لوازم جانبی

نحوه حذف آیفون از حالت هدفون

اگر iPhone شما در حالت هدفون است و صدایی از بلندگوی تلفن خود نمی شنوید ، نگران نباشید. این مشکل می تواند برای بسیاری از کاربران رخ دهد. هر مارک اشتباهات مشترک خود را دارد ، اما به دلیل طیف گسترده ای از کاربران آیفون ، معمولاً راه حل های زیادی برای اشتباهات این برند محبوب وجود دارد. در این مقاله به بررسی عمیق دلایل ماندن تلفن در حالت گوشی های مختلف خواهیم پرداخت و راه حل هایی برای خروج از این حالت ارائه خواهیم داد. به ما بپیوند.

اپل با راه اندازی آیفون 7 از جک هدفون 3.5 میلی متری خلاص شد. در ابتدا ، این حذف به طور ناگهانی بسیار بحث برانگیز شد. اما اپل این امکان را به طور کامل از بین نبرد. اگر آیفون 7 یا بالاتر دارید ، اکنون می توانید هدفون های بی سیم را به پورت Lightning خود متصل کنید. با این حال ، بسیاری از مردم از هدفون های بی سیم Air pods استفاده می کنند.

مشکل سخت افزاری یکی از دلایل اصلی این است که از حالت هدفون خارج نمی شوید

آیفون شما در حالت هدفون گیر کرده است زیرا فکر می کند هدفون به جک هدفون یا درگاه برق متصل است. حتی اگر اینطور نباشد ، این معمولاً به دلیل مشکلی در جک هدفون یا خود درگاه لایتنینگ است. در 99٪ موارد مشکل سخت افزاری وجود دارد. چندین بار هدفون را به آیفون خود متصل و جدا کنید ، این ممکن است آیفون را از حالت هدست بیدار کند. دلایل دیگری نیز برای ماندن در حالت هدفون وجود دارد. ساید توصیه می کند در زیر به آنها نگاه کنید.

خارج کردن گوشی از حالت هدفون با خاموش و روشن کردن آیفون _ جانبی

با روشن و خاموش کردن iPhone تلفن خود را خاموش کنید

ساده ترین راه برای اطمینان از سخت افزار نبودن هدفون آیفون ، خاموش کردن و روشن کردن آن است. برای خاموش کردن آیفون ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید (همچنین به عنوان Sleep / Wake شناخته می شود) و دکمه خاموش کردن را روی صفحه بکشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه چیز دربارۀ رفرش ریت نمایشگرها

اگر آیفون X یا نسخه جدیدتر دارید ، دکمه کناری یا دکمه میزان صدا را فشار دهید و نگه دارید تا “بی صدا کردن اسلاید” روی صفحه ظاهر شود. برای خاموش کردن یا iPhone iPhone X ، برق را از چپ به راست بکشید. خاموش شدن آیفون حدود 20 ثانیه طول می کشد و این کاملا طبیعی است. برای روشن کردن مجدد آیفون ، دکمه روشن / خاموش (آیفون 8 به بالا) یا دکمه کناری (آیفون X و به بعد) را نگه دارید تا آرم Apple در صفحه ظاهر شود. وقتی آرم اپل ظاهر شد ، می توانید دکمه پاور یا دکمه کناری را رها کنید.

علت گرفتگی هدفون ؛ صدمه جسمی یا ورود مایعات به درگاه هدفون

اگر بعد از راه اندازی مجدد iPhone ، iPhone هنوز در حالت هدفون باقی مانده است ، مشکلی در سخت افزار iPhone شما وجود دارد. در این مرحله ، ممکن است به دلیل دو احتمال زیر مشکل ایجاد شود:

  • وسایل کوچک یا آشغال قفل شده در جک هدفون یا درگاه برق ، آیفون شما را فریب می دهد و فکر می کند هدفون به آیفون متصل است.
  • جک هدفون یا پورت رعد و برق از نظر جسمی یا مایع آسیب دیده است.

لازم به ذکر است که شما نسبت به خرید هدفون حساس هستید ، همه ما از قیمت هندزفری مهم مطلع هستیم اما سعی کنید از هندزفری با کیفیت استفاده کنید.

برای خروج از حالت هندزفری ، جک هدفون یا درگاه رعد و برق را بررسی کنید

با چراغ قوه در جک هدفون یا درگاه رعد و برق بررسی کنید. بقایای چیزی ممکن است در آنجا باقی بماند. در دانه های برنج ، قهوه یا هر نوع زباله یا اشیای کوچکی که ممکن است در آنجا باشد گیر کرده باشید. اگر چیزی مشاهده کردید ، آیفون خود را کمی تکان دهید. سوژه ممکن است با لرزش تلفن گیر کرده و بیرون بیاید. اما اگر از سوزن ، خلال دندان یا موچین برای از بین بردن جسم خارجی استفاده می کنید ، مراقب باشید به دروازه 3.5 میلی متری یا دروازه صاعقه آسیب نزند. سعی نکنید سوزن یا دستگاه دیگری را در انتهای جک قرار دهید. همچنین می توانید با فرو بردن یا استفاده از جاروبرقی های کوچک که مکش خوبی دارند ، اشیا small کوچک دیگر را نیز بردارید. با استفاده از این روش ها ، در صورت برداشتن جسم خارجی ، می توانید iPhone را از حالت هدفون حذف کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
نحوه تنظیم هندزفری به عنوان میکروفون

خارج کردن جسم خارجی از بخش جک هدفون

از بین بردن جسم خارجی در جک هدفون با کابل خودکار

اگر روش های بالا جواب نداد ، می توانید با استفاده از آیفون خود از حالت Hansfree با پاک کردن خودکار منقار یا گوش خارج شوید. مراقب باشید جوهر روی زمین یا لباس نریزد. انتهای خالی مغز را در جک هدفون قرار دهید و آن را با دقت بچرخانید. اگر زباله یا جسم کوچکی وجود داشته باشد ، از بدن جدا شده و شل می شود.

جک هدفون را تمیز کنید تا iPhone از حالت هدفون حذف شود

ابتدا iPhone خود را خاموش کنید. اگر جرم یا آلودگی ها در داخل جک یا میله صاعقه گیر شده و با روش های فوق برداشته نشوند ؛ از دستگاه هوای فشرده استفاده کنید. اگر شیشه پاک کن نمی تواند بدنه را از بین ببرد و آیفون شما از حالت هدفون خارج می شود ، یک توصیه جانبی مراجعه به یک مرکز خدمات معتبر است.

از حالت هدست AirPods خارج شوید

ایرپادها بسیار جذاب و محبوب هستند. برای دیدن آخرین AirPads جلد ، به وب سایت جانبی مراجعه کنید. اگر از Apple AirPads استفاده می کنید و iPhone شما در حالت هدفون گیر کرده است ، بهتر است ابتدا جفت سازی AirPad را حذف کنید. این اتفاق می افتد وقتی AirPads را شارژ کنید یا AirPads را خاموش کنید بدون اینکه ابتدا بلوتوث را خاموش کنید. AirPads را بار دیگر به آیفون وصل کنید ، سپس دوباره از سیستم خارج شوید. برای اتصال صحیح AirPads به آیفون مقاله “نحوه اتصال AirPads به تلفن خود” را بخوانید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

برای خروج از حالت هدفون ، تنظیمات صدا را بررسی کنید

اگر نمی توانید میزان صدا را با استفاده از کلیدهای افزایش و کاهش میزان صدا کم یا زیاد کنید ، به تنظیمات بروید. سپس گزینه Sounds را انتخاب کرده و سپس از قسمت بعدی میزان صدا را به دلخواه کم یا زیاد کنید. ویدیو یا موسیقی پخش کنید ، ببینید آیا صدا از بلندگوهای آیفون شنیده می شود؟

خارج کردن گوشی از حالت هدفون با خاموش کردن بلوتوث آیفون _ جانبی بلوتوث خود را خاموش کنید به منوی تنظیمات iPhone بروید و بلوتوث را خاموش کنید. شما ممکن است هدست را از طریق بلوتوث متصل کرده باشید و هنوز از حالت هدست خارج نشده است.

با تنظیم مجدد iPhone از حالت هدفون خارج شوید

اگر هیچ یک از موارد بالا کار نمی کند و iPhone هنوز در حالت هدفون است ، بهتر است iPhone را تنظیم کنید. بازنشانی داده های شما از بین نرفته است. فقط تنظیماتی که پس از خرید آیفون اعمال کرده اید و پس از بازنشانی می توانید مطابق میل خود تنظیم کنید ، حذف خواهد شد. برای این کار ، منوی تنظیمات را در تلفن خود باز کرده و برگه General را باز کنید.

در صفحه بعدی ، Rest را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

سپس گزینه Reset all settings را انتخاب کنید. در این حالت ، iPhone شما به تنظیمات پیش فرض باز می گردد.

به روزرسانی آیفون بهترین راه حل حالت هدفون است

هر اشتباهی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. بعضی اوقات این دلایل یکی از مواردی است که در بالا به طور مفصل در مورد آن بحث کردیم. اما خطاها می توانند دلایل مختلفی داشته باشند ، بنابراین ما همه مواردی را که فکر می کنیم برای خارج شدن آیفون از حالت هدفون مفید هستند ، آزمایش می کنیم. به روزرسانی میان افزار آیفون خود بهترین راه حلی است که باید امتحان کنید. برای به روزرسانی آیفون ، به برگه General بروید ، سپس Software Update را انتخاب کنید. اگر نسخه جدیدی برای iPhone شما وجود دارد ، سیستم عامل خود را به آخرین نسخه منتشر شده به روز کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خالی شدن شارژ گوشی اندروید و آیفون + راه حل

آخرین نکات برای خارج شدن iPhone از حالت هدفون

از هدفون های بی کیفیت استفاده نکنید. هر مشکلی در گیر شدن آیفون در حالت هدفون ممکن است به دلیل ضعیف بودن کابل هدفون باشد. سعی کنید بلافاصله هدفون را از جک خارج نکنید. ممکن است جک هدفون 3.5 میلیمتری شما از نظر سخت افزاری یا آیفون شما از نظر نرم افزاری مشکل داشته باشد. سعی کنید هنگام کار با تلفن هدست را از جک جدا نکنید. شارژ کردن هدفون خود را بررسی کنید ممکن است هدفون کم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شارژ هدفون ، مقاله “چگونه می توان از شارژ شدن هدفون مطلع شد” را بخوانید.

در آخر ، پیشنهاد می کنیم در این مقاله مشارکت داشته باشید. اگر تکنیک یا راه حلی برای خارج شدن آیفون از حالت هدفون ندارید که وارد آن نشده ایم ، لطفاً در بخش نظرات با ما ایمیل کنید. ما منتظر نظرات و تجربه شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا