لوازم جانبی

قطع مستمر برق ؛ سوزاندن لوازم خانگی و افزایش تقاضا برای بانک ها

قطع برق در چند هفته گذشته بسیاری از مردم ایران را گیج ، گیج و نگران کرده است. در حالی که با قطع شدن مداوم برق ، سوزاندن برخی از لوازم برقی گران قیمت یکی از مزاحم ترین پیامهای مردم در سراسر ایران بود. همچنین بسیاری از مردم در اوج نیاز به تلفن ، لپ تاپ ، هدفون و غیره. در هنگام قطع برق به لوازم برقی و کالاهای دیجیتالی خود دسترسی ندارند.

حتی مدیر اجرایی آب و فاضلاب آذربایجان به آب و فاضلاب گفت که “قطع برق روند تأمین آب و تامین آب آشامیدنی را مختل می کند.” با گرم شدن هوا و شروع تابستان ، برق آزاردهنده و غیرقابل تحمل شده است. در برخی مناطق ایران ، این قطعی برق در دمای اوج رخ می دهد و چالش های جدیدی را برای مردم ایجاد می کند. اما چگونه از وسایل برقی خود در هنگام قطع برق محافظت کنیم؟

محافظ برق چیست و چگونه کار می‌کند؟

حفاظت از برق چیست و چگونه کار می کند؟

حفاظت الکتریکی وقتی ولتاژ یا توان مصرفی تقویت کننده به دلیل قطع برق ، مشکلات و ایراداتی که در منبع تغذیه برق وجود دارد یا به دلیل صاعقه ناگهانی و سایر بلایای طبیعی از کار افتاده است ، به سرعت قطع می شود قدرت ورودی ؛ تا زمان بروز این اختلال وسایل برقی گرانقیمت مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و … را نسوزانید و نسوزانید. اگر ولتاژ صحیح در شبکه دوباره راه اندازی شود ، منبع تغذیه پس از مدت کوتاهی متصل می شود.

چگونه محافظ برق غیراستاندارد موجب سوختن لوازم برقی می‌شود؟

چگونه محافظ برقی غیر استاندارد باعث سوختن وسایل برقی می شود؟

مطابق استاندارد ، همه وسایل برقی باید به گونه ای طراحی شوند که اگر ولتاژ 10 or یا 8 is کاهش یابد ، این امر به وسایل برقی آسیب نمی رساند. هر وسیله برقی بین این نوسانات باید از 8 تا 10 درصد بدون هیچ مشکلی کار کند. با توجه به اینکه ولتاژ اصلی 220 ولت است ، اگر 10٪ ولتاژ را کاهش دهیم و 8٪ را در ولتاژ نهایی با توجه به تعریف استاندارد لوازم برقی محاسبه کنیم ، هر دستگاه الکتریکی باید در محدوده 198 تا 237.6 به خوبی کار کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش ریست فکتوری گوشی اندروید + بررسی مزایا و معایب هر روش

محافظ محافظ غیر استاندارد با ولتاژ 175 تا 185 مناسب تلقی می شود و منبع تغذیه ای نیز برقرار شده است که منجر به نیم سوزی وسایل برقی و در نهایت سوختن موتور یخچال می شود. قطعی دو ساعته برق در ایران طی دو ماه گذشته باعث افزایش تقاضا برای محافظ برق شده است. محافظ قدرت هادرون یکی از بهترین محافظ های برقی در ایران است که امروزه با تکرار قطع برق می تواند از تجهیزات محافظت کند. برق گران است

قطع برق و افزایش تقاضا برای خرید پاور بانک

قطع برق و افزایش تقاضای پاور بانک

قطع برق باعث افزایش چشمگیر تقاضا از سوی بانک های ایران شده است. مصرف کنندگان برای استفاده از تلفن ، تبلت ، هدفون و سایر ابزارها و دستگاه های دیجیتالی خود به پاوربانک نیاز دارند که برق آن قطع شود. قیمت پاور بانک بسته به مارک و محدوده میلی آمپر ارائه می دهد. به عنوان مثال ، پاور بانک شیائومی 20000 میلی آمپر ساعت در زمان نگارش این مقاله با 6 درصد تخفیف در وب سایت جانبی ، یعنی 515،000 تن.

محافظ برقی و منبع تغذیه استاندارد جانبی بخرید

قبل از قطع برق باید به لوازم جانبی لازم مجهز باشد. یک محافظ برق و منبع تغذیه دوم. امیدواریم با ارائه محافظ برق استاندارد ، بتوانید از سوختن ناگهانی لوازم گران قیمت خود جلوگیری کنید. Peripherals بزرگترین وب سایت است که انواع لوازم جانبی را برای تلفن های همراه ، رایانه لوحی ، لپ تاپ ، کامپیوتر و موارد دیگر ارائه می دهد. در هر کجای ایران که باشید می توانید از وب سایت Power Protector ، Laptop Power Bank انواع لوازم جانبی مورد نیاز خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت به درب منزل خود ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا