لوازم جانبی

چگونه می توان هدفون را در حالت رادیویی خاموش کرد؟

چگونه هدفون را از رادیو جدا کنم؟ چرا بلوتوث روشن نمی شود؟ چرا صدای هدفون کند می شود؟ چرا هدست به درستی با دستگاه جفت نمی شود؟ اینها سوالات متداولی است که کاربران در مورد هدست ، به ویژه هدست بلوتوث دارند. در این مقاله با janebi همراه باشید تا این اختلالات را با هم بررسی کنیم. به ما بپیوند.

با تغییر دادن

هدفون را از رادیو بردارید

هنگام گوش دادن به رادیو FM یا ضبط برخی برنامه های رادیویی FM ، می توانید رادیو را بین بلندگوی داخلی و هدفون با خروجی رادیو تغییر دهید. این نوع تغییر به شما کمک می کند از حالت رادیویی خارج شوید. برای جابجایی بین بلندگوی داخلی و هدفون و خروج از حالت رادیویی FM :

مراحل زیر را دنبال کنید

  • ابتدا “Audio Output” را از منوی Option انتخاب کرده و سپس دکمه را فشار دهید.
  • دو گزینه “هدفون” یا “بلندگو” را با نمادهای بالا یا پایین که هستند یا هستند انتخاب کنید و سپس با فشار دادن نماد می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید.
  • : صدای رادیوی FM را از طریق هدفون متصل (تنظیم پیش فرض) خواهید شنید.
  • بلندگو : می توانید صدای رادیوی FM را از طریق بلندگوی داخلی دستگاه بشنوید و به راحتی می توانید هدست را از حالت رادیویی خارج کنید.

نکته مهم: کابل هدفون به عنوان آنتن رادیو FM برای دستگاه شما عمل می کند ، بنابراین توصیه می شود هنگام گوش دادن به رادیو از هدفون استفاده کنید.

چرا صدا در هدفون با تاخیر همراه است؟ _ جانبی

چرا صدا در هدفون کند می شود؟

ابتدا ، توصیه جانبی این است که هدفون خود را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید هدفون شما اصلی بوده و بدون دردسر باشد. اگر هدفون شما نیز مشکل دارد ، در صورت داشتن گارانتی معتبر می توانید آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 Edge

تأخیر صدا و تصویر با هدست بلوتوث یکی از رایج ترین خطاها در هدفون است که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. از فاصله بین هدست و دستگاهی که با آن جفت شده اید ، تا شارژ کم هدست ، خرابی بلوتوث دستگاه ، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و موارد دیگر. برای اصلاح این خطاها ، هدست و دستگاه را یکبار روشن و خاموش کنید و مطمئن شوید که هدست شارژ شده است. ببرش.

سپس ، در صورت برطرف نشدن مشکل ، هدست را به دستگاه دیگری وصل کنید تا مطمئن شوید هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد تا ببینید آیا هنوز مشکلی در تاخیر صدا و تصویر وجود دارد یا خیر. در نهایت ، ممکن است مشکل سخت افزاری در هدست یا بلوتوث وجود داشته باشد. اگر تداخل زیادی دارید ، می توانید به طور موقت از یک هندزفری ساده استفاده کنید. با درخواست پس انداز خود ، قیمت ساده هندزفری خود را برای خرید درخواست کنید.

چرا هدفون pair نمی شود؟ _ جانبی

چرا هدفون به درستی با دستگاه هایی مانند تلفن و لپ تاپ جفت نمی شود؟

لوازم جانبی گاهی مهمتر از دستگاه ها و دستگاه هایی است که بیشتر با آنها کار می کنیم. سعی کنید نسبت به خرید ساعت های هوشمند ، هدفون ، پاور بانک و موارد دیگر حساس باشید. و تحقیقات بیشتری انجام دهید. مشکل اصلی لوازم جانبی موبایل ، تبلت ها و گجت ها کیفیت پایین آنها است.

اما چرا مشکل جفت شدن هدفون با دستگاه ها وجود دارد؟ ممکن است هدست خود را به دو دستگاه متصل کرده باشید. ابتدا این را بررسی کنید و مطمئن شوید هدست به دستگاه دیگری متصل نشده است. آیا هدفون شارژ شده است؟ اگر هدفون شارژ نمی شود ؛ تشخیص داده نمی شود و با سایر دستگاه ها با Bluetooth جفت می شود. آیا فاصله بین هدفون و دستگاه زیاد است؟ یا دیوار یا مانع فیزیکی دیگری بین هدست و دستگاه وجود دارد؟

شاید این مطلب جذاب باشد
هواوی میت ۵۰ پرو راهی بازار جهانی شد

هدست را به دستگاهی که می خواهید به آن متصل شوید نزدیک کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، در نهایت هدست را از لیست دستگاه های متصل به دستگاه حذف کنید. سپس هدست و دستگاه بلوتوث را خاموش کرده و یکبار روشن و خاموش کنید. احتمالاً مشکل جفت شدن دستگاه شما حل می شود. اگر هدست روشن نمی شود ، مقاله “چرا بلوتوث روشن نمی شود” را در وب سایت تخصصی بخوانید.

جانبی، وب سایت تخصصی لوازم جانبی در ایران _ جانبی

لوازم جانبی ، وب سایت تخصصی لوازم جانبی در ایران

Peripheral تخصصی ترین و بزرگترین وب سایت ارائه دهنده لوازم جانبی و تبلت های تلفن همراه در ایران است. اگر با دستگاه ها و ابزارهای خود مشکلی دارید ، می توانید دلایل و راه های رفع آن را با مقالات موجود در وب سایت جانبی پیدا کنید. در صورت استفاده از هندزفری کابل ؛ با جلوگیری از شکستن کابل هندزفری با راه حل هایی که در مقاله های جانبی در مورد تداخل صدا ، تاخیر صدا و جلوگیری از قطع و وصل مجدد احتمالی ارائه کرده ایم. امیدواریم با این مقاله هدفون را از رادیو حذف کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا