لوازم جانبی

بهترین هندزفری برای موسیقی

اگر موسیقی نبود زندگی کوتاه بود! گوش دادن به موسیقی ، رنج ، درد ، شادی و خوشحالی ما را به یک جهت خاص می کشاند. هندزفری مناسب برای درک و لذت بردن از موسیقی ضروری است. چون فقط گوش دادن به موسیقی از همه چیز بیشتر سرگرم کننده است. در این مقاله ما بهترین هندزفری ها را برای موسیقی شرح می دهیم و 5 هندزفری موجود را ارائه می دهیم.

بهترین هندزفری برای موسیقی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بهترین هندزفری برای موسیقی چیست؟

برای لذت بردن از گوش دادن به موسیقی هرچه بیشتر ، به یک دستگاه هندزفری خوب نیاز داریم. در زیر 4 فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دستگاه هندزفری برای موسیقی آورده شده است.

بهترین دستگاه هندزفری با قابلیت از بین بردن هر نوع صدای محیط

اکنون که بهترین هندزفری را برای موسیقی خریداری می کنید ، بهتر است مدلی را خریداری کنید که قابلیت حذف نویز را داشته باشد. دستگاه سرکوب سر و صدا رایگان را می توان حذف کرد. آنها انواع صداهای محیط را فیلتر و جداسازی می کنند. هندزفری با فناوری حذف نویز می تواند به راحتی لذت گوش دادن به موسیقی را دو چندان کند و هنگام گوش دادن به موسیقی تمرکز بالایی داشته باشد.

وقتی صداهای آزار دهنده و اطراف شنیده می شوند ، مغز دائماً به محیط خارج می رود و بنابراین خود را از متن و ملودی آهنگ جدا می کند. دوستداران موسیقی عاشق گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود و راه رفتن با هندزفری در زیر باران هستند. برای ایجاد این رویای زمینی ، شما باید یک هندزفری بلوتوث ضد آب خریداری کنید که توانایی حذف صدا را دارد.

امپدانس استفاده از دستهای آزاد را تعیین می کند

امپدانس مقاومت هندزفری در برابر عبور جریان است. در واقع ، امپدانس تعیین می کند که هندزفری برای چه فضایی مناسب باشد و دامنه آن از 8 تا 600 اهم است. برای اینکه بدانید امپدانس دستگاه هندزفری باید چگونه باشد ، خروجی امپدانس دستگاهی را که هندزفری به آن متصل است بررسی کنید. اگر می خواهید موسیقی را از تلفن خود بشنوید ، اگر امپدانس آن امپدانس زیاد است ، بهتر است برای خرید هندزفری از مدل امپدانس بالا استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هرچه امپدانس بالاتر باشد ، مصرف باتری نیز بیشتر است. اگر می خواهید از هندزفری بی سیم استفاده کنید ، به مصرف باتری در امپدانس های بالا توجه کنید. همچنین اگر در خانه بیشتر از هندزفری استفاده می کنید ، توصیه می کنیم از هندزفری با امپدانس بالا استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا اپل فقط در آمریکا قیمت آیفون ۱۴ را ثابت نگه داشته است؟

اگر می خواهید علاوه بر گوش دادن به موسیقی ، از هندزفری مخصوص بازی نیز استفاده کنید ، به صفحه بازی های هندزفری بروید و نمای کلی مدل های مختلف را در نوار کناری با یک پیکان دو نشان دهید.

حساسیت تعیین کننده میزان صدا بدون دست

تبدیل سیگنال های الکتریکی به صدا ، حساسیت بدون بازو نامیده می شود. هنگام خرید هندزفری باید به حساسیت هندزفری توجه کنید. زیرا هرچه حساسیت هندزفری بالاتر باشد ، صدا بلندتر و بلندتر می شود. سرانجام مردم می توانند صدا را تا 20 دسی بل تحمل کرده و بشنوند. برای درک این مقدار ، با توجه به اطلاعات جدول زیر ، می توان آستانه شنوایی انسان را بهتر درک کرد.

هر چه میزان حساسیت هندزفری بیشتر باشد خروجی صدا نیز بیشتر و بلند‌تر است. P>

لازم به ذکر است که اگر حساسیت هندزفری زیاد باشد اما امپدانس آن کم باشد ، صدای خروجی بی کیفیت خواهد بود. امپدانس مربوط به حساسیت هندزفری است و برای انتظار کیفیت بهتر باید این دو مورد سازگار باشند.

شیائومی یکی از موفق ترین شرکت های لوازم جانبی در جهان است که با نوآوری های نوآورانه خود بسیار سریع نردبان موفقیت را صعود کرد و امروز یکی از بهترین تولید کنندگان هندزفری در جهان است. برای مشاهده محصولات ، به صفحه محصولات خرید Xiaomi در وب سایت

مراجعه کنید

زمان شارژ فاکتور مهمی در انتخاب هدست بلوتوث است

هندزفری بلوتوث دارای کیف شارژ است. با جعبه شارژ بسته به کیفیت و مقدار باتری جعبه ، می توانید هندزفری را 2 تا 5 بار به راحتی شارژ کنید. به عنوان مثال Apple AirPads برای 5 ساعت استفاده مداوم همچنان شارژ می شود. با جعبه شارژ همچنین می توانید AirPads را تا 5 بار شارژ کنید. در کل می توان از AirPads اپل به مدت 25 ساعت متوالی استفاده کرد. در هنگام خرید حتماً به میزان شارژ هندزفری بلوتوث بسیار توجه داشته باشید و یک دستگاه هندزفری با شارژ مناسب متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

انواع هندزفری براساس نوع اتصال

هندزفری امروز با ویژگی ها و ویژگی های متنوعی در دسترس است و ابتدا باید نوع هندزفری خود را تعیین کنید. به طور کلی هندزفری به دو نوع هندزفری کابلی و هندزفری بی سیم تقسیم می شود که هر کدام تنوع زیادی دارند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی هدست گیمینگ ایکس باکس Wireless Headset؛ گران ولی باکیفیت

هندزفری کابل ، ساده و آسان

هندزفری Wired اولین نسل هندزفری بود که سالها پیش با Walkmans و سایر دستگاههای روز معرفی شد. هندزفری کابلی امروزه طرفداران بسیاری دارد. کابل هندزفری با جک 3.5 میلی متری یا میله برق به تلفن متصل می شود. مهمترین ویژگی های هندزفری کابل:

  • هندزفری سیمی بدون هیچ گونه پیچیدگی یا تنظیمات خاصی به هر نوع گوشی متصل می شود.
  • کابل های هندزفری دائماً درهم می شوند و باز کردن کابل ها زمان بر و گاهی اوقات دست و پا گیر است.
  • اندازه آنها کوچک و بسیار سبک است.
  • آنها رنگهای متنوعی دارند و به راحتی می توان آنها را با تم رنگی لباسها تشخیص داد.
  • تعمیر بهتر از هندزفری بی سیم.
  • به لطف کابل هایشان تاخیر کمتری نسبت به هندزفری های بی سیم دارند.
  • شنیدن آنها آسان نیست و نسبت به هندزفری بلوتوث کمی پایدارتر هستند.
  • این مجموعه اشکال مختلفی دارد و به راحتی در گوش جای می گیرد.
  • با کمترین فشار ، اتصالات هندزفری سیمی قطع و قطع می شوند.
  • هندزفری کابل هنگام راه رفتن دست و پا گیرتر است و هنگام راه رفتن یا پیاده شدن از قطار ، اتوبوس ، تاکسی و موارد دیگر می تواند در دست و پاهای شخص گیر کند.
  • ویژگی های هوشمند آنها کمتر از قیمتشان است.

هندزفری بلوتوث ، زیبا ، قدرتمند و محبوب نسل جوان

با هدفون بی سیم و بلوتوث برای همیشه از شر کابل ها خلاص شوید. اپل اولین شرکتی بود که پس از آیفون 7 جک هندزفری کابل 3.5 میلی متری را از آیفون خود حذف کرد و این باعث رونق بازار جهانی هندزفری شد. ویژگی های هندزفری بی سیم بلوتوث:

  • در هر فضایی زیبا ، جمع و جور و قابل حمل هستند.
  • حداکثر 5 بار بارگیری در جعبه شارژ
  • برای از بین بردن نویز محیط از موسیقی با موسیقی حذف کننده نویز لذت ببرید
  • انواع سری های به اندازه گوش به همان اندازه
  • هنگام وزش باد می توان آنها را از دست داد و از دست داد.
  • مدل های ضد آب و عرقی وجود دارد
  • کیفیت صدای آنها بهتر از هندزفری کابل است.
  • آنها از ویژگی های هوشمند بسیار متنوعی برخوردار هستند و می توانند به صورت سفارشی تهیه شوند.
  • هندزفری بی سیم با انواع دستگاه های بلوتوث سازگار است.
  • وزن بسیار سبک و طراحی بسیار خلاقانه برای فیلتر کردن صداهای محیط.
  • آنها دامنه وسیعی دارند و شما می توانید تا 10 متری دستگاه های خود بایستید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.
شاید این مطلب جذاب باشد
حل مشکل تاخیر صدا در هدفون بلوتوثی

برای دیدن و درخواست قیمت بهترین هندزفری ، می توانید به بهترین هندزفری بی سیم بروید به وب سایت مراجعه کنید. هندزفری مناسب خود را متناسب با نیاز خود از بین انواع مدل های ارائه شده در فروشگاه فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

معرفی 5 دوست پسر دوستانه با قیمت مناسب برای گوش دادن به موسیقی

با توجه به 4 عاملی که در این مقاله بحث کردیم ، شامل لغو سر و صدا ، امپدانس ، حساسیت و سرعت شارژ است. ما در زیر 5 هندزفری با قیمت مناسب ارائه می دهیم.

هندزفری ایرپادز پرو اپل Apple AirPods Pro

هندزفری Apple AirPods Pro Apple AirPods Pro

AirPads Pro یک شاهکار به تمام معنا از مجموعه هندزفری های اپل است که بسیار قدرتمند و مدرن است. مهمترین ویژگی های Apple AirPads Pro از بین بردن صدای محیط ، کیفیت صدای بالا ، وزن کم و شارژ زیاد است. با استفاده از Apple AirPads Pro می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه صدای محیط از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

هندزفری بلوتوث وان پلاس E501A

هندزفری بلوتوث وان پلاس وان یکی از هندزفری های با کیفیت و مقرون به صرفه در بازار است. مدل E501A دارای یک کنترل کننده سنسور با برد 10 متر است و از بلوتوث نسخه 5 بهره می برد و به راحتی در گوش قرار می گیرد. Onesplus One Plus Plus One E501A از یک درایور 13.4 میلی متری برای حذف نویز برخوردار است که صدای واضح و با صدای بیس بسیار نرم را به کاربر می دهد تا از موسیقی نهایت لذت را ببرد.

لازم به ذکر است که سرعت شارژ دستگاه هندزفری OnePlus One با استفاده از جعبه شارژ ، می توانید به مدت 30 ساعت از گوش دادن به هر صدایی لذت ببرید.

هندزفری Bessus Bluetooth Baseus SIMU S2 ANC

هندزفری بلوتوث Bessus Baseus SIMU S2 ANC با برد 10 متر یکی از جدیدترین مدل های این شرکت معروف است که با ظاهر بسیار جذاب طرفداران بسیاری دارد. دستگاه هندزفری Bezos با میکروفون دوگانه خود بهترین فیلتر ممکن را برای تلفن های موبایل مانند صدای تهویه هوا ، افراد و غیره و صدای شفاف و بدون هیچ سر و صدایی را برای شما فراهم می کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین مدل های مسواک برقی و هوشمند شیائومی کدامند؟

لازم به ذکر است که با استفاده از هندزفری بلوتوث Baseus SIMU S2 ANC Baseus SIMU S2 ANC می توانید تا 24 ساعت مداوم با جعبه شارژ از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید

هندزفری بلوتوث Doya Devia EM059

هندزفری بلوتوث Devia EM059 با سیستم عامل های Android و iOS سازگار است. هندزفری Doya دارای یک صفحه 10 متری است و با یک بار شارژ تا 2.5 ساعت می توانید به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. لازم به ذکر است که این هندزفری فاقد دکمه های فیزیکی است و می توانید با لمس صفحه لمسی پخش موسیقی را متوقف کنید.

هندزفری بلوتوث Nillkin Nillkin GO TWS004

هدست بلوتوث Nillkin GO TWS004 آنقدر زیبا و سبک است که وزن آن تنها 5.6 ​​گرم است. هندزفری نیلکین به دلیل بزرگی آن به راحتی درون گوش قرار می گیرد و همچنین ضد آب است. لازم به ذکر است که با هندزفری بلوتوث Nillkin می توانید تا 13 بار به طور مداوم از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. هندزفری بلوتوث Nillkin GO TWS004 نیلکین GO TWS004 به دلیل 52 ساعت شارژ مورد علاقه کوهنوردان و جنگلبانان است.

خرید بهترین هندزفری برای موسیقی در فروشگاه جانبی

خرید بهترین دستگاه موسیقی هندزفری از فروشگاه لوازم جانبی

در این مقاله ما به طور کامل بهترین دستگاه هندزفری بلوتوث با 5 مدل پیشنهادی را شرح داده ایم. مهمترین ویژگی که بهترین هندزفری موسیقی باید داشته باشد ، حذف صدای محیط همراه با کیفیت صدا و سرعت بارگیری بالا است.

اگر بلندگوها را برای گوش دادن به موسیقی دوست دارید ، به صفحه بلندگو در صفحه بروید – وب سایت را از سایت مرور کنید و بهترین بلندگو را برای گوش دادن به موسیقی خود بخرید. اگر از هندزفری مورد بحث در این مقاله استفاده می کنید ، تجربه کاربری خود را با لوازم جانبی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا