لوازم جانبی

چرا هدفون ها نویز دارند؟

آیا هنگام گوش دادن به موسیقی یا پس از ضبط صدا با هندزفری ، سر و صدای زیادی مشاهده کرده اید؟ همه هدفون های نویز دارند. اما میزان سر و صدا بسته به سخت افزار هر گوشی و دستگاه متفاوت است. اما چرا هدفون سر و صدا می کند؟ میزان صدای هدفون چقدر است؟ آیا می توان صدای هدفون را از بین برد؟ با خواندن این مقاله به شما اطمینان می دهیم که در چگونگی از بین بردن نویز در هدفون کاملاً تبحر دارید و می توانید به راحتی هرگونه نویز را فیلتر کنید.

علت اصلی ایجاد صدای هدفون چیست؟

هدفون نویز یا هر دستگاهی می تواند فاکتورهای زیادی داشته باشد. همه هدفون ها سر و صدا می کنند. اما به طور کلی ، مولکول های هوا در اطراف دیافراگم میکروفون هدفون با یک جریان الکترون سر و صدا ایجاد می کنند.

نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی در هدفون‌ها دارد؟

کاهش نویز چیست و در هدفون از چه مواردی استفاده می شود؟

هنگام تحقیق در مورد خرید هدفون ، ممکن است با عبارت Noise Canceling روبرو شوید. حذف صدا یکی از ویژگی های مهم میکروفون های هندزفری است و هنگام خرید میکروفون و هدفون باید توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما دارای فناوری حذف نویز است. اما دقیقاً تلفیق صدا چیست و چرا مهم است؟

صدای لغو میکروفن چیست؟

وقتی با کسی صحبت می کنید ، سر و صدای اطراف شما به طور خودکار از بین می رود و مخاطب شما صدای واضحی پیدا می کند. این یک ویژگی حذف نویز است که صدها محیط اطراف را به طور خودکار فیلتر می کند.

کاهش نویز هدفون چیست؟

هنگامی که با هدفون خود به موسیقی ، پادکست ، وبینار یا صدای دیگر گوش می دهید ، صداها و صداهای اطراف شما به طور خودکار از صدای همخوان هدفون پاک می شوند و فقط صدای واضح را از هدفون می شنوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا ساعت هوشمند شارژ نمیشود؟

نویزکنسلینگ در هدفون چگونه عمل می‌کند؟

لغو نویز هدفون چگونه کار می کند؟

حذف نویز شما نمی توانید نویز را در میکروفون هدست تشخیص دهید. زمانی می توانید با کسی صحبت کنید که مطمئن باشید میکروفن هدفون عملکرد حذف نویز میکروفون را به خوبی انجام می دهد. هنگام صحبت با کسی ، از او س askال کنید که آیا صدای شما ساکت است. تولیدکنندگان با طراحی خاص شکل و موقعیت میکروفون و نحوه پردازش سیگنال های صوتی را که می توان بالاترین بازده را از آنها بدست آورد ، اعمال می کنند.

به عنوان مثال ، برخی از هدفون ها و هندزفری های ورودی دارای سوکت برای از بین بردن سر و صدای باد هستند ، که هنگام نزدیک شدن به فردی که با او صحبت می کنید ، صدای باد را از بین می برد. هندزفری ضد آب به همراه گزینه کاهش صدا احتمالاً تمام مواردی است که در این زمینه به آن نیاز دارید ، می توانید به صفحه هندزفری ضد آب بروید بازدید و هدفون خود را بصورت آنلاین سفارش دهید

ایرپادز‌های اپل چگونه نویز میکروفون و هدفون را از بین می‌برند؟ چگونه AirPads اپل صدای میکروفون و هدفون را حذف می کند؟

مارک ها از دو میکروفون هدفون برای اطمینان از کیفیت صدا و میکروفون بدون هیچ گونه سر و صدایی استفاده می کنند. یکی از این میکروفون ها به دهان و دیگری با دهان فاصله دارد. اولین میکروفون صدای شما را می گیرد اما میکروفون دوم همزمان صدا و محیط را می گیرد.

این دو میکروفن دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ با الگوریتم های خاصی که برای از بین بردن سر و صدای هدفون اعمال می شود ، صدای اول و دوم از هم جدا می شوند و هدفون ها قادر به تشخیص صدای شما هستند و فقط صدای شما به مخاطب می رسد. این فرآیند پیچیده میکروفون دوگانه فقط در هدفون های شرکت های مارک دار مانند اپل دیده می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
اطلاعاتی از پردازنده‌های رایزن ۷ ۷۸۰۰X و رایزن ۳ ۷۳۰۰X منتشر شد

لازم به ذکر است که هنگام جستجوی بازی های هندزفری یا هر نوع هدست دیگر توجه داشته باشید که سازندگان حالت میکروفون دوگانه و کاهش نویز حروف خاص خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، جبرا نام Noise Blackout را برای میکروفون های دوگانه خود انتخاب کرد.

عملکرد این ویژگی برای همه مارک ها یکسان است. سر و صدای محیط با یک الگوریتم فیلتراسیون خاص حذف می شود. اما شرکت ها بسته به سیاست های خاص فروش و بازاریابی ، نام دیگری به آن داده اند. با تمام این تفاسیر ، اگر به نکات بیشتری در زمینه خرید هدفون نیاز دارید ، مقاله آنچه باید برای شما خریداری کنم یک دستگاه هندزفری خوب است که راهنمای شما در هنگام خرید هر نوع هدفون است.

چگونه صدا را از هدفون پاک کنیم؟

شرکت های هدفون و هندزفری در تلاشند انواع نویزها را شناسایی کرده و برای هر یک راه حل پیدا کنند و آنها را بر روی دستگاه خود نصب کنند. در حقیقت ، مارک ها به دنبال رضایت مشتری هستند و می خواهند برندشان مشتری وفاداری داشته باشد. بنابراین ، هنگام طراحی هدفون بی صدا ، آنها سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که هر صدایی که با هدفون خود می شنوید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. فناوری کاهش سر و صدا یک روش موثر برای حذف سر و صدای زیادی برای شرکت ها بوده است. اما لغو سر و صدا دو نوع هدفون منفعل و فعال وجود دارد که در زیر هر یک از آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • نویز لغو منفعل یا سر و صدای انزوای هدفون چیست؟

کاهش نویز غیرفعال به این معنی است که طراحی هدفون و هندزفری می تواند به گونه ای باشد که داخل گوش را کاملاً پر کند و دقیقاً به همان اندازه داخل گوش باشد. در واقع شکل و فرم این هندزفری ها به گونه ای است که هیچ صدایی از خارج شنیده نمی شود. این ویژگی بیشتر در هنگام عبور از خیابان و مکالمه یا گوش دادن به موسیقی دیده می شود و صدای اتومبیل و مردم به حدی بلند است که به شما اجازه نمی دهد موسیقی یا شخصی را که با او صحبت می کنید به درستی بشنوید. P>>

شاید این مطلب جذاب باشد
محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A04s در دیجی کالا

AirPads اپل دقیقاً بر اساس امکان کاهش غیرفعال نویز ساخته شده است. به لطف پوشش سیلیکونی مناسب ، بالشتک های گوش کاملاً با اندازه گوش سازگار است و هر صدای خارجی را فیلتر و جدا می کند و به راحتی می توانید از خیابان عبور کرده و صدای مخاطب یا موسیقی خود را به راحتی و با کیفیت بالا و بدون سر و صدا بشنوید . برای کسانی که به طور مداوم در محیط های شلوغ و با استفاده از هدفون های غیرفعال کننده حذف نویز غیرفعال کار می کنند ، می توانند به راحتی صدای همکاران و محیط خود را فیلتر کرده و تماس های تلفنی با کیفیت بالا برقرار کنند.

  • احتباس فعال نویز در هدفون چیست و چگونه کار می کند؟

آیا تاکنون با کسی صحبت کرده اید و به او گفته اید که صدای باد ، هیس ، تهویه مطبوع ، تلویزیون و موارد دیگر را بشنود. بهتر از تو؟ کاهش نویز فعال دقیقاً برای فرکانس های پایین برای صداهای ثابت محیط طراحی شده است. فناوری کاهش نویز فعال با مکانیزمی جذاب که تمام نویزهای خارجی را تجزیه و تحلیل می کند و با ایجاد یک ضد نویز مناسب از رسیدن این صداها به گوش شما جلوگیری می کند. در حقیقت ، کاهش نویز فعال نوعی موج معکوس در برابر تمام سر و صداها و صداهای ثابت است که دائماً منجر به کاهش قابل توجه کیفیت صدایی می شود که می شنوید.

اگر هندزفری شما سامسونگ است ، تنظیمات هندزفری کابلی را در تلفن سامسونگ شما ارائه می دهیم

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا بلندگوی رایانه من سر و صدا دارد؟

بهترین راه برای حذف نویز از هدفون

همه دستگاه های هندزفری سر و صدا دارند ، اما شرکت های این برند همیشه سعی کرده اند از فناوری برای به حداقل رساندن صدا استفاده کنند. برای از بین بردن باد ، فشار ، سر و صدای محیط و غیره ، هدفون و هندزفری از فناوری حذف نویز استفاده می کنند تا علاوه بر فیلتر کردن و جداسازی صدای محیط ، صدای شما کاملاً واضح شنیده شود.

همچنین ، شرکت ها هندزفری و هدفونی را به صورت ویژه طراحی کرده اند تا سعی کنند اندازه هندزفری را متناسب با اندازه گوش سازند تا کاملاً در گوش قرار گیرد و صدای محیط را فیلتر کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید خرید هدفون از یک مارک معتبر و پایان دادن به انواع نویزهای محیط است.

برای خرید هندزفری استاندارد با فناوری حذف نویز ، می توانید هدفون را از وب سایت خریداری کنید که بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا