لوازم جانبی

چگونه می توان خزه های زیر شیشه را از بین برد؟

وجود پرز می تواند لذت کار کاربر را هنگام کار با تلفن کاهش دهد. شاید یکی از ناخوشایندترین چیزها پس از نصب شیشه روی گوشی وجود خزه ، مو و غیره باشد. زیر شیشه اما چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ با خواندن این مقاله ، به شما اطمینان می دهیم که یکبار برای همیشه موها و هرگونه کثیفی زیر شیشه را از بین خواهید برد.

خزه چگونه زیر شیشه جمع می شود؟

یکی از دلایل تجمع الیاف و هوا در زیر شیشه عدم استفاده از قاب گوشی است E. تلفن هایی با لبه های خمیده در صورت تماس با زمین یا شیء تیز ، شیشه و تلفن تحت فشار هستند و ممکن است شیشه بالا بیاید در این حالت ، ممکن است زیر شیشه خزه ، هوا ، گرد و غبار یا هر نوع آلودگی محیطی وجود داشته باشد.

استفاده از شیشه ارزان و بی کیفیت در طول زمان منجر به بلند شدن خودکار شیشه می شود و در زیر شیشه انواع موها ، هوا ، گرد و غبار ، حباب ها و موارد دیگر تجمع می یابد. ما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه برای یک قاب تلفن همراه از یک فروشگاه قاب معتبر ، بلندگو ، پاوربانک ، شیشه و غیره خود را تهیه کنید تا در آینده نزدیک مجبور به خرید مجدد نباشید.

چگونه خزه های زیر شیشه را تمیز می کنید؟

اگر پرز و گرد و خاک زیادی روی شیشه وجود دارد ، بهتر است یک لیوان جدید تهیه کنید. اگر از شیشه برای مدل گوشی خود استفاده نکرده اید ، دست خود را بگیرید و شیشه را برای مارک و مدل خود آماده کرده و استفاده کنید. اما اگر از شیشه مخصوص استفاده می کنید و موهای شیشه ای کم و قابل تمیز شدن هستند ، مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تنظیمات هندزفری در گوشی سامسونگ

گلس گوشی را برای از بین بردن پرز زیر گلس جدا کنید.

1. شیشه تلفن را بردارید تا پرزهای زیر شیشه حذف شود

قبل از هر چیز باید تلفن خود را خاموش کنید. سپس از ناخن ، کارت اعتباری ، خلال دندان ، چسب یا روش دیگری که می شناسید استفاده کنید تا شیشه بدون مو را از روی صفحه بردارید. اگر خزه در وسط صفحه یا در چند قسمت قرار دارد ، بهتر است کل شیشه را جدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر کولر اطراف شما باز است یا پنجره ها باز هستند ، آنها را ببندید. به این دلیل که پس از برداشتن شیشه ، پرز و خاک بیشتری می تواند به سطح شیشه بچسبد و غیر قابل استفاده شود.

از بین بردن پرز زیر گلس با چسب نواری

2. موهای زائد زیر شیشه با نوار چسب

نوک ممکن است به قسمت چسبناک شیشه بچسبد. برای برداشتن خزه از شیشه ، باید نوار را به اندازه ناخن ببرید. سپس قسمتی از شیشه را که خزه در آن قرار دارد با قسمت چسبنده چسب بزنید تا خزه روی شیشه به نوار چسب بچسبد. به راحتی می توانید خزه ، مو ، گرد و غبار کم عمق و کم زیر شیشه را حذف کنید.

اگر حباب ها علاوه بر حباب برای از بین بردن حباب در زیر شیشه جمع شوند مقاله حباب های زیر شیشه را بردارید کنار و این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی هرگونه حباب زیر شیشه.

از بین بردن پرز زیر گلس با گوش‌پاکن و خلال‌دندان

3. رفع موهای زائد زیر شیشه با مواد شوینده و خلال دندان

گاهی اوقات استفاده از نوار چسب دار برای نگه داشتن خزه در زیر شیشه دشوار است ، یا خزه به شیشه نمی چسبد و جدا نمی شود. در این زمان ، بهترین راه برای جذب خزه استفاده از خلال دندان یا گوش گیر است. خلال دندان را با دقت روی قفس حرکت دهید تا از قسمت چسبناک شیشه جدا شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ می‌خواهد تا قبل ۲۰۲۳ محصولاتش را به اندروید ۱۳ آپدیت کند

توجه داشته باشید که اگر لاستیک مو دارد ، شیشه گوشی را با خزه پر می کند. همچنین هنگام برداشتن موهای شیشه ای با خلال دندان ، مراقب باشید قسمت تیز شیشه را خراشیده یا سوراخ نکنید.

صفحه نمایش گوشی را از هر گونه پرز تمیز کنید

4. صفحه تلفن را از هر گونه پرز تمیز کنید

یک پارچه خشک را به الکل آغشته کنید. سپس صفحه را به آرامی با یک پارچه پاک کنید تا پرز و گرد و غبار از بین برود. توجه داشته باشید که الکل نباید مستقیماً روی صفحه یا دوربین اسپری شود. زیرا ، همانطور که شرکت های تلفن همراه می گویند ، صفحه نمایش ، دوربین ، حسگرهای اثر انگشت و قاب گوشی در برابر الکل مقاوم نیستند و می توانند کارایی خود را از دست بدهند.

گلس را مجددا بچسبانید

5. فنجان را جایگزین کنید

پس از تمیز کردن تلفن با خزه و گرد و غبار ، اگر از شیشه استاندارد با قدرت چسبندگی خوب استفاده کرده اید ، می توانید شیشه را دوباره وصل کنید. برای نصب شیشه ، ابتدا شیشه را با گوشی قرار دهید تا هیچ شیشه ای از گوشی خارج نشود.

سپس شیشه را با دقت در بالا یا پایین صفحه قرار دهید و پارچه میکروفایبر را روی هر سطح تلفن پوشیده از شیشه حرکت دهید تا از جمع شدن پرز و هوا جلوگیری شود. برای آموزش گام به گام چگونه شیشه تلفن را پشت سر بگذارید را در کنار بگذارید تا بدون کوچکترین ایرادی شیشه خود را روی آن قرار دهید.

5 دلیل برای بلند شدن شیشه و جمع شدن خزه در زیر آن

هنگامی که زیر شیشه خزه ، مو ، هوا ، گرد و غبار و حباب ایجاد می شود کار با تلفن چندان خوشایند نخواهد بود. به همین دلیل ، باید بهترین شیشه مناسب گوشی خود را خریداری کنید تا مجبور نباشید به دلیل تجمع خزه یا هرگونه آلودگی دیگر در زیر شیشه ، دوباره شیشه خریداری کنید. اما به 5 دلیل زیر ، خزه می تواند در زیر شیشه جمع شود:

  • برای گوشی های خمیده از عینک معمولی استفاده نکنید.
  • از خرید شیشه ارزان اجتناب کنید. زیرا این عینک کشش چندانی ندارند و بعد از چند روز از سطح گوشی بلند می شوند.
  • شیشه تلفن را به درستی وصل کنید. یکی از مهمترین دلایل تجمع الیاف در زیر شیشه ، نصب نادرست شیشه است.
  • برای جلوگیری از تجمع خزه ، هوا ، حباب و موارد دیگر از قاب مخصوص گوشی خود استفاده کنید. زیر شیشه
  • شیشه را روی گوشی های دیگر نصب نکنید. زیرا هر لیوان برای اندازه های خاص مناسب است و برای مدل خاصی طراحی شده است.
شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ دست‌بردار نیست؛ شرکت کره‌ای باز هم اپل را به سخره گرفت

خرید گلس مخصوص برای انواع گوشی و تبلت از فروشگاه آنلاین جانبی

چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ شما از چه روشی استفاده می کنید؟

چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ در این مقاله گام به گام نشان داده ایم که با برداشتن شیشه و تمیز کردن چنگال های زیر شیشه با مواد شوینده ، خلال دندان و چسب ، می توانید آن را به راحتی بردارید. اما اگر دیگر نمی توانید از شیشه استفاده کنید ، بهتر است از آن برای گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

جنابی بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی تبلت و موبایل در ایران است. برای خرید انواع عینک مخصوص تبلت و گوشی از منوی بالا به صفحه مورد نظر خود رفته و عینک و انواع لوازم جانبی خود را بصورت آنلاین در سراسر ایران سفارش دهید.

اگر از روش دیگری برای حذف خزه زیر تلفن خود استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با تماشاگران و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا