لوازم جانبی

بروزرسانی جدید تلگرام؛ تماس ویدیویی گروهی ، پاک کردن سر و صدا و پس زمینه متحرک

تلگرام با به روزرسانی جدید خود هر کاربر را به وجد می آورد! در واقع می توان گفت که در هر بروزرسانی جدید تلگرام حرف مهمی برای گفتن وجود دارد. از ویژگی های جدیدی که تلگرام در به روزرسانی جدید خود در اختیار کاربران قرار داده است می توان به امکان گروه بندی تماس های ویدئویی ، اشتراک صفحه ، زمینه های متحرک ، کاهش نویز و … اشاره کرد. برای دریافت به روزرسانی جدید تلگرام در زیر میکروسکوپ ، قسمت را دنبال کنید.

آپدیت جدید تلگرام و امکان تماس‌تصویری گروهی

بروزرسانی جدید تلگرام و ویژگی چت ویدیویی گروهی

به روزرسانی جدید تلگرام هر بار کاربران را غافلگیر می کند. تلگرام در هر زمانی که به مشتریان خود قول داده است در مدت زمان کوتاهی اقداماتی انجام داده است. تماس تصویری گروه تلگرام در حال حاضر برای 30 نفری که می توانند به تماس ویدیویی بپیوندند فعال است ، اما تلگرام همانطور که اعلام شده این محدودیت را برطرف می کند. برای تماس های ویدیویی گروهی ، می توانید روی نماد دوربین در گپ صوتی ضربه بزنید و یک تماس ویدیویی برقرار کنید.

امکان برگزاری کلاس آنلاین تصویری در آپدیت جدید تلگرام

امکان برگزاری کلاس ویدیوی آنلاین در به روزرسانی جدید تلگرام

امروز اشتراک صفحه نمایش دیگر از اختیارات یک شرکت خاص نیست! تلگرام در بروزرسانی جدید خود ، پایه و اساس کاربران خود را بنا نهاد. در هر مرحله از تماس ویدیویی خود به راحتی می توانید صفحه نمایش خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. با به روزرسانی جدید تلگرام ، مانند Google Mate ، به راحتی می توانید کلاس آنلاین برگزار کنید. قابلیت اشتراک گذاری صفحه برای یک شبکه اجتماعی مانند تلگرام یک مزیت رقابتی بسیار مهم است.

با به روزرسانی جدید تلگرام ، برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین در این فضا بسیار قابل تحمل است و ممکن است به زودی به یک پایگاه تبدیل شود. شما به یک دارنده موبایل نیاز دارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آنر پلی ۴۰ پلاس با باتری غول‌پیکر و قیمت ۱۶۵ دلار معرفی شد

در نسخه های موبایل و دسک تاپ به به روزرسانی های جدید تلگرام دسترسی پیدا کنید

توجه به این نکته مهم است که همه به روزرسانی های جدید تلگرام در همه نسخه ها از جمله ios ، Android و دسک تاپ موجود است. این بدان معنی است که به نظر می رسد با تلگرام جلسات آنلاین و گروهی در Google Mate ، تماس های ویدیویی در WhatsApp ، اتاق های Club House و موارد دیگر دارید. فقط با یک اپلیکیشن. این به روزرسانی ها ، تلگرام را به یک اپلیکیشن عالی تبدیل کرده است.

حذف نویز تماس‌صوتی در آپدیت جدید تلگرام

حذف نویز تماس صوتی در به روزرسانی جدید تلگرام

تلگرام در به روزرسانی جدید خود از طریق قابلیتی به نام جلوگیری از نویز هرگونه نویز هنگام تماس های صوتی را از بین می برد. در این راستا ، هنگام تماس صوتی نویز فیلتر می شود و می توانید با کیفیت صدای بالاتر با دیگران صحبت کنید. اگر می خواهید تماس صوتی بدون صدا را تجربه کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از تماس صوتی در تلگرام از هندزفری با عملکرد حذف نویز است.

پس زمینه متحرک خود را در به روزرسانی جدید تلگرام ایجاد کنید

به روزرسانی جدید تلگرام بسیار گسترده و شگفت انگیز است که به همین جا ختم نمی شود. کاربران می توانند تصاویر متحرک را برای پس زمینه مکالمات خود انتخاب و تولید کنند. این بروزرسانی جذاب مورد پسند بسیاری از نوجوانان است.

دکمه منو برای مدیریت سریعتر و آسانتر ربات

ربات هایی که می توانند در تلگرام مورد استفاده قرار بگیرند بسیار زیاد و مفید هستند به طوری که تلگرام برای دسترسی سریعتر و مدیریت بهتر این ربات ها در این به روزرسانی جدید منوی را در دسترس کاربران قرار داده است.

بدون شک ، این تغییرات عظیم هر کاربری را متحیر خواهد کرد. قبل از اینکه دیر شود تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید و از به روزرسانی های انحصاری تلگرام نهایت لذت را ببرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت لکه های سفید روی صفحه گوشی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا