لوازم جانبی

چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟

وجود پرز می تواند لذت تجربه کاربر هنگام کار با تلفن را کاهش دهد. شاید یکی از ناخوشایندترین موارد بعد از نصب شیشه روی گوشی وجود خزه ، مو و … باشد. زیر لیوان اما چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟ با خواندن این مقاله به شما اطمینان می دهیم که یکبار برای همیشه از شر هرگونه مو و هرگونه کثیفی زیر لیوان خلاص خواهید شد.

خزه چگونه زیر لیوان جمع می شود؟

یکی از دلایل تجمع الیاف و هوا در زیر شیشه استفاده نکردن از قاب گوشی است E. تلفن های دارای لبه های خمیده اگر در تماس با زمین یا جسم تیز باشد ، شیشه و تلفن تحت فشار قرار می گیرند و ممکن است لیوان بالا برود. در این حالت ممکن است خزه ، هوا ، گرد و غبار یا هر نوع آلودگی محیطی در زیر شیشه وجود داشته باشد.

استفاده از شیشه ارزان و بی کیفیت در طول زمان منجر به بالا بردن اتوماتیک شیشه می شود و در زیر شیشه انواع موها ، هوا ، گرد و غبار ، حباب ها و غیره تجمع می یابد. ما به شما پیشنهاد می دهیم همیشه از یک فروشگاه فریم معتبر به عنوان نگهدارنده موبایل ایستاده باشید ، بلندگو ، پاوربانک ، شیشه و غیره را تهیه کنید تا در آینده نزدیک مجبور به خرید مجدد شوید.

خزه زیر شیشه را چگونه تمیز می کنید؟

اگر پرز و گرد و غبار زیادی روی شیشه وجود دارد ، بهتر است یک لیوان جدید تهیه کنید. اگر از لیوان برای مدل گوشی خود استفاده نکرده اید ، دست خود را بگیرید و لیوان را برای مدل و مدل خود آماده و استفاده کنید. اما اگر از شیشه مخصوص استفاده می کنید و موهای شیشه آن کم است و قابل تمیز شدن است ، مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه گوشی شیائومی را آنلاک بوت لودر کنیم؟

گلس گوشی را برای از بین بردن پرز زیر گلس جدا کنید. P>

1. شیشه تلفن را بردارید تا پرزهای زیر لیوان پاک شود

قبل از هر چیز دیگری باید تلفن خود را خاموش کنید. سپس با استفاده از ناخن ، کارت اعتباری ، خلال دندان ، چسب یا روش دیگری که می دانید لیوان بدون پرز را از صفحه خارج کنید. اگر خزه در وسط صفحه یا در چند قسمت قرار دارد ، بهتر است کل شیشه را جدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر کولر گازی اطراف شما باز است یا پنجره ها باز هستند ، آنها را ببندید. زیرا بعد از برداشتن شیشه ، موها و آلودگی بیشتری می تواند به سطح لیوان بچسبد و آن را غیر قابل استفاده کند.

از بین بردن پرز زیر گلس با چسب نواری

2. با از بین بردن موهای زیر شیشه با استفاده از نوار چسب

نوک آن ممکن است به قسمت چسبناک لیوان بچسبد. برای پاک کردن خزه از شیشه ، باید نوار را به اندازه ناخن انگشت برش دهید. سپس با قسمت چسب چسب به بخشی از لیوان که در آن خزه است ضربه بزنید تا خزه روی شیشه به نوار چسب بچسبد. به راحتی می توانید خزه ، مو ، کم عمق و کم گرد و غبار زیر لیوان را پاک کنید.

اگر علاوه بر حباب ، حباب هایی را برای از بین بردن حباب ایجاد کرد ، مقاله حباب های زیر لیوان را بردارید در کنار آن و این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی همه حباب ها را بردارید زیر لیوان

از بین بردن پرز زیر گلس با گوش‌پاکن و خلال‌دندان

3. حذف موهای زیر شیشه با مواد شوینده و خلال دندان

گاهی اوقات استفاده از نوار چسب برای نگه داشتن خزه در زیر لیوان دشوار است ، یا خزه به لیوان نمی چسبد و پوست آن جدا نمی شود. در این زمان ، بهترین روش برای جذب خزه ، استفاده از خلال دندان یا شاخه گوش است. با دقت خلال دندان را روی قفس حرکت دهید تا از قسمت چسبناک لیوان جدا شود.

توجه داشته باشید که اگر لاستیک دارای مو باشد ، لیوان گوشی را از خزه پر می کند. همچنین هنگام برداشتن موهای شیشه ای با خلال دندان مراقب باشید قسمت تیز شیشه را خراشیده یا سوراخ نکنید.


صفحه نمایش گوشی را از هر گونه پرز تمیز کنید

4- صفحه گوشی را از هرگونه مو پاک کنید
یک پارچه خشک را به الکل آغشته کنید. سپس صفحه را به آرامی با پارچه پاک کنید تا پرزها و گرد و غبار پاک شود. توجه داشته باشید که الکل نباید مستقیماً روی صفحه یا دوربین پاشیده شود. زیرا همانطور که شرکت های تلفن همراه می گویند ، صفحه نمایش ، دوربین ، حسگر اثر انگشت و قاب گوشی در برابر الکل مقاوم نیستند و می توانند کارایی خود را از دست بدهند.

گلس را مجددا بچسبانید

5. فنجان را تعویض کنید

پس از تمیز كردن تلفن از پرز و گرد و غبار ، اگر از شیشه استاندارد با قدرت چسبندگی خوب استفاده می كنید ، می توانید شیشه را دوباره چسب بزنید. برای نصب شیشه ، ابتدا شیشه گلدان را با تلفن قرار دهید تا هیچ شیشه ای از گوشی خارج نشود.

سپس شیشه را با دقت در بالا یا پایین صفحه قرار دهید و پارچه میکروفیبر را روی هر سطح شیشه ای گوشی بکشید تا از جمع شدن پرز و هوا جلوگیری کند. برای یک آموزش گام به گام نحوه قرار دادن شیشه تلفن به عقب در کنار آن تا بدون کوچکترین نقص ، لیوان خود را دوباره روشن کنید.

5 دلیل بالا آمدن شیشه و جمع شدن خزه ها در زیر آن

وقتی خزه ، مو ، هوا ، گرد و غبار و حباب در زیر شیشه ایجاد می شود کار با تلفن چندان خوشایند نخواهد بود. به همین دلیل ، شما باید بهترین لیوان مناسب گوشی خود را خریداری کنید ، تا به دلیل تجمع خزه یا آلودگی دیگر در زیر شیشه ، دیگر مجبور به خرید شیشه نشوید. اما به 5 دلیل زیر ، خزه می تواند زیر لیوان جمع شود:

  • از عینک های معمولی برای تلفن های خمیده استفاده نکنید.
  • از خرید شیشه ارزان خودداری کنید. زیرا این عینک ها کشش زیادی ندارند و بعد از چند روز از سطح گوشی بلند می شوند.
  • شیشه تلفن را به درستی وصل کنید. یکی از مهمترین دلایل تجمع الیاف در زیر شیشه ، نصب نادرست شیشه است.
  • برای جلوگیری از تجمع خزه ، هوا ، حباب و موارد دیگر ، از قاب مخصوص گوشی خود استفاده کنید. زیر لیوان
  • شیشه را روی تلفنهای دیگر نصب نکنید. زیرا هر لیوان برای اندازه های خاص مناسب است و برای مدل خاصی طراحی شده است.

خرید گلس مخصوص برای انواع گوشی و تبلت از فروشگاه آنلاین جانبی

چگونه خزه های زیر لیوان را از بین ببریم؟ از چه روشی استفاده می کنید؟

چگونه می توان خزه زیر لیوان را از بین برد؟ در این مقاله مرحله به مرحله نشان داده ایم که با برداشتن شیشه و تمیز کردن چنگال های زیر لیوان با مواد شوینده ، خلال دندان و چسب ، می توانید آن را به راحتی جدا کنید. اما اگر شیشه دیگر قابل استفاده نیست ، بهتر است از آن برای تلفن و رایانه لوحی خود استفاده کنید.

جنابی بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی تبلت و موبایل در ایران است. برای خرید انواع عینک تبلت و تلفن به صفحه مورد نظر خود از فهرست بالا رفته و عینک و انواع لوازم جانبی خود را بصورت آنلاین در سراسر ایران سفارش دهید.

اگر از روش دیگری برای پاک کردن خزه در زیر تلفن خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا