لوازم جانبی

مشکل کاهش سرعت صدا در هدست بلوتوث را حل کنید

حل مشکل کاهش سرعت صدا در هدست های بلوتوث یکی از اصلی ترین نگرانی های کاربران است. هر ساله هدست های بلوتوث در سراسر جهان با موج جدیدی از علاقه مندان به طرفداران نسل جوان روبرو می شوند. هر ساله مدل های زیادی از هدفون با ظاهری کاملاً متفاوت از نسل های قبلی منتشر می شود. اما این هدفون ها دارای خطا هستند. در این زمینه ، چگونگی حل مشکل کاهش سرعت صدا در هدست بلوتوث می تواند یک چالش جدی باشد. در این مقاله ، ما راه حل های مختلفی برای مشکل کاهش سرعت صدا در هدست های بلوتوث ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می توانید خطا را به طور کامل اصلاح کنید.

با کاهش فاصله ، مشکل کاهش سرعت صدا در هدست های بلوتوث را برطرف کنید

فاصله نقش بسیار مهمی در کیفیت صدا دارد. اگر هدست شما از تلفن یا دستگاه متصل دیگر خیلی فاصله دارد ؛ فاصله را کم کنید. به دلیل کم بودن شارژ هدفون ، ممکن است هدفون شما نیز تخلیه شود. اگر بین هدست و دستگاهی که با جفت شده اید ، دیواره یا مانع فیزیکی دیگری وجود دارد ، ممکن است باعث ایجاد نویز و تداخل شود. دلیل دیگر این است که ممکن است هدست بلوتوث شما بیش از 5 متر پشتیبانی نکند ، بنابراین نزدیک شدن هدست بلوتوث به دستگاه شما ممکن است مشکل کاهش سرعت صدا را حل کند.

جلوگیری از تاخیر صدا در هدفون _ جانبی

برای حل مشکل کاهش صدا در هدست های بلوتوث مراحل زیر را دنبال کنید

قطع یا تاخیر در صدا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، مهمترین دلایل زیر را بررسی کنید و اقدامات لازم را برای بررسی آن انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ساعت هوشمند؛ از آموزش تا جذاب‌ترین ترفند‌ها

  • حالت هواپیما را بررسی کنید ، اگر تلفن ، رایانه یا دستگاه دیگری که هدست بلوتوث خود را به آن متصل کرده اید حالت هواپیما دارد ، مطمئن شوید که غیرفعال است.
  • اگر صدا و تصویر هنوز همگام نیستند ، دستگاه خود را یک بار خاموش و روشن کنید.
  • بلوتوث و هدفون های دستگاه خود را خاموش کنید. اگر هدست را به لپ تاپ وصل کرده اید ، حتماً یک بار اتصال هدفون را به دستگاه خود قطع کنید. سپس دوباره جفت شوید و مطمئن شوید که هدست شارژ شده است.
  • مطمئن شوید هدفونهای شما به دستگاه دیگری متصل نیستند. برخی از هدست های بلوتوث می توانند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند ، مانند لپ تاپ و تلفن و این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

اگر موارد بالا با تأخیر هدفون کار نمی کند ، لوازم جانبی تلفن همراه را امتحان کنید

اطمینان حاصل کنید که این یک مشکل سخت افزاری نیست

وقتی تاخیر صدا طولانی و تکراری باشد ، ما از فیلم یا بازی یا موسیقی که می شنویم لذت نمی بریم و این هیجان و کیفیت تجربه کاربر را تا حد زیادی کاهش می دهد. قیمت هدفون استاندارد بسیار متفاوت است و در صورت عدم تأخیر می توانید هدفون استاندارد خریداری کنید. هر دو هندزفری بلوتوث را بررسی کنید هر دو ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشند. هدست بلوتوث را به دستگاه دیگری متصل کنید تا مطمئن شوید مشکلی از نظر سخت افزاری وجود ندارد یا اینکه هدست به درستی شارژ می شود. آیا هنوز تاخیر صوتی وجود دارد؟

شاید این مطلب جذاب باشد
استقبال از آیفون ۱۴ پلاس دور از انتظار بوده است

حل مشکل تاخیر صدا در هدفون بلوتوثی در ویندوز 10 _ جانبی

عیب یابی کاهش سرعت هدست های بلوتوث در ویندوز 10

آیا تاخیر در حالت بلندگو وجود دارد؟ دستگاهی را که به آن متصل هستید بررسی کنید. بلوتوث دستگاهی که به آن متصل هستید ممکن است مشکلی داشته باشد. اگر دستگاهی که به آن متصل هستید لپ تاپ شما است و همچنان دارای تاخیر صدا ، کیفیت صدای ضعیف و موارد مشابه هستید ، نگران نباشید Windows Audio Troubleshooter Windows ممکن است نوع مشکل را پیدا کند.

برای این کار ابتدا گزینه system را در تنظیمات Windows انتخاب کنید.

سپس گزینه صدا را انتخاب کرده و بر روی دکمه عیب یابی کلیک کنید. چند دقیقه صبر کنید تا دستگاه های صوتی متصل به لپ تاپ شناسایی شوند.

سپس هدست بلوتوث خود را انتخاب کنید ، سپس روی بعدی کلیک کنید. پس از بررسی ، ویندوز احتمالاً نوع مشکل را به شما گزارش داده و راه حلهای مختلفی را برای رفع آن پیشنهاد می کند. اگر این روش ها هنوز تأخیر صوتی را در یک هدست بلوتوث نشان می دهند ، مرحله بعدی را ببینید.

رفع تاخیر صدا در هدفون بلوتوثی با عیب یابی بلوتوث _ جانبی

با عیب یابی بلوتوث تاخیر صوتی را در هدست های بلوتوث از بین ببرید

ابتدا به تنظیمات لپ تاپ بروید. سپس Update and protection را انتخاب کنید. در پنجره بعدی ، به منوی عیب یابی بروید. در صفحه بعدی ، عیب یابی بلوتوث خود را انتخاب کرده و راه اندازی عیب یاب را کلیک کنید. با دنبال کردن مراحل بالا ، عیب یابی بلوتوث ویندوز بررسی می شود. همه دستگاه های متصل به لپ تاپ شما خاموش و دوباره وصل می شوند. عیب یاب Windows معمولاً می تواند مشکل را شناسایی کرده و به طور خودکار آن را برطرف کند یا پیشنهادهای عیب یابی را گزارش دهد.

جلوگیری از با تنظیم مجدد صدا در هدست های بلوتوث به تأخیر بیفتد

اگر هنگام استفاده از لپ تاپ و هدست بلوتوث تأخیر صدا وجود دارد. شما ممکن است تنظیمات صدای Windows را تغییر داده باشید. ویندوز دارای تنظیماتی است که به شما امکان افزایش صدای بلندگوها را می دهد ، اما ممکن است هنگام اتصال به هدست بلوتوث تداخل هایی مانند کاهش سرعت یا خاموش و خاموش شدن صدا را تجربه کنید. برای بازگشت به تنظیمات اصلی صدا در ویندوز 10 مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا به منوی تنظیمات صدای Windows (تنظیمات> سیستم> صدا) بروید.

سپس در پنجره بعدی تراز را روی 50 قرار دهید و روی ویژگی های اضافی دستگاه در پایین صفحه کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، به برگه پیشرفت ها رفته و غیرفعال کردن همه پیشرفت ها را فعال کنید. در آخر ، برای ادامه مراحل بالا ، تأیید کنید. اگر موارد بالا همچنان قطع شده و تاخیر صدا وجود دارد ، هدفون را برای تعمیر یا خرید مجدد هدفون به یک مرکز خدمات ببرید ، به مقاله مراجعه کنید.

بروزرسانی دیوایس برای رفع حل تاخیر صدا _ جانبی

دستگاه خود را به آخرین نسخه به روز کنید

دستگاه های خود را به آخرین نسخه به روز کنید. به روزرسانی ها اشکالات و خطاها را برطرف می کنند و ممکن است در هنگام به روزرسانی قبلی در دستگاه شما تاخیر صوتی وجود داشته باشد و اگر این خطا توسط کاربران گزارش شده باشد ، شرکت دستگاه احتمالاً بلافاصله برای رفع آن در به روزرسانی ها اقدام خواهد کرد. بنابراین بلافاصله دستگاه خود را به روز کنید.

چرا مصرف کنندگان دوست دارند هدست بلوتوث بخرند؟

یکی از دلایلی که مصرف کنندگان از هدست های بلوتوث خریداری می کنند ، به دلایل امنیتی است. اگر در یک شهر شلوغ مانند تهران زندگی می کنید ، یک موتورسوار می تواند هنگام مکالمه تلفنی تلفن شما را بدزدد. دلیل بعدی بلندگوی ضعیف تلفن هایی است که کیفیت صدای بالایی ندارند. دلیل سوم ممکن است سلیقه و لذت و تجربه کاربر هنگام استفاده از هدست بلوتوث باشد. دلیل دیگر خلاص شدن از پیچ و تابهای پیچ امین الدوله است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد مشکل کاهش سرعت صدا در هدست بلوتوث خود را برطرف کنید. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید اطلاعات مهمی در مورد کالیبر گوشی بدست آورید مقاله کالیبراسیون چیست؟

پیشنهاد ما این است که اگر ترفندی برای حل مشکل کاهش صدا در هدست بلوتوث دارید ، در قسمت نظرات بنویسید تا ما و سایر مخاطبان جانبی وبلاگ بتوانیم از تجربه شما استفاده کنیم. منتظر نظرات شما هستم


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا