لوازم جانبی

باتری آیفون چند ساله است؟

باتری آیفون قلب دستگاه Apple شما است. یکی از رایج ترین مشکلات کاربران اپل کمبود آیفون است. احتمالاً شما هم همین مشکل را دارید. در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد عمر باتری آیفون به طور کامل از وبلاگ جانبی صحبت کنیم. عمر باتری آیفون چقدر است؟ چند روش برای افزایش امید به زندگی وجود دارد؟ این دو س importantال مهم است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد. سرانجام ، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. اگر سلامت باتری آیفون برای شما مهم است ، مراقب آن باشید.

چه چیزی روی عمر باتری آیفون تأثیر می گذارد؟

آیفون ها همیشه به خاطر خلاقیت ، نوآوری ، کیفیت و البته ماندگاری معروف بوده اند. در سال های اخیر ، با استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند برای کارهای روزمره ، مراقبت در مورد تخلیه نکردن باتری ها به یکی از نگرانی های روزمره تبدیل شده است. این نگرانی به قدری رشد کرده است که فروش لوازم جانبی موبایل از جمله بانک و باتری افزایش یافته است. تلفن های هوشمند معمولاً 3 یا 4 سال دوام می آورند. اما این همیشه صدق نمیکند. در واقع ، عوامل مختلفی بر عمر یک تلفن هوشمند و باتری آن تأثیر می گذارند. یکی از مهمترین عوامل موثر بر دوام باتری آیفون ، چرخه آن است. ما در زیر چرخه باتری را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

عمر گوشی و باتری آیفون حدوداً بین 3 تا 4 سال است اهمیت عمر باتری آیفون چیست؟

با هر بار شارژ کامل آیفون ، عمر باتری تمام می شود. البته منظور ما این نیست که تلفن باید خاموش باشد و سپس به شارژ 100 درصدی برسد. اگر تلفن شما 70٪ شارژ دارد و آن را شارژ می کنید ، 30٪ چرخه انجام می شود. به همین ترتیب ، دفعه بعد این عدد به 100 خواهد رسید و یک چرخه شارژ کامل انجام می شود. اما چرخه باتری چه تاثیری در طول عمر آن دارد؟

شاید این مطلب جذاب باشد
رندرهای مرسدس بنز EQC سدان منتشر شد؛ رقیبی برای تسلا ۳

اگر به نگهداری و مراقبت از آیفون توجه نکنید ، عمر باتری شما کوتاه و کوتاه می شود. این بدان معنی است که شما باید باتری آیفون را برای مدت زمان کمتری شارژ کنید.

بر اساس آمار ، برای افزایش ظرفیت باتری از 100 به 80 درصد ، معمولاً 400 چرخه طول می کشد. کاهش ظرفیت باتری به معنی از دست رفتن برخی سلول ها برای ذخیره انرژی در باتری است. به همین ترتیب ، با کاهش چرخه ها ، سلول های بیشتری می میرند و باتری شما ظرفیت بیشتری را از دست می دهد. برنامه های نرم افزاری وجود دارد که می تواند برای مشاهده عمر باتری شما استفاده شود. اما مهمترین سوال این است که برای مراقبت بهتر از باتری آیفون و جستجوی قیمت کابل شارژر آیفون و نه باتری جدید چه باید کرد. در بخش بعدی ، شما 5 راه حل موثر برای افزایش عمر باتری آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد.

5 تکنیک عملی برای افزایش عمر باتری آیفون

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. بسیاری از اوقات ما در دستگاه های مختلف هوشمند خود شکست می خوریم. استفاده نادرست و عدم توجه به برخی نکات کوچک هزینه های زیادی را در طولانی مدت به ما تحمیل خواهد کرد.

1. برنامه های محبوب را شناسایی کنید

بیشتر باتری شما صرف برنامه ها می شود. در قسمت تنظیمات باتری آیفون ، می توانید لیست کامل برنامه ها ، همراه با درصد مصرف باتری را مشاهده کنید. برنامه هایی که به طور پیش فرض روی تلفن شما نصب شده اند ، باتری کمتری مصرف می کنند. برنامه های شبکه های اجتماعی معمولاً بیشترین کاربرد را دارند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه از مدت زمان روشن بودن کامپیوتر خبردار شویم؟

پیشنهاد ما شناسایی و حذف برنامه هایی است که کمترین استفاده را دارید. بسیاری از این برنامه ها دارای نسخه های وب نیز هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. نکته دوم این است که همیشه از به روز بودن برنامه های گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

2. حالت کم مصرف و برخی باورهای غلط

یکی از ویژگی های مثبت گوشی اپل امکان فعال کردن حالت کم مصرف است. در این حالت ، که معمولاً با رسیدن به زیر 10٪ به طور خودکار فعال می شود ، مصرف باتری کمتر است. در حقیقت ، دریافت یا همگام سازی ایمیل بلافاصله ، اشباع ، تازه سازی خودکار پس زمینه برنامه ها ، بارگیری و به روزرسانی خودکار نرم افزار ، تصاویر پس زمینه موبایل غیرفعال شده و بنابراین مصرف باتری کاهش می یابد. تصور غلطی در مورد این وضعیت وجود دارد. اگر تلفن را بیش از حد در حالت کم مصرف قرار دهید ، باتری آسیب می بیند!

این باور کاملا اشتباه است. زیرا دستگاه باتری کمتری مصرف می کند و آسیبی به آن وارد نمی شود. در واقع ، اگر به این چند ویژگی که در حالت روشن بودن غیرفعال هستند ، نیازی ندارید ، می توانید دستگاه را به راحتی در آن حالت قرار دهید.

برای کاهش مصرف باتری آیفون از Low Power Mode استفاده کنید

3. همیشه iOS را به روز نگه دارید

مهم نیست که به دنبال قیمت ساعت هوشمند و خرید ساعت اپل هستید یا می خواهید باتری Keep آیفون خود را بهبود ببخشید. همیشه یک توصیه کلی وجود دارد؛ نگه داشتن به روز. با هر بار بروزرسانی ، اپل سعی می کند عملکرد دستگاه ، به ویژه باتری را بهینه کند. به همین دلیل ، با به روزرسانی به جدیدترین نسخه ، باتری کمتری مصرف می شود. برای اولین قدم ، همین حالا نسخه iOS را بررسی کنید و در صورت دسترسی به به روزرسانی ، بلافاصله سیستم عامل خود را ارتقا دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
شارژ معکوس سامسونگ چیست؟ چطور بفهمیم گوشی قابلیت شارژ وایرلس دارد؟

4. هنگام شارژ به تلفن خود فشار وارد نکنید

مورد بعدی که مستقیماً به سلامت باتری آیفون مربوط می شود ، عدم استفاده از تلفن هنگام شارژ است. هنگام شارژ شدن باتری گرم می شود و اگر در این روند از برنامه های سنگین مانند بازی های موبایل استفاده می کنید ، فشار بیشتری به باتری وارد می کنید. البته تماس و پیام کوتاه فعالیت سختی نیست و شما می توانید هنگام بارگیری نیز همین کار را انجام دهید. برای اطمینان از عملکرد درست باتری ، پیشنهاد می کنیم تست وضعیت باتری تلفن را در وبلاگ کناری بخوانید. /

5. حالت هواپیما ، نه فقط برای پرواز!

یکی از کمترین استفاده های کاربران ، حالت هواپیما است. در این حالت ، تمام تلاش های تلفن برای اتصال به شبکه و جستجوی آنتن قطع می شود. خوب است بدانید که این فرآیند بیشترین مصرف باتری را در تمام گوشی ها دارد. پیشنهاد ما این است که وقتی واقعا به تلفن ، مثلاً پیاده ، نیازی به استفاده از باتری آیفون ندارید ، صرفه جویی کنید.

 معرفی بهترین تکنیک‌ها برای افزایش طول عمر باتری آیفون

برای افزایش عمر باتری آیفون چه کاری انجام می دهید؟

در این مقاله ، پاسخ کاملی به سوال “باتری آیفون چه مدت دوام می آورد؟” اما شما دوستداران آیفون احتمالاً راه حل هایی نیز برای افزایش دوام باتری آیفون دارید. به همین دلیل است که ما این مقاله را در اینجا پایان نمی دهیم. لطفا راه حل ها و تکنیک های خود را برای افزایش دوام باتری آیفون خود در زیر این قسمت بنویسید تا ما و همراهان وبلاگ منظم خود بتوانیم عمر آیفون خود را افزایش دهیم منتظر نظرات شما هستیم!

شاید این مطلب جذاب باشد
تمیز کردن هندزفری ایفون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا