لوازم جانبی

ساعت هوشمند؛ از آموزش گرفته تا جالب ترین ترفندها

هیجان انگیزترین چیز در دنیای دیجیتال در سال های اخیر ساعت های هوشمند است. اگرچه در 5 سال گذشته گجت های جذابی وارد بازار شده اند ، اما ابزارهای کمتری مانند ساعت های هوشمند به همان اندازه مورد توجه قرار گرفته اند. حضور مارک های بزرگی مانند اپل ، سامسونگ و شیائومی در بازار ساعت های هوشمند نشان از جذابیت این بازار برای مخاطبان دارد. در این مقاله نحوه راه اندازی و استفاده از ساعت های هوشمند را به شما آموزش می دهیم و جذاب ترین فنون و ترفندها را به شما آموزش می دهیم. مراقب بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در ایران باشید.

چگونه ساعت هوشمند را فعال کنم؟ آموزش تنظیم ساعت هوشمند

اولین قدم پس از خرید ساعت هوشمند راه اندازی آن است. نحوه تنظیم ساعت های هوشمند بسیار ساده و آسان است. در مرحله بعدی نحوه راه اندازی ساعت هوشمند را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه تنظیم ساعت هوشمند و اتصال به تلفنهای Android

  1. برای شروع باید بلوتوث دستگاه را روشن کنید. از منوی نوار اعلان در بخش بی سیم و شبکه های شبکه ، می توانید بلوتوث را در دستگاه خود روشن کنید.
  2. سپس باید ساعت هوشمند خود را به دستگاه متصل کنید. پس از روشن کردن بلوتوث ، لیستی از دستگاه های قابل اتصال به تلفن همراه را مشاهده خواهید کرد.
  3. اکنون وقت آن است که ساعت هوشمند خود را روشن کنید. نگه داشتن دکمه پاور ساعت هوشمند شما را روشن می کند.
  4. اکنون باید نام ساعت هوشمند خود را در میان دستگاه ها پیدا کرده و انتخاب کنید و گزینه Pairing را انتخاب کنید.

نحوه راه‌اندازی ساعت هوشمند

برای تنظیم ساعت هوشمند از یک برنامه ویژه استفاده کنید

اکثر ساعت های هوشمند علاوه بر استفاده از روش سنتی بلوتوث ، برنامه خود را نیز راه اندازی کرده اند. نحوه کار با برنامه ها بسیار آسان است. در این بخش ما فقط نحوه کار با برنامه SpeedUp برای Android را توضیح خواهیم داد ، اما شما می توانید از روش مشابهی برای اتصال ساعت هوشمند خود به هر برنامه استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
کاهش اندازه عکس در Android

  1. ابتدا برنامه SpeedUp را بارگیری کرده و روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.
  2. سپس بلوتوث را بر روی دستگاه خود فعال کنید.
  3. نام ساعت هوشمند خود را در میان دستگاه های فعال جستجو کنید.
  4. هنگامی که نام ساعت را پیدا کردید ، به دنبال گزینه Bond بگردید و آن گزینه را انتخاب کنید.
  5. با کلیک بر روی این گزینه یک اعلان ساعت نمایش داده می شود که باید آن را تأیید کنید.
  6. سپس می توانید ساعت هوشمند و تلفن همراه خود را با گزینه Sync Setting همگام سازی کنید.

چند تکنیک برای ساعت های هوشمند اندروید

تاکنون ، نحوه راه اندازی ساعت هوشمند را فرا گرفته ایم. راه اندازی Apple Watch یا Apple Watch بسیار راحت تر است. به محض روشن کردن ساعت ، می توانید دستگاه و تلفن خود را همگام سازی کنید. به همین دلیل ، در این قسمت از مقاله می خواهیم چند روش جالب و حرفه ای را به شما معرفی كنیم كه ممكن است آنها را بلد نباشید. قبل از ادامه مقاله ، پیشنهاد می کنیم اگر اپل واچ دارید به Tap Apple Watch بروید و زیباترین بند را برای ساعت هوشمند خود انتخاب کنید. ابتدا به تکنیک های مرتبط با ساعت های هوشمند اندرویدی و سپس اپل واچ می پردازیم.

چگونه می توان ظاهر ساعت را تغییر داد؟

اگر نسخه ساعت هوشمند Android شما 2 است ، صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید. اگر نسخه Android شما 1.5 است ، باید انگشت خود را روی صفحه قرار داده و نگه دارید. سپس می توانید ظاهر ساعت را تغییر دهید. در ساعت های اندرویدی می توانید با استفاده از دکمه دنده مربوط به ظاهر ساعت را مشاهده و تنظیمات بیشتری انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی پوکو C50 هفته اول آذر راهی بازار می‌شود

آموزش تغییر ظاهر ساعت هوشمند

اگر می خواهید خیلی سریع به تنظیمات ساعت هوشمند خود دسترسی پیدا کنید ، می توانید صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید. ما مقالات آموزشی زیادی را در وبلاگ کناری برای اتصال دستگاه های مختلف با یکدیگر آماده کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم خود را محدود به این مقاله نکنید و سایر مقالات ما را بخوانید. مقاله نحوه اتصال تلفن به تلویزیون علاوه بر همپوشانی مقاله موجود با یکی معرفی یکی از جذاب ترین ویژگی های ساعت های هوشمند.

چگونه می توانم اعلان های ساعت Android را مشاهده کنم؟

برای دیدن اعلان ها ، فقط از پایین صفحه به سمت بالا بکشید. سپس می توانید اعلان ها را مشاهده کرده و حذف کنید.

چگونه ساعت هوشمند صوتی Android خود را کنترل کنم؟

یکی از جذاب ترین ویژگی های ساعت هوشمند اندروید امکان ارسال دستورات صوتی است. برای شروع کافیست بگویید OK Google. در اینجا برخی از مهمترین دستورات صوتی ساعت هوشمند Android آورده شده است:

  1. اگر بگویید یادداشت کن ، یک صفحه یادداشت باز می شود.
  2. گفتن “به من یادآوری کن” یادآوری برای شما ایجاد می کند.
  3. اگر می گویید قدم های خود را به من نشان دهید ، می توانید اطلاعات کاملی درباره تعداد قدم های خود را مشاهده کنید.
  4. با گفتن “ارسال متن به” می توانید برای یکی از مخاطبین خود پیام متنی ارسال کنید.
  5. می توانید با گفتن ایمیل به یکی از مخاطبین خود ایمیل ارسال کنید.
  6. اگر بگویید Send Hangouts ، می توانید از طریق این برنامه پیام ارسال کنید.

چگونه می توان برنامه های جدید ساعت هوشمند را نصب کرد؟

در نسخه اندروید برای 1.5 ساعت هوشمند امکان نصب مستقیم برنامه وجود ندارد و باید به همان برنامه های موجود بسنده کنید. اما در نسخه 2 می توانید از طریق Google Play برنامه های مختلفی را برای ساعت هوشمند خود نصب کرده و تمام اطلاعات را با تلفن خود همگام سازی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا پاور بانک گوشی را از بین می برد؟

برخی از تکنیک های کاربرد عالی ساعت هوشمند پیشرو اپل واچ

اپل در بین تمام شرکت های فناوری حرفی برای گفتن دارد. ساعت های هوشمند این شرکت در میان همه پرچمداران از ویژگی های خاصی نیز برخوردار است. اگر اپل واچ دارید ، در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید تا هیجان انگیزترین تکنیک های کار با ساعت اپل را مشاهده کنید.

اپل واچ را با حرکت مچ روشن و خاموش کنید

اگر مچ دست خود را به صورت خود بکشید ، Apple Watch روشن می شود. چرخاندن پیکان رو به پایین باعث خاموش شدن ساعت می شود. این یک سود بزرگ برای کاهش مصرف انرژی است. البته می توانید با ضربه زدن روی این تنظیمات این تنظیمات را تغییر داده و روشن و خاموش کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب اپل واچ این است که می توانید تنظیمات را از طریق منو تغییر دهید و به قسمت آخر که هنگام روشن کردن ساعت در آن قرار داشتید بروید.

زمان صاف ؛ اپل نگران سلامتی شما است

یکی از کاربردهای ساعت های هوشمند توجه به سلامتی آنهاست. یکی از کاربردهای ساعت اپل ، زمان ایستادن است. با استفاده از این ویژگی ، اگر مدت طولانی بی حرکت بنشینید ، ساعت به شما هشدار می دهد که بلند شوید و کمی قدم بزنید. اپل بیش از دیگران به سلامتی شما اهمیت می دهد.

 اپل بهترین نرم‌افزارهای کاربردی را برای ساعت خود ارائه کرده است

HandOff مکان مورد نظر خود را تایپ کنید

یکی از برنامه های iOS برای Apple Watch ، HandOff است. به عنوان مثال ، اگر پیامی دریافت کردید و به آن پاسخ دادید و می خواهید ادامه پیام را از آیفون خود وارد کنید ، مشکلی نیست. هر بار که به iPhone خود نگاه می کنید ، پیام درست در همان جایی که آن را رها کرده اید آماده می شود. این یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ویژگی های ساعت اپل است.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران (بررسی بهترین مارک هندزفری)

Ferros Touch ؛ همه مصرف کنندگان اپل سنگ

را تجربه می کنند

همه کسانی که از اپل استفاده می کنند تجربه کاری دستگاه را تحسین می کنند. شاید یکی از جذاب ترین ویژگی های اپل واچ که تجربه کاربر را بسیار لذت بخش می کند ، Force Touch باشد. با استفاده از Force Touch ، می توانید با ضربه انگشت خود روی صفحه ، به دستگاه خود دستورالعمل بدهید.

هزاران برنامه برای جذابیت Apple Watch

اپل با ارائه برنامه هایی همیشه مشتریان وفادار خود را راضی کرده است. در Apple Watch می توانید هزاران برنامه برای تلفن خود پیدا کرده و نصب کنید. از نرم افزارهای مالی گرفته تا پیش بینی های هواشناسی در فروشگاه اپل اپ موجود است که می تواند ساعت ها شما را به راحتی از ساعت اپل مجذوب خود کند.

شما از تکنیک‌های اپل واچ برای ما بنویسید

هزاران تکنیک وجود دارد. به ما ایمیل بزنید

در این مقاله ، ما برخی از تکنیک های جالب ساعت های هوشمند را به شما آموزش داده ایم ، اما دنیای فناوری و تکنیک ها بی پایان است. به همین دلیل ، در پایان مقاله از شما می خواهیم تکنیک ها و ترفندهایی را که در ساعت هوشمند خود استفاده می کنید با ما در میان بگذارید. نظرات شما و ما به هزاران بازدید کننده از وبلاگ جانبی کمک می کند تا قابلیت های ساعت های هوشمند را بهتر درک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا