لوازم جانبی

چگونه هندزفری خراب را از گوشی حذف کنیم؟

هندزفری یکی از رایج ترین لوازم جانبی تلفن همراه است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم. اگر از هندزفری بی کیفیت استفاده می شود ، وقتی هندزفری را از روی گوشی بردارید ، ممکن است جک 3.5 میلی متری داخل سوکت شکسته شود! در این موارد ، ما متوجه می شویم زیرا برخی از هندزفری ها ارزان هستند.

در صورت خراب شدن جک هدفون ، تا زمانی که آن را بردارید نمی توانید از هندزفری دیگری استفاده کنید. با 6 راه حل عملی که در این مقاله ارائه کردیم ، می توانیم جک شکسته شده را به راحتی از سوکت هندزفری خارج کنیم.

چگونه جک شکسته هدفون را برداریم؟

سوکت هندزفری ممکن است در اثر کثیفی ، پوسیدگی پوشش ، شل شدن نوک جک پوشیده از پلاستیک سیاه و غیره شکسته شود. جک های شکسته را می توان با ابزارهایی مانند لوله جوهر اتوماتیک ، گیره کاغذ ، خلال دندان ، گیره ، چسب فوری و دسته هایی که اکثر آنها را می توانید در هر خانه ای پیدا کنید ، بردارید. لازم به ذکر است که حتی جک هندزفری ضد آب نیز می تواند خراب شود ، بنابراین بیرون کشیدن هندزفری از جک 3.5 میلی متری ضروری است. در اینجا شش روش برای حذف جک هندزفری ذکر شده است.

لوله جوهر خودکار ابزاری ساده برای بیرون آوردن جک شکسته‌شده است 1. لوله جوهر خودکار ؛ ابزاری آسان برای برداشتن جک شکسته

ابتدا لوله جوهر را از لوله اتوماتیک جدا کنید. انتهای لوله را در جک فشار داخلی 3.5 میلی متری قرار دهید. قطر لوله اتوماتیک تقریباً به اندازه جک 3.5 میلی متری هندزفری است و باید لوله را کمی طوری تنظیم کنید که داخل جک جا بگیرد. توجه داشته باشید که اگر لوله اتوماتیک کوچکتر از قطر جک است ، باید سوراخ لوله را بزرگتر کنید تا جک شکسته در داخل لوله جا بگیرد.

چسب داغ یا فوری را داخل لوله اتوماتیک بریزید و آن را درون جک فشار دهید تا جک به لوله اتوماتیک بچسبد. چسب سوکت را بطور خودکار گرم می کند و بعد از چند ثانیه لوله را محکم می کشد. لازم به ذکر است که اگر نمی توانید در کار فنی خوب عمل کنید ، آن را به متخصص تعمیر بسپارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
اینتل به خاطر وضعیت بد بازار کامپیوترهای شخصی تعدیل نیرو می‌کند

2. چسب فوری یک کمربند نجات برای از بین بردن هدفون های شکسته است

شاید نتوانید به راحتی جک را به طور خودکار بردارید. به طور کلی ، کار فنی نیاز به مهارت کمی دارد. اما روشهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای از بین بردن هندزفری خراب استفاده کنید. برچسب حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن است. بلافاصله چسب را به قسمت شکسته هندزفری بمالید. منتظر بمانید تا چسب به هندزفری سخت بچسبد ، سپس آن را به جک 3.5 میلی متری فشار دهید.

چند ثانیه منتظر بمانید تا جک شکسته به انتهای هندزفری که چسب فوری را روی آن می زنید بچسبد. سپس هندزفری خود را محکم بکشید. این روش در بیشتر موارد مفید است و می توانید از آن برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری استفاده کنید.

لازم به ذکر است که از مقدار مناسب چسب استفاده می کنید. اگر دهانه سوکت هندزفری چسبانده شود ، تمیز کردن می تواند مشکل باشد. پس از برداشتن هندزفری خراب ، ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس لانه را با سواب الکل تمیز کنید. توجه داشته باشید که تا زمانی که سوکت جک کاملاً خشک نشده است ، تلفن را روشن نکنید.

خلال دندان آسان‌ترین روش برای خارج کردن هندزفری شکسته‌شده است

3. خلال دندان ساده ترین راه برای از بین بردن هندزفری خراب

ابتدا ، مطمئن شوید که خلال دندان ها آنقدر بزرگ هستند که به جک شکسته در سوکت برسند. برای این منظور می توانید از خلال دندان های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. مطابق شکل بالا یک کاردک چوبی را داخل چسب داغ فرو کنید. پس از سرد شدن چسب ، خلال دندان را در شکاف قرار دهید تا به جک برسد. بعد از چند ثانیه ، وقتی چسب انتهای برش به جک می چسبد ، برش را بیرون بیاورید.

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از خلال دندان برای از بین بردن هندزفری شکسته ، مراقب باشید که خلال دندان به سوکت نفوذ نکند. لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین است. با خرید لوازم جانبی با کیفیت پایین ، با تعمیر و آسیب به لوازم جانبی مشکل خواهید داشت. برای مشاهده قیمت شارژر سامسونگ ، قیمت های ساده هندزفری و سایر لوازم جانبی صفحات خود ، تنظیمات دلخواه خود را وارد کنید.

گیره کاغذ؛ در دسترس‌ترین راه برای بیرون‌کشیدن جک شکسته‌شده است.

4. گیره کاغذ ؛ مقرون به صرفه ترین روش برای حذف جک شکسته

اگر چسب داغ و فوری در دسترس شما نیست. برای برداشتن هدفون شکسته می توانید از گیره کاغذ استفاده کنید. ابتدا تلفن خود را خاموش کنید. سپس گیره کاغذ را با انبردست یا ابزار موجود دیگر صاف کنید. انتهای گیره کاغذ را گرم کرده و سر دیگر آن را با انبردست یا ابزار عایق حرارتی دیگر نگه دارید.

براکت گرم شده را در جک هدفون وارد کنید. چند ثانیه صبر کنید تا گیره گرمکن به جک پلاستیکی بچسبد. اگر گیره به خوبی گرم شود و به پلاستیک جک بچسبد ، می توانید جک شکسته را به راحتی از سوکت خارج کنید.

با استفاده از پونز جک هدفون شکسته‌شده را بیرون بکشید

5. جک هدفون شکسته را با استفاده از حوضچه ها بردارید

ابتدا میله ها را به شکل L در آورید. سپس پین ها را داخل شکاف قرار دهید تا به جک پلاستیکی برسید. هنگامی که مطمئن شدید پین در پلاستیک وارد شده است ، پین را کمی بچرخانید. پین ها را محکم بکشید تا جک شکسته به راحتی از سوکت خارج شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای فعال‌سازی رمز پویا

با استفاده از گریپ‌استیک به راحتی جک شکسته‌شده را از سوکت هندزفری بیرون بکشید.

6. ابزار ویژه Gripastic برای برداشتن شکستگی هدفون

در برخی موارد ، هیچ یک از روش های فوق نمی تواند به شما کمک کند جک هندزفری شکسته را بردارید. آخرین ابزاری که می توان معرفی کرد ، یک ابزار مخصوص گرفتن پلاستیک است که دقیقاً برای حذف هندزفری شکسته طراحی شده است. کار با دسته بسیار آسان است. کافی است گریپ را داخل شکاف هندزفری قرار دهید و آن را به آرامی فشار دهید تا به جک شکسته وصل شود.

سپس ، همانطور که خواهید دید ، می توانید جک شکسته را به راحتی از سوکت هندزفری خود بردارید. قیمت دسته می تواند کمی گران باشد ، اما اگر گوشی شما گارانتی ندارد ، مقرون به صرفه ترین راه برای از بین بردن شکستگی جک ، دسته روی دسته است.

بهترین روش برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری

چگونه می توان در یک هندزفری خراب از تلفن خود دریافت کرد؟ در بالا 6 روش کاربردی و ساده را معرفی و به طور کامل توضیح دادیم که شامل یک لوله اتوماتیک جوهر ، چسب و حرارت ، خلال دندان ، گیره کاغذ ، سنجاق و دسته برای از بین بردن هندزفری شکسته از سوکت است. لازم به ذکر است که در هر 6 روش شما باید گوشی خود را خاموش کنید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

اگر هندزفری بعد از برداشتن خراب شود ، اتصال هندزفری به تلفن کاهش می یابد یا با نقص هندزفری همراه می شود. ما دو مقاله چرا هندزفری بلوتوث به تلفن متصل نمی شود و بزرگنمایی هندزفری Xiaomi Read Reads را برای عیب یابی بزرگ کنید. اگر از روش دیگری برای حذف جک شکسته از سوکت هندزفری استفاده کرده اید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با اطرافیان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا نباید آیفون را با شارژر آیپد یا شارژر فندکی شارژ کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا