لوازم جانبی

بروزرسانی جدید تلگرام ؛ تماس تصویری گروهی ، حذف نویز و پس زمینه متحرک

تلگرام با به روزرسانی جدید خود هر کاربر را خوشحال می کند! در واقع ، می توان گفت که در هر به روزرسانی جدید تلگرام ، نکته مهمی برای گفتن وجود دارد. از ویژگی های جدیدی که تلگرام در به روزرسانی جدید خود در اختیار کاربران قرار داده است می توان به قابلیت گروه بندی تماس های ویدئویی ، اشتراک گذاری صفحه ، پس زمینه متحرک ، کاهش نویز و موارد دیگر اشاره کرد. جهت دریافت جهت دریافت به روزرسانی جدید تلگرام زیر ذره بین.

آپدیت جدید تلگرام و امکان تماس‌تصویری گروهی

به روزرسانی جدید تلگرام و ویژگی چت تصویری گروهی

به روزرسانی جدید تلگرام هر بار کاربران را شگفت زده می کند. تلگرام در مورد هر موضوعی که به مشتریان خود قول داده است در مدت کوتاهی اقدامی انجام داده است. تماس تصویری گروهی تلگرام در حال حاضر برای 30 نفر اول که می توانند به تماس تصویری بپیوندند فعال شده است ، اما تلگرام طبق اعلام این محدودیت را حذف می کند. برای تماس های ویدئویی گروهی ، می توانید روی نماد دوربین در چت صوتی ضربه بزنید و تماس تصویری برقرار کنید.

امکان برگزاری کلاس آنلاین تصویری در آپدیت جدید تلگرام

امکان برگزاری کلاس ویدیویی آنلاین در به روزرسانی جدید تلگرام

امروزه اشتراک گذاری صفحه دیگر از اختیارات یک شرکت خاص نیست! تلگرام در به روزرسانی جدید خود پایه و اساس کاربران خود را ایجاد کرد. در هر مرحله از تماس تصویری خود می توانید صفحه خود را به راحتی با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. با بروزرسانی جدید تلگرام ، مانند Google Mate ، می توانید به راحتی یک کلاس آنلاین برگزار کنید. قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش برای یک شبکه اجتماعی مانند تلگرام یک مزیت رقابتی بسیار مهم است.

با بروزرسانی جدید تلگرام ، برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین در این فضا بسیار قابل تحمل است و ممکن است به زودی به پایه تبدیل شود. شما به یک نگهدارنده موبایل نیاز دارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش هایی ساده برای انتقال فایل از اندروید به آیفون

به روزرسانی های جدید تلگرام در نسخه های موبایل و رومیزی دسترسی پیدا کنید

توجه به این نکته ضروری است که همه به روزرسانی های جدید تلگرام در همه نسخه ها از جمله ios ، Android و دسکتاپ موجود است. این بدان معناست که به نظر می رسد با تلگرام جلسات آنلاین و گروهی در Google Mate ، تماس های ویدئویی در WhatsApp ، اتاقهای Club House و موارد دیگر دارید. فقط با یک برنامه این به روز رسانی ها تلگرام را به یک برنامه عالی تبدیل می کند.

حذف نویز تماس‌صوتی در آپدیت جدید تلگرام

حذف نویز تماس صوتی در به روزرسانی جدید تلگرام

تلگرام در به روزرسانی جدید خود از قابلیتی به نام سرکوب نویز استفاده می کند که هرگونه نویز را در حین تماس های صوتی از بین می برد. در این راستا ، نویز هنگام تماس های صوتی فیلتر می شود و می توانید با کیفیت صدای بالاتر با دیگران صحبت کنید. اگر می خواهید یک تماس صوتی را بدون صدا تجربه کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک تماس صوتی در هندزفری با عملکرد حذف نویز در تلگرام استفاده کنید.

پس زمینه متحرک خود را در به روزرسانی جدید تلگرام ایجاد کنید

به روز رسانی جدید تلگرام آنقدر گسترده و شگفت انگیز است که به همین جا ختم نمی شود. کاربران می توانند تصاویر متحرک را برای پس زمینه مکالمات خود انتخاب و تولید کنند. این به روز رسانی جذاب مورد علاقه بسیاری از نوجوانان خواهد بود.

Button Menu برای مدیریت سریعتر و آسانتر ربات

ربات های قابل استفاده در تلگرام آنقدر زیاد و مفید هستند که تلگرام در این بروزرسانی جدید منوی را برای دسترسی سریعتر و مدیریت بهتر این ربات ها در اختیار کاربران قرار داده است.

بدون شک ، این تغییرات بزرگ هر کاربری را شگفت زده خواهد کرد. قبل از اینکه دیر شود ، تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید و از به روزرسانی های منحصر به فرد تلگرام نهایت لذت را ببرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
رینگ لایت چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا