لوازم جانبی

چگونه می توان هندزفری بلوتوث را به کامپیوتر متصل کرد؟

با پیشرفت روزافزون تلفن های هوشمند ، تلفن های هندزفری و هدفون نیز از پیشرفت بیشتری برخوردار شده اند و تولید کنندگان آنها هر روز مدل های جدیدتری از این محصولات را روانه بازار می کنند. بر این اساس ، امروزه اکثر تلفن ها به راحتی و در یک ثانیه از طریق بلوتوث به هندزفری متصل می شوند. با این وجود ، کارایی هندزفری بی سیم فقط به تلفن های هوشمند محدود نمی شود و این محصولات قابلیت اتصال به رایانه را نیز دارند. اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر در ابتدا ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد ، اما اگر به نکات مهم توجه کنید قطعاً قادر به انجام آن خواهید بود.

چرا یک هندزفری بلوتوث خریداری کنیم؟

اول از همه ، چرا هدست هندزفری یا بی سیم خود را به کامپیوتر وصل نکنید؟ حتما برای شما هم پیش آمده است که می خواهید فیلم مورد علاقه خود را با صدای بلند تماشا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله نهایی بازی ویدیویی مورد علاقه خود را با بیشترین حجم به پایان برسانید. بدیهی است که این هیجان شما را افزایش می دهد و شما را از دیدن فیلم یا بازی بیشتر لذت می برد. اما آیا این حجم برای بقیه افراد خانه دلپذیر است؟ قطعا نه!
بنابراین ، شما چاره ای جز استفاده از هدفون یا هندزفری ندارید. محصولاتی که در دو نوع با سیم و بی سیم یا بلوتوث تولید می شوند. نسخه کابلی این محصولات اغلب قدیمی به نظر می رسد و ممکن است خیلی از آن خوشتان نیاید. علاوه بر این ، رشته های آنها ممکن است در وسط بازی و در میان هیجان کمی دست و پا گیر باشد. بنابراین بهتر است از هندزفری بی سیم استفاده کنید و اگر چنین هدفونی ندارید به فروشگاه اینترنتی Mobile Accessory بروید که یکی از آنها در کمترین زمانی است که می توانید بخرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کره‌ای‌ها به خاطر بازی آیفون را به گوشی‌های سامسونگ ترجیح می‌دهند

نکات مهم قبل از اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه

بعد از اتمام کار ، وقت آن است که هندزفری بلوتوث را به رایانه خود متصل کنید. برای انجام این کار ، باید چند مورد را از قبل در نظر بگیرید و سپس هدفون های بی سیم خود را به لپ تاپ خود متصل کنید. قبل از هر چیز ، مطمئن شوید که لپ تاپ شما دارای بلوتوث داخلی است و در غیر این صورت ، یکی را برای آن بخرید.

اطمینان حاصل کنید که هر دو دستگاه شارژ شده اند تا یکی از آنها در وسط جاده یا پس از اتصال خاموش نشود. سرانجام ، لپ تاپ را خاموش کنید تا در صورت عدم دریافت صدا پس از اتصال گیج نشوید.

توجه به چراغ شارژ هندزفری


نحوه اتصال هدست های بی سیم هندزفری و بلوتوث به ویندوز

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر و لپ تاپ در همه نسخه های ویندوز تقریباً یکسان است. بنابراین ، برای اینکه بتوانید صدای رایانه خود را از هندزفری بی سیم بشنوید ، ابتدا باید به قسمت تنظیمات منوی استارت بروید. سپس منوی بلوتوث و سایر دستگاه ها را از برگه دستگاه ها باز کنید. اکنون بلوتوث را در رایانه خود روشن کرده و هندزفری را به آن وصل کنید.

 اتصال هندزفری از منوی بلوتوث

نکات فراموش نکنید!

به یاد داشته باشید برای اینکه نام شما به صورت هندزفری در فهرست کامپیوتر شما نمایش داده شود ، ابتدا باید بلوتوث را روشن کنید. برای روشن کردن هندزفری بی سیم بلوتوث ، باید دکمه روشن / خاموش را فشار دهید یا بسته به مدل هندزفری خود ، این دکمه را به چپ یا راست بکشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین راهکارهای سالم نگه داشته باتری گوشی که تا حالا نادیده میگرفتید

نکته اینجاست که بلوتوث در رایانه شما فقط در صورتی قابل شناسایی است که دستگاه هندزفری شما کمتر از 10 متر از لپ تاپ شما فاصله داشته باشد. از آنجا که محدوده بلوتوث حداکثر 10 متر است و هرچه دو دستگاه به یکدیگر نزدیکتر باشند ، سرعت هندزفری بلوتوث به کامپیوتر سریعتر می شود.

همچنین توجه داشته باشید که در برخی از نسخه های ویندوز ، برای دسترسی به بلوتوث در رایانه ، نام آن را در پنجره Start جستجو کنید. سپس به منوی بلوتوث بروید ، دستگاه های جدید را جستجو کنید و در آخر هندزفری بلوتوث خود را به آن متصل کنید. اگر به هر دلیلی نمی توانید ارتباط لازم را بین دو دستگاه برقرار کنید ، بهتر است کمی در مورد ویژگی های رایانه یا هدفون خود بخوانید. برای اطلاع سریع از مشخصات هدفون ، فقط به این لینک مراجعه کنید.

نحوه اتصال هدفون بی‌سیم به کامپیوتر در نسخه‌های مختلف ویندوز


س connectingالات و مشکلات احتمالی هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه

برای اتصال هندزفری بی سیم به رایانه ، فقط کمی مراقب باشید و مراحل را به درستی و صحیح دنبال کنید. این کار بسیار ساده است و اگر به جزئیات توجه کنید خیلی طول نمی کشد. با این حال ، گاهی اوقات به دلایلی ممکن است نتوانید این کار را انجام دهید. در اینجا چند سوال رایج و مشکلات احتمالی در این زمینه آورده شده است.

آیا روش متفاوتی برای اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر در نسخه های مختلف ویندوز وجود دارد؟

بله ، اتصال هندزفری بی سیم به نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 ، 8 و 10 از نظر جزئیات کمی متفاوت است. در همه نسخه ها ، شما باید چندین مرحله خاص را طی کنید. ابتدا بلوتوث را در رایانه خود روشن کنید ، هندزفری بلوتوث خود را از فهرست آن پیدا کنید یا آن را به لیست دستگاه های مجاز اضافه کنید و در آخر دو دستگاه را به هم متصل کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی نشانه های ویروسی شدن گوشی + نحوه ویروس کشی

برای اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه ، ممکن است لازم باشد رمز عبوری وارد کنید ، که می توانید آن را در راهنمای هندزفری خود پیدا کنید یا یکی از رمزهای عبور 0000 یا 1234 را امتحان کنید.

چرا رایانه من نمی تواند هندزفری را تشخیص دهد؟

دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ، اما بهتر است ابتدا مطمئن شوید که هدفون از لپ تاپ شما به درستی دور نیست. سپس میزان شارژ و روشن یا خاموش بودن هندزفری بلوتوث را بررسی کنید. در آخر ، از سازگاری لپ تاپ و نسخه هندزفری خود اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات ، درست همانطور که بعد از خرید ساعت هوشمند متوجه می شوید نمی توانید آن را در تلفن های دارای سیستم عامل پایین تر تهیه کنید ، نسخه هندزفری بی سیم شما نیز ممکن است از رایانه طولانی تر باشد. این امر همچنین مانع اتصال دو دستگاه می شود.

بهترین هندزفری بی سیم را در کنار خود بخرید

در این مقاله سعی کردم اصول چگونگی اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر را خلاصه کنم. ما همچنین برخی از مسائل و مشکلات احتمالی را در این زمینه بررسی کردیم. اما اگر در این مقاله پاسخ س yourال خود را پیدا نکردید ، می توانید از قسمت نظرات در پایین همین صفحه استفاده کنید تا آن را با کارشناسان ما مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.
در پایان ، ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که انواع هندزفری بی سیم ، می توانید کارت های حافظه و سایر محصولات را با کاربردهای مختلف از فروشگاه آنلاین خریداری کنید. گفتنی است کلیه محصولات این فروشگاه دارای ضمانت نامه معتبر بوده و به صورت آنلاین قابل سفارش هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
کالیبره کردن صفحه نمایش گوشی چیست و چطور انجام می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا