لوازم جانبی

راهنمای انتخاب لنز موبایل؛ عکسهای جذاب تری بگیرید!

با لنز موبایل می توانید عکس های جذابی بگیرید. امروزه تلفن های همراه به یک دوربین موبایل پیشرفته تبدیل شده اند. علاقه مندان به عکاسی می توانند با انتخاب یک تلفن خوب با دوربین با کیفیت ، تصاویر بی نظیری را ثبت کنند. البته این فناوری چندان قانع کننده نیست و سعی در ایجاد بالاترین کیفیت و جذابیت در عکاسی با موبایل دارد.

Mobile Lens یکی از لوازم جانبی تلفن همراه است که می تواند حساب شما را غافلگیر کند. در این مقاله می خواهیم به دو سوال مهم پاسخ دهیم. لنز موبایل چیست؟ و چگونه می توان یک لنز عالی برای تلفن همراه انتخاب کرد؟ اگر از علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری از تلفن همراه هستید ، تا پایان با ما همراه باشید. اطلاعات این مقاله به شما کمک می کند بیش از هر زمان دیگری از عکاسی با موبایل لذت ببرید.

لنز جانبی موبایل چیست؟

شاید 10 سال پیش ، سخت بود که باور کنیم جذاب ترین عکس ها را می توان با تلفن همراه گرفت. رشد روزافزون فناوری و معرفی فناوری هایی مانند دوربین های متعدد ، هوش مصنوعی و به روزرسانی سیستم های ویرایش عکس ، یک رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. رویایی که می توان در هر شرایطی بهترین عکس ها را گرفت.

فناوری هنوز در حال پیشرفت است و البته علاقه مندان به عکاسی هنوز با عکاسی از تلفن همراه با چالش هایی روبرو هستند. لنز دوربین موبایل گامی دیگر برای پیشرفت در کیفیت و جذابیت عکاسی است. لنزهای موبایل به شما امکان می دهند در شرایط مختلف عکس بگیرید. لنز موبایل روی دوربین گوشی شما نصب شده است و به شما در گرفتن عکس و فیلم کمک می کند. در واقع لنزهای مختلفی برای موقعیت های مختلف طراحی شده اند. در بخش بعدی شما را با انواع لنزهای موبایل آشنا می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلس نانو چیست و چه مزیتی نسبت به گلس های دیگر دارد؟

معرفی انواع لنز موبایل

انواع لنزهای موبایل ؛ در اینجا 5 لنز با کاربردهای مختلف

آورده شده است

لنزهای موبایل برای عکاسی در شرایط مختلف طراحی شده اند. 5 نوع لنز موبایل از محبوبیت و کاربرد بیشتری نسبت به لنزهای دیگر برخوردار هستند. در اینجا 5 نوع لنز موبایل وجود دارد:

· لنزهای گسترده و فوق العاده عریض ؛ مانند GoPro

شلیک کنید

لنزهای عریض برای عکاسی گروهی استفاده می شوند. لنزهای با زاویه دید عریض قادر به عکسبرداری 120 درجه هستند. لنز سطح امکان عکسبرداری با زاویه 140 درجه را فراهم می کند. واضح است که این زوایا بسیار گسترده هستند و می توانند بسیاری از نقاط را پوشش دهند. اگر عکس های زاویه دید و فوق عریض را ورق بزنید ، متوجه می شوید که این عکس ها مشابه عکس های ورزشی هستند. به عبارت دیگر ، خروجی این لنزها بسیار شبیه به خروجی دوربین های GoPro است.

· لنزهای دارای چشم ماهی؛ نمای 180 درجه هنگام عکسبرداری

یک قدم بالاتر از لنزهای عریض ، لنز چشم ماهی است. زاویه دید لنزهای چشم ماهی 180 درجه است. اگر این زاویه دید برای شما مناسب نیست ، می توانید لنز Super Fisheye را با زاویه دید 325 درجه انتخاب کنید. تصاویر خروجی دوربین هایی که از لنزهای چشم ماهی استفاده می کنند ناقص هستند. با استفاده از این لنزها می توانید بهترین تصاویر منظره را بدست آورید.

· لنز ماکرو ؛ برای علاقه مندان به جزئیات

کسانی که حرفه عکاسی را دنبال می کنند به اهمیت جزئیات پی می برند. لنزهای ماکرو برای گرفتن و ضبط جزئیات بیشتر طراحی شده اند. این لنز می تواند سوژه های بسیار کوچک را در فاصله 10 تا 23 میلی متر شلیک کند. عکس مردمک ، گیاهان و البته حشرات کوچک از جمله کاربردهای این لنز است. عکسبرداری از موجودات یا اشیا small کوچک با لنز ماکرو یک لذت خاص و البته یک راه منحصر به فرد است.

شاید این مطلب جذاب باشد
هواوی میت ۵۰ پرو راهی بازار جهانی شد

· lens CPL ؛ رنگ های طبیعی و روشن

احتمالاً با ما موافقید که رنگها یکی از مهمترین عناصر در هر عکس هستند. با یک لنز CPL می توانید جذاب ترین تصاویر را با رنگ های بسیار واقع گرایانه ثبت کنید. لنز CPL اشعه های نور را در زوایای خاصی مسدود می کند. این باعث می شود نمایش تصاویر بسیار طبیعی و واقع بینانه باشد.

· لنز تله موقت ؛ از دور به جسم نزدیک باشید!

بزرگنمایی یا کوچک نمایی با لنزهای تلفن تا حدی انجام می شود. اما با لنز تله می توانید بیش از حد معمول بزرگنمایی کنید. بزرگنمایی لنزهای تله ای 8 تا 12 برابر عدسی های معمولی است. با کمک لنز تله می توانید از فاصله نزدیک به سوژه نزدیک شوید.

خطای رایج ؛ لنزهای موبایل کیفیت دوربین شما را بهبود نمی بخشند!

قبل از بررسی راهنمای خرید لنز عالی برای تلفن ، مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. اگر دوربین شما 13 مگاپیکسل است ، نمی توانید تصویری با لنز بزرگنمایی شده در مگاپیکسل و یک تصویر خروجی ایجاد کنید. به عبارت دیگر ، لنزها فقط برای کمک و عکسبرداری در شرایط مختلف طراحی شده اند و نمی توانند کیفیت و قدرت دوربین گوشی شما را تغییر دهند.

لنز موبایل بر روی کیفیت تصاویر گوشی تاثیری ندارد

راهنمای انتخاب بهترین لنز موبایل

هنگام انتخاب بهترین لنز دوربین برای تلفن باید سه نکته مهم را بخاطر بسپارید. در این قسمت از مقاله ما یک راهنمای جامع برای انتخاب بهترین لنزهای تلفن همراه به شما ارائه می دهیم!

از لنزهای معمولی استفاده کنید

استفاده از لنز باید آسان و سریع باشد. سرعت در عکاسی بسیار مهم است. از طرف دیگر ، حتی کسانی که به طور حرفه ای به کار عکاسی مشغول هستند ، نباید وقت زیادی را برای اتصال و آماده سازی لنز صرف کنند. به خاطر داشته باشید که لنزهای سنگین عکاسی را بسیار مشکل می کنند. هرچه لنز سبک تر و سوژه سبک تر باشد ، عکسبرداری شما با سرعت بیشتری انجام می شود.

مواد لنز و طرز کار ؛ مهمترین نکته هنگام انتخاب لنز

مواد لنز و کیفیت آن بسیار مهم هستند. شیشه نوری بهترین ماده ای است که می تواند در لنزها استفاده شود. از طرف دیگر ، مواد مسکن باید با دوام و سبک باشد. به طوری که می توان لنزها را به راحتی روی دوربین سوار کرد و بلافاصله استفاده کرد.

قیمت لنز ؛ چقدر می خواهید هزینه کنید

هنگام انتخاب بیشتر لوازم جانبی موبایل از قاب گوشی سامسونگ به لنز ، قیمت همیشه یک عامل مهم در تصمیم گیری است. پیشنهاد ما این است که اگر شما یک عکاس حرفه ای نیستید و قصد کار حرفه ای ندارید ، یک لنز با ویژگی های معمولی و قیمت مناسب انتخاب خوبی است. اگر به عکاسی نیز علاقه دارید ، بهتر است برای بررسی انواع لنزها وقت بگذارید. سپس می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای سهولت کار در انتخاب لنز ، ما 3 بهترین مارک لنز در بازار را به شما معرفی می کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین لنز موبایل

· لنزها OSiNO ؛ عکسهایی با کیفیت متفاوت

مارک OSiNO یکی از شرکت هایی است که به دلیل تولید لنزهای با کیفیت و لنزهای بسیار شفاف شناخته شده است. اگر در تاری عکس ها مشکلی دارید ، پیشنهاد می کنیم یکبار با استفاده از لنزهای این شرکت عکس بگیرید. نتیجه استثنایی خواهد بود. بدون افت کیفیت می توانید جذاب ترین عکس ها را بگیرید. ما علاوه بر خرید لنزهای Asino ، مقاله ای در مورد علت تار شدن تصاویر در تلفن را نیز ارائه می دهیم. برای گرفتن عکس های با کیفیت عالی ، وبلاگ جانبی را بخوانید.

· عدسی ها لیقی ؛ لنزهای با قیمت متوسط ​​

مارک Lieqi به تولید کلیپ ها و لنزهای ارزان قیمت مشهور است. در تولید لنزهای مایع از پلاستیک فشرده به جای شیشه استفاده می شود که منجر به کاهش تصویر می شود. شاید مهمترین دلیل محبوبیت این برند تولید لنزهای ارزان قیمت در انواع مختلف باشد.

· لنز ماکرو آسان ؛ آنها بیشترین بزرگنمایی

را دارند

لنزهای ماکرو آسان ، همانطور که از نامش پیداست ، فقط لنزهای ماکرو تولید می کنند. بزرگنمایی زیاد و البته کیفیت بالای محصولات این شرکت توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. کیفیت تولید لنزهای این شرکت به قدری بالا است که هیچ گونه خراش و خراشی روی لنز نمی افتد. به همین دلیل لنزهای Easy Macro را می توان در جیب یا کیف پول هم حمل کرد.

خرید انواع لنز موبایل از فروشگاه جانبی  

بهترین لنزهای تلفن همراه را کنار بگذارید

در این مقاله ، ما در مورد لنزهای تلفن همراه ، راهنمای خرید لنزهای عالی و بهترین لنزهای بازار به طور مفصل صحبت کردیم. اگر شما هم از عاشقان عکاسی هستید و می خواهید همه را با عکس های خود غافلگیر کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فروشگاه جانبی بروید و بهترین لنزهای موبایل را تهیه کنید.

ما شما را تشویق می کنیم که در پایین این مقاله بهترین لنزها و تجربه خود را با استفاده از لنزهای دوربین موبایل برای ما بنویسید. ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا