لوازم جانبی

نحوه تنظیم هندزفری به عنوان میکروفون

در تبدیل هندزفری به میکروفون مشکلی دارید؟ برای حضور در کلاس های آنلاین و شرکت در جلسه حتما از میکروفون استفاده کنید. اما چگونه می توانم از هندزفری موجود در ویندوز 7 و 10 بدون خرید لوازم جانبی به عنوان میکروفون استفاده کنم؟ می توانید از هندزفری خود به عنوان میکروفون به صورت رایگان استفاده کنید. به شما اطمینان می دهیم با خواندن این مقاله می توانید به راحتی هر نوع هندزفری را به میکروفون تبدیل کنید.

هندزفری و هدست را به میکروفون تبدیل کنید

برای تبدیل هندزفری ‌ هدفون های سیمی یا تک سر به میکروفون ، ابتدا باید از یک مبدل 2 در 1 استفاده کنید. که شما هندزفری سیمی خود را وصل می کنید و 2 هد مردانه وجود دارد که سبز و صورتی هستند. شما باید این دو را به پشت جعبه و قسمت کارت صدا متصل کنید. سپس تنظیماتی را که در زیر توضیح داده شده اعمال کنید.

لازم به ذکر است که هدفون های سیمی دارای دو رابط هستند ، یکی برای صدا و دیگری برای میکروفون ، که به رنگ صورتی و سبز هستند ، شما باید این دو را به کارت صدا در جعبه کارت خود متصل کنید و شما لازم نیست به مبدل دیگری وارد شوید. همچنین ، برای اتصال هندزفری بلوتوث ، کافیست هندزفری را به لپ تاپ یا رایانه خود جفت نگه دارید و تنظیمات میکروفون زیر را دنبال کنید.

آموزش تبدیل هندزفری به میکروفون در ویندوز 10

با نحوه تبدیل هندزفری به میکروفون در ویندوز 10 آشنا شوید

برای تبدیل هندزفری رایگان به میکروفون در ویندوز ، فقط 10 مرحله زیر را دنبال کنید. ابتدا روی نماد صدا در نوار وظیفه کلیک راست کرده و سپس صدا را انتخاب کنید. ابتدا باید بلندگوها را به صورت پیش فرض تنظیم کنیم. برای انجام این کار در صفحه بعد از برگه پخش ، به صورت پیش فرض گزینه Speakers را انتخاب کنید

سپس باید میکروفن را به طور پیش فرض تنظیم کنیم. برای انجام این کار در همان صفحه در ضبط گزینه میکروفون ، مدل هدست خود را انتخاب کنید و سپس را کلیک کنید برای تنظیم میکروفون به عنوان پیش فرض ، روی پیش فرض در پایین صفحه تنظیم کنید. اگر میکروفون شما غیرفعال است ، میکروفون را کلیک راست کرده و سپس Enabel را کلیک کنید تا میکروفن فعال شود.

با انتخاب گزینه تأیید تنظیماتی را که اعمال کرده اید ذخیره کنید. هدفون شما به راحتی می تواند به میکروفون تبدیل شود. لازم به ذکر است که اگر می خواهید هدستی را خریداری کنید که هم ضدآب باشد و هم به راحتی به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود ، به صفحه خرید بروید هندزفری بلوتوث ضد آب به وب سایت مراجعه کنید

آموزش تبدیل هندزفری به میکروفون در ویندوز 7

با نحوه تبدیل هندزفری به میکروفون در ویندوز 7 آشنا شوید

برای تبدیل هندزفری سامسونگ به میکروفون ویندوز 7 تنظیمات زیر را دنبال کنید.

  • برای این کار ابتدا صفحه کنترل کنترل پنل را از ابتدا انتخاب کنید منو
  • سپس Hardware and Sound را در صفحه بعدی پیدا کرده و کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی ، در برگه صدا ، روی گزینه مدیریت دستگاه صوتی کلیک کنید .
  • سپس در برگه ذخیره لیستی از دستگاه های هندزفری خود را مشاهده خواهید کرد.
  • بر روی مدل هندزفری خود کلیک کنید و تنظیم به عنوان پیش فرض را در پایین و در آخر تأیید را انتخاب کنید تا تنظیمات مورد نظر را ذخیره کرده و هدست را به میکروفون تبدیل کنید.

لازم به ذکر است که اگر میکروفون به صدا در می آید کوتاه هستید بر روی مدل هدفون خود در بالا و در صفحه کنار برگه دوبار کلیک کنید Levels میزان صدای هندزفری را روی 100 تنظیم کنید.

تست میکرون در ویندوز 7،8 و 10

آموزش تست میکروفون در ویندوز 7 ، 8 و 10

پس از اتصال هدفون و هندزفری خود به رایانه و لپ تاپ و انجام تنظیمات فوق ، با انجام این مراحل مطمئن شوید که میکروفون شما به درستی کار می کند.

  • وارد سیستم شوید صفحه کنترل از فهرست شروع.
  • نوع میکروفن را تنظیم کنید در سمت راست بالای صفحه در کادر جستجو.
  • سپس باید نوع هدفون یا هندزفری را انتخاب کنید.
  • اگر هندزفری به سیستم شما متصل است ، میکروفون هدفون را انتخاب کنید و بعدی را کلیک کنید.
  • اکنون با دستان آزاد صحبت کنید.
  • اگر نوار سبز در حال حرکت است ، به این معنی است که میکروفون هندزفری شما فعال است و به درستی کار می کند.
  • سرانجام ، روی گزینه Finish کلیک کنید تا مراحل آزمایش به پایان برسد.

میکروفن شما آماده است و می توانید به راحتی در کلاس آنلاین خود شرکت کنید یا صدای خود را ضبط کنید. اگر کیفیت میکروفون هندزفری شما ضعیف است و می خواهید صدای خود را برای پادکست یا کانال های رسانه های اجتماعی خود ضبط کنید. می توانید از میکروفون استاندارد استفاده کنید. برای خرید یک میکروفن با کیفیت و استاندارد ، می توانید به صفحه میکروفون بلوتوث با یقه بروید به وب سایت مراجعه کنید.

تبدیل هندزفری به میکروفون بدون لوازم جانبی

هندزفری را بدون لوازم جانبی به میکروفون تبدیل کنید

امروزه در دنیای اینترنت انواع یادگیری های آنلاین وجود دارد. با شرکت در کلاس می توانیم مباحث را بهتر و با دقت بیشتری یاد بگیریم. داشتن میکروفن با کیفیت یکی از نگرانی های دانشجویان است. اگر می خواهید دستگاه هندزفری خود را به میکروفون تبدیل کنید ، بدون استفاده از سایر لوازم جانبی ، می توانید با استفاده از تنظیمات توضیح داده شده در بالا ، دستگاه هندزفری خود را به میکروفون تبدیل کنید.

اگر می خواهید هندزفری و هدست خود را به میکروفن ، ضبط پادکست یا آموزش ویدیویی تبدیل کنید ، پیشنهاد ما استفاده از میکروفون با کیفیت است. در این راستا شما می توانید به راحتی و بصورت آنلاین بهترین هدفون و هندزفری مورد نیاز خود را از کشوری که بزرگترین وب سایت لوازم جانبی در ایران است ، تهیه کنید.

اگر می خواهید تلفن خود را به تلویزیون وصل کنید ، می توانید مقاله را بخوانید بخوانید نحوه اتصال تلفن به تلویزیون از کنار و به راحتی تلفن خود را به تلویزیون وصل کنید ، مراحلی را که توضیح دادم دنبال کنید. اگر تجربه راه اندازی هندزفری رایگان به عنوان میکروفون یا استفاده از روش دیگری را دارید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه عکس های پاک شده موبایل را بازیابی کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا