لوازم جانبی

چه چیزی باعث می شود تلفن شما از برنامه Android خارج شود؟ از خراب شدن دستگاه خود جلوگیری کنید!

بیرون رفتن از برنامه Android تلفن همراه شما را می سوزاند! یکی از نگرانی های بسیاری از کاربران خروج از برنامه های موجود در سیستم عامل اندروید است که در مواردی می تواند هشداری برای شما باشد!

این هشدار نشان دهنده خرابی سخت افزار پردازش است که می تواند منجر به نقص شود. البته گاهی اوقات نیازی نیست نگران باشید و دلیل این که گوشی شما از برنامه ها خارج می شود می تواند مشکلات نرم افزاری باشد. با این حال ، برای اینکه بفهمید این مشکل سخت افزاری است یا نرم افزاری ، ابتدا باید دلایل اصلی تلفن هوشمند خود را پیدا کنید.

در این مقاله ، ما سعی کردیم روی علل سخت افزاری مشکل ظاهر شدن تلفن از نرم افزار تمرکز کنیم تا بتوانید آنها را مطالعه کنید تا از مشکلات گرانتر جلوگیری کنید. بنابراین ، وب سایت جانبی را تا انتهای مقاله دنبال کنید تا دلایل این مشکل را دریابید.

1- از حالت ذخیره باتری (بهینه سازی باتری)

استفاده کنید

در بسیاری از موارد ، هنگامی که تلفن شما در حالت صرفه جویی در مصرف برق است ، ممکن است نرم افزار آسیب ببیند و برنامه ها روی تلفن شما ظاهر شوند. این مشکل ناشی از محدودیت پردازنده یا پردازنده گوشی است و کافی است حالت صرفه جویی در مصرف برق را خاموش کنید تا برطرف شود.

حالت ذخیره انرژی باعث محدودیت در پردازش برنامه‌ها می‌شود

به طور کلی پردازنده تلفن وظیفه پردازش و اجرای نرم افزار یا بازی را بر عهده دارد و از چندین هسته تشکیل شده است. برخی از هسته های پردازنده وظیفه انجام کارهای سنگین را بر عهده دارند و وقتی Battery Saver روشن است ، این هسته ها غیرفعال یا محدود می شوند. پس از محدودیت ، پردازش های تلفن بر عهده هسته است و بنابراین پردازنده نمی تواند مجموعه ای از برنامه ها یا بازی های سنگین را اجرا کند.

می توانید ذخیره سازی باتری را غیرفعال کرده و به طور معمول از تلفن همراه خود استفاده کنید تا از ظاهر شدن برنامه ها در تلفن جلوگیری کنید. البته برخی افراد نیاز به استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف برق دارند زیرا باتری گوشی آنها کم است و برای حل مشکل خود باید باتری را تعویض کنند. این کاربران می توانند از صفحه باتری موبایل دیدن کنند تا باتری با کیفیتی را بر اساس مدل دستگاه خود دریافت کنند تا دیگر به آنها نیاز نداشته باشند. از Battery Saver استفاده نکنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض گلس گوشی های اندروید و آیفون در چند گام ساده

2- برنامه ها با سخت افزار تلفن سازگار نیستند

یکی از مزایای سیستم عامل Android این است که منبع باز است و می تواند بر روی سیستم عامل ها و سخت افزارهای مختلف اجرا شود. البته این مزیت برای توسعه دهندگان و کاربران تلفن های اندرویدی در برخی موارد به یک معایب تبدیل می شود و مشکلاتی را ایجاد می کند.

شرکت های تلفن هوشمند اندرویدی انواع مختلفی از پردازنده های گرافیکی و پردازنده ها را روی تلفن های خود اعمال می کنند. به عنوان مثال ، در برخی از گوشی های سامسونگ شاهد استفاده از پردازنده های Tegra هستیم ، اما شیائومی از پردازنده Snapdragon استفاده می کند.

ناهماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار

وجود انواع مختلف سخت افزار در تلفن های Android به این معنی است که برخی از برنامه ها و بازی ها با سخت افزار گوشی سازگار نیستند و کار نمی کنند. توسعه دهندگان همچنین سعی می کنند با ارائه چندین نسخه مختلف برنامه یا ارائه به روز رسانی های زیاد ، این مشکلات را برطرف کنند و شما نیز می توانید از آنها استفاده کنید.

البته گاهی اوقات هیچ راه حلی برای مشکل ناسازگاری نرم افزار با سخت افزار وجود ندارد و حتی با بروزرسانی های مختلف تلفن شما از برنامه خارج می شود. در این موارد ، باید نرم افزار را روی تلفن هوشمند دیگری اجرا کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از برنامه استفاده کنید.

3- اجرای همزمان تعداد زیادی نرم افزار در Android

تلفن های متوسط ​​یا پایین از CPU یا حافظه پنهان متوسط ​​یا پایین استفاده می کنند و قدرت پردازش چندانی ندارند. این بدان معناست که اگر چندین برنامه مختلف به طور همزمان اجرا شوند ، پردازنده نمی تواند فرآیندهای پردازش خود را به خوبی اداره کند. در این موارد ، برخی از برنامه ها اجرا نمی شوند یا در صورت اجرا ، بلافاصله متوقف می شوند و پردازنده به آنها اجازه اجرا نمی دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
با ۷ ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید

استفاده از چند برنامه به‌صورت هم‌زمان باعث بسته شدن آن‌ها می‌شود

خروج تلفن از برنامه یا بازی ها در این حالت می تواند از مشکل CPU جلوگیری کند و نمی تواند مشکلی در نظر گرفته شود. هر پردازنده ، بسته به مدل خود ، از طیف وسیعی از قدرت پردازشی استفاده می کند و نمی تواند از توان خود تجاوز کند.

برای عیب یابی برنامه های منبع باید نرم افزار یا بازی های در حال اجرا را ببندید. همچنین خرید گوشی با سخت افزار قوی تر می تواند از این مشکل جلوگیری کند.

علاوه بر تلفن های هوشمند ، این مورد در مورد ساعت های هوشمند Android نیز صدق می کند و اگر چندین برنامه را همزمان اجرا کنید ، سیستم عامل از برخی نرم افزارها خارج می شود. برای حل این مشکل ، باید یک ساعت هوشمند با پردازنده و RAM قوی تر تهیه کنید که با مراجعه به صفحه سفارش ساعت هوشمند a می توانید آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

4- ارتباط شیشه ای با برنامه های خروجی از طریق تلفن!

شیشه تلفن ممکن است در مواردی باعث شود که تلفن به طور تصادفی از برنامه ها خارج شود. این ممکن است کمی شگفت آور باشد ، اما یکی از مسائل جزئی که می تواند باعث شود گوشی از برنامه اندروید خارج شود ، کیفیت پایین عینک است.

ممکن است گاهی متوجه شوید که محافظ صفحه خیس می شود و باعث خرابی تلفن می شود. مشکل این است که احساس می کنید یک شخص نامرئی در حال کنترل تلفن است و شما هیچ کنترلی بر اجرای نرم افزار ندارید.

مشکل گاست تاچ هنگام خیس شدن گلس گوشی

مشکل کارکردن خودکار گوشی هنگام خیس شدن شیشه را لمس لمس می نامند. وقتی این مشکل را ایجاد می کنید ، احتمالاً یک خروج ناگهانی از برنامه ها یا بازی ها را مشاهده خواهید کرد و نمی توانید این مشکل را کنترل کنید. البته برای حل موقت مشکل لمس با لمس کافی است صفحه گوشی را خشک کرده و کار با گوشی را ادامه دهید.

گاستوش زمانی رخ می دهد که از عینک های بی کیفیت استفاده می کنید که برای حل این مشکل باید مدام آنها را تعویض کنید. پیشنهاد می کنیم بسته به مدل دستگاه خود با کیفیت خرید کنید ، به صفحه تلفن شیشه ای وارد شوید. P>

شاید این مطلب جذاب باشد
خنک‌کننده آبی در برابر بادی؛ کدام یک برای CPU بهتر است؟

5- دمای بالای پردازنده و RAM ؛ مراقب سوزاندن آنها باشید!

ممکن است متوجه شوید که تلفن شما در طول روز گرم می شود ، و گاهی اوقات ممکن است به دلیل داغ شدن بیش از حد نتوانید تلفن را به راحتی در دستان خود نگه دارید. دلیل اصلی خارج شدن گوشی از برنامه اندروید ممکن است دمای بالای اجزای سخت افزاری باشد که باعث اختلال در پردازش نرم افزار می شود.

دمای بالا گوشی باعث خارج شدن از برنامه‌ها در اندروید می‌شود

تلفن های همراه با دمای بالا می توانند دلایل زیادی داشته باشند که یکی از مهمترین آنها فعالیت بیش از حد تلفن است. همچنین استفاده از فیوزهای بی کیفیت یا فریم های بزرگ می تواند از افت دمای سخت افزار گوشی جلوگیری کند که باید آن را تعویض کنید. می توانید به صفحه قاب گوشی مراجعه کرده و برای حل مشکل گرمایش موبایل خود از فریم های با کیفیت و باریک استفاده کنید.

توجه داشته باشید که رد شدن از برنامه ها در صورت بالا بودن دمای تلفن یک هشدار یا سیگنال است. افزایش مداوم دمای پردازنده یا RAM می تواند به آنها آسیب برساند و حتی تمام قسمت های تلفن شما را غیرفعال کند.

6- هنگام خیس شدن تلفن برنامه ها را ترک کنید

اگر مقاله را می خوانید پس از خیس شدن تلفن خود را روشن نکنید ، بدانید که رطوبت و چه مشکلاتی می تواند آبی را که برای گوشی وارد دستگاه می شود ایجاد کند! اگر مشکلی در روشن نکردن تلفن خود دارید ، احتمالاً تعدادی نقص در تلفن همراه خود مشاهده خواهید کرد. اجرای نادرست برنامه ها یا خروج منظم از آنها می تواند یکی از مشکلات اصلی هنگام ورود رطوبت به گوشی باشد.

خیس شدن گوشی باعث اختلال در پردازش آن می‌شود

در این موارد ، باید تلفن را خاموش کرده و در جایی قرار دهید که رطوبت و آب به طور کامل از بین برود. علاوه بر آب ، ریزش گرد و غبار در گوشی نیز می تواند بر کارایی پردازش تأثیر بگذارد ، که می توانید با تمیز کردن قسمت های دستگاه اجازه دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت باد کردن باتری گوشی یا تبلت چیست؟

توجه داشته باشید که ارائه یک گوشی ضد آب می تواند از بسیاری مشکلات مانند خرابی CPU و وقفه تلفن جلوگیری کند. حتی اگر مقاله را افزایش دهید ، حجم هندزفری شیائومی را افزایش دهید ، خواهید دید که ورود آب و گرد و غبار حتی صدای تلفن را مختل می کند. خرید یک گوشی ضد آب نه تنها از مشکلات جابجایی جلوگیری نمی کند ، بلکه سایر قطعات را نیز محکم نگه می دارد.

بهترین راه حل مشکل خروج تلفن از برنامه چیست؟

تلفن های همراه Android دستگاه های حساسی هستند و معمولاً به دلیل استفاده از سخت افزار ضعیف ، مشکلات پردازش نرم افزار را مشاهده می کنیم. یکی از این مشکلات پاپ آپ گوشی از برنامه های کاربردی در سیستم عامل اندروید است که در این مقاله 6 دلیل سخت افزاری آنها را بررسی کردیم.

توقف برنامه ها یا رد شدن از نرم افزار یا بازی ها ممکن است نشان دهد که سخت افزار به درستی کار نمی کند. برای پی بردن به دلیل ظاهر شدن گوشی از برنامه اندروید ، ابتدا باید دلایل این مشکل را درک کنید.

به طور کلی ، استفاده از حالت بهینه سازی باتری ، ناهماهنگی بین سخت افزار و برنامه های تلفن ، اجرای همزمان چندین برنامه ، دمای بالای تلفن ، تماس آب با سخت افزار تلفن همراه و لمس داخلی ممکن است برخی از دلایل اصلی مشکل پرش باشد. بدون نرم افزار

توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری تلفن خود ، یک گوشی ضد آب با باتری قوی و محافظ صفحه با کیفیت همراه داشته باشید. عملکرد مناسب RAM و پردازنده گوشی برای حل این مشکل بسیار مهم است که با خرید یک دستگاه قدرتمندتر می توانید از شر آن خلاص شوید.

به نظر شما راهکارهای حل مشکل توقف یا ظاهر شدن برنامه ها چیست؟ حتماً آنها را در این مقاله و در بخش نظرات قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا