لوازم جانبی

چرا هدفون نویز دارد؟

آیا هنگام گوش دادن به موسیقی یا پس از ضبط صدای هندزفری صدای زیادی مشاهده کردید؟ همه هدفون دارای نویز هستند. اما میزان نویز بسته به سخت افزار هر گوشی و دستگاه متفاوت است. اما چرا هدفون صدا می دهد؟ سر و صدا برای هدفون چقدر است؟ آیا می توان نویز هدفون را حذف کرد؟ با خواندن این مقاله ، ما به شما اطمینان می دهیم که در نحوه حذف سر و صدا در هدفون کاملاً مسلط هستید و می توانید به راحتی هر گونه نویز را فیلتر کنید.

علت اصلی نویز هدفون چیست؟

هدفون نویز یا هر دستگاه دیگری می تواند عوامل زیادی داشته باشد. همه هدفون ها سر و صدا می کنند. اما به طور کلی مولکول های هوا در اطراف دیافراگم میکروفون هدفون با جریان الکترون ها نویز ایجاد می کنند.

نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی در هدفون‌ها دارد؟

کاهش نویز چیست و در هدفون چه کاربردی دارد؟

هنگام تحقیق درباره هدفون هایی که باید بخرید ممکن است با عبارت Noise Cancelling برخورد کنید. حذف نویز یکی از ویژگی های مهم میکروفون های هندزفری است و هنگام خرید میکروفون و هدفون ، باید توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما دارای فناوری حذف نویز است. اما تثبیت سر و صدا دقیقاً چیست و چرا مهم است؟

نویز لغو میکروفون چیست؟

هنگامی که با شخصی صحبت می کنید ، سر و صدای اطراف شما به طور خودکار حذف می شود و مخاطب شما صدایی واضح دریافت می کند. این ویژگی حذف نویز است که به طور خودکار صدها محیط اطراف را فیلتر می کند.

کاهش نویز هدفون چیست؟

وقتی با هدفون به موسیقی ، پادکست ، وبینار یا سایر صداها گوش می دهید ، صداها و صداهای اطراف شما به طور خودکار از سر و صدای همخوان هدفون حذف می شوند و فقط صدای واضح را از هدفون خود می شنوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کدام مدل بند اپل واچ مناسب شماست؟

نویزکنسلینگ در هدفون چگونه عمل می‌کند؟ حذف نویز هدفون چگونه کار می کند؟

حذف نویز شما نمی توانید نویز را در میکروفون هدست تشخیص دهید. زمانی می توانید مطمئن شوید که میکروفون هدفون عملکرد حذف نویز میکروفون را به خوبی انجام می دهد. هنگام صحبت با کسی ، از او بپرسید که آیا صدای شما بی صدا است. تولیدکنندگان با طراحی خاص شکل و موقعیت میکروفون و نحوه پردازش سیگنال های صوتی را که بالاترین کارایی را می توان از آن به دست آورد ، اعمال می کنند.

به عنوان مثال ، برخی از هدفون ها و هندزفری دارای سوکت برای حذف صدای باد هستند ، که هنگامی که در مجاورت شخصی که با او صحبت می کنید هستید ، صدای باد را حذف می کند. هندزفری ضد آب همراه با امکان کاهش نویز احتمالاً تنها چیزی است که در این زمینه نیاز دارید ، می توانید به صفحه هندزفری ضد آب مراجعه کنید و هدفون خود را بصورت آنلاین سفارش دهید.

ایرپادز‌های اپل چگونه نویز میکروفون و هدفون را از بین می‌برند؟ چگونه Apple AirPads نویز میکروفون و هدفون را حذف می کند؟

مارک ها از دو میکروفون هدفون برای اطمینان از کیفیت صدا و میکروفون بدون هیچ گونه نویز استفاده می کنند. یکی از این میکروفون ها نزدیک دهان شما و دیگری دور از دهان شماست. اولین میکروفون صدای شما را می گیرد. اما میکروفون دوم صدا و محیط را همزمان دریافت می کند.

این دو میکروفون دقیقاً چه کار می کنند؟ با الگوریتم های خاصی که برای از بین بردن نویز هدفون استفاده می شود ، صدای اول و دوم از هم جدا می شوند و هدفون قادر به تشخیص صدای شما است و فقط صدای شما به مخاطب می رسد. این فرآیند پیچیده میکروفون دوگانه فقط در هدفون های شرکت های مارک دار مانند اپل دیده می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
قاب باتری دار چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

باید توجه داشت که هنگام جستجوی بازی های هندزفری یا هر نوع هدست دیگری توجه داشته باشید که سازندگان حالت میکروفون دوگانه و کاهش نویز حروف خاص خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، جبرا نام Noise Blackout را برای میکروفون های دوگانه خود انتخاب کرد.

عملکرد این ویژگی برای همه مارک ها یکسان است. سر و صدای محیطی توسط یک الگوریتم فیلتر مخصوص حذف می شود. اما شرکت ها بسته به سیاست های فروش و بازاریابی خاص خود نام متفاوتی بر آن گذاشته اند. با تمام این تفاسیر ، اگر به راهنمایی های بیشتری در زمینه خرید هدفون نیاز دارید ، مقاله آنچه برای شما یک دستگاه هندزفری خوب بخرم نوشته شده است تا هنگام خرید هر نوع هدفون راهنمای شما باشد.

چگونه نویز را از هدفون حذف کنیم؟

شرکت های هدفون و هندزفری در تلاش هستند تا انواع نویز را شناسایی کرده و برای هر کدام راه حلی پیدا کرده و آنها را بر روی دستگاه خود نصب کنند. در واقع ، برندها به دنبال رضایت مصرف کننده هستند و می خواهند نام تجاری آنها مشتریان وفادار داشته باشد. بنابراین ، هنگام طراحی هدفون بی صدا ، آنها سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که هر صدایی که با هدفون خود می شنوید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. فناوری حذف نویز یک روش م forثر برای حذف بسیاری از سر و صدا برای شرکت ها بود. اما Noise Cancelling دو نوع هدفون منفعل و فعال وجود دارد که در زیر به هریک از آنها می پردازیم.

  • نویز لغو غیرفعال یا نویز جداسازی هدفون چیست؟

کاهش نویز منفعل بدین معناست که طراحی هدفون و هندزفری می تواند به گونه ای باشد که داخل گوش را کاملاً پر کرده و دقیقاً هم اندازه داخل گوش باشد. در واقع شکل و فرم این هندزفری ها به گونه ای است که هیچ صدایی از بیرون شنیده نمی شود. این ویژگی بیشتر در هنگام عبور از خیابان و صحبت یا گوش دادن به موسیقی قابل توجه است و صدای ماشین ها و افراد آنقدر بلند است که به شما اجازه نمی دهد موسیقی یا فردی را که به درستی با او صحبت می کنید بشنوید. P>

شاید این مطلب جذاب باشد
حل مشکل لمس خود به خود صفحه نمایش گوشی یا همان گاست تاچ

Apple AirPads دقیقاً بر اساس امکان کاهش نویز منفعل ساخته شده است. به لطف پوشش سیلیکونی مناسب ، گوشواره ها با اندازه گوش و فیلتر سازگاری کامل دارند و هرگونه صدای بیرونی را جدا می کنند و به راحتی می توانید از خیابان عبور کرده و صدای مخاطبان یا موسیقی خود را به راحتی و با کیفیت بالا و بدون سر و صدا بشنوید. به برای کسانی که دائماً در محیط های شلوغ با استفاده از هدفون های حذف نویز منفعل کار می کنند ، می توانند به راحتی صدای همکاران و محیط خود را فیلتر کرده و با کیفیت بالا تماس بگیرند.

  • حفظ نویز فعال در هدفون چیست و چگونه کار می کند؟

آیا تا به حال با کسی صحبت کرده اید و به او گفته اید که صدای باد ، صدای خش خش ، تهویه مطبوع ، تلویزیون و موارد دیگر را می شنود. بهتر از تو؟ کاهش نویز فعال دقیقاً برای فرکانسهای پایین برای صداهای ثابت محیط طراحی شده است. فناوری کاهش نویز فعال با مکانیزمی جذاب که کلیه نویزهای خارجی را تجزیه و تحلیل کرده و با ایجاد یک ضد سر و صدا مناسب ، از رسیدن این صداها به گوش شما جلوگیری می کند. در حقیقت ، کاهش نویز فعال نوعی موج معکوس در برابر همه صداها و صداهای ثابت است که به طور مداوم منجر به کاهش قابل توجهی در کیفیت صدایی می شود که می شنوید.

اگر هندزفری شما سامسونگ است ، ما تنظیمات هندزفری کابل را در تلفن Samsung شما ارائه می دهیم

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی 3 ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت تا 500 هزار تومان

بهترین راه برای حذف نویز از هدفون

همه دستگاه های هندزفری دارای نویز هستند ، اما شرکت های این برند همیشه سعی کرده اند از فناوری برای به حداقل رساندن نویز استفاده کنند. برای از بین بردن سر و صدای باد ، فشار ، سر و صدای محیط و غیره ، هدفون و هندزفری از فناوری حذف نویز استفاده می کنند تا علاوه بر فیلتر و جداسازی سر و صدای محیط ، صدای شما کاملاً واضح شنیده شود.

همچنین ، شرکت ها هندزفری و هدفون مخصوصی را طراحی کرده اند تا سعی کنند اندازه هندزفری با اندازه گوش مطابقت داشته باشد تا کاملا در گوش قرار گیرد و صدای محیط را فیلتر کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدفون را از یک برند معتبر خریداری کرده و به انواع سر و صدای محیط پایان دهید.

برای خرید هندزفری استاندارد با فناوری حذف نویز ، می توانید هدفون را از وب سایت که بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین در ایران است خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا