لوازم جانبی

راهنمای خرید لوازم جانبی بازی

داشتن یک اتاق بازی یک رویای بزرگ برای گیمرها است. اتاقی که می توانید ساعتها و حتی روزها در آن بازی کنید. مهم نیست که چه مدت از حضور شما در دنیای بازی می گذرد. خرید تجهیزات بازی یکی از مهمترین اصول و پیش نیازهای حضور در بین افراد حرفه ای است. در این مقاله از وبلاگ جانبی ، فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل ، می خواهیم راهنمای کاملی برای خرید لوازم جانبی بازی به شما ارائه دهیم. لوازمی که می توانند سطح بازی شما را بسیار بالا ببرند.

چرا به تجهیزات تخصصی بازی نیاز داریم؟ به باشگاه حرفه ای خوش آمدید

دنیای بازی پر از جذابیت است. برای کسانی که هنوز این دنیا و لذت های آن را تجربه نکرده اند ، ساخت یک سالن بازی و تهیه تجهیزات بازی ممکن است منطقی و هیجان انگیز نباشد. اما حرفه ای ها دنیای بازی را می دانند که خرید تجهیزات بازی اصلی و جذاب ، نقطه ورود یک باشگاه حرفه ای است. گیمر ساعت های زیادی را در طول روز به بازی می پردازد. البته برای افزایش بهره وری و موفقیت در دنیای بازی ها ، باید از ابزارهای تخصصی استفاده کنیم. از طرف دیگر ، هرچه تجهیزات تخصصی و اتاق بازی ویژه تری داشته باشند ، شانس پیروزی و هیولا شدن در دنیای بازی ها بیشتر خواهد بود.

عکسهای یک سالن بازی حرفه ای ؛ جادوی بازی ها

برای اینکه کمی با فضای اتاق و تجهیزات بازی آشنا شوید ، در این قسمت 4 عکس از زیباترین و مهیج ترین سالن های بازی در جهان قرار داده ایم. اتاق هایی پر از هیجان و حلقه های واقعی برای رقبا.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید اسپیکر ارزان باکیفیت + بررسی 4 اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب

نمایی از یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای

نمایی از اتاق های گیمینگ جذاب همراه با وسایل حرفه ای بازی

راهنمای کامل خرید لوازم گیمینگ برای ساخت یک اتاق گیم حرفه‌ای

راهنمای خرید لوازم گیمینگ برای شروع حرفه‌‌ای در دنیای گیمرها

برای ساختن بهشت ​​بازی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

عکس های بالا احتمالاً شما را هیجان زده کرده و شما را وادار به خرید لوازم جانبی بازی برای ساخت یک سالن بازی حرفه ای می کنند. برای دریافت بهترین تجهیزات بازی با ما در این قسمت از مقاله همراه باشید.

· میز و صندلی؛ تاج و تخت در دنیای بازی

گیمر حرفه ای ساعت های زیادی را روی صندلی و پشت میز خود می گذراند. میز و صندلی بازی باید راحت و نرم باشد. اگر از صندلی معمولی استفاده کنید ، دچار کمردرد و دردهای عضلانی خواهید شد. به خاطر داشته باشید که بازی ها یک کار حرفه ای است و شما سالها در این صنعت کار خواهید کرد. بنابراین ، استفاده از ابزار مناسب و مناسب به سلامتی شما کمک می کند. یک صندلی سبک و ارگونومیک البته به شما کمک می کند تا در جای خود بنشینید و بر بازی مسلط شوید.

· مانیتور بازی؛ خود را به یک صفحه محدود نکنید

یکی دیگر از ابزارهای مهم گیمرها ، مانیتور بازی است. معمولاً گرفتن مانیتور با اندازه اتاق و ترجیحاً یک مانیتور توصیه می شود. هرچه بیشتر بازی را ببینید ، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود. نکته بعدی این است که سعی کنید از چندین نمایشگر مختلف استفاده کنید. استفاده همزمان از چند مانیتور منجر به کنترل بهتر بازی و تمرکز در طول بازی می شود.

· ماوس و صفحه کلید بازی؛ دست ها باید آزاد باشند

شاید مهمترین ابزار گیمرها ماوس و صفحه کلید مخصوص بازی باشد. صفحه کلیدها و موش های مخصوص بازی با ارگونومی و هدف بازی طراحی شده اند. بنابراین استفاده طولانی مدت از آنها باعث خستگی شما نمی شود و گیمر می تواند ساعت ها در بازی بنشیند.

شاید این مطلب جذاب باشد
محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S20 FE در دیجی‌کالا

راهنمای کامل انتخاب و خرید لوازم گیمینگ

· هدفون مخصوص بازی؛ بدون صدا مزه نمی دهد

پارسه هیجان را دوست دارد و بیشتر هیجان به دلیل صدا است. خرید هدفون شیک و با کیفیت لذت حضور در دنیای بازی ها را افزایش می دهد. توصیه می کنیم برای خرید هدفون مخصوص بازی به صفحه قیمت هدفون بروید. علاوه بر صفحه بالا ، اگر به مقاله بهترین هدفون واقعیت مجازی می روید ، نگاهی به انواع هدفون های مجازی بیندازید و بهترین مدل را پیدا کنید.

هدفون های بازی باید سبک و با کیفیت باشند. هدفون های سنگین می توانند به سلامتی شما آسیب جدی برسانند ، زیرا می توانید ساعت ها از آنها استفاده کنید.

· مورد بازی؛ گرانترین دستگاه بازی

خرید یک کیف بازی مناسب هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. البته چاره ای جز هزینه کردن نیست. مورد خوب سلاح و موتور شما در دنیای بازی ها است. البته ، شما می توانید موارد موردی را به صورت جداگانه آماده کنید و پرونده را جمع کنید.

· لپ تاپ مخصوص بازی؛ سلاح شما در بازی میدان جنگ

ابزار دیگری که گیمرها به آن نیاز دارند لپ تاپ مخصوص بازی است. لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت بالاتری نسبت به لپ تاپ های معمولی به فروش می رسند. سخت افزار این لپ تاپ ها یکی از بالاترین سخت افزارها است. با توجه به مدل های زیادی از لپ تاپ های مخصوص بازی ، ترجیح ما ارائه مدل نیست. می توانید لپ تاپ ها را با بودجه مورد نظر خود مقایسه کرده و در نهایت بهترین لپ تاپ را انتخاب کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن ۲۰۲۳ با قدرت ۴۰۷ اسب بخار معرفی شد

شما چه تجربه‌ای از خرید لوازم گیمینگ دارید؟

چرا هیچ مدلی معرفی نکردیم؟

شاید از خود بپرسید که چرا ما هیچ یک از دستگاه های معرفی شده را به شما پیشنهاد ندادیم. در واقع به دلیل نوسانات مختلف بازار مانند نوسانات قیمت و سهام ، ما ترجیح دادیم هیچ مدلی را معرفی نکنیم. کمی مرور در سایت های بازی می تواند الگوهای مختلفی را به شما نشان دهد.

آیا به ابزار طراحی اتاق بازی دیگری نیز نیاز داریم؟

ابزاری که تاکنون معرفی کرده ایم اصلی ترین ابزار برای طراحی سالن بازی هستند. با این وجود می توانید موارد دیگری را نیز به این لیست اضافه کنید. پایه موبایل ، عایق صدا ، وب کم ، دوربین فیلمبرداری و هزاران مورد دیگر می تواند بخشی از سبد خرید شما را به یک سازنده اتاق بازی حرفه ای تبدیل کند.

راهنمای خرید تجهیزات بازی ؛ درباره دنیای بازی ها برای ما بنویسید!

در راهنمای خرید لوازم جانبی بازی ، سعی کردیم جنبه های مختلف خرید و ساخت سالن بازی را بررسی کنیم. اما با توجه به اینکه بازی بسیار جالب و مهیج است ، نمی خواهیم این مقاله را در اینجا به پایان برسانیم. ما توصیه می کنیم که تجربه خود را از خرید تجهیزات بازی و ساخت سالن بازی با ما در این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا