لوازم جانبی

نحوه صاف کردن سیم برای دست آزاد

چگونه کابل هندزفری را صاف کنیم؟ چرا کابل هندزفری بسته شده است؟ راه حل این مسائل چیست؟ هندزفری سیمی اولین نسل از هدفون های هندزفری است. بدون شک شما همچنین با صاف کردن و جمع آوری سیم Hansfree مشکل دارید. در این مقاله ، راه حل های حذف کابل هندزفری را بررسی می کنیم. به ما بپیوند.

صاف کردن سیم هندزفری با خرید لوازم جانبی _ وبلاگ جانبی با خرید لوازم جانبی کابل های هندزفری را صاف کنید

پیچاندن کابل هندزفری سخت و زمان بر است ، و ممکن است به دلیل این مشکلات تصمیم گرفته اید که کابل هندزفری خود را دور بیندازید. اما صبر کن اگر با دستگاه کابل هندزفری احساس راحتی بیشتری می کنید ، ما در اینجا راه حل هایی برای نحوه تا کردن و صاف کردن دستگاه کابل هندزفری ارائه می دهیم. یکی از رایج ترین راه حل ها خرید لوازم جانبی موبایل است. با تنظیم کننده هندزفری ، بسته کیف ، محافظ کابل و کیف هندزفری می توانید از گیر افتادن و پیچ خوردن دستگاه هندزفری خود جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است که اگر هندزفری خود را مرتب در کوله پشتی خود قرار دهید ، باز هم بسته می شود. هرچه سیم بیشتر تکان بخورد احتمال گره خوردن بیشتر است. کیف هندزفری فضای آزاد کمتری برای چرخش و تکان دادن سیم فراهم می کند ، بنابراین صاف می ماند.

صاف کردن سیم هندزفری با جمع کردن درست آن _ وبلاگ جانبی با پیچاندن صحیح کابل هندزفری صاف کنید

بند ناف را به دور هر سه انگشت بپیچید ، بجز 20 سانتی متر آخر ؛ حالا سیم باقی مانده 20 سانتی متری را از انتهای سیم به صورت عمودی از وسط سیم پیچ ایجاد شده در اطراف کابل هندزفری بپیچید و انتهای سیم را که جک 3.5 میلی متری است ، از مرکز دایره سیم وارد کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، برای صاف کردن کابل هندزفری خود ، کافی است کابل هندزفری خود را از جک 3.5 میلی متری بکشید تا کابل هندزفری شما کاملاً صاف و باز باشد. اگر می خواهید از درهم و برهمی هندزفری و بلندگوی 2 صفحه ای خود ، قیمت هندزفری بلوتوث و بلندگوی بلوتوث خود خلاص شوید ، می توانید هر مدل قیمتی را به صورت آنلاین مرور کرده و سفارش دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سامسونگ همچنان روی ساخت اگزینوس ۲۳۰۰ کار می‌کند

چرا اتو کردن هندزفری مهم است؟

کابل هندزفری باید پیچ ​​خورده باشد تا وارد کابل فشار نشود. اگر کابل هندزفری بیش از حد گره خورده یا کشیده شود ، می توان آن را جدا کرده و دوباره به کابل وصل کرد. به همین دلیل ، استفاده نادرست و کوچک شدن باعث قطع صدا در کابل هندزفری می شود. مطالعات نشان می دهد که اگر کابل هندزفری 46 سانتی متر طول داشته باشد ، هرگز خود را نمی بندد. در محدوده 46 تا 150 سانتی متر ، هرچه سیم طولانی تر باشد ، بیشتر محکم می شود.

لازم به ذکر است که طول کابل هندزفری در iPhone 6 139 سانتی متر است که به احتمال زیاد در محدوده بالا بسته شده و تکان داده می شود. امروزه اکثر تولیدکنندگان لوازم جانبی و شرکت های تلفن همراه به سراغ لوازم جانبی بلوتوث می روند.

چرا کابل هندزفری نازک است؟

کابل هندزفری طراحی شده برای انتقال سیگنال صوتی ؛ از آنجا که هدف در اینجا انتقال یک سیگنال صوتی است ، نه یک سیگنال الکتریکی ، نیازی به قطر بزرگتر نیست. مطالعه محققان دانشگاه سن دیه گو نشان داد که هرچه طول کابل هندزفری بیشتر باشد ، طول آن نیز بیشتر است. احتمال دلبستگی افزایش می یابد.

لوازم جانبی بزرگترین تامین کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است. برای مشاهده محصولات و درخواست قیمت پاور بانک به صفحه مربوطه وب سایت مراجعه کنید.

هدفون بلوتوثی راه‌حلی دائمی برای نجات از سیم‌های هندزفری _ وبلاگ جانبی هدست های بلوتوث یک راه حل دائمی برای ذخیره کابل های هندزفری هستند

جهان در برابر سیم ها برخاسته است. همه چیز به سمت اتصال بی سیم در حال حرکت است. استفاده از لوازم جانبی بی سیم ، میز شما را تنها می گذارد و از آسیب زودرس ناشی از شکستگی یا خرد شدن سیم ها جلوگیری می کند. اگر می خواهید از بلندگوهای هندزفری بی سیم یا بلوتوث استفاده کنید ، ما دو مقاله “چگونه می دانیم که هدست شارژ شده است” و “چرا هندزفری بلوتوث به تلفن نمی تواند متصل شود” یا علامت گذاری و ذخیره می کنیم را ارائه می دهیم. زیرا ممکن است بلافاصله پس از خرید هدست بلوتوث خود ، به این دو مقاله نیاز داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
فرسودگی گوشی چیست و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟

نکات جانبی برای صاف کردن کابل هندزفری

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، کابل های هندزفری را می توان با تکنیک مونتاژ صحیح سیمها ، با استفاده از لوازم جانبی مانند گیره ، تنظیم کننده کابل هندزفری ، بسته کیف ، محافظ و کیف کابل و موارد دیگر صاف کرد. امیدواریم با این مقاله به این سوال پاسخ داده باشیم که چگونه می توان کابل را برای هندزفری صاف کرد. اگر از روش های دیگر برای صاف کردن کابل هندزفری خود استفاده می کنید ، نظرات خود را با سایر کاربران و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا