لوازم جانبی

چگونه هندزفری شکسته را از تلفن جدا کنیم؟

هندزفری یکی از رایج ترین لوازم جانبی تلفن همراه است که هر روز از آن استفاده می کنیم. اگر از هندزفری بی کیفیت استفاده شود ، هنگام برداشتن هندزفری از تلفن ممکن است جک 3.5 میلی متری درون سوکت شکسته شود! در این موارد ، ما می فهمیم که برخی از هندزفری ها ارزان هستند.

اگر جک هدفون خراب شود ، تا زمانی که آن را بردارید نمی توانید از دستگاه هندزفری دیگری استفاده کنید. با 6 راه حل عملی که در این مقاله ارائه داده ایم ، می توان به راحتی هر جک خراب را از پریز هندزفری جدا کرد.

چگونه می توان جک هدفون خراب را از بین برد؟

سوکت هندزفری ممکن است به دلیل کثیفی ، پوسیدگی پوشش ، شل شدن نوک جک پوشیده شده با پلاستیک سیاه و غیره خراب شود. جک های شکسته را می توان با ابزارهایی مانند لوله های جوهر خودکار ، گیره های کاغذی ، خلال دندان ، گیره ، چسب و دستگیره های فوری جدا کرد که بیشتر آنها را می توان در هر خانه ای یافت. لازم به ذکر است که حتی جک هندزفری ضد آب نیز می تواند خراب شود ، بنابراین ضروری است که هندزفری خود را از جک 3.5 میلی متری خارج کنید. در اینجا شش روش برای حذف جک هندزفری آورده شده است.

لوله جوهر خودکار ابزاری ساده برای بیرون آوردن جک شکسته‌شده است 1. لوله جوهر اتوماتیک ؛ ابزاری آسان برای از بین بردن جک خراب

ابتدا لوله جوهر را از لوله اتوماتیک جدا کنید. انتهای لوله را درون یک جک فشار داخلی 3.5 میلی متری قرار دهید. قطر لوله اتوماتیک تقریباً به اندازه جک 3.5 میلی متری هندزفری است و باید لوله را کمی تنظیم کنید تا در داخل جک قرار گیرد. توجه داشته باشید که اگر لوله اتوماتیک کوچکتر از قطر جک است ، باید دهانه لوله را گشاد کنید تا جک شکسته داخل لوله قرار گیرد.

چسب داغ یا فوری را درون لوله اتوماتیک بریزید و آن را درون جک فشار دهید تا جک به لوله اتوماتیک بچسبد. چسب به طور خودکار سوکت را گرم کرده و لوله را پس از چند ثانیه محکم می کشد. لازم به ذکر است که اگر نمی توانید در کارهای فنی عملکرد خوبی داشته باشید ، این کار را به یک متخصص تعمیرات بسپارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکل در اتمام باتری تلفن بدون استفاده و بررسی راه حل

2. چسب فوری تسمه ای برای از بین بردن هدفونهای شکسته است

شاید نتوانید به راحتی جک را به طور خودکار جدا کنید. به طور کلی ، کار فنی به مهارت کمی نیاز دارد. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای از بین بردن هندزفری شکسته استفاده کنید. برچسب حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن است. بلافاصله چسب را به انتهای شکسته هندزفری بمالید. صبر کنید تا چسب به هندزفری سخت بچسبد ، سپس آن را به جک 3.5 میلی متری فشار دهید.

چند ثانیه صبر کنید تا جک شکسته به انتهای هندزفری که چسب فوری را روی آن قرار داده اید بچسبد. سپس هندزفری خود را محکم بکشید. این روش در بیشتر موارد مفید است و می توانید با استفاده از آن جک خراب را از سوکت هندزفری جدا کنید.

لازم به ذکر است که شما از مقدار صحیح چسب استفاده می کنید. اگر دهانه سوکت هندزفری چسبانده شود ، تمیز کردن ممکن است مشکل باشد. پس از برداشتن هندزفری خراب ، ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس لانه را با یک سواب الکل تمیز کنید. توجه داشته باشید که تا خشک شدن کامل سوکت جک نباید تلفن را روشن کنید.

خلال دندان آسان‌ترین روش برای خارج کردن هندزفری شکسته‌شده است

3. خلال دندان ساده ترین راه برای از بین بردن هندزفری شکسته

ابتدا اطمینان حاصل کنید که خلال دندانها به اندازه کافی بزرگ هستند تا به جک شکسته شده در پریز برسند. برای این منظور می توانید از خلال دندانهای چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. همانطور که در بالا نشان داده شده ، یک کفگیر چوبی را به چسب داغ آغشته کنید. پس از خنک شدن چسب ، خلال دندان را در شکاف قرار دهید تا به جک برسد. بعد از چند ثانیه ، وقتی چسب انتهای ورقه به جک چسبید ، برش را بیرون بیاورید.

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از خلال دندان برای از بین بردن هندزفری شکسته ، مراقب باشید که خلال دندان ها را در سوراخ سوراخ نکنید. لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین است. با خرید لوازم جانبی با کیفیت پایین ، در تعمیر و آسیب به لوازم جانبی با مشکل روبرو خواهید شد. برای دیدن قیمت شارژر سامسونگ ، قیمت های هندزفری ساده و سایر لوازم جانبی صفحه های خود ، تنظیمات برگزیده خود را وارد کنید.

گیره کاغذ؛ در دسترس‌ترین راه برای بیرون‌کشیدن جک شکسته‌شده است.

4. کلیپ کاغذی ؛ مقرون به صرفه ترین راه برای از بین بردن جک خراب

اگر چسب گرم و فوری در دسترس شما نیست. برای از بین بردن هدفونهای خراب می توانید از یک گیره کاغذ استفاده کنید. ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس گیره کاغذ را با انبر یا ابزار موجود دیگر صاف کنید. انتهای گیره کاغذ را گرم کرده و انتهای دیگر را با انبر یا ابزار عایق حرارتی دیگر نگه دارید.

براکت گرم شده را به جک هدفون وارد کنید. چند ثانیه صبر کنید تا گیره گرم کننده به جک پلاستیکی بچسبد. اگر گیره به خوبی گرم شده و به پلاستیک جک بچسبد ، به راحتی می توانید جک شکسته را از پریز جدا کنید.

با استفاده از پونز جک هدفون شکسته‌شده را بیرون بکشید

5. جک هدفون شکسته را با استفاده از pons بردارید

ابتدا میخ ها را به شکل L برانید. سپس سنجاق ها را در شکاف قرار دهید تا به جک پلاستیکی برسد. پس از اطمینان از وارد شدن پین به پلاستیک ، پین را کمی بچرخانید. سنجاق ها را محکم بکشید تا جک شکسته به راحتی از سوکت جدا شود.

با استفاده از گریپ‌استیک به راحتی جک شکسته‌شده را از سوکت هندزفری بیرون بکشید.

6. ابزار مخصوص Gripastic برای از بین بردن جک هدفون خراب

در بعضی موارد ، هیچ یک از روش های بالا نمی تواند به شما کمک کند تا جک هندزفری شکسته را بردارید. آخرین ابزاری که می تواند معرفی شود ، یک ابزار مخصوص پلاستیک گیر است که دقیقاً برای از بین بردن هندزفری شکسته طراحی شده است. کار با دستگیره بسیار آسان است. فقط گیر را در شکاف هندزفری وارد کرده و کمی فشار دهید تا به جک شکسته متصل شود.

سپس ، همانطور که مشاهده خواهید کرد ، می توانید به راحتی جک خراب را از سوکت هندزفری خود جدا کنید. قیمت دستگیره می تواند کمی گران باشد ، اما اگر تلفن شما گارانتی ندارد ، مقرون به صرفه ترین روش برای از بین بردن جک شکسته ، دسته روی دسته است.

بهترین راه برای از بین بردن جک خراب از سوکت هندزفری

چگونه می توان هندزفری خراب را از تلفن خود در دریافت کرد؟ در بالا ما 6 روش عملی و ساده را معرفی کرده ایم که شامل یک لوله خودکار جوهر ، چسب و گرما ، خلال دندان ، گیره های کاغذ ، سنجاق و دسته برای از بین بردن هندزفری شکسته از سوکت است. لازم به ذکر است که در هر 6 روش برای جلوگیری از آسیب احتمالی باید تلفن خود را خاموش کنید.

اگر پس از برداشتن هندزفری قطع شود ، اتصال هندزفری به تلفن کاهش می یابد یا با نقص عملکرد هندزفری همراه است. ما دو مقاله ارائه می دهیم چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نمی شود و بزرگنمایی هندزفری Xiaomi Read Read برای عیب یابی. اگر از روش دیگری برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری استفاده کردید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بازیابی رمز عبور بعد از فراموشی رمز گوشی‌های اندروید و آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا