لوازم جانبی

چگونه هندزفری را ضدعفونی کنیم؟

علاوه بر جلوگیری از بیماری عروق کرونر قلب ، مهم است که به طور مرتب هندزفری خود را تمیز کنید تا از عفونت گوش جلوگیری شود. اما چگونه می توان هندزفری را ضدعفونی کرد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که می توانید بدون آسیب رساندن به هندزفری بی سیم به راحتی هندزفری کنید خودتان را ضد عفونی کنید.

چرا باید هندزفری خود را ضدعفونی کنیم؟

چرا باید هندزفری خود را ضد عفونی کنیم؟

می توانید هندزفری سامسونگ خود را در جیب ، در طول روز روی میز کار خود قرار دهید یا آن را در یک کیف قرار دهید. در هر صورت ، انواع آلودگی ها و آلودگی ها می توانند به دستگاه هندزفری و دهانه های داخلی هندزفری بچسبند. گوش انسان همچنین دارای موم و چربی است که وقتی از هندزفری استفاده می کنیم می تواند وارد منافذ دست آزاد شود.
به تدریج ، وقتی این عفونت ها با هم جمع می شوند ، گوش در معرض بیماری ها و عفونت های مختلف قرار می گیرد. اما راه حل چیست؟ هندزفری بی سیم Xiaomi را از بیماری های مختلف بدون آسیب رساندن به آن و جلوگیری از عفونت گوش ضدعفونی کنید.

چگونه هندزفری را با الکل ضدعفونی کنیم؟

چگونه هندزفری را با الکل ضدعفونی کنیم؟

از آنجا که بیماری کرونر قلب می تواند از طریق گوش ، چشم ، بینی و دهان منتقل شود ، باید مراقب سلامت خود باشیم. الکل یکی از بهترین ابزارها برای ضدعفونی کردن دست ها و از بین بردن ویروس ها و باکتری ها است.

الکل ، بهترین ضدعفونی کننده برای بازی بدون هندزفری ، اما اگر مراحل ضد عفونی را به درستی انجام ندهید ، هندزفری ممکن است دچار مشکل شده و عملکرد خود را از دست بدهد. مراحل زیر را دنبال کنید تا هندزفری خود را با الکل ضدعفونی کنید.

  1. ابتدا پیچ های سیلیکونی هندزفری را بردارید. پا را 3 بار در پارافین گرم فرو کنید و بین لایه ها مکث کنید تا خشک شوند. همه طرفها ، داخل و خارج خیابانها را با یک پارچه مرطوب ضدعفونی کنید.
  2. از چوب پنبه آغشته به الکل بر روی منافذ بدون دست خود برای از بین بردن همه ویروس ها استفاده کنید.
  3. این بار از پارچه آغشته به الکل برای ضدعفونی بند دست استفاده کنید. سیم هندزفری را دقیقاً در وسط دستمال قرار دهید و از جلد جک تا کابل های هندزفری را با دقت ضدعفونی کنید. مراقب باشید سیم را با دستان آزاد نکشید. زیرا کابل هندزفری بسیار نازک است و به مرور ضعیف می شود.
  4. حتی اگر از Handsfree ضد آب استفاده نکنید از الکل به طور مستقیم روی سیم ها و کابل های هندزفری اسپری نکنید. الکل به راحتی در منافذ هندزفری نفوذ کرده و کارایی هندزفری را از بین می برد.

چگونه هندزفری بی‌سیم را ضدعفونی کنیم؟ چگونه هندزفری بی سیم را ضد عفونی کنم؟

بهترین راه برای ضدعفونی دست دادن بی سیم نوع C پد الکل یا الکل. ابتدا باید هندزفری را از دستگاه خود جدا کنیم. خیابان های بدون دست را نیز می توان با مایع ظرفشویی ضدعفونی و تمیز کرد. مقداری مایع ظرفشویی را در یک کاسه آب ولرم بریزید. سپس پدهای سیلیکونی بدون دست را به طور مرتب بشویید.

برای ضدعفونی کردن منافذ داخلی هندزفری بی سیم ، می توانیم گوش پاک کن ، چوب پنبه یا پارچه میکروفیبر را در الکل خیس کرده و دیوارهای داخلی ، منافذ و روکش ها را به راحتی تمیز کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا اورکلاک کردن کامپیوتر جذابیت خود را از دست داده است؟

10 نکته مهم قبل و بعد از ضد عفونی بدون دست

ویروس کرونا سلامت انسان را تهدید می کند. این درست است که بیماری عروق کرونر قلب کمتر از طریق سطوح ایجاد می شود. اما در هر صورت ، بهتر است از پروتکل های بهداشتی پیروی کنیم تا از خود ، خانواده و جامعه خود محافظت کنیم. در این زمینه به 10 نکته مهم زیر توجه کنید:

  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری مرتباً دستان خود را بشویید.
  • دستان خود را در خیابانهای بدون دست مالش ندهید. دست انسان به دلیل تماس با اجسام مختلف می تواند حاوی ویروس ها و باکتری های مختلفی باشد.
  • قبل و بعد از استفاده از هندزفری گوش خود را به درستی تمیز کنید تا از مسدود شدن هندزفری با جرم گوش و چربی جلوگیری شود.
  • حتی اگر هندزفری شما ضد آب است ، هرگز الکل را مستقیماً روی هندزفری خود اسپری نکنید.
  • هندزفری بی سیم ضد آب خود را مستقیماً زیر آب قرار ندهید.
  • همیشه یک پد الکل با خود داشته باشید و پد الکل را قبل و بعد از استفاده روی دستگاه هندزفری خود بکشید تا دستگاه هندزفری ایمن و ضد عفونی شود.
  • اگر پد های سیلیکونی بدون دست را با آب یا مایع ظرفشویی می شویید ، پس از خشک شدن کامل از آنها استفاده کنید.
  • پس از ضدعفونی کردن هندزفری بی سیم خود ، آن را در جعبه شارژ قرار دهید هنگامی که کاملاً خشک شد.
  • هنگام ضدعفونی کردن ، بند ناف را با دستان آزاد بکشید ، زیرا به دلیل بیرون کشیدن سریع طناب ، احتمال آسیب وجود دارد.
  • قبل از ضدعفونی کردن شارژر هندزفری ، آن را از برق بکشید.
شاید این مطلب جذاب باشد
چطور فشار خون و ECG را در گلکسی واچ 4 فعال کنیم؟ + ویدیو

بهترین روش ضدعفونی کردن دست

یک بیماری همه گیر تاج در سراسر جهان گسترش یافته و تهدیدی جدی برای سلامتی انسان است. برای انجام اقدامات احتیاطی در برابر ویروس های مختلف و عفونت های احتمالی گوش ، این سوال در این مقاله مطرح می شود که چگونه هندزفری را ضدعفونی کنیم؟ ما آنچه بسیاری از کاربران از ما خواسته اند را به طور کامل توضیح دادیم.

امیدواریم با استفاده از الکل ، پد الکل ، آب اکسیژنه ، مایع ظرفشویی ، جرم گوش ، چوب پنبه و دستمال میکروفیبر ، از هندزفری خود به طور صحیح و منظم ضد عفونی کنید تا از عفونت های مختلف گوش جلوگیری شود. اگر می توانید از روش دیگری برای ضدعفونی دستگاه هندزفری خود استفاده کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با اطرافیان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا