لوازم جانبی

چگونه می توانیم بفهمیم اسپیکر چقدر شارژ دارد؟

آیا می دانید چگونه می توانید شارژ بلندگو را دریابید؟ آیا تا به حال خواسته اید بدانید میزان اسپیکر ، هدفون و سایر باتری های غیر مانیتوری چه اطلاعاتی را ارائه می دهند؟ تصور کنید که می خواهید به پیاده روی بروید و می خواهید بلندگو یا هدفون خود را در دل کوه ها حمل کرده و از موسیقی لذت ببرید. اما هدفون یا بلندگوها پس از مدتی به دلیل عدم شارژ کافی خاموش می شوند. چه احساسی دارید؟ در این شرایط کوهنوردی نمی توان کاری کرد. به همین دلیل این مقاله برای کمک به شما در درک نحوه شارژ بلندگو با بلوتوث و برنامه ریزی دقیق زمان خود با استفاده از وسایل جانبی نوشته شده است.

آیا می توان سطح شارژ همه بلندگوهای بلوتوث را تنظیم کرد؟

اگر از لوازم جانبی مارک های خاص استفاده می کنید ، می توانید از برنامه ها برای اطلاع از هزینه باقیمانده استفاده کنید. همچنین ، اگر گوشی شما اندروید است ، در نسخه های 8.1 و بالاتر ، از طریق قسمت تنظیمات بلوتوث می توانید به راحتی از میزان هزینه لوازم جانبی از جمله بلندگوها ، هدفون و موارد دیگر مطلع شوید.

توصیه می کنیم لوازم جانبی تلفن همراه خود را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید. زیرا نمی توان میزان شارژ تمام لوازم جانبی که کیفیت خاصی ندارند را درک کرد.

روش فهمیدن شارژ اسپیکر بلوتوثی _ جانبی نحوه مشاهده میزان شارژ بلندگو در Android 8.1 و بالاتر

خوشبختانه ، در Android 8.1 و بالاتر به طور پیش فرض ، می توانید میزان شارژ دستگاه های بلوتوث مانند بلندگوها ، هدفون و موارد دیگر را مشاهده کنید. و نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید. برای یادگیری نحوه شارژ بلندگو یا هدست بلوتوث خود ، ابتدا اسپیکر را با تلفن خود جفت کنید

لیستی از دستگاه های مرتبط شده با تلفن خود را در صفحه بلوتوث مشاهده خواهید کرد. در کنار هر یک از نام دستگاه ها ، میزان کارمزد به صورت درصد ثبت می شود. اگر میزان شارژ دستگاه بلوتوث خود را مشاهده نمی کنید ، ممکن است اسپیکر یا هدست شما با سیستم عامل اندروید شما سازگار نباشد و برای اطلاع از میزان شارژ اسپیکر ، باید برنامه خاصی را روی گوشی خود نصب کنید. /

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ اطلاعاتی از رابط کاربری One UI 5 منتشر کرد

بهترین برنامه برای فهمیدن شارژ اسپیکر _ جانبی بارگیری برنامه نشانگر شارژ بلندگو

از برنامه BatOn می توانید برای مشاهده بلندگو ، هدفون ، دستبند یا سایر لوازم جانبی شارژ استفاده کنید. این برنامه را می توان بر روی همه گوشی های Android با Android 4.3 و بالاتر نصب کرد. می توانید برنامه BatOn را از Google Play و سایر فروشگاه های مجاز بارگیری و نصب کنید. برای مشاهده میزان شارژ بلندگوی خود ، ابتدا آن را با تلفن خود جفت کنید. سپس برنامه BatOn را باز کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، با برنامه بسیار مفید BatOn می توانید لیستی از لوازم جانبی بلوتوث را به همراه میزان شارژ مشاهده کنید.

نکته مهم این است که اگر از لوازم جانبی بی کیفیت استفاده می کنید. شارژ بلندگو ، هدفون و غیره ممکن است زودتر از آنچه انتظار دارید به پایان برسد. خرید بلندگو و سایر لوازم جانبی عالی. به طوری که پس از خرید تا حد امکان نگران باشید و کار خود را سریعتر انجام دهید ، با کیفیت بهتر و با لذت خاصی از لوازم جانبی ، لوازم جانبی خود را از مارک های معتبر خریداری کنید.

شارژ باقیمانده را از طریق پنل اعلان ها مشاهده کنید

برنامه BatOn را باز کنید. از برگه تنظیمات ، اعلان ها را انتخاب کنید. اعلان های نمایش را در قسمت بعدی فعال کنید. اکنون ، برای اطلاع از میزان بارگیری لوازم جانبی ، می توانید پانل اعلان ها را کاهش داده و درصد بلندگوها و لوازم جانبی بارگذاری شده را به صورت درصدی مشاهده کنید. سپس هر وسیله جانبی بلوتوثی که به تلفن شما متصل می شود را می توانید در برگه BatOn و برگه اعلان ها مشاهده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تقریبا قطعی است

پس از نصب برنامه BatOn ، لوازم جانبی بلوتوث شما هنگام اتصال با دستگاه شما ممکن است با خطا روبرو شوند. اما نگران نباشید ، این وقفه ها طول نمی کشد و در عرض چند دقیقه اتصال بلوتوث شما ثابت می شود. مشاهده میزان شارژ برخی از لوازم جانبی بلوتوث بی کیفیت و ارزان با برنامه BatOn امکان پذیر نیست ، بنابراین باید یک ساعت هوشمند سفارش دهید

روش فهمیدن شارژ اسپیکر در ویندوز 10 _ جانبی نحوه اطلاع از نحوه بارگیری بلندگوها در Windows 10

لوازم جانبی رومیزی بلوتوث ما را از بی نظمی کابل ها نجات داد. برای اطلاع از میزان شارژ بلندگوی بلوتوث خود ، به تنظیمات> دستگاهها> بلوتوث و سایر دستگاهها بروید. در این بخش ، لیست تمام دستگاه های بلوتوث دستگاه شما و همچنین سرعت شارژ آنها را می توان به صورت درصد مشاهده کرد.

Windows 10 میزان شارژ همه دستگاه های بلوتوث را نشان می دهد. مگر اینکه دستگاه بلوتوث مورد نظر از قابلیت نمایش نشانگر شارژ و باتری پشتیبانی کند. اگر از لوازم جانبی بلوتوث به عنوان هدفون استفاده می کنید ، ما مقاله “چگونه بفهمیم هدست در حال شارژ است” را ارائه می دهیم.

نحوه نمایش سطح شارژ بلندگوی iPhone

وقتی اسپیکر بلوتوث را به iPhone متصل می کنید ، نماد شارژ بطور خودکار در نوار وضعیت کنار باتری گوشی به صورت عمودی ظاهر می شود. اگر این نماد را نمی بینید ، می توانید آن را از مرکز اطلاع رسانی فعال کنید. برای انجام این کار ، ابتدا اسکرول را نگه دارید و سپس ویجت Batteries را انتخاب کنید. گزینه ویرایش را انتخاب کنید و در قسمت Add Gadgets ، باتری را پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس آن را به محل مورد نظر خود بکشید و سپس روی Finish کلیک کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
تکنسین اسپیس‌ایکس در پی سانحه‌ی تست موشک به کما رفت

امیدواریم مراحل بالا به شما کمک کرده باشد تا میزان شارژ اسپیکر و سایر لوازم جانبی خود را بدانید. اگر به اطلاعاتی درباره تنظیم مجدد تلفن خود نیاز دارید ، مقاله “نحوه تنظیم مجدد تلفن در کارخانه” را بخوانید.

بلندگوهای برتر و لوازم جانبی خریداری کنید

جنابی بهترین و بزرگترین وب سایت فروش لوازم جانبی با کیفیت در ایران است. با خرید لوازم جانبی با کیفیت و استاندارد ، لذت استفاده از گجت ها و لوازم جانبی خود را دو چندان می کنید. در صورت داشتن هر گونه تردید یا س questionsالی در مورد هزینه سخنران ، س yourال خود را در قسمت نظرات مطرح کنید. کارشناسان اضافی در اسرع وقت در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا