لوازم جانبی

چرا ساعت هوشمند زنگ نمی زند؟

ساعت هوشمند یکی از جذاب ترین ابزارها در جهان در سال های اخیر است که در کمتر از چند ماه طرفداران زیادی را در همه کشورها به خود جلب کرده است. ساعت هوشمند ویژگی های پیشرفته مانند گام شمار ، شامل زنگ هشدار ، ارسال اعلان ها و پیام های تماس ، اندازه گیری ضربان قلب ، قطب نما و موارد دیگر. اما بسیاری از کاربران پرسیده اند چرا ساعت هوشمند زنگ نمی زند؟ ما به شما اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به راحتی می توانید دلیل زنگ نخوردن ساعت هوشمند خود را شناسایی کرده و از بین ببرید.

عدم هماهنگ سازی ساعت تلفن ، دلیل اصلی زنگ نخوردن ساعت

یکی از دلایل اصلی زنگ نخوردن تلفن این است که ساعت هوشمند با تلفن همگام نمی شود. برای اطمینان ، باید تنظیمات تلفن خود را بررسی کنید. اولین قدم در استفاده از ساعت هوشمند اتصال آن به تلفن همراه است. اگر نمی دانید چگونه یک ساعت هوشمند را به تلفن خود وصل کنید مقاله نحوه کار با یک ساعت هوشمند را بیاموزید Read.

وقتی مطمئن شدید که ساعت هوشمند شما با تلفن آزمایشی شما همگام است ، می توانید از تلفن دیگری با تلفن همراه خود تماس بگیرید تا متوجه شوید آیا ساعت هوشمند شما به درستی وصل شده است و زنگ می زند. البته باید توجه داشت که زنگ نخوردن ساعت هوشمند ممکن است دلایل دیگری باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.

عدم تطبیق تاریخ و ساعت می‌تواند علت زنگ نخوردن گوشی باشد

تاریخ و ساعت تلفن و ساعت هوشمند خود را بررسی کنید

عدم همگام سازی ساعت و تاریخ ساعت هوشمند ممکن است به اتصال آسیب برساند و از زنگ زدن تلفن شما جلوگیری کند. در این راستا ، شما باید تاریخ و ساعت تلفن و ساعت هوشمند خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که هر دو همزمان شده و با یکدیگر سازگار هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تریم LX از هوندا سیویک سدان ۲۰۲۳ حذف می‌شود

ساعت هوشمند و سیستم عامل تلفن به روز نمی شوند

تلفن شما ممکن است هنگام اتصال به ساعت هوشمند شما به دلیل نسخه سیستم عامل آن با خطای ناشناخته یا پیش بینی نشده روبرو شود. مصرف کنندگان این خطاها را به سازنده ساعت هوشمند گزارش می دهند و می خواهند این خطاها اصلاح شود. به طور معمول ، مارک ها ، با توجه به نیازها و خواسته های کاربران ، همیشه سیستم عامل خود را در اسرع وقت به روز می کنند تا مشکل و خطا از بین برود.

دلیل عدم زنگ زدن تلفن ممکن است این باشد که نسخه سیستم عامل به روز نشده است ، بنابراین سیستم عامل و ساعت هوشمند گوشی خود را به آخرین نسخه به روز کنید. این به روز رسانی ها به طور همزمان خطاهای احتمالی را تصحیح کرده و سرعت دستگاه شما را بهبود می بخشد.

برای آشنایی با نحوه نصب برنامه در مقاله ساعت هوشمند خود ، نحوه نصب برنامه بر روی ساعت هوشمند خود را در کنار آن بخوانید تا بتوانید به راحتی هر برنامه ای را که نیاز دارید روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

زنگ نخوردن ساعت هوشمند آیفون به دلیل فعال بودن Airplane Mode

ساعت هوشمند به دلیل فعال بودن حالت هواپیما زنگ نمی زند

اگر ساعت هوشمند شما زنگ نمی زند ، ممکن است تلفن یا ساعت هوشمند شما در حالت باشد. با بررسی و غیرفعال کردن حالت هواپیما ، می توانید به راحتی مشکل زنگ نخوردن ساعت هوشمند خود را برطرف کنید. اگر می خواهید ساعت هوشمند دیگری بخرید ، می توانید با توجه به بودجه خود محصولات شیائومی را مرور کنید. یک ساعت هوشمند بخرید که نیازهای شما را برآورده کند.

«مزاحم نشوید» را فعال کنید چرا ساعت هوشمند زنگ نمی زند

برای اطمینان از غیرفعال بودن آن مزاحم نشوید ، که باعث می شود تلفن هوشمند و ساعت شما زنگ نزند. در ساعت هوشمند خود ، نماد را در برگه ساعت به برگه تنظیمات بکشید. مزاحم نشوید را فشار دهید تا این ویژگی غیرفعال شود.

Wrist Detection خاموش، علت زنگ نخوردن ساعت هوشمند

تشخیص مچ دست خاموش است ، ساعت هوشمند زنگ نمی زند

ممکن است ساعت مچی به دلیل خالکوبی ، تغییرات پوستی یا دلایل دیگر مچ دست را تشخیص ندهد یا در تنظیمات تشخیص مچ دست غیرفعال شود. گزینه. برای فعال کردن تشخیص مچ دست در iPhone خود ، ابتدا my watch سپس general و در نهایت تشخیص مچ را فعال کنید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند شما محکم روی مچ دست شما قرار گرفته است.

ساعت هوشمند و تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید

اگر هنوز تنظیمات بالا در ساعت هوشمند زنگ نمی زند ، یکبار گوشی و ساعت هوشمند را وصل کنید قطع ارتباط و اتصال مجدد. در بسیاری از موارد ، اتصال مجدد ساعت و تلفن خطا را از بین می برد و ساعت شما در گذشته به خوبی زنگ می زند.

ساعت هوشمند خود را ریست کنید

ساعت هوشمند خود را بازنشانی کنید

آخرین مرحله ممکن است تنظیم مجدد ساعت هوشمند باشد. ساعت هوشمند شما ممکن است دارای ویروس یا خطای ناشناخته باشد که البته با به روز رسانی های بعدی این مشکل برطرف می شود. اگر ساعت هوشمند شما قبلاً زنگ زده و در حال حاضر با مشکل روبرو شده است ، بهتر است یکبار ساعت خود را به صورت کارخانه تنظیم مجدد کنید تا مطمئن شوید که حاوی ویروس یا تنظیمات دیگری نیست که ممکن است مانع از زنگ ساعت هوشمند شده باشد. به تلفن خود متصل شوید و به درستی همگام سازی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
قبل از خرید میکروفون برای ضبط صدا، این نکات را بدانید!

6 دلیل اصلی زنگ نخوردن ساعت هوشمند را بررسی کنید

چرا ساعت هوشمند زنگ نمی زند؟ 6 دلیل اصلی ، از جمله عدم همگام سازی تلفن ، عدم همگام سازی تاریخ و زمان ، عدم به روزرسانی نسخه سیستم عامل ، حالت “مزاحم نشوید” و حالت “هواپیما” و تشخیص مچ دست هوشمند زنگ هشدار خوردن با تحقیق در مورد تنظیمات به دلایل بالا ، مشکل به راحتی حل می شود.

لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل ، تبلت و موارد دیگر است. در ایران. برای خرید هندزفری متناسب با نیازهای ما ، ما دو صفحه از بهترین هندزفری بی سیم و بازی بدون هندز را مشاهده کنید وب سایت علاوه بر این ، اگر از روش دیگری برای برطرف نکردن زنگ ساعت هوشمند استفاده می کنید ، نظرات خود را در قسمت نظرات با اطرافیان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا