لوازم جانبی

چگونه می توانم گوشی خود را از حالت بازیابی خارج کنم؟

چگونه می توانم گوشی خود را از حالت بازیابی خارج کنم؟ این سوالی است که اکثر کاربران اندرویدی می پرسند. وقتی کاربران برای پاک کردن حافظه نهان ، پشتیبان گیری ، تنظیم مجدد کارخانه و بازیابی اطلاعات به قسمت بازیابی مراجعه می کنند ، ممکن است نتوانند به راحتی از این بخش خارج شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه گام به گام خروج از حالت بازیابی را بیاموزید.

آموزش خارج شدن از حالت ریکاوری در گوشی‌های اندرویدی _ جانبی

با نحوه خروج از حالت بازیابی تلفن Android آشنا شوید

می توانید صفحه بالا را از برگه بازیابی که در حال حاضر در آن هستید مشاهده کنید. برای راه اندازی مجدد تلفن ، گزینه “Restart system now” را انتخاب کنید. در این حالت ، تلفن شما کمتر از 1 دقیقه پس از راه اندازی مجدد از حالت بازیابی خارج می شود. با این حال ، بسیاری از کاربران هنوز نمی توانند با انجام مراحل بالا از حالت بازیابی خارج شوند. برای این گروه از این کاربران ، توصیه می کنیم از نرم افزار Broken Android Data Data Extraction استفاده کنید. اگر کابل شارژ شما مشکلی دارد ، برای خرید لوازم جانبی تلفن همراه خود ، از جمله کابل شارژ ، به فروشگاه جانبی بروید. P />

 آموزش خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری با ویندوز _ جانبی

با نحوه بیدار کردن تلفن خود از حالت بازیابی ویندوز آشنا شوید

ابتدا نرم افزار Broken Android Extraction Data را بارگیری کرده و روی Windows خود نصب کنید. تلفن خود را با کابل به لپ تاپ یا رایانه وصل کنید. پس از شناسایی تلفن از رایانه و اتصال به سیستم ، از قسمت سمت چپ گزینه Broken Android Data Extraction را انتخاب کرده و سپس روی دکمه شروع کلیک کنید. یک دقیقه صبر کن. در صفحه بعدی ، مدل دستگاه خود را از منوی کشویی انتخاب کنید ، Agree را انتخاب کنید و روی تأیید کلیک کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه همزمان با پخش آهنگ با گوشی فیلمبرداری کنیم؟

سپس باید تلفن خود را خاموش کرده و وارد قسمت بازیابی شوید. (اگر نمی دانید چگونه به برگه بازیابی بروید ، در زیر آموزش کامل ورود بازیابی به انواع گوشی های اندرویدی آمده است.) گزینه بارگیری را هم اکنون با دکمه افزایش صدا انتخاب کنید منتظر بمانید تا بسته بازیابی به طور کامل بارگیری شود و تلفن شما پس از انجام فرآیندهای خودکار از حالت بازیابی خارج می شود.

آموزش خارج شدن گوشی از حالت ریکاوری با ویندوز _ جانبی

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی این امکان را فراهم کرده است که لوازم جانبی دستگاه های موبایل و تبلت ها را به صورت آنلاین خریداری کنید تا شما هموطنان عزیز به راحتی و به سادگی لوازم جانبی لازم را سفارش دهید. برای دیدن محصولات جانبی ، پیشنهاد می کنیم از صفحه قیمت ساعت هوشمند دیدن کنید.

نحوه وارد کردن حالت بازیابی تلفن Android

را بیاموزید

ورود به بخش بازیابی برای مارک های مختلف متفاوت است ، بنابراین با دنبال کردن مسیرهای زیر ، می توانید به راحتی وارد قسمت بازیابی گوشی خود شوید. اول از همه ، مطمئن شوید که باتری گوشی به اندازه کافی شارژ دارد تا در حین بازیابی تلفن همراه شما خاموش شود و با اختلالات احتمالی روبرو نشوید.

· ورود به سیستم بازیابی تلفن Samsung SAMSUNG

در گوشی های سامسونگ ، می توانید با نگه داشتن دکمه روشن / خاموش + افزایش صدا + صفحه اصلی ، به راحتی وارد قسمت بازیابی شوید.

· نحوه تغییر به حالت بازیابی تلفن HUAWEI

را بیاموزید

ابتدا تلفن همراه خود را خاموش کرده و سپس دکمه افزایش صدا را نگه دارید تا لوگوی HUAWEI ظاهر شود. پس از آزاد کردن دکمه افزایش صدا ، باید وارد قسمت بازیابی شوید. در همه گوشی های هوشمند در برگه BootLoader ، با فشار دادن دکمه های افزایش و کاهش صدا ، می توانید به بالا و پایین اسکرول کنید و با فشار دادن دکمه پاور ، گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کنیم که اینجا Recovery است. با انجام مراحل بالا ، به راحتی وارد حالت بازیابی می شوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سری شیائومی ۱۳ ممکن است با نام شیائومی ۱۴ روانه‌ی بازار شود

· وارد حالت بازیابی گوشی HTC شوید

ابتدا به منوی تنظیمات تلفن خود رفته ، گزینه Battery را انتخاب کرده و تیک گزینه Fastboot را بردارید. تلفن خود را خاموش کرده و دکمه های Power + Volume را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. دکمه کاهش صدا را نگه دارید ، اما دکمه روشن / خاموش را رها کنید. هنگامی که در صفحه BootLoader هستید ، دکمه میزان صدا را در گزینه بازیابی فشار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. با انجام مراحل بالا ، می توانید به راحتی وارد قسمت بازیابی گوشی خود شوید.

· برگه بازیابی گوشی LG خود را وارد کنید

ابتدا دکمه های پاور و کاهش صدا را نگه دارید تا لوگوی LG ظاهر شود. سپس دکمه را رها کرده و دوباره این دو دکمه را فشار دهید تا منوی تنظیم مجدد نمایش داده شود. در مرحله بعد با فشار دادن دکمه پاور ، هارد دیسک ریست شده و وارد قسمت بازیابی گوشی LG می شوید.

· نحوه دسترسی به بخش بازیابی تلفن Sony SONY

برای ورود به بخش بازیابی گوشی سونی ، ابتدا دکمه روشن / خاموش را نگه دارید تا لوگوی سونی ظاهر شود. پس از مشاهده لوگوی سونی ، می توانید با فشردن سریع دکمه های افزایش و کاهش صدا ، به راحتی وارد قسمت بازیابی دستگاه خود شوید.

نحوه دسترسی به بخش بازیابی ویندوز

اگر نتوانستید با استفاده از مراحل بالا به بخش بازیابی تلفن خود دسترسی پیدا کنید ، نگران نباشید. با نصب نرم افزار Android One Click V2 بر روی سیستم خود ، به راحتی می توانید به برگه بازیابی دسترسی پیدا کنید. برای این کار ، پس از بارگیری و نصب نرم افزار فوق ، تلفن همراه خود را به سیستم متصل کنید. برنامه را در ویندوز خود راه اندازی کرده و گزینه Click To Enter Recovery را انتخاب کنید. نکته مهم: توصیه می کنیم برای جلوگیری از حذف اطلاعات ، از قسمت بازیابی خارج شوید یا از بخش بازیابی خارج شوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
انتقال عکس از iCloud به گوشی اندروید

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مقالات و به روزرسانی های جامعی را برای بررسی و عیب یابی خطاها در اختیار شما قرار دهیم ، همراه با معرفی برنامه ها و نرم افزارها تا راه حل های بسیاری را برای شما بنویسیم که می توانید به تنهایی و قبل از نیاز به خدمات تعمیرکار موبایل باشید ، خطا را برطرف کنید و مرحله به مرحله خود را قطع کنید. ما سعی می کنیم با نوشتن مقالات کاربردی و مفید همه نیازهای شما را پوشش دهیم. در این راستا ، ما دو مقاله کاربردی و آموزشی خود را با عنوان “چرا تلفن بلوتوث نمی تواند به بلندگو متصل شود” و “نحوه تنظیم مجدد تلفن>” را بخوانید.

مقالات کاربردی و آموزشی جانبی ؛ رفع اشکال

امیدواریم راه حل های فوق مشکل اکثر کاربرانی را که پرسیده اند “چگونه گوشی خود را از حالت بازیابی خارج کنم؟” حل کرده باشد. در بخش نظرات ؛ همچنین ، اگر از راه حل دیگری برای خارج کردن گوشی خود از حالت بازیابی استفاده می کنید ، راه حل خود را در قسمت نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مقالات جامع و به روز برای بررسی و اشکال زدایی همراه با معرفی برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم راه حل های بسیاری را برای شما بنویسیم که می توانید به تنهایی قبل از نیاز به سرویس. یا سرویس تلفن همراه باشید ، خطا را برطرف کرده و مرحله به مرحله خود را قطع کنید. دو مقاله بعدی نیز به رایج ترین اشتباهات و مشکلات تلفن مربوط می شود. پیشنهاد می کنیم مشکلات مربوط به تلفن را با مطالعه این مقالات حل کنید.

  • چرا بلوتوث تلفن به بلندگو متصل نیست
  • نحوه تنظیم مجدد تلفن
شاید این مطلب جذاب باشد
اینتل به خاطر وضعیت بد بازار کامپیوترهای شخصی تعدیل نیرو می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا