لوازم جانبی

چگونه هدفون را در حالت رادیویی خاموش کنیم؟

با تعویض هدفون را از رادیو بردارید

هنگام گوش دادن به رادیو FM یا ضبط برخی از برنامه های رادیویی FM ، می توانید رادیو را بین بلندگوی داخلی و هدفون با خروجی رادیو جابجا کنید. این نوع سوئیچینگ به شما کمک می کند از حالت رادیویی خارج شوید. مراحل زیر را دنبال کنید تا بین بلندگوی داخلی و هدفون جابجا شوید و از حالت رادیوی FM خارج شوید :

  • ابتدا “Audio Output” را از فهرست Option انتخاب کرده و سپس دکمه را فشار دهید.
  • دو گزینه “هدفون” یا “بلندگو” را با نمادهای بالا یا پایین که وجود دارد یا انتخاب کنید ، سپس می توانید با فشار دادن نماد تغییرات لازم را انجام دهید.
  • : صدای رادیوی FM را از طریق هدفون های متصل خواهید شنید (تنظیم پیش فرض).
  • بلندگو : می توانید صدای رادیوی FM را از طریق بلندگوی داخلی دستگاه بشنوید و به راحتی بتوانید هدست را از حالت رادیویی خارج کنید.

نکته مهم: کابل هدفون به عنوان آنتن رادیوی FM برای دستگاه شما کار می کند ، بنابراین توصیه می شود هنگام گوش دادن به رادیو از هدفون استفاده کنید.

چرا صدا در هدفون با تاخیر همراه است؟ _ جانبی

چرا صدای هدفون کم می شود؟

اول ، توصیه جانبی این است که هدفون خود را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید هدفون اصلی و بدون دردسر است. اگر هدفون شما نیز مشکلی دارد ، در صورت ضمانت معتبر می توانید آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

تأخیر صدا و تصویر با هدست بلوتوث یکی از رایج ترین خطاها در هدفون است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از فاصله بین هدست و دستگاهی که به آن جفت شده اید ، تا شارژ کم هدست ، خرابی بلوتوث دستگاه ، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و موارد دیگر. برای اصلاح این خطاها ، یک بار هدست و دستگاه را روشن و خاموش کنید و از شارژ هدست اطمینان حاصل کنید. بگیر

شاید این مطلب جذاب باشد
اندازه عکس را در Android کاهش دهید

سپس ، در صورت ادامه مشکل ، هدست را به دستگاه دیگری متصل کنید تا مطمئن شوید مشکلی از نظر سخت افزاری وجود ندارد تا ببینید آیا هنوز تاخیر صوتی و تصویری همچنان مشکلی دارد. سرانجام ، ممکن است مشکل سخت افزاری در مورد هدست یا بلوتوث وجود داشته باشد. اگر تداخل زیادی داشته باشید می توانید به طور موقت از هندزفری ساده استفاده کنید. با درخواست پس انداز ، قیمت ساده هندزفری خود را برای خرید خود بخواهید.

چرا هدفون pair نمی شود؟ _ جانبی

چرا هدفون به درستی با دستگاه هایی مانند تلفن و لپ تاپ جفت نمی شود؟

لوازم جانبی گاهی مهمتر از دستگاهها و دستگاههایی هستند که بیشترین کار را با آنها داریم. سعی کنید نسبت به خرید ساعت های هوشمند ، هدفون ، پاوربانک و سایر موارد حساس باشید. و تحقیقات بیشتری انجام دهید. مشکل اصلی لوازم جانبی تلفن همراه ، تبلت ها و گجت ها کیفیت پایین آنها است.

اما چرا مشکل جفت شدن هدفون با دستگاه ها وجود دارد؟ ممکن است هدست خود را به دو دستگاه وصل کرده باشید. ابتدا این مورد را بررسی کرده و مطمئن شوید هدست به دستگاه دیگری متصل نیست. آیا هدفون شارژ شده است؟ اگر هدفون شارژ نشد با بلوتوث در سایر دستگاه ها قابل شناسایی و جفت شدن نیست. آیا فاصله بین هدفون و دستگاه زیاد است؟ یا دیوار یا مانع فیزیکی دیگری بین هدست و دستگاه وجود دارد؟

هدست را به دستگاهی که می خواهید به آن متصل شوید نزدیک کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، در آخر هدست را از لیست دستگاه های متصل به دستگاه خارج کنید. سپس هدست و دستگاه بلوتوث را خاموش کرده و یکبار روشن و خاموش کنید. این احتمالاً مشکل جفت شدن دستگاه شما را برطرف می کند. اگر هدست روشن نشد ، به مقاله “چرا بلوتوث روشن نمی شود” مراجعه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ظاهرا نام آیفون ۱۴ مکس در دقیقه‌ی نود به ۱۴ پلاس تغییر کرده است

جانبی، وب سایت تخصصی لوازم جانبی در ایران _ جانبی

لوازم جانبی ، وب سایت تخصصی لوازم جانبی در ایران

Peripheral تخصصی ترین و بزرگترین وب سایت ارائه دهنده لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است. اگر با دستگاه ها و اسبابک های خود مشکلی دارید ، می توانید دلایل و راه های رفع آن را با مقالات موجود در وب سایت جانبی بیابید. اگر از هندزفری کابل استفاده می کنید ؛ با جلوگیری از شکستن کابل هندزفری با محلول هایی که در مقاله های جانبی در مورد تداخل صدا ، تاخیر صدا و جلوگیری از قطع و وصل شدن احتمالی ارائه داده ایم. امیدواریم با این مقاله هدفون های رادیویی را بارگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا