تمیز کنید قبل از اینکه تلفن شما بیش از حد کثیف و کثیف شود.

به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن قاب تلفن همراه خود نباید از حلال ها ، اسیدها یا شوینده های بسیار قوی استفاده کنید. همچنین استفاده از سفید کننده فقط برای قاب های ژله ای بسیار زرد مجاز است و به نقاط ایمنی مانند دستکش و ماسک می چسبد.

سرانجام ، بهتر است تلفن همراه خود را بعد از تمام مراحل تمیز کردن بشویید. همچنین تمیز کنید و سپس آن را در قاب خود قرار دهید. برای این کار می توانید یک پارچه میکروفیبر یا پنبه را با کمی الکل یا آب غیر سمی مرطوب کرده و بدنه گوشی را با آنها تمیز کنید.
همچنین می توانید برای تمیز کردن شیشه تلفن از این روش استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که باید این کار را خیلی آهسته انجام دهید تا به طور تصادفی خراش و خش روی گوشی خود ایجاد نشود و دوباره هزینه خرید شیشه را متحمل نشوید. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت شیشه در تلفن خود ، می توانید نام مدل را در فروشگاه لوازم جانبی جستجو کنید.
 استفاده از الکل غیر سمی برای تمیز کردن قاب گوشی

تجربه خود را با ما در میان بگذارید

در این مقاله ، با ذکر دو راه حل ، روش های تمیز کردن یک قاب موبایل را با هم بررسی کردیم. ما همچنین متوجه شده ایم که مواد اسیدی و حلال ها به محافظت از تلفن ما آسیب می رسانند و نباید از آنها استفاده کنیم.
اگر این راه حل ها برای شما مفید است ، لطفاً آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. راستی از چه روشی برای تمیز کردن قاب گوشی خود استفاده می کنید؟ در پایان این مقاله تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مگ سیف اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا