لوازم جانبی

قطع برق مداوم سوزاندن لوازم خانگی و افزایش تقاضا برای بانک ها

قطع برق در چند هفته گذشته بسیاری از مردم ایران را گیج ، گیج و نگران کرده است. در حالی که با قطع جریان مداوم برق ، سوختن برخی وسایل گران قیمت برقی یکی از ناراحت کننده ترین پیام های مردم در سراسر ایران بود. همچنین بسیاری از افراد در اوج نیاز به تلفن ، لپ تاپ ، هدفون و غیره هستند. در هنگام قطع برق به لوازم الکتریکی و کالاهای دیجیتالی خود دسترسی ندارند.

حتی مدیر اجرایی آب و فاضلاب آذربایجان به آب و فاضلاب گفت که “قطعی برق روند تأمین آب و تأمین آب آشامیدنی را مختل می کند.” با گرم شدن هوا و شروع تابستان ، برق آزار دهنده و غیرقابل تحمل است. در برخی مناطق ایران ، این قطعی برق در اوج دما رخ می دهد و چالش های جدیدی را برای مردم ایجاد می کند. اما چگونه از لوازم الکتریکی خود در هنگام قطع برق محافظت کنیم؟

محافظ برق چیست و چگونه کار می‌کند؟

حفاظت از برق چیست و چگونه کار می کند؟

محافظت از برق هنگامی که ولتاژ یا مصرف برق آمپلی فایر به دلیل قطع برق ، مشکلات و نقایصی که در برق وجود دارد برق است یا به دلیل صاعقه ناگهانی و سایر بلایای طبیعی از کار می افتد ، به سرعت قطع می شود قدرت ورودی تا زمان بروز اختلال ، وسایل برقی گران قیمت مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و … را نسوزانید و نسوزانید. در صورت راه اندازی مجدد ولتاژ صحیح در شبکه ، پس از مدت کوتاهی منبع تغذیه متصل می شود.

چگونه محافظ برق غیراستاندارد موجب سوختن لوازم برقی می‌شود؟

چگونه یک محافظ الکتریکی غیر استاندارد باعث سوختن وسایل برقی می شود؟

طبق استاندارد ، تمام وسایل برقی باید به گونه ای طراحی شوند که اگر ولتاژ 10٪ یا 8٪ کاهش یابد ، این صدمه ای به لوازم برقی نمی زند. هر وسیله الکتریکی بین این نوسانات باید از 8 تا 10 درصد بدون هیچ مشکلی کار کند. با توجه به اینکه ولتاژ شبکه 220 ولت است ، اگر 10٪ ولتاژ را کاهش دهیم و مطابق تعریف استاندارد لوازم الکتریکی ، 8٪ را در ولتاژ نهایی محاسبه کنیم ، هر دستگاه الکتریکی باید در محدوده 198 تا 237.6 خوب کار کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید بهترین دوربین دوچشمی برای رصد آسمان شب

یک محافظ ولتاژ غیر استاندارد با ولتاژ 175 تا 185 مناسب در نظر گرفته شده و منبع تغذیه نیز برقرار شده است که منجر به نیمه سوزی وسایل برقی و در نهایت سوختن موتور یخچال می شود. قطع برق دو ساعته ایران در دو ماه گذشته تقاضا برای محافظ های برق را افزایش داده است. محافظ برق Hadron یکی از بهترین محافظ های برقی در ایران است که امروزه با تکرار قطعی برق می تواند از تجهیزات محافظت کند. برق گران است.

قطع برق و افزایش تقاضا برای خرید پاور بانک

قطعی برق و افزایش تقاضای پاور بانک

قطع برق تقاضای بانک های ایران را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. مصرف کنندگان برای استفاده از تلفن ها ، تبلت ها ، هدفون ها و سایر ابزارها و دستگاه های دیجیتال خود هنگام قطع شدن برق به یک پاوربانک نیاز دارند. قیمت پاور بانک بسته به مارک و دامنه میلی آمپر ارائه می شود. به عنوان مثال ، شیائومی پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت در زمان نوشتن مقاله با 6٪ تخفیف در وب سایت جانبی ، 515،000 تن است.

محافظ های برقی و منبع تغذیه استاندارد را بخرید

قبل از اینکه برق قطع شود باید به لوازم جانبی لازم مجهز شود. یک محافظ برق و منبع تغذیه دوم. امیدواریم با تهیه محافظ برق استاندارد بتوانید از سوختن ناگهانی وسایل گران قیمت خود جلوگیری کنید. Peripherals بزرگترین وب سایت است که انواع لوازم جانبی را برای تلفن های همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها ، رایانه ها و موارد دیگر ارائه می دهد. در هر کجای ایران که باشید می توانید به وب سایت Power Protector مراجعه کنید ، Laptop Power Bank انواع لوازم جانبی مورد نیاز خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت به درب منزل خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا